Älä Turkilmas välitä näistä harmaista päänaukojista, kellään ei vielä ole ollut esittää kuvaa tai muutakaan omista mieltymyksistään, sitä odotellessa
Toivon myös, ettet katoa palstalta, ainakin minä olen ensimmäisten joukossa lukemassa sun juttuja
Joitakin ne näyttää häiritsevän kovasti, en ymmärrä miksi vaivautuvat avaamaan ja kommentoimaan...
Ihana koti :flower: Kiitos kuvista, näitä olen jo odotellutkin... johan te muutaman päivän ootta siellä asuneet
Tykkään sisustuksen väreistä, lempeät ja rauhalliset, vähän samaa tyyliä tulee meidän taloon :heart:
Ja lastenhuoneen sävyt haluan kans pitää rauhallisena, kaikki muu krääsä tekee siitä takuulla sekavan ilman voimakkaita tapettejakin. Tosin vanhempi lapsosista sai itse valita värit huoneeseensa, saa nähdä kuin kauan jaksaa niitä katella
Tykkään myös väreistä, mutta kyllästyn niihin niin nopeasti ja haluan vaihtelua, että teen sen mieluummin verhoilla, matoilla ja tyynyillä, helpompi homma vaihtaa
Teidän talo oli just sitä persoonallisella tyylillä tehtyä sisustusta! Samaa mieltä siitä, että kaikki sisustustyylit on jo keksitty, jotkut miellyttää, toiset ei.
Kerrotko vielä oliko tuolla teidän keittiön työtasolla joku nimi, vai onko vain pähkinä?