Nämä keskustelupalstat ei enää viihdytä

vierailija
Ihmiset tuntuvat olevan nykyään niin kovin huonokäytöksisiä. Itse yritän aina kirjoittaa sillä tavalla, että voisin sanoa samat sanat ihmiselle kasvokkain eli asiallisesti ja kohteliaasti. Mutta keskustelusta menee maku, kun aina ketjussa on joku, joka alkaa haukkua, menee henkilökohtaisuuksia, laittaa vain "linkki?" tai spämmää kuvia vähäpukeisista naisista. Ei sellaisten ihmisten kanssa jaksaisi tosielämässä olla tekemisissä eikä kyllä oikein täälläkään keskustella.

vierailija
Ihmiset tuntuvat olevan nykyään niin kovin huonokäytöksisiä. Itse yritän aina kirjoittaa sillä tavalla, että voisin sanoa samat sanat ihmiselle kasvokkain eli asiallisesti ja kohteliaasti. Mutta keskustelusta menee maku, kun aina ketjussa on joku, joka alkaa haukkua, menee henkilökohtaisuuksia, laittaa vain "linkki?" tai spämmää kuvia vähäpukeisista naisista. Ei sellaisten ihmisten kanssa jaksaisi tosielämässä olla tekemisissä eikä kyllä oikein täälläkään keskustella.
Linkki pitää kyllä ehdottomasti liittää kun täällä esitetään niin paljon mahdottomia väitteitä!

netti on lopettanut hyvät käyttäytymissäännöt

vierailija
Moderointi on liian löysää.

vierailija
Mikä vika maalaisuudessa?
Ei todellakaan mitään vikaa. Jokin aika sitten oli tutkimus siitä että maalaiset ovat tyytyväisempiä elämäänsä kun kaupunkilaiset, jonka allekirjoitan.
Asun maalla vaikka olen nuoruuteni asunut pääkaupunkiseudulla ja vaikka minulla on Helsingissä asunto en missään tapauksessa muuttaisi sinne.
Itseasiassa vain harva kaupunkilainen on aito neljännen polven stadilainen ja juuret ovat maalta.

vierailija
Kuka teistä tai meistä edes osaa keskustelutaidon?

Ainoat, jotka eivät räyhää täällä ovat Rättis ja 50v mummo.

Pitäisi ymmärtää ja että jokaisella on oikeutensa mielipiteisiinsä.
Eivät ihmisten mielipiteiden tarvitse olla faktaa näissä keskusteluissa. Ei edes totta.

vierailija

Eivät ihmisten mielipiteiden tarvitse olla faktaa näissä keskusteluissa. Ei edes totta.
Rättis on nyt aika yksin kalenteripimujensa kanssa
jokos laitoit oman kuvasi sinne?

vierailija

Tällä palstalla ei kannata kertoa mielipidettään Sirpa Selänteestä. Viesti poistuu heti alta aikayksikön.
Ehkä herkkähipiäisten on viisainta pysyä jollain siirappisivulla.
Sain taas sähköpostiini tärkeän asiapaperin samalta henkilöltä. Edellinen viesti oli kirjoitettu huolimattomalla puhetyylillä. Kun kirjoitin viestiin huomatuksen väärälle henkilölle osoitetusta viestistä ja huutomerkkejä perään, että teksti erottuu kunnolla, vastauksena oli ettei tarvitse huutaa. Ehkä huutomerkki pitää poistaa näppäimistöltä. Onhan persut saaneet läpi (liekö totta vai tämän palstan vedätys), että Ikea poistaa Suomessa ruotsinkieliset tuoteselosteet tuotteistaan.
Nautitaan vielä huutomerkeistä, ja huudetaan myös elävässä elämässämme ääneen. Joissakin maissa on vielä huutoäänestys olemassa.

Yhteistyössä