Hih, pissateltta

en ole tuollaisesta turhakkeesta kuullutkaan, mutta pieniä poikia hoitaneena kuulostaa aika hyvältä
Keltakaneli onpa hurja lasku hemoglobiinissa, toivottavasti olis vaan mittausvirhe ja jos ei niin eiköhän sen raudalla saa kuriin. Mäkin muuten vähän ajattelin ainakin aluksi sisustaa makuuhuonetta uudelleen, tosin työ/vierashuone on jossain vaiheessa pakko muuttaa lastenhuoneeksi, mutta ainakin alkuun ajateltiin makuuhuoneeseen kaikki mahtua. Jos hoitopöytä hankitaan niin sitten varmaan kodinhoitohuoneeseen tai toiseen kylppäriin. Meillä on vähän hassu talo kun neliöitä on paljon, mutta huoneita vähän, ei kovin käytännöllinen perheasunto =) Jos jälkikasvua siunaantuu enemmän pitää jopa harkita muuttoa.
Saatiin muuten jo kerrottua myös appivanhemmille, oli ihan soikeena onnesta, niille tämä tulokas on ensimmäinen. Nyt en muista kerroinko jo neuvolasta, mutta oli tosi kiva täti, rento ja rempseä. Kaikki arvot oli hyvät, verenpaine hieman laskenut normista, mutta on melko korkea normaalistikin joten edelleen tosi hyvä. Kutsu ultraan tulisi hänen mukaansa just sille viikolle kun oltais kesälomareissussa, täytyy sitten säätää... Aikaa ei valitettavasti voi itse varata ja valita mutta kuulemma voi ehkä pystyä vaihtamaan jos ei mitenkään käy. Katsotaan sitten.
Voi
Mekkala kamalan vähän sulla enää viikkoja jäljellä, nyt kyllä relaat

Kuten kaikki muutkin, nauttikaa helteistä, mä "onneks" päivät viileässä toimistossa, eipä tarvi valittaa kuumuudesta... Lomaan enää onneks muutama päivä!
Pikkumangusti tsemppiä ikävän vaivan kanssa! Oon ihan varma että tulen samasta ongelmasta kärsimään, mulla ollut kerran ihan muuten vaan ja nyt viikonloppuna meinasin saada sydänkohtauksen kun vessassa pyyhkiessä tuli verta paperiin - mieletön helpotus kun huomasin että se tulikin toiselta puolelta

Oliskohan taas joku pieni haavauma kun pahasta ummetuksesta olen koko alkuraskauden kärsinyt...
Ihanaa helleviikkoa kaikille, nautitaan auringosta tai varjosta kykyjen mukaan =) B)