Heippa!
Olen kirjoitellut tuonne syysmassukoiden (-08) puolelle ja nyt huomasin, että täällä on tällainenkin palsta, joten mahtuisiko tännekkin vielä kirjoittelemaan? =)
Olen siis vuosimallia -78, asustelen aviomieheni ja 2,5kk poitsun kanssa Tikkurilassa. Onko teistä kukaan samalta suunnalta tai lähiympäristöstä?
Meillä poitsu (Veeti nimeltään) on ollut suhteellisen helppo, on nukkunut yönsä yhdellä syötöllä, eikä ole ollut kummempia itkujakaan.. niin siis ainakaan vielä
rintamaidolla ollaan pärjätty ja sitä menee paljon!
Veetillä oli 2kk neuvolassa painoa 5750g (3600) ja pituutta 57cm (46cm), eli siis ruoka-aikaan on oltu kotona.
Ikävää nuhan poikasta/tukkoisuutta on vähän väliä, mutta suolaliuos ym. konstit ovat siihen auttaneet jotenkuten.
Lueskelin pari sivua viestiketjua taaksepäin ja tarkoituksena on lueskella koko viestiketju myöhemmin..mutta tässäpä muutamaan keskusteluun kommenttia..
D-vitamiiinit: Meillä on ollut alusta asti käytössä Jekovit. Itse yritin muutaman kerran myös ottaa noita tippoja, mutta on TODELLA pahaa ja kävin itselleni hakemassa mansikanmakuisia purutabletteja..reilu meininki
Jekovitit ovat sopineet Veetille, eivät ole siis tehneet vatsan väänteitä, eikä pulautteluja.
Vaipat: Ennen käytettiin Pampperssia, mutta nyt ollaan siirrytty käyttämään Lidlin vaippoja, jotka ovat osoittautuneet hyviksi ja halvoiksi. Pamppersit fuskasi muutaman kerran sivusta, mutta muuten olivat ok.
Kääntyminen: Täällä nojaillaan kyynärvarsien varaan vähän aikaa ja siitä on myös muutaman kerran käännytty selälleen. Päätä poitsu jaksaa kannatella suhteellisen hyvin.
Nyt tuli ilmoitus, että maitobaari on saatava auki ja äkkiä, joten hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
haikara08 ja veeti 2,5kk