En ymmärrä kuka omii toisten nimimerkkeljä??????Alkuperäinen kirjoittaja Nuorena alkuperäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Oona 27:
Se on loppu nyt.Hyvästi ikiajoiksi.
Saatko pian..?Alkuperäinen kirjoittaja Oona 27:Arvasin olen täällä vain hetken , teen lopputyötä samalla...
En voi ymmärtää tällaisia häiriköitä?????Alkuperäinen kirjoittaja Nuorena ap:Saatko pian..?Alkuperäinen kirjoittaja Oona 27:Arvasin olen täällä vain hetken , teen lopputyötä samalla...
Minua naitiin juuri, se oli joku äijä tuolta kartsalta, en tuntenut sitä. Mutta hyvää teki.Alkuperäinen kirjoittaja Nuorena Todellinen alkuperäinen:En voi ymmärtää tällaisia häiriköitä?????Alkuperäinen kirjoittaja Nuorena ap:Saatko pian..?Alkuperäinen kirjoittaja Oona 27:Arvasin olen täällä vain hetken , teen lopputyötä samalla...
Miksi pitää yrittää kopioida toisten nimimerkkejä????
Onko tämä Oona sinun kirjoitusAlkuperäinen kirjoittaja Oona 27:Minua naitiin juuri, se oli joku äijä tuolta kartsalta, en tuntenut sitä. Mutta hyvää teki.Alkuperäinen kirjoittaja Nuorena Todellinen alkuperäinen:En voi ymmärtää tällaisia häiriköitä?????Alkuperäinen kirjoittaja Nuorena ap:Saatko pian..?Alkuperäinen kirjoittaja Oona 27:Arvasin olen täällä vain hetken , teen lopputyötä samalla...
Jep, minä sen kirjoitin.Alkuperäinen kirjoittaja Nuorena Todellinen alkuperäinen:Onko tämä Oona sinun kirjoitusAlkuperäinen kirjoittaja Oona 27:Minua naitiin juuri, se oli joku äijä tuolta kartsalta, en tuntenut sitä. Mutta hyvää teki.Alkuperäinen kirjoittaja Nuorena Todellinen alkuperäinen:En voi ymmärtää tällaisia häiriköitä?????Alkuperäinen kirjoittaja Nuorena ap:Saatko pian..?Alkuperäinen kirjoittaja Oona 27:Arvasin olen täällä vain hetken , teen lopputyötä samalla...
"Katsele ympärillesi!!!!"