Nopein mies

• Viestiketjun aloittaja Anu 19
  • Ensimmäinen viesti
Nuorena
Jos sinulla on aikaa hetki niin voidaanko kirjoitella? Haluaisin olla utelias, miten nukut? Kesällä minä nukun alasti, mutta talvella on paita vain päällä. Kalsareita en pidä koska ne kiristää, arvaat varmasti.

Nuorena
Minulla on tosiaan aamulla seksuaalisuus vireimmillään......Kun herää, penis on kovana. Yksin kun elää, ei helpotusta saa rakastelemalla niin joutuu aina turvautumaan omaan käteen.

Oona 27
Eikös se liene yleistä miehillä , tuo aamu seisokki? Mitä itsellä kokemuksia miehistä niin aika monella olen huomannut peniksen seisovan aamuisin . On muuten seksikkään näköistä kun herää ennen miestä ja huomaa miten tällä erektio !

Nuorena
Mites naisilla halut aamuisin? Joskus on ollut mukava herätä naisen vierestä......Penis kovana ja nainen sen kimpussa....Ensin hyväilee kädellä ja suutelee huulille. Välillä ottaa peniksen suuhun. Yleensä aamuseksi on parasta.

Oona 27
Onhan tuo kostea usein aamuisin etenkin jos aikaa kun saanut viimeeksi... En varsinaisesti ole herättänyt ketään suihin otolla , mutta pienen suukon olen terskan päähän antanut ja maistellut aamuisia makuja.

Nuorena
Niin vähän arvelinkin. Kun kerroit liikkuvan usein kotona pelkissä pikkareissa.....Oletko nytkin? Minusta on kiihottava näky naisen paljaat rinnat.....Kiihottuessä nännit nöpöttää kivasti. Ilmeisesti asut yksin....Harrastatko itsetyydytystä usein? Jokainen sita tekee niin miehissä kuin naisissa, mutta harva tunnustaa.

Oona 27
Olen vain pikkarit päällä. En asun likkakaverin kanssa yhdessä, hän muutti alkuvuonna , kun kämppä meni alta. Tuleehan tuota tehtyä aika ajoin , ei mitenkään säännöllisesti. Ei siinä ole mitään hävettävää. Se on aivan luonnollista kuten seksuaalisuus yleensäkkin.

Nuorena
Olisitpa luonani, kiihotta jo näkymä ajatuksissa......Samoin, tulee harrastettua....oma käsi tuntee niksit hyvin. Tietysti kunnon seksiä ei voita mikään, mutta aina ei ole saatavilla. Seksi ja rakastelu on yhtä tärkeää kuin syöminen. Paljon on puhuttu peppuseksistä....Mielestäni se on vain ulostamista varten, en tykkää likaista hommaa. Oletko nyt yhtään hyväillyt itseäsi.....Minulla on paita ja pikkukalsarit.

Oona 27
Aivan itse tuntee mistä tekee hyvää parhaiten. Niinpä aito seksi parasta , mutta ei aina "saatavilla" en välttämättä koe yhden illan suhteita parhaana siinä monasti mies vain tyydyttää itsensä minuun.. En minäkään koe nautintoa anaaliseksissä. Tuo itsetyydytys on monesta kiinni se saattaa alkaa vain himosta tai kun huomaan kämppiksen tekevän sitä (äänet) tai kun hänellä mies vieras...
En olen kirjoitellut vain aluksi, minulla kuten kerroin pikkarit.

Nuorena
Samoin, mutta ajatus alkaa kiihottaa.....Kun katsoo kalsareita, etumus alkaa pullottaa. Välillä tulee vähän hyväiltyä.Tosiaan yhden illan jutut ei yleensä ole seksuaalisesti nautinnollisia. Usein ollaan kännissä, mies vain haluaa itse saada tyydytyksen nopeasti, joten silloin itsetyydytys on jopa parempaa. Armeijassa yöllä itsetyydytys oli hyvin yleistä. Tosiaan jos kuulee kämppiksen rakastelu äänet se kiihottaa, tai jos hän itsetyydyttää. Tykkäätkö ryhmäseksistä.

Oona 27
Juu joskus jopa kännisellä miehellä vaikeuksia saada erektiotakaan... Meillä viellä tälläinen suht pieni kämppä, vaikka eipä se minua ainakaan häiritse. Jos alkavat rakastelemaan niin senkun, saatan jopa itsekkin nauttia kun huomaan kämppiksen makaavan sängyllään ja kaverin tulevan vessasta kalu pystyssä.
Ei mitään suurempia kokemuksia ryhmäseksistä , ehkä muutamia kertoja nuorempana tuli vaihdeltua miestä kun oltiin porukalla yötä jossain kämpällä.

Nuorena
Samoin, nuoerna muutama tapaus.....Kerran olin mennyt naisen kotiin ravintolasta. Rakastelimme yöllä......Aamulla herättyäni kävin vessassa ja kun tulin pois vastaan tuli huoneestaan naisen kämmppis alasti, minä myös. Hän sanoi, katsoi pystyssä olleeseen penikseeni...saako hän tulla mukaan. Siinä sitten touhuttiin kolmistaan. Niin ajatus saa peniksen erektioon ja silloin joutuu runkkaamaan. Kesällä kaupungilla naiset kireät pienet vaatteet.....Kerran edelläni käveli nuori nainen minimekko päällä...tuuli nosti helmat....ei pikkareita. Näky oli kaunis...paljaat pakarat....

Oona 27
Kiva seurata miesten reaktioita kun itsellä pikkarit jotka ohuen ohuet , aivan läpinäkyvät . Ne päällä hameen alla ja istuessa autoon näkyy kuulema kaikki.. Käytkö koskaan Yyterissä Porissa nudisti rannalla?

Nuorena
En ole koskaan käynyt. Ulkomailla olen joskus ollut nudistirannalla. Kesä on kiva ja naisten pukeutuminen. Ohut mekko tai hame, stringit tai mitkä tahansa pikku pikkarit näky on kiihottava. Minkälaisista miesten alusvaatteista sinä pidät.

Oona 27
Totta voi kulkea ohuissa vaatteissa , ikäänkuin ei mitään päällä. Minulla muutama niin lyhyt mekko että tosi helposti pikkarit vilahtavat kun kumartuu tai kyykistyy. Ex poika kaveri sanoi että se mekko ja naru stringit jossa vain naru haaravälissä on kiihoittavan näköistä , kun vilahtaa. Bokserit jotka löysät jättävät tilaa arvailuille.

Oona 27
Muistan miten Inglesissä kuljimme kaupingilla ja rannoilla minulla minari ja t-paita ei pikkareita alla ja hänellä pelkät löysät shortsit päällä. Oli eroottista kun istui jossain ja kaikki näkyi.

Nuorena
Kyllä itsellekin tulee eroottinen olo kun tietää että toiset näkee.......Olisi mukava jatkaa....himot heräävät, mutta minun pitää kohta lähteä.Kerro milloin jatketaan...illalla vai huomenna. Mulle sopii illalla.

Yhteistyössä