ONNEA SANNULI KOKO PERHEELLE!!!!:flower::flower: Ja Aamuyö ja Viu, tsemppiä vaan teillekin, mikäli vielä ette ole ponnistelemassa.
Ja jäähän meitä tänne vielä kirjottelemaan, vaikka porukkaa alkaa jo poksahtelemaan seuraaviin pinoihin. =)
Vaunuista: me ollaan just kattelemassa vaunuja ja on alkanu kiinnostaan Emmaljungan duo dget, sport rungolla. Toi runko siks, että siinä on portaaton teleskooppiaisa, mulla ja anopilla kun on toistakymmentä senttiä pituusero (ja voin suoraan sanoo, että mä oon pitkä nainen..) Kaamee oli vaan täällä paikallisessa Lastentarvikkeessa uusien vaunujen hinta, joten netistä on pikkasen katteltu.
Turvakaukalosta: mä ostin itte työkaveriltani Gragon turviksen telakalla. Pikkasen on jo vanha malli, mutta täysin ehjä ja tarkistettu liikkeestä, että on vielä nykystandardien mukainen. Tätyy vielä sovitella sitä ajan kanssa molempiin autoihin, sillä itte tuun liikkuun muksun kaa yhellä autolla, mutta sitten sukulointimatkat tehäänkin sitten miehen käytössä olevalla autolla.
Mä tässä viime päivinä oon säikkyny alamahan nipistelyjä. Piti sitten tänään asiasta soittaa ihan neuvolaan ja sain ystävälliseltä terkalta tietää, että näitä kipuja sanotaan sukkapuikkokivuiks. Suomeks sanottuna kasvava kohtu kipuilee ja ilmeisesti muksu päällään junttailee mua tonne alas. Ja rummuttelee virtsarakkoa ja muuta. Oli kyllä ihana terkka, hän ei ollu edes mun oma terkkari, silllä "omani" on aloittanut jo lomailun. Mutta kyllä helpotti, kun sai oikein kunnolla selvityksen mieltä askarruttaviin juttuihin. Aiemmin nimittäin mun vakiterkka sano vaan, että "jos supistaa, niin pitää ottaa yhteyttä." Hauska vitsi sinällään, kun en oo vielä koskaan ollu raskaana, niin en oikein myöskään osaa oikein sanoo, että mikä on supistelua ja mikä ei... No, sainpahan vastauksen siihenkin kysymykseen.
Koitetaanhan selvitä helteistä mammat!!
Tuntuu ittestä ainakin semmoselle, että tekis mieli lakasta nää tukisukat kankaalle, kun jalkoja hiottaa, mutta kun nää pitää turvotukset veks ja jaksaa kävellä, niin ei oikein viittis... No, yks kesä menee vaikka tukisukissa, tai niin oon ainakin kovasti yrittäny itteeni psyykata.
Heipsis! :wave:
T.Pol ja masuasukki 27+2