** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

ONNEA SANNULILLE, NYKERÖLLE JA KOKO PERHEELLE!! :flower::flower:
Voi että tässä ihan herkistyy, näin siitä vauvakuumeilusta on päästy tänne odottajiin ja sitten matka käy kohti synnyttäneitä. Onko meillä muuten jo synnyttäneissä tai jossain olemassa omaa pinoa? Hurjaa kun on seurannut joidenkin taivalta yli vuodenkin ja pikkuhiljaa jokainen alkaa saamaan niitä omia nyyttejä syliin.

Ihanaa vauva-aikaa Sannuli ja muistahan sitten jossain välissä käydä kertomassa miten ne hommat siitä eilisestä n. klo 23:sta lopulta eteni!!
 
Viu:n yliaikaiskontrollin tulosta tulin heti aamusta stolkkaamaan. Toivon, että tulet vauvauutisten kera ilmoittautumaan seuraavan kerran! :)

Käytiin eilen ajelemassa TAYS:n synnytyspolin ovelle ja katottiin parkkipaikat valmiiksi. Tuntuu ihan tyhmältä ja nololtakin :ashamed:, mutta mun luonteelle sopii parhaiten hyvä valmistautuminen, tai sellainen, että tietää miten joku asia menee tai pitäisi mennä. Vaikee selittää... Siksikin oon varmaan niin ahdistunut siitä sairaalassa olemisesta, kun ei siitä ole mitään kokemusta tai oikeata tietoa, pelkkiä huhuja.

Huomenna taas neuvolaan. Nämä viikottaiset käynnit tuntuu kyllä niiin turhilta. No, onpahan jotain ohjelmaa :)!

MR 38+6 :wave:
 
Viu
Suuren suuret onnittelut Sannulille ja perheelle, varmaan ihan uskomatonta! Oma nykerö maailmassa, voitte suukotella sitä ja tutustua ja silitellä...oih.

MR, stalkkeri :D Terveisiä vaan kotoa. Yliaikaisuuskontrollista - tai siis anteeks - hyvinvointikontrollista kotiuduttu. Jippikaijee. Puoli tuntia oltiin käyrillä, vauvan sykkeet 138 - 167. Nuori ja silmiinpistävän kaunis naislääkäri ultrasi, lapsivettä normaalisti, rakenteet normaalit ja painoarvio 3600g. Istukan virtaukset hyvät.

Sitten odotettu sisätutkimus. Kohdunsuu pehmeä ja sormelle auki, kanavaa n. 1,5 cm. Sitten seurasi kovakouraista ronkintaa, kun tämä viehkeä neito työnsi väkisin toisen sormen kaulaan ja venytteli kalvoja :eek: Auts sanon minä! Kyllä hiki virtasi. Rapsutteli myös vauvan päätä, niin lähellä tosiaan meidän öttismönkiäinen on, mutta yhä niin kaukana.

Koska vaavin tila näytti hyvältä ja kohdunsuun tilannekin kehittymään päin, laittoivat kotiin toivoen että tuo julmettu ronkinta sais jotain aikaan. Eipä siinä mitään, ihan järkeenkäypäähän se oli. Nyt vähän tuhruttelee, mutta ei paljon, eikä luvattuja supistuksia kuulu ei näy. Torstaiaamuna yhdeksältä uudet treffit - silloin käynnistetään ja piste.

Eli summa summarum, tytöt: tällä viikolla minusta tulee äiti.

Viu & elviiriäinen 41+5
 
  • Tykkää
Reactions: Mma Ramotswe
Meillä ihan sama tilanne kuin Viulla .=) Aamulla kontrollissa, kaikki hyvin, 2 cm auki, kovakouraista ronkintaa ja nyt odotellaan tuleeko lähtö. Supistellut kyllä on, mutta ei vielä sellaista etteikö kotona kärsis olla. Jos ei mitään tapahdu niin pe sitten uudestaan kontrolliin..

aamuyö 41+3
 
  • Tykkää
Reactions: Mma Ramotswe
siis ihanko tosissaan meistä tulee äitejä??? :O voi kääääk ja apua!

