vierailija
Olen ylpeästi maalaisjuntti, vaikka kaupungissa asunkinEihän tällä palstalla kirjoita kuin maalaisjuntteja minua ja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Olen ylpeästi maalaisjuntti, vaikka kaupungissa asunkinEihän tällä palstalla kirjoita kuin maalaisjuntteja minua ja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Surkeaa itsepetosta sinulle.kiinnijääneelleViestisi kertoo, että peiliteoria on aina oikeassa.
Olet ehkä sama tyyppi, josta varoitetaan palstan toisessa ketjussa. Kirjoittaja on kuulema saanut lähdön vauva av:lta.Surkeaa itsepetosta sinulle.kiinnijääneelle
Varoituksen sana on paikallaan.Ettekö voi koskaan kirjoittaa asiallisesti? Ihmeellistä länkyttämistä taas tässäkin ketjussa.
Ei ole mitään syytä olla täällä kun on tärkeämpää ja mielenkiintoisempaa tekemistä.jotain pitaisi varmaan teherä, että kiinnostus palaisi
sulla ei sitten ole, kun olet täälläEi ole mitään syytä olla täällä kun on tärkeämpää ja mielenkiintoisempaa tekemistä.
Mitä helvettiä?Arnoldus 1994:
"Ruis oli noihin aikoihin yleensä torajyvien saastuttamaa.
Sateisina vuosina rukiin jyvien joukossa saattoi olla jopa 10 % torajyviä ja jo 0,1 % riitti aiheuttamaan oireita. Ne ilmenivät yleensä valtimoverenkierron estymisenä, usein raajojen kärkiosien kuolioina"
On kyllä, mutta nyt on sellainen välipää ajankäytön suhteen. Kohta kyllä mennään.sulla ei sitten ole, kun olet täällä
Linkki pitää kyllä ehdottomasti liittää kun täällä esitetään niin paljon mahdottomia väitteitä!Ihmiset tuntuvat olevan nykyään niin kovin huonokäytöksisiä. Itse yritän aina kirjoittaa sillä tavalla, että voisin sanoa samat sanat ihmiselle kasvokkain eli asiallisesti ja kohteliaasti. Mutta keskustelusta menee maku, kun aina ketjussa on joku, joka alkaa haukkua, menee henkilökohtaisuuksia, laittaa vain "linkki?" tai spämmää kuvia vähäpukeisista naisista. Ei sellaisten ihmisten kanssa jaksaisi tosielämässä olla tekemisissä eikä kyllä oikein täälläkään keskustella.
netti on lopettanut hyvät käyttäytymissäännötIhmiset tuntuvat olevan nykyään niin kovin huonokäytöksisiä. Itse yritän aina kirjoittaa sillä tavalla, että voisin sanoa samat sanat ihmiselle kasvokkain eli asiallisesti ja kohteliaasti. Mutta keskustelusta menee maku, kun aina ketjussa on joku, joka alkaa haukkua, menee henkilökohtaisuuksia, laittaa vain "linkki?" tai spämmää kuvia vähäpukeisista naisista. Ei sellaisten ihmisten kanssa jaksaisi tosielämässä olla tekemisissä eikä kyllä oikein täälläkään keskustella.
Moderointi on liian löysää.Ihmiset tuntuvat olevan nykyään niin kovin huonokäytöksisiä. Itse yritän aina kirjoittaa sillä tavalla, että voisin sanoa samat sanat ihmiselle kasvokkain eli asiallisesti ja kohteliaasti. Mutta keskustelusta menee maku, kun aina ketjussa on joku, joka alkaa haukkua, menee henkilökohtaisuuksia, laittaa vain "linkki?" tai spämmää kuvia vähäpukeisista naisista. Ei sellaisten ihmisten kanssa jaksaisi tosielämässä olla tekemisissä eikä kyllä oikein täälläkään keskustella.
Mikä vika maalaisuudessa?Eihän tällä palstalla kirjoita kuin maalaisjuntteja minua ja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Ei todellakaan mitään vikaa. Jokin aika sitten oli tutkimus siitä että maalaiset ovat tyytyväisempiä elämäänsä kun kaupunkilaiset, jonka allekirjoitan.Mikä vika maalaisuudessa?
?Kuka teistä tai meistä edes osaa keskustelutaidon?
Ainoat, jotka eivät räyhää täällä ovat Rättis ja 50v mummo.
Pitäisi ymmärtää ja että jokaisella on oikeutensa mielipiteisiinsä.
Eivät ihmisten mielipiteiden tarvitse olla faktaa näissä keskusteluissa. Ei edes totta.
linkki?En mä ainakaan halua kuvia. Teksti riittää.
Rättis on nyt aika yksin kalenteripimujensa kanssaKuka teistä tai meistä edes osaa keskustelutaidon?
Eivät ihmisten mielipiteiden tarvitse olla faktaa näissä keskusteluissa. Ei edes totta.
Ehkä sitten, kun tulee ”poikakalenteri”Rättis on nyt aika yksin kalenteripimujensa kanssa
jokos laitoit oman kuvasi sinne?
Tällä palstalla ei kannata kertoa mielipidettään Sirpa Selänteestä. Viesti poistuu heti alta aikayksikön.Kuka teistä tai meistä edes osaa keskustelutaidon?