Turkilmas
kiitos, kiitos, KIITOSAlkuperäinen kirjoittaja vieras:nami nam. tosi kaunista ja viihtyisää. olisin valimis muuttamaan heti tuonne kotiisi. viihtyisää viihtyisää kaunista kaunista!
kiitos, kiitos, KIITOSAlkuperäinen kirjoittaja vieras:nami nam. tosi kaunista ja viihtyisää. olisin valimis muuttamaan heti tuonne kotiisi. viihtyisää viihtyisää kaunista kaunista!
Mä en tajua, miksi pitäisi sisustaa jollekin muulle, kuin itselle? Jos omaa silmää miellyttää, niin mitä väliä, mitä muut sanoo?Alkuperäinen kirjoittaja JupJep:Joo, ihan tavallinen talo. Joka kolmas uudehko talo on sisustettu noin, en tykkää. Ei ole mitään sellaista persoonallisuutta tuovaa, kaikki tasaisen tylsää.
:hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Kiitti . Meillä on ens vuonna 10-vuotis hääpäivä ja sen jälkeen vois tosiaan äijän heivata vaikka sinne tönöön asumaan. Ei kai KUKAAN kuvittele että joku jaksais samaa ukkoa kauempaa katsoa .Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Hienolle näyttää... Koska sä pistät ukkos mäkeen, niin mä pääsen muuttaan tilalle? Onnea uuteen kotiin!!!! :flower: :flower: :flower:
Että reilun vuoden päästä beibe :heart:
Mulla siis lienee sama maku kuin 66%:lla rakentaneista. Siitäkin huolimatta etten mä ole nähnyt ainuttakaan samanlaista taloa kuin meillä.Alkuperäinen kirjoittaja JupJep:Joo, ihan tavallinen talo. Joka kolmas uudehko talo on sisustettu noin, en tykkää. Ei ole mitään sellaista persoonallisuutta tuovaa, kaikki tasaisen tylsää.
Ei tarviikaan. Mutta mielipiteitähän näillä kuvilla haettiin vai mitä? Ja mun mielipide on etten tykkää tuollaisesta tylsästä.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mä en tajua, miksi pitäisi sisustaa jollekin muulle, kuin itselle? Jos omaa silmää miellyttää, niin mitä väliä, mitä muut sanoo?Alkuperäinen kirjoittaja JupJep:Joo, ihan tavallinen talo. Joka kolmas uudehko talo on sisustettu noin, en tykkää. Ei ole mitään sellaista persoonallisuutta tuovaa, kaikki tasaisen tylsää.
No juurikin näin. Minusta on aivan ihana, ihan mun olonen, voisin muuttaa vaikka heti. Olis ainakin kotonen olo =) Mikä on persoonallista tuovaa? Oranssi seinä? Myrkyn vihreät sohvat? Design huonekalut? Miksi ap:n pitäisi jotain tuollaista kotiinsa tunkea kun ei selkeästi ole hänen juttunsa. Kuvat on HÄNEN kodistaan ja koti HÄNEN persoonallisuudellaan luotu ja sisustettu.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mä en tajua, miksi pitäisi sisustaa jollekin muulle, kuin itselle? Jos omaa silmää miellyttää, niin mitä väliä, mitä muut sanoo?Alkuperäinen kirjoittaja JupJep:Joo, ihan tavallinen talo. Joka kolmas uudehko talo on sisustettu noin, en tykkää. Ei ole mitään sellaista persoonallisuutta tuovaa, kaikki tasaisen tylsää.
Pohjapiirustuksen löydät Kastellin sivuilta. Tää on Uuskartano nimeltäänAlkuperäinen kirjoittaja -:Kiva talo, seesteisen näkäinen sisutus.
Olisko jossain nähtävillä pohjapiirustusta?
Ok, kiitos =)Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Pohjapiirustuksen löydät Kastellin sivuilta. Tää on Uuskartano nimeltäänAlkuperäinen kirjoittaja -:Kiva talo, seesteisen näkäinen sisutus.
Olisko jossain nähtävillä pohjapiirustusta?
Juu, laminaattia onAlkuperäinen kirjoittaja Kamala:Nättiä on! Ja nuo lattiat on super :heart: Onko laminaattia?
Mun mielestä beige ja vaaleansininen taas toimii aivan uskomattoman hyvin yhteen .Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:No nyt mä keksin, mikä tuossa sisustuksessa mua häiritsi - keskeneräisyyden lisäksi - jo ensi katsomalla. Se on tuo sininen väri, se ei toimi mun mielestä ollenkaan tuon beigen kanssa. Enemmän raikasta valkoista, niin pääsee nuo ihanat antiikkihuonekalut ja lattia enemmän oikeuksiinsa! Toisaalta, talon värityksestä ainakin huomaa, että emäntä viihtyy palstalla paljon ja hyvin (vrt. talon ja sivuston värit) .