Lallaa, huh mikä viikko edessä - tsemppiä, toivotaan et kaikki menee hyvin!! Naureskelin sun unijutuille.
Mäkin näen välillä aika ihmeellisiä unia. Viime yönäkin seikkailin ties missä.
Tuiskuli, hienoa et kääntäminen onnistui!
Pidän peukkuja, et kaikki menee sujuvasti loppuun saakka!
Pööppis, mulla on todellakin kunto laskenut. Mulla on ihan hyvä kunto yleisesti, mut nyt puuskutan jo portaissa. Lenkilläkin pitää ottaa paljon iisimmin. En oo pitäny sykemittaria, koska oon aina osannu arvioida oman rasitustason aika hyvin. Mut nyt oon harkinnun, et alkaisin käyttää mittaria, kun puuskutuksen läpi on toisaalta tietää, missä ne sykkeet heiluu.
Pikkasen on
nimiajatukset pyöriny päässä, vaikka en hirveesti vielä uskalla niitä miettiä. Ehkäpä sit kun viikkoja kertyy. Muutama tytön ja pojan nimi on mielessä, mut en tiedä kyllä miehen ajatuksista.
Ja saattaahan ne vielä muuttua. Onko teillä käyny niin, että joku kaveri on vieny teidän suosikkinimet jo? Mulla oli pitkään yksi tytön ja yksi pojan nimi mielessä sitten jos joskus saan lapsen. Ja vaikka harvinaisia onkin, yksi mun ystävä antoi ne omille lapsilleen. Voitteko kuvitella, mikä sattuma!
Enkä viitsi samoja nimiä enää antaa. Yksi nimi olisi ihana, mutta sukunimen kanssa olis vähän huono sarjassa Mikko Makkinen.
Enää vajaa vuorokausia np-ultraan (en yhtään laske
) ja jännittää aika paljon. En tajua, miksi pitää olla hermona
Pitäisi osata jo vähän relata, mut ehkä se on vaan se maaginen rv 12 täyttyminen, mitä odottaa. Toisaalta yritän olla positiivisen innostunut, mut ei sitä vaan osaa ottaa mitään itsestään selvänä. Eilen kuuntelin dopplerilla - ensin löysin taas vain oman sykkeen, mut pienen etsiskelyn jälkeen kuului vauhdikas syke ja lukemakin tuli näytölle välillä (156).
Onko muilla ollu mitään vatsakipuja vähän pidemmillä viikoilla? Mulla oli sillon ihan alussa jotain rv 6-8 pientä menkkakipuilua ja tänään on ollu taas pikkasen polttelua ja jomottelua. Voikohan nyt olla joku kasvuvaihe tai vastaava? Jostain kyllä luin et lieviä kipuja voisi olla pitkin raskautta.
Viikonloppuna olin hermona, kun epäilin et sain lievän ruokamyrkytyksen ravintolaruoasta, kun eilen aamulla oli tosi paha olo ja oksensin kerran ja toisestakin päästä tuli kaikki pariin otteeseen löysänä. Pahaolo on muuten jo helpottanu, joten toi tuli vähän puskista. Mut ehkä se kuitenkin oli vaan raskauteen liittyvää tai ei mitään vaarallista kuitenkaan. Säikky mikä säikky!
En oo vieläkään muuten kertonu kuin muutamalle ystävälle. Vanhemmille ajattelin kertoa heti huomenna, jos ultrasta tulee hyviä uutisia. Sisaruksille kerron sitten kun nähdään. Ja töissä ajattelin kertoa viikon päästä, kun on yksi yhteinen illanvietto tiimin kanssa
Toivotaan, et ultrauutiset on hyviä ja saan noi uutiset jakaa!
Mullakin
selkä kipeytyy urheillessa jo melko helposti! Ei oo muuten kipeä, mut eilisen kevyen juoksukävelylenkin jälkeen tuli kipeeks, vaikka lenkkeily on mulle normipuuhaa.
Kivaa viikkoa kaikille ja hyviä vointeja teille ja maha-asukeille!