Nopein mies

• Viestiketjun aloittaja Anu 19
  • Ensimmäinen viesti
Oona 27
Joululaulu:

Mull'on hame, minihame.
Stringit vilkkuu, tissit kaksi pilkkuu.
Sukkikset kuin joulukukkikset.
Tip tap tip tap tipe tipe tip tap.
Ja tyttötontut sormettaa...
...aaaahhh...!!!

Hyvää joulua!
t: Joulu-Oona, the one and original (or not? allways so hot!)

Kokovartalokyrpä
Joku runkkari meni rakastumaan johonkin virtuaalimuijaan.

Tod.näk. joku kamalannäköinen keski-ikäinen vanha holovittu esiintyi nuorena pimuna - todellisuudessa kyseessä oli joku kammottava virastokotka jostain helvetin toimiston perältä.

Jätkä vetää käteensä netissä livenä ja toimistolla vanhat ämmät hirnuu vedet silmissä ja rutikuivat pillut rahisten......

Vieraanne
Onhan noita nopeita toimituksia sattunut itsellekin. Kerran olin niin innoissani, että meinasi irrota jo siinä vaiheessa, kun lämmittelin rouvaa vielä käsipelillä. Läheltä piti tilanteita ei varmaan kuitenkaan lasketa...

Nopein reissu sattui nykyisen kumppanin kanssa tietenkin ihan ekoilla kerroilla. Laukesin varmaan toisen, tai korkeintaan kolmannen, työnnön jälkeen. Täytyy sanoa, että tuo on niitä harvoja kertoja kun orgasmi ei tuntunut oikein miltään. Tuntui lähinnä siltä kuin penis olisi vain sulanut kesken kaiken. Jotenkin siitä kuitenkin vielä sisuunnuttiin ja kumppanikin saatiin tyytyväiseksi.

Huomattavasti vittumaisempi oli se kerta, kun pitkään jatkuneen kuivan kauden jälkeen sain vaimon houkuteltua petipuuhiin ja piristykseksi päädyimme kokeilemaan koira-asentoa. Asentoa sitten harjoitettiin sängyllä, niin että vaimo oli kontillaan ja minä hänen takanaan polvillani (duh). Tällä kertaa kestin sentään pidempään, mutta syystä tai toisesta johtuen ollessani polvillani en pysty ollenkaan kontrolloimaan laukeamistani. Niinpä tuosta ei tullut kovin pitkäkestoista kertaa, eikä koirasta suosikkiasentoa. Miehen mieltä lannisti entisestään vielä syvää katkeruutta kaikunut lause: "Tulit sit just, kun mustakin alko tuntuun joltain".

Noh, sattuuhan sitä. Mukavampaa se on aina ottaa uusiksi, kuin vastailla useamman tunnin puuhastelujen jälkeen uteluihin, että onko toisessa jotain vikaa kun ei laukea... Sitäkin nimittäin sattuu aina joskus :)

mies
jos liian nopea on ongelma niin entäs toisinpäin?
On meinaan muutaman kerran kotona käynyt niin etten ole tullut millään..
viimeks vaimo kyllä sai ihan normaali yhdynnässä mutta itseltä ei tullut.
Seisoi kyllä mutta ei orkkua. No, eihän kukaan jaksa jyystää pitkiä aikoija,
joten jätin "homman kesken".

hävyttömän suuri anus
onko kukaan kokenut fairy- pesuainetta anaaliyhdynnässä liukasteena? vaahtoaa kivasti ;) samalla tulee putket puhtaaksi. tuli tämäkin kokeiltua kun aviomies tuli väkisin perseeseeni kun olin tiskaamassa, oli aluksi hieman epämukavaa mutta kun vauhtiin pääsi niin `voila. By the way, se kerta kesti noin 23s.

mies 39v
muista kerran kohdanneeni naisen joka sai erittäin helposti ja räjähtävästi.
En väitä olevani mikään supermies mutta ko. nainen sai ekan kerran rajusti jo esileikin aikana,
oli aika hämmentävää! Itse sain kerran, nainen sai ilmeisesti 4-5 kertaa.

Tiedän että naisille on ongelma kun EI saa mutta entä onko nainen "liian herkkä"?
Tämäkin nainen meinaan uupui saatuaan. Kerran jopa humalassa kun oltiin, hän sai
ja nousi pois päältäni nukkumaan, meikäläinen jäi kovan hepin kanssa yksin :/

Mies 34 Turku
Outoo lukea tällasia juttuja. Itse en ole ikinä lauennut nopeasti, vähintään muutamia minuutteja pitää 'vedellä'. Jaksaisin ja haluaisin yhdyntää vaikka tunteja, mutta kun vaimo ei enää jaksa samalla tavalla kuin parikymppisenä joten pitää laueta jossain järkevässä ajassa. Pitkälle toistakymmentä vuotta seksiä saman naisen kanssa (ja vielä kauemmin soolona itsen kanssa), niin siinä on oppinut yhteistyön ja oman kropan toiminnan aika hyvin. Jos vaimo ei halua tai jaksa enää enempää niin vaihdan sellaiseen 'tyyliin' että laukean. Todella kiihottuneesta tilasta tarkoituksella tehty pikapanokin on jotain 2 minuuttia.

vierailija
kerran olin pellolla panemassa 51 vuotiaan setäni kanssa. itse olin tuolloin 16 vuotias. kyseessä oli siis ensimmäinen kerta sekä raiskaus. tummaihoinen setäni yritti uida liiveihini ja sinne se pian vilahti. hän sitoi minut puuhun jonka jälkeen hän kaivoi housuistaan noin 20cm pituisen jortikan. kun hän oli aikansa siinä tuuppaillut hän laukesi suuhuni. nielaisin spermaa. asia meni poliidin käsittelyyn.

Yhteistyössä