Oona 27
No siinähän kurkit.Alkuperäinen kirjoittaja Nuorena Todellinen alkuperäinen:Hei Oona, ajattelin kurkata jos vaikka tapaisin sinut.
No siinähän kurkit.Alkuperäinen kirjoittaja Nuorena Todellinen alkuperäinen:Hei Oona, ajattelin kurkata jos vaikka tapaisin sinut.
Ymmärrän kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja Nuorena Todellinen alkuperäinen:Kuten aiemmin kirjoitin "Katsele ympärillesi." Jos et tälä palstalla niin, niin muistat kun aloitimme "Nuorena tansseissa!" Ymmärrät varmaan vihjeeni.
Kirjoitellaan täällä. Vihjeeseesi olen tutustunut.Alkuperäinen kirjoittaja Nuorena Todellinen alkuperäinen:Haluatko nyt kirjoitella täällä vai toisella palstalla? Oletko tutustunut vihjeeseeni?
Ok, olen täällä. Aloita sinä.Alkuperäinen kirjoittaja Nuorena Todellinen alkuperäinen:Hyvä niin, oletko nyt paikalla? Voitaisiin kirjoitella jonkun aikaa.
Olen olen.Alkuperäinen kirjoittaja Nuorena Todellinen alkuperäinen:Ihmettelen niitä toisten nimimerkillä kirjottelijoita. Mieleeni tuli sellainen asia, ennen kun kirjoitit et lainannut minun kirjoitusta.
Oletko todellinen Oona 27?
Tuli viikonloppuna siivouspuuska minulle. En sen jälkeen enää jaksanut lähteä ulos. Löhöilin vain ja katselin telkkaria.Alkuperäinen kirjoittaja Nuorena Todellinen alkuperäinen:Kerro miten viikonloppusi on mennyt? Kävitkö baareissa katselemassa seuraa? Itse olin eilen ulkona baarikierroksella.
Viime yönä minulla oli ihana mies, oikein hurja rakastaja. Vieläkin on paikat hellinä.Alkuperäinen kirjoittaja Nuorena Todellinen alkuperäinen:Haluatko Oona nyt kirjoitella minulle? Ei välitetä Jammyista.
Onko sinulla nyt aikaa?
Voitas kirjoittaa, ärsyttää nuo häiriköt..Alkuperäinen kirjoittaja Nuorena Todellinen alkuperäinen:Haluatko Oona nyt kirjoitella minulle? Ei välitetä Jammyista.
Onko sinulla nyt aikaa?