mutantti, ihana olet kun elit mukana mun ei-niin-kivassa jännitysnäytelmässä
En mä tuosta neljän päivän heitosta nyt osaa murehtia, olen vain niin jukelittoman onnellinen siitä että näin pienen sydämen sykkivän etten osaa nyt murehtia mitään
Ja olihan se pieni vaalea täplä sen verran epäselvä että kyllä se aika hakuammuntaa on missä se pyllyn paikka siellä edes on
Koskas sulla on neuvola, vai onko ollut jo?
Maikkis,
Milk@, kyllä kivi vierähti sydämeltä. Viikonloppu oli yksi kauheimpia elämäni aikana, enkä toivo kenellekään tuota epätietoisuutta ja pelkoa kun ei tiedä onko oma vauva enää elossa. Ja sanokoon lääkärit mitä tykkää, vauva tämä jo minulle ainakin on vaikka onkin nimellisesti vielä alkio.
zapata, pillitettiin sitten molemmat
Näin jälkeenpäin pystyy jo hymyillä ajatukselle, että siellä mä hymyilin ja tirautin onnenkyyneleitä puolialasti pöydällä maaten, nuori naisihminen jalkojen välissä ja ultran anturi siellä ja syvällä
Se muisto ei mene vauvakirjaan...
miss_piggy, onneksi sydänäänet löytyy aina kotona - jos pikkuvesseli ei malta neuvolassa oikein rauhoittua vaan seilaa oikein urakalla kun tilaa vielä on reilusti?
Leikkikö pieni vielä piilosta vai antoiko jo kuunnella?
Tiksander, wau, saitpa mahtavasti tavaraa siskoltasi! Nyt ei jääkään enää hirveitä itse hankittavaksi, vaikka kai sitä aina pitää ostaa edes muutama söpö body jos ei muuta
Vilja-Maaria, kuulostaa ikävän tutulta nuo uniongelmat. Tosin raskaus ei ole mulla vaikuttanut asiaan (kai...) mutta iän karttuessa nukun koko ajan kevyemmin ja nyt kun tuo lonkkatulehdus on jo kroonistunut enkä voi sitä raskauden aikana hoitaa tulehduskipulääkkeillä, nukkuminen on välillä tosi tuskaista. Eilen oli taas ihan hirveä ilta / yö, heräsin joka ikinen kerta kun käänsin kylkeä, lonkka repi pakarasta nilkkaan asti ja mahdollisia nukkuma-asentoja oli tasan kaksi
hiisi-78, mulla säikäytti niin totaalisesti se että aluksi kaikki lieveni ja sitten lopulta se viimeinenkin oire katosi kuin seinään yön aikana. Jostain syystä PregCheckin testitikutkin haaleni. Tärkeintä kuitenkin että kaikki on hyvin. Enää en testaa, nautin vain ja toivon parasta
Ui, tsemppiä rakenneultraan! :flower:
Bling, et uskokaan miten helpotti! Mies yritti ulkoisesti olla cool mutta kun rutistin sen kättä lääkärin etsiessä pientä ultralla, oli miehelläkin ihan jääkylmät sormet. Taisipa silläkin olla lähellä ettei noussut tippa silmäkulmaan, mulla nousi sen verran enemmän että riitti poskille asti
Teillähän meni tosi ihanasti varhaisultra :heart: Kyllä meillä nyt taitaa päivät heittää jo vähän enemmän, mulla olisi la eilisen arvion mukaan 7.3.2014 mutta kyllähän se tarkentuu sitten vielä. Listoilla ajattelin mennä vanhan la:n mukaan
(.) En tiedä vaikuttaako stressin loppuminen vai mikä, mutta olen tänään ollut onneni kukkuloilla kun on taas vähän etonut
Harva on varmaan pahoinvoinnista onnellinen, mutta mulle se on iso juttu
Eilen alkoi sitten työtkin eli oli ihan eka työpäivä plussan jälkeen. Päivä meni ihan kivasti, lonkkasärky leimahti tosin ihan järkyttäväksi enkä pystynyt enää kävellä kunnolla mutta lähdin hommien vähennyttyä kotiin puolisentoista tuntia aiemmin. Onneksi yö teki tehtävänsä ja nyt on enää pientä jomotusta ja kiristystä jäljellä, tiedän kyllä että töissä se taas pahenee mutta eipä tuolle mitään mahda. Buranaa en aio syödä, hoidan levolla sitten kun ei anna enää nukkua tai kävellä normaalisti, ja kortisonipiikkejä en anna raskausaikana laittaa. Eipä niistä aiemminkaan ole hyötyä ollut joten en todellakaan riskeeraa tyhjän takia. Ohos, tulipa melkoinen valivalikirjoitus. Sori... :ashamed: Sen verran vielä töistä että alavatsa ei tykännyt kyttyrää mistään muusta kuin siitä jos nojailin vatsaa koneiden laitoja vasten, eli hyvin pienellä varomisella pääsee alkuajan
Muuten ei ihmeempiä, päivää kerrallaan. Pomolle aion kertoa kun nt-ultra on ohi ja siinä on kaikki hyvin, muuten pidän vielä suuni supussa. Työvaatteet on onneksi löysää unisex-mallia joten niihin nyt piilottaa vaikka mitä
Jotenkin eilisen jälkeen tuli sellainen autuus ja onni etten osaa ainakaan just nyt ajatella että mikään menisi pieleen. Haluan vain olla onnellinen nyt kun olen nähnyt sen pienenpienen elämänalun ja toivoa parasta
Mayinka & Nyytti 7+2