Kiitos, hieno puolustus- puheenvuoro =) :flower:Alkuperäinen kirjoittaja nojoo:Tää on taas niin tätä kun harmaat valittaa etttä on mauton ja samaa kuin kaikki muutkin ja ei mitään omaperäistä ja väritöntä ja mitä kaikkee tos olikaan.
Hö. Minä näen tuon asian juuri päin vastoin. Haluaisin todella nähdä kun nämä persoonalilset laittaa niitä värejään ja kuosejaan ja ties mitä.. väitän, että siinäkin tarvitsevat oppikirjojen ja sisustuslehtien apua että saavat kokonaisuuden näyttämään edes joltain.
Tässä talossa on tehty juuri se mitä minäkin tekisin. Laittaisin sitä mitä haluan, olkoon se sitten vaikka täysvalkoista. Se sitä persoonallisuutta on, että itse näkee mitä tahtoo ja tekee sen mukaan eikä siten kuten oppikirjat viisaa.
Nämä persoonalliset värien taitajat kammoksuvat rosterikoneitannekin? Miksiköhän.. ehkä juuri siksi että se sitä persoonallisuutta keittiöön tuokin? Ja nämä erikoista haluavat laittasivat sitä massa-samaa mutta niitä hemmetin värejä??!!
Minusta tuossa nimenomaan pitää olla rosterikoneet kuten turkilmaskin asian ilmaisi, tuo vähän särmää siihen pehmeyteen! Juuri noin!
Aivan upea talo, vaikka minä taasen en siitä ruskeasta tykkää, mutta viis minun maustani. Takka oli aivan upea!!
Mä puuhastelen myös paljon keittiössä ja siksi halusin ehdottomasti paljon laskutilaa, reilusti kaappitilaa, ison jääkaapin ja pakastimen sekä takkaleivinuunin. Ja olen kyllä tyytyväinen . Tuo keittiön tasolla näkyvä yleiskone ei todellakaan ole siinä näön vuoksi, vaan sillä on jo nyt monet taikinat veivattuAlkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Nättiä on!
Mun vanhemmat osti juuri talon itselleen, entinen omistajarouva on nähtävästi jonkin sortin keittiöammattilainen ollut aikoinaan. Siellä on niin iso keittiö että ihan kateeksi käyp se avaruus, hirveästi laskutilaa ja kaappeja; kylmiö, iso leivinuuni, puuhella... Voi että.
kiitos . Tykkään kyllä itsekin (saako niin sanoa?)Alkuperäinen kirjoittaja Slottade:ihana keittiö!!
Takka oikeastaan ylitti odotuksemme. Se olikin vieläkin kauniimpi kuin kuvissa ja varaa lämpöä erittäin hienosti. Hyvä peli siis .Alkuperäinen kirjoittaja karvakorvakirppu:Ihana takka. On varmaan helpottunut olo urakan jälkeen =)
Joo, tasot on tosiaan tulossa kunhan saadaan ne kiinnitetyksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kun tarkasti luki ja kuvaa katsoo, niin ne tasothan ovat tulossa...Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Kaunista ! Vessaan olisin laittanut isomman pöydän, joka siis jatkuisi lavuