Turkilmas
Kaikki. Joka ainoa materiaalivalinta on tehty meitä miellyttämään. Mitään ei olla katsottu mallia sisustuslehdistä tai messuilta tai mistään muualtakaan. Ollaan marssittu esim. laattakauppaan ja valittu mieleiset laatat. Miettimättä pätkääkään mitä muilla on (ja esim. mun ystävillä on lähestulkoon kaikilla tumman harmaata tai mustaa).Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitkä ideat ovat niitä, joita olette itse keksineet? Mitkä ovat niitä juttuja, jotka tekevät talosta juuri teidän kodin? Kun minusta tuo on juuri sellainen talo, mitä myytävien asuntojen listalla on melkein jokainen...Täysin samallalailla sisustettu...samat tasaiset (tylsät? ) värit ja tyyli.
Antiikkihuonekalut luovat oman piristysruiskeensa tuohon. Niitä tuskin on kukaan tylsän tavallisiksi maininnutkaan...?
Ei kai tällä värikkyydellä nyt sitä haettukaan, että jokainen seinä pitäisi maalata eri sateenkaaren värillä ollakseen persoonallinen...Jokainen tottakai tyylillään.
Alkaa vaan haukotuttamaan, kun kaikki huoneet ovat paskahuussia myöten turvallista beigeä.
Huonekaluja meillä ei ole lainkaan uusia. Joko ne on antiikkia, tai sitten kierrätyskeskuksesta ostettu.
Mun mielestä persoonallisuus on sitä että tehdään kodista oman näköinen. Kyllä mäkin voisin räiskiä vaikka mitä värejä tänne (ja voida pahoin) voidakseni kehua miten persoonallinen olen. Mieluummin mä kuitenkin valitsen aidosti ne värit joista tykkään ja joista mulle mulle tulee oikeasti hyvä olo. Oli se sitten persoonallista tai ei.