Nopein mies

• Viestiketjun aloittaja Anu 19
  • Ensimmäinen viesti
Nuorena
Täällä ollaan, kuinkas baari-ilta meni? Harmi kun eilen täytyi lopettaa kun sinulla olisi ollut aikaa. Mitä tarkoitit kun sanoit "no olen tottunut tähän......?"
Koetetaan nyt, minkälainen on sinun ohjelmasi?

Oona 27
Kiitos kysymästä mukavaa oli oltiin kämppiksen kanssa liikkeellä.
Tarkoitin juttuseuran häviävän kesken jutun yleensäkkin....
Vapaapäivä tänäänkin , kämppis jäi kotiin (krapula)...

Nuorena
Näinhän se käy, jokaisella on omat aikataulut. Sepä hauskaa että teillä oli mukavaa. Krapula tietysti on harmillista. Kuinkas krapulassa on tuo seksuaalinen tila.....? Aiheuttako kämppis hankaluksia kirjoituksillemme?

Nuorena
Sepä mukavaa......!Kuinkas muuten.....oliko yövieraat miehiä, oliko teillä eroottisia leikkejä? Uskon että et pahastu vaikka utelen. Istuskeletko nytkin pikkarit vain päällä? Ei minunkaan seksuaalisessa tilassa ole muutosta eiliseen, halutta vain....

Nuorena
Minua kiihottaa ajatus.....kaksi krapulaista naista......toinen pikkareissa ja toinen sängyssä,ilmeiseti alasti. Minä kävin lenkillä ja nyt istuskelen paita ja pikkuhousut päällä.

Nuorena
Oliko totta....? Minulla on vähän selvännäkijän vikaa......Ei kai se haittaa vaikka näkisin sinut ilma pikkareita. Kiihottaa näkymä.......Aamulla herätessä oli taas penis kovana, on jonkin aikaa kun on saanut kunnolla rakastella...

Nuorena
Eikö näytä sinusta kauniilta.....Minusta se saattaisi olla kiihottavaa.....Lähestyä takaa päin hiljaa hyväillen. Tietysti jos on lesborakkautta silloin naisestakin toisen pimpsa näyttää kauniilta.

Nuorena
Hyväähän se tekee.....Kuinkas onko halut herännyt, sinun kanssa on aika kiihottavaa kirjoitella. Ajattelee ja eläytyy mielikuviinsa. Minua edelleen himottaa ajatus siellä kahdesta naisesta alastomina....lähes...

Yhteistyössä