:D

mutta jos katsoo miten Sannulille ja Olivialle kävi, niin kai se on uskottava... vaikka ajatus tuntuukin todella oudolta...

eli miljoonasti onnea Sannuli ja perhe! :flower: Ja yhtä paljon onnitteluja Olivialle ja perheelle! :flower: Miten teillä on alkuaika mennyt?

Ketäs tänne jää mun kanssa vielä jännäämään... kun te kaikki poksutte samaan aikaan?

Kävin eilen pelkopolin lääkärikäynnin, jossa ultrattiin ja kaikki näytti hyvältä. Kokoarviokin saatiin, noin 2100g ois nyt, eli täysin keskiverto vaavi tulossa. Ens kuun alussa sitten tutustumaan synnäriin...

Marienna: sama homma, pusseja joka paikka täynnä... en viitti vielä edes pestä vaatteita kun ei ole niille lipastokaan paikallaan. Alkaa jo ahdistamaan, kun on niiiin paljon vielä tehtävää...

MR: mä odotan yhä kauhulla noita kommentteja tuntemattomilta, vielä ei ole tullut yhtään, thank god. Paitsi toi sun kokemus kuulostaa kyllä aika kivalta oikeestaan :)

Sunni: koko ajan jotain suuhun! Se autto mulla, mä kannoin aina mukanani mandariineja, hapankorppua, tomaattia... mehujätskikin oli hyvä. Kyllä sä löydät sellaset helpot ja sulle sopivat ruoat mitä voi kantaa mukana ja vähän nakertaa koko ajan, ettei tuu aivan karmee olo. :hug:

Voikaa hyvin ja tsemppiä synnyttäjille! :hug:

tömpsis ja super 32+5
 
Onnea Olivia ja Onnea Sannuli! :flower: :flower: :flower:
Ihanaa, että täällä on poksunta alkanut =) ja tällä viikolla tulee ilmeisesti lisää. Tsemppiä Viulle ja Aamuyölle! Ja tietenkin kaikille muillekin, jotka olette tositoimissa tai ainakin tosi lähellä tositoimia =)

Täällä pidetty lomaa ja nautittu kesästä. Onpa ollut leppoisaa ja niin mukavaa. ei oo ikinä ennen oltu yhtä aikaa lomalla näin pitkään. Tämä viikko vielä ja sitten mun pitää mennä takaisin töihin. mies menee sitten viikkoa myöhemmin. Välillä oon pikaisesti käynyt täällä kurkkimassa, miten näillä heinäkuisilla ja kaikilla muillakin menee. Kovasti minäkin toivoisin kuulevani teidän synnytyskertomuksia ja tietenkin vauvaelämän asioita.

Tömpsis, kyllä meitä täältä sun perästä tulee... =) ja toivotaan, että sunnin perässä tulee oikein aalto uusia kolmekymppisiä tänne odottamaan.

Me käytiin tänään sitten oikein kolmessa eri lastentarvikeliikkeessä katselemassa vaunuja ja turvakaukaloita. Huh. Nyt pitää sitten kotona sulatella asiaa ja surffailla netissä.

Onko kukaan ostanut Britaxin baby safe plus kakkosta telakalla? sellaista vähän mietittiin, mutta ei oo lähipiirissä kokemusta moisesta.

Sunni
, mulla ei pahaan oloon auttanut aluksi oikein mikään : / mutta pikkuhiljaa se helpotti. Ja piti syödä aina kun vaan yhtään pystyi ja mitä suinkin teki mieli. Banaaneja söin kevättalvella varmaan enemmän kuin koko siihenastisessa elämässäni yhteensä... Epäilinkin, että mikähän apinoiden sukulainen tuolla mahassa kasvaa... :D, kun niin banaanit maistuu. Mutta enää ei banaanit himota eikä niitä tartte ostaa jokaiselta kauppareissulta pussillista.

Mukavaa naistenviikkoa naiset! :)

t. Tuiskuli & maisa 23+1
 
:flower:OIH!! Onnea Sannulille ja perheelle oikein sylintäydeltä!! :flower:

Ja kohta saadaan lisää ihania vauvantuoksuisia uutisia!!

Tömpsis tosiaan meitä muitakin onneksi vielä täällä hengailee vielä aikansa, ei sua yksin jätetä. Onneks saatiin Sunni meidän seuraksi ja toivottavasti lisää kohta muitakin :). Tuossa syömisasiassa komppaan edellisiä. Säännöllisellä syömisellä kannattaa yrittää. Tsemppiä!

Mulla on nyt ollut muutaman päivän nettipaussi, kun meillä on ollut rakennuksen vesikattoremontti. Neljä melkein ympärivuorokautista päivää tehty ja tänään homma lopultakin takana - tai no parit ränninkiinnitykset jää varmaan huomiseen, mutta kuitenkin. Tässä on kiikutettu lautaa ja nosteltu peltiä ja pidetty muutama mies sapuskoissa muutaman tunnin yöunien voimin. Lisäksi sain hoitoon kummitätini koiran, kun hän joutui lähtemään turvakotiin miestään pakoon :(. Tämä siis omien koirien lisäksi. Täytyy myöntää, että alkaa aikas sippi olemaan. Taidan huomenna nukkua päikkärit. Onneks ei ole sentään pahemmin supistellut, kun on vaan pakko ollut tehdä. Torstaina sitten neuvolalääkäri, joten siitä sitten jatkuu taas nämä raskaushommat, kun nyt on keskittynyt kaikkeen muuhun.

Sain lopulta vaunuasiatkin järjestykseen tuossa pari päivää sitten :D. Huusin Emmaljungan vaunut huuto.netistä ja 220€ jäi hintaa. Ton kattorempan jälkeen alkaa tilipussikin olemaan tyhjä, joten hyvä, että saatiin edes vaunut edullisesti.

Nyt tämä päästään pehmiävä ja onnellisista uutisista iloinen mammutti suuntaa koiralenkille. Tulkaas kohta kertoilemaan lisää iloisia vauveliuutisia. :wave:

Joanmi + matkustaja 27+1
 
Täytyy vielä mennä tapetoimaan, joten pikainen visiitti. Toivotaan, että sekä aamuyö että Viu ovat parhaillaan hyvin kulkevan synnytyksen keskellä!!!!

MR, mulle tulee loppuajaksi eri neuvolanterkka, oma jää lomille. Huomenna on tosin äippäpoli once again ja neuvola vasta 36+6. Jännä sitten sillä käydä just ne viikoittaiset käynnit. Näkee suunnilleen yhtä monta kertaa kuin oman alkuperäisensä. No ei ihan, mutta melkein.

Joanmi mitkä Emmaljungat ostit? Mä vedin kanssa huutiksesta edge duo combit keväällä, kattelin markkinoita ensin 4kk ja sitten rohkenin. Niin, ja teilläkin tehdään remonttia :kieh:, KAIKILLA TEHDÄÄN...kamalan rankkaa. Itte oon kanssa vetänyt 3-4h:n yöunilla kolme päivää putkeen hommia ja olen ihan kuitti. Ja Tuiskuli mulla on se Baby Safe Plus (ei II) isofixillä. Mallihan on ihan sama molemmissa, sekä kelkassa että kaulalossa, siinä uudemmassa on vaan mun mielestä se parempi sivuttaistuki törmäykseen ja onko siinä se yhden käden irroituskin...MUTTA KUITENKIN: mun autoon se kelkka istuu täydellisesti, mutta mun miehen autoon, jolla reissut tehdään...eipä istukaan. Penkki on sen mallinen, että ei asetu tukevasti vaan heiluu. Ihan tyhmää, koska VW kuitenkin nimenomaan tuota suosittelee. Eli kelkan allehan ei saa laittaa mitään vaan sen kelkan täytyy olla hyvin penkin istuinosaan kiinni, mutta ilmeisesti onneksi selkänojan ja sen selkänojaan nojaavan jutun väliin voi ohuen tyynyn laittaa, että saisi tukevaksi. Penkit on siis liian kovat ja/tai se kallistuskulma väärä tai isofix-kiinnikkeet liian "pinnassa". Mun autossa ne kiinnikkeet on sen verran enemmän syvällä, että kelkka täytyy oikein tunkea sinne ja on niin napakka jotta. KÄYKÄÄ KOKEILEMASSA sitä kelkkaa ennen kuin päätätte minkä ostatte. Muutenhan toi taitaa olla paras kaukalo?

tömpsis mä en ainakaan ihan heti suostu synnyttämään - on niin hitosti asioita tekemättä:LOL:.

Jaa-a, ilmeisesti tapetti ei aio itsekseen ripustautua seinälle. Taidan käydä lopun laittamassa niin pääsee huomenna maalaamaan...(jee?)

Marienna ja pikku typykkä potkulainen 35+5
 
RR
Oih, onnea Sannulille :heart:

Kirjoittelen enemmän tuonne lokakuisiin, mutta käyn aina välillä kurkkimassa täälläkin :) Minä sain sitten riesakseni raskausdiabeteksen, johon sain insuliinihoidon :( Viikon ollut nyt iltainsuliini käytössä, mutta toistaiseksi ei ole laskenut aamun paastoarvoja mihinkään vaikka kahdesti on jo nostettu annostustakin... Huolettaa kovasti. Mulla on onneksi taas ensi viikolla ultra, jossa seurataan pojan kasvua ja kehitystä. Ja seurantaa kai jatketaan parin viikon välein. Ja jos kasvaa kovin, otetaan ulos etuajassa.
Sairaslomalla ja kesälomalla olen vuorotellen ollut koko kesä, kiitos selkävaivojen ja oikean käden hermopuristuksen. Lääkärin mukaan en mene enää töihin ennen mammalomaa : /
Mutta se siitä valituksesta. Poika tuntuu erittäin eläväiseltä masussa ja veikkaan, että kaverista tulee rumpali, kuten isästäänkin :LOL:

Tsemppiä ja hyviä jatkoja.

RR ja Viljami 29+0 :heart:
 
39 pokspoks ja neuvolassa taas käyty. Kolmas täti kolmessa viikossa. Huoh : / Kyseli limatulpat yms. ja masensi heti siihen päälle, että voi mennä pitkäänkin sitten, kun ei ole vielä tullut mitään. Uusi neuvola-aika annettiin 40+1 päivälle, jotta voi silloin kirjottaa lähetteen yliaikaiskontrolliin. Sehän tosin on sitten vasta 41+4-6...
Vauva on siellä syvällä lähtötelineissä ja tunnen välillä kuinka paikat natisee. Nivusissa on jotenkin ahtaan tuntusta, enkä pääsee enää kunnolla kumartuun.
Pitää varmaan ostaa sinne kuun vaihteeseen jotkut konserttiliput niin varmaan syntyy just sillon. :)

Viulle tsemppiä huomiselle ja Ammuyölle perjantaille, ellette sitte ole jo tsempityksen tarpeessa :).

Heippahei! :wave:
MR 39+0
 
Viimeksi muokattu:
ONNEA SANNULI KOKO PERHEELLE!!!!:flower::flower: Ja Aamuyö ja Viu, tsemppiä vaan teillekin, mikäli vielä ette ole ponnistelemassa.

Ja jäähän meitä tänne vielä kirjottelemaan, vaikka porukkaa alkaa jo poksahtelemaan seuraaviin pinoihin. =)

Vaunuista: me ollaan just kattelemassa vaunuja ja on alkanu kiinnostaan Emmaljungan duo dget, sport rungolla. Toi runko siks, että siinä on portaaton teleskooppiaisa, mulla ja anopilla kun on toistakymmentä senttiä pituusero (ja voin suoraan sanoo, että mä oon pitkä nainen..) Kaamee oli vaan täällä paikallisessa Lastentarvikkeessa uusien vaunujen hinta, joten netistä on pikkasen katteltu.

Turvakaukalosta: mä ostin itte työkaveriltani Gragon turviksen telakalla. Pikkasen on jo vanha malli, mutta täysin ehjä ja tarkistettu liikkeestä, että on vielä nykystandardien mukainen. Tätyy vielä sovitella sitä ajan kanssa molempiin autoihin, sillä itte tuun liikkuun muksun kaa yhellä autolla, mutta sitten sukulointimatkat tehäänkin sitten miehen käytössä olevalla autolla.

Mä tässä viime päivinä oon säikkyny alamahan nipistelyjä. Piti sitten tänään asiasta soittaa ihan neuvolaan ja sain ystävälliseltä terkalta tietää, että näitä kipuja sanotaan sukkapuikkokivuiks. Suomeks sanottuna kasvava kohtu kipuilee ja ilmeisesti muksu päällään junttailee mua tonne alas. Ja rummuttelee virtsarakkoa ja muuta. Oli kyllä ihana terkka, hän ei ollu edes mun oma terkkari, silllä "omani" on aloittanut jo lomailun. Mutta kyllä helpotti, kun sai oikein kunnolla selvityksen mieltä askarruttaviin juttuihin. Aiemmin nimittäin mun vakiterkka sano vaan, että "jos supistaa, niin pitää ottaa yhteyttä." Hauska vitsi sinällään, kun en oo vielä koskaan ollu raskaana, niin en oikein myöskään osaa oikein sanoo, että mikä on supistelua ja mikä ei... No, sainpahan vastauksen siihenkin kysymykseen.

Koitetaanhan selvitä helteistä mammat!! :cool: Tuntuu ittestä ainakin semmoselle, että tekis mieli lakasta nää tukisukat kankaalle, kun jalkoja hiottaa, mutta kun nää pitää turvotukset veks ja jaksaa kävellä, niin ei oikein viittis... No, yks kesä menee vaikka tukisukissa, tai niin oon ainakin kovasti yrittäny itteeni psyykata.

Heipsis! :wave:
T.Pol ja masuasukki 27+2
 
:eek:Aamuyö ja Viu ovat toivottavasti tositoimissa, kun ei oo tänään näkyny.

Marienna Emmaljungan edge duot tosiaan tuli huudettua. Siskolla, kahella serkulla ja parilla kaverillakin on sellaset ja ovat kovasti tykänneet ja kulkee kuulemma hyvin, mikä on mulle täällä perämettässä se ratkasevin ominaisuus. Pikkusisko käy ne perjantaina myyjältä Espoosta hakemassa ja tuo sitten kotikulmille suunnatessaan mukanaan. Ihanaa, kun ei itte tarvii tonne pääkaupunkiseudulle lähtee autolla ajelemaan. Oon sen verta arka kuski, kun ei kaupungissa juuri tuu ajettua. Odotan jo kovasti perjantaita.

Toinen, mitä odottelen kuin kuuta nousevaa, on äippäpakkaus. Viime viikon maanantaina jo tuli päätös, et kahden viikon sisään pitäis postissa tulla, mut eipä vieläkään oo kuulunu. Joka päivä kyttäilen toiveikkaana postiauton tuloa, et josko nyt jo tipahtais lappu, mutta ei... Se on kuin olis pikkulapsi jouluaattona :xmas:. Toivottavasti tulis huomenna, kun meen iltapäivästä lääkärineuvolaan, ni saisin sit samalla keikalla haettua, jos on tullut.

Mma Ramotswe Ei kun liput tilaukseen vaan, niin lähtö tulee varmasti :LOL:

Pol Vai että "sukkapuikkokipuja". Kerrassaan osuva nimitys. Noita mullakin ollu nyt muutaman kerran yksittäisinä, joten en oo asiaan sen enempi kiinnittänyt huomiota. Kiitos kun kerroit täälläkin, niin en sitten sen enempi ihmettele niitä. Tasatahtia näköjään mennään :)

Joanmi + matkustaja 27+2
 
Hurjasti tsemppiä Viulle! Hengessä ollaan mukana. Ja odotellaan malttamattomana vauvauutisia :)

Noniin, nyt meillä on sitten sekä vaunut että turvakaukalo :) Käytiin eilen täälläpäin Emmaljungan maahantuojalla (Lastentarvikkeessa) ja mukaan tarttui Edge Duo:t classic cryptonite -rungolla. Värinä on Pro Titan (tän vuoden väri, joka ei enää jatku ensi vuoden väreissä). Mä tykkäsin siitä väristä ja meidän onneksi satuttiin olemaan jo näin ajoissa liikkeellä. Ostettiin nimittäin Pirkanmaan viimeiset kyseistä väriä olevat vaunut! :) ja nyt meillä on sitten ne jo kotona :whistle:

Turvakaukalosta selviteltiin asiaa lisää. Britaxista sain kaverilta kuulla turvavöiden riittämättömyysongelmasta. (tuttavaperhe vaihtoi autoa. heillä on ollut Britaxin telakaton versio. ei riitä uuden amerikkalaisen auton vyöt kaukalon ympäri!! :mad:) Lisäksi ilmeni, että Britaxin vöillä kiinnitettävää telakkaa ei saa tukevasti kiinni autoihin, joissa on turvavyön 'tulppa' sillai varren päässä. --> telakka heiluu ja vauvan kaukalo siinä mukana. Me sitten testattiin kaikkia malleja, nujuuteltiin niitä telakoita siihen mallituoliin ja lopulta päädyttiin Akta Gracon Logico S:ään. Saatiin koko setti kohtuullisella (??? :whistle:) hinnalla.

Kallista lystiähän se on. Mutta me haaveillaan useammasta lapsesta ja ajateltiin, että kyllä ekalle kannattaa ostaa kunnolliset, kestää sitten seuraavatkin. Ja jos jääkin lapsiluku tähän yhteen, niin sitten myydään hyväkuntoisina eteenpäin.

Ja ei olla taikauskoisia, että kun nyt jo ostettiin, niin sattuisi jotain kamalaa. Jos sattuu, niin siinä ei sitten varmaan eniten itketä ostetut vaunut...

Täällä on oikein kunnon ukkonen ja sade. Ihanan viileää :) ennen viikonlopun helteitä...

Mukavaa viikonjatkoa mammat!

Tuiskuli ja Maisa 23+3
 
Ooihh, vauvakateus. :heart:

Täällä on tasasen tappavan tylsää! Temmon tänään suursiivouksen, vaikka tajuan kyllä järjen asteella, että ei tällä riehumisella oikeesti saa synnytystä alkamaan, korkeintaan hetkellisiä suppareita, jotka menee heti ohi kun lopettaa. Joka päivä teen silti jotain, koska en tunnetasolla halua jättää kokeilemattakaan. Voi armoo! :p Eikä vauvan edes tarttis tullakaan vielä, LA:aankin on vielä monta päivää, mutta nämä on niinkun esivalmisteluja... Mahan jatkuva kireys vaan alkaa muutaman päivän jälkeen kiristään päänuppiakin.
Mun pahin pelko synnytyksen alkamiselle on, että oon jossain kaupan kassajonossa ja vedet lojahtaa siinä koko kansan silmien edessä shortsin persuuksiin. Välillä oon kattonut jotain helmavampaa tai sitten mekkoa päälle kun ihmisten ilmoille on ollut menoa.

Ihana lukea noita hankintajuttuja. Pitäis varmaan ittekin käydä kattelemassa vauvavehkeet läpi ja häpläillä pikkusia bodyja. Se on niiiin ihanaa. Paitti, että mun mies ei ole lukuisista kehotuksista huolimatta kokeillut sitä kaukaloa autoon vieläkään. Paljosta lyödään vetoa, että tulee sen kopan ja telakan kanssa hakeen meitä sairaalasta ja totee, että ei saanut sitä kiinni tai että se ei sovi tai jotain... : / :)

Taidan illalla vaappua vestarihumuun tai jonnekin uhmaamaan maan vetovoimaa. Nämä on kuitenkin niitä viimeisiä hetkiä kun pääsee ilman mitään erikoisjärjestelyjä lähtemään jonnekin...

Voikaa pönäkästi mammat! Erityisesti ajatuksissa Viu ja Aamuyö...

MR 39+2
 
Viu, jännää! Jokohan siellä on tapahtunut.. :) Ja Sannuli jo kotona, ihanaa!

Tuiskuli, tsekkasin ton teidän vaunun värin, tosi nätti! Tykkään kanssa. Meillä sama Gracon turvakaukalo, on aika massiivisen kokoinen, mutta mies halusi sen, kun on hyvä sivutörmäyssuoja ja tuntuisi sisämitoilta vähän isommalta, eli ehkä ei käy pieneksi ennen aikojaan. Sovitettiin myös sitä autoon kaupan pihalla, ja oli hyvä meille, kun takapenkki on vähän kenossa taaksepäin, niin tuossa saa sitä asentoa korjattua telakan avulla. Vaunuina meillä on Teutoniat. Käytettynä ostettu, mutta ei olla vielä haettu niitä kotiin :D No, kiire tuskin tulee.. Olisin itse halunnut väriksi mustan, mutta tuo oli niin hyvä tarjous, että nyt on beige tulossa. No, ei varmaan haalistu samalla tavalla auringossa eikä kuumene kesällä niin paljoa.

ON: Tällä viikolla ennen neuvolaa bongasin vessassa jotain, jonka terkkari diagnosoi kuvaukseni perusteella limatulpaksi, tai osaksi sitä. Juuri muuta ei sitten olekaan tapahtunut, vauvan pääkään ei ole kiinnittynyt. Satunnaisia vähän napakampia supistuksia on kyllä ilmennyt, mutta aika harvoin. Välillä tulee pikku paniikki, kun tajuan, että oikeasti, se vauva on tulossa, ja on mahdollista että tulee piankin! :O IIK!


Ainomieli 37+0
 
sunni
Onnea kovasti äideille !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :heart:
Tuntuu niin kovin kaukaiselta nuo synnytysjutut....hui...


Kiitokset vinkeistä ja kannustuksista :)


Ainiin, kävin eilen yksityisellä tarkistuttamassa pötkyläisen tilanteen ja se oli kuin olikin kasvanut ihan hurjasti :))) hih heijaa, kannatti käydä mielenrauhaultrassa :)
 
OOONNNEEEAAA Zaleaa ja perhe!! :flower::flower: Tempaisit sitten reippaana parista tyypistä "jonossa ohi" :D, niin sitä pitää. Toivon tosin, että itte pääsen sinne 38+0 asti kun olis hommaa vähän tässä, mutta sen jälkeen en pistä hanttiin yhtään. :LOL:

Viu ja aamuyökin varmaan ovat tuupertuneet jonnekin ihanaan vauvantuoksuun :heart:. Jännää miten nyt poksuu ja poksuu kaikki. Nää kaksi kyllä jo tietty niin viimeisessä poksumisvaiheessakin.

Kuis se Zalea noin nopeasti tuli? Meni varmaan sit ihan luomuna vai?
 

Yhteistyössä