ennustaja

pelottavaa..hmm.musta ei. mulla on siihen puolihumoristinen asenne ja mun mieestä ne on asioita joita ei saa miettiä.ite oon unohtanu koko jutut ja jälkeepäin vasta muistanu että 'ai niin, tästähän se puhui'.esim. mun tulevan työpaikan se kuvaili hyvin tarkkaan, siis rakennuksen ja pihan, kun kävin ja vuosi siitä menin sinne töihin.noin vuosi siitä muistin koko ennustuksen.
mutta se on jännä taito.mutta niissä on varmaan se puolet huijareita.oon käyny yhellä sellasellakin.

tulevaisuus
Kävin 15 vuotta sitten ennustajalla, äitini ystävällä, ja hänen ennustuksensa on pitänyt täysin paikkaansa tähän päivään asti. Onneksi minulla on menossa ennustuksen viimeisin vaihe, niin en tiedä seuraavasta periodista mitään. On ollut piinaavaa elää näitä hetkiä. Hän ennusti tapaavani musikaalisen miehen ja saavani kolme lasta. Siihen hän jätti ennustuksensa ja olen erittäin tyytyväinen etten tiedä jatkosta mitään, niin hyvää kuin pahaakaan.

äiskäliini
minua kiehtoisi käydä ennustajalla ja jos joku tietää hyvän ennustaja alueelta helsinki-mäntsälä niin kertokaa ihmeessä... olisi kiva tietää ja katsoa pitääkö ennustukset paikkaansa =)

-Teea-
itse kävin ennustajalla kun odotin toista lasta...Sano että poika tulee, tyttö tuli =) En mene kertaakaan enää, kaikkea muutakin "humpuuki" läppää se heitti. No, kokemus sinänsä =)

Krima
Iiris Roineella kävin muutama vuosi sitten, mutta oon unohtanu suurimman osan mitä ennusteli. Sen muistan että kolmea poikaa povasi ja useita rakkaussuhteita... Saas nähä pitääkö paikkaansa lasten kohdalla, rakkautta en tän enempää tarvitse enkä suhteita halua muita kuin mieheni kans.... :whistle: ;)

Kävin ennustajalla 6 vuotta sitten, ja hän ennusti että löydän tummatukkaisen miehen, ja saan kaksi lasta. Toinen tyttö ja toinen poika.
Löysin tummatukkaisen miehen ja meillä on nyt tyttö... toinen on tilauksessa... jospa olisi sitten se poika. Hope so! :D
En sitten tiedä, mutta ainakin tähän mennessä ennustukset on osunu nappiin. Toivottavasti vastaisuudessakin!

Kävin bioenergiahoitajan ja selvänäkijä Lille Lindmäen luona Hesassa hoidossa toissa kesänä. Aika oli varattu miehelleni, mutta hän halusi hoitaa myös minua, koska näki minun olevan aika poikki. Miestäni hoitaessaan hän sanoi näkevänsä pikku tytön, joka istuu mieheni lähellä, heiluttelee jalkojaan ja hokee, että tahtoo, tahtoo ! Olimme ihmeissämme. Minua hoitaessaan hän ei sanonut mitään, mutta puhuimme keskenmenostani yms. asioista. Hoito tuntui hyvältä ja oloni keveni ja virkistyi kovasti ! Olimme päättäneet elokuussa alkaa kokeilemaan lapsentekoa ja tulinkin heti raskaaksi. Meille syntyi kesäkuun alussa ihana pikkutyttö. Tiesimme odottaakin siis jo tyttöä! Ilman tuota Lillen hoitoa en tiedä olisinko uskaltanut yrittää uudelleen, mutta hän vakuutti, että joku sieltä on tulossa meillekin ! Suosittelen siis Lillen hoitoja kaikille ! :saint:

Yhteistyössä