No nyt on talosta jonkinmoisia kuvia. Lupasin niitä laittaa, joten täältä pesee :D Muoks: s.8 lisää kuvia

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Mun mielestä ihan tavallisen näköinen koti. Sellanen mikä ei sinäänsä sisustukseltaan kolahda muhun mitenkään mutta varmasti on viihtyisä.

Toisaalta en ole mikään sanomaan ku meidän kodin sisustus on aina kesken.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Hienolle näyttää... Koska sä pistät ukkos mäkeen, niin mä pääsen muuttaan tilalle? Onnea uuteen kotiin!!!! :flower: :flower: :flower:
Kiitti :). Meillä on ens vuonna 10-vuotis hääpäivä ja sen jälkeen vois tosiaan äijän heivata vaikka sinne tönöön asumaan. Ei kai KUKAAN kuvittele että joku jaksais samaa ukkoa kauempaa katsoa :D.

Että reilun vuoden päästä beibe ;) :heart:
:LOL: :LOL: :LOL: :hug: :hug:

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja JupJep:
Joo, ihan tavallinen talo. Joka kolmas uudehko talo on sisustettu noin, en tykkää. Ei ole mitään sellaista persoonallisuutta tuovaa, kaikki tasaisen tylsää.
Mulla siis lienee sama maku kuin 66%:lla rakentaneista. Siitäkin huolimatta etten mä ole nähnyt ainuttakaan samanlaista taloa kuin meillä.

JupJep
Joo, ihan tavallinen talo. Joka kolmas uudehko talo on sisustettu noin, en tykkää. Ei ole mitään sellaista persoonallisuutta tuovaa, kaikki tasaisen tylsää.
Mä en tajua, miksi pitäisi sisustaa jollekin muulle, kuin itselle? Jos omaa silmää miellyttää, niin mitä väliä, mitä muut sanoo?
Ei tarviikaan. Mutta mielipiteitähän näillä kuvilla haettiin vai mitä? Ja mun mielipide on etten tykkää tuollaisesta tylsästä.

Meillä esim. oli tuollainen samallainen sauna jo v. 1999. Jolloin se oli tavallaan in, mulle tollanen on jo out. Mut Turkilmas saa toki tehdä talolleen kuten tykkää :D

realisti
Olohuoneen matto on liian pieni. Kapea suikale pienentää huonetta ja on jotenkin vajaan näköinen. Maton pitäisi olla sellainen, että se menisi sohvan ja nojatuolien etumaisten jalkojen alle. Silloin se sitoisi ryhmän kauniisti yhteen eikä olisi tuollainen kelluva puikula kaiken välissä.

No nyt mä keksin, mikä tuossa sisustuksessa mua häiritsi - keskeneräisyyden lisäksi - jo ensi katsomalla. Se on tuo sininen väri, se ei toimi mun mielestä ollenkaan tuon beigen kanssa. Enemmän raikasta valkoista, niin pääsee nuo ihanat antiikkihuonekalut ja lattia enemmän oikeuksiinsa! Toisaalta, talon värityksestä ainakin huomaa, että emäntä viihtyy palstalla paljon ja hyvin (vrt. talon ja sivuston värit) ;).

vieras
Mä en tajua, miksi pitäisi sisustaa jollekin muulle, kuin itselle? Jos omaa silmää miellyttää, niin mitä väliä, mitä muut sanoo?
No juurikin näin. Minusta on aivan ihana, ihan mun olonen, voisin muuttaa vaikka heti. Olis ainakin kotonen olo =) Mikä on persoonallista tuovaa? Oranssi seinä? Myrkyn vihreät sohvat? Design huonekalut? Miksi ap:n pitäisi jotain tuollaista kotiinsa tunkea kun ei selkeästi ole hänen juttunsa. Kuvat on HÄNEN kodistaan ja koti HÄNEN persoonallisuudellaan luotu ja sisustettu.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:
No nyt mä keksin, mikä tuossa sisustuksessa mua häiritsi - keskeneräisyyden lisäksi - jo ensi katsomalla. Se on tuo sininen väri, se ei toimi mun mielestä ollenkaan tuon beigen kanssa. Enemmän raikasta valkoista, niin pääsee nuo ihanat antiikkihuonekalut ja lattia enemmän oikeuksiinsa! Toisaalta, talon värityksestä ainakin huomaa, että emäntä viihtyy palstalla paljon ja hyvin (vrt. talon ja sivuston värit) ;).
Mun mielestä beige ja vaaleansininen taas toimii aivan uskomattoman hyvin yhteen :).

Ja joo, viihdyIN palstalla joskus paljon ja hyvin. Nykyään koko ajan vähemmän. Tosin mä rakastin näitä värejä jo ennen palstaa, mutta ehkä väritys on tosiaan lisännyt viihtymistäni :)

Ihania on antiikkihuonekalut, ne on ehkä koko satsin paras osuus :). Älä ikinä myy!

Myös makuuhuoneen kaapistot on kivat, samoin lastenhuoneen raidallinen tapetti.

Värit on (mun mielestäni) tylsät, ja eka selasinkin kuvat nopeasti läpi kun mieleen ei jäänyt mitään, jotenkin kaikki oli sitä samaa massaa ja perin tavaomaista. En silti epäile Turkilmas, etteikö tuo olisi ollut aidosti sun toiveesi noissa väreissä ja muissa valinnoissa. Ja oma kotihan se on, eikä kenenkään muun, valinnat siis myös omat. Silti olen eri mieltä siinä, etteikö persoonallisiakin koteja olisi olemassa, niitähän on sisustuslehdet täynnä (jotain Avotakkaa ehkä lukuunottamatta).

Eka ajattelin että tv pönöttää vähän hassusti tuossa, mutta toisaalta...Liian monessa suomalaisessa kodissa on se k-a-m-a-l-a tv-alttari (vaaleaa puuta, lasiovet, koriste-esineitä, ei ainuttakaan kirjaa), ja pelkästään sen puuttuminen on iso plus :D. Vaikka toistan vielä, että jokainen sisustaa itseään varten ja jos siitä pitää, niin tottakai sen voi hankkia.

Sauna oli myös kiva! :) Ja onnea uuteen kotiin!

Yhteistyössä