Eroottisen näköinen , kun miehellä paljas penis, jos viellä seisoo ja terska esillä NAM..
Oona 27 07.01.2008 #26 Eroottisen näköinen , kun miehellä paljas penis, jos viellä seisoo ja terska esillä NAM..
Nuorena 07.01.2008 #27 Kiva juttu.... 170pituus, paino 62 ja penis 19cm paksuutta en ole mitannut. Voi kun saisit pikkarit pois. Jatka vaan hyväilyä,minä teen samoin.
Kiva juttu.... 170pituus, paino 62 ja penis 19cm paksuutta en ole mitannut. Voi kun saisit pikkarit pois. Jatka vaan hyväilyä,minä teen samoin.
Nuorena 07.01.2008 #28 Ei se satu olen hellävarainen. Moni nainen on tykännyt kun olen ajellut kivekset paljaaksi, sanovat miten on kiva nuolla. Tykkäisin niin olla sinun luona ja nuolla pimppiä...Tykkään ajellusta ja posliini pimpistä.
Ei se satu olen hellävarainen. Moni nainen on tykännyt kun olen ajellut kivekset paljaaksi, sanovat miten on kiva nuolla. Tykkäisin niin olla sinun luona ja nuolla pimppiä...Tykkään ajellusta ja posliini pimpistä.
Oona 27 07.01.2008 #33 Jos en lopeta näkee kyllä ikkunasta vaikka sälekaihtimet edessä. Olisikohan paras laskea helmat alas?
Jos en lopeta näkee kyllä ikkunasta vaikka sälekaihtimet edessä. Olisikohan paras laskea helmat alas?
Nuorena 07.01.2008 #34 Älä lopeta, ei se näe. Tehdään se vielä kerran. Laitoin aamutakin päälle, en mene vielä suihkuun.
Nuorena 07.01.2008 #36 Sano kaikki hyvin ei mitään hätää, voi poistua sulla menee vielä hetki. Ahaaaa kun tekee hyvää....
Nuorena 07.01.2008 #40 Joko Oona lopetit työt ja läksit kotiin? Ole kiltti ja vastaa. Kiitos kumminkin mukavista hetkistä!
Nuorena 08.01.2008 #41 Hei Oona, oletko "hiekkalaatikolla!" Ei kai vartija vienyt sinua eilen, ole kiltti ja vastaa.
Nuorena 08.01.2008 #43 Hei vaan, kiva kun olet palannut! Mitkä on tunnelmat tänään? Jatketaanko mihin eilen jäätiin? Oli mukava "tulla" sinun työpöytäsi ääreen!
Hei vaan, kiva kun olet palannut! Mitkä on tunnelmat tänään? Jatketaanko mihin eilen jäätiin? Oli mukava "tulla" sinun työpöytäsi ääreen!
Nuorena 08.01.2008 #45 Voitko nyt ajatella eilisiä keskustelujamme, niin saisimme vähän iloa päivään. Minilla rupeaa jo pikku-veli nostamaan päätään kun ajattelen sinua.
Voitko nyt ajatella eilisiä keskustelujamme, niin saisimme vähän iloa päivään. Minilla rupeaa jo pikku-veli nostamaan päätään kun ajattelen sinua.
Oona 27 08.01.2008 #46 Kerro jotain mukavaa , josko se rauhottaisi. En voi jäädä tänään myöhään en uskalla.
Nuorena 08.01.2008 #47 Mihin saakka olet töissä? Otan sinut lämpimään ja turvalliseen syliini, suutelen kuumia huuliasi. Pidän sinua tiukasti sylissä.
Mihin saakka olet töissä? Otan sinut lämpimään ja turvalliseen syliini, suutelen kuumia huuliasi. Pidän sinua tiukasti sylissä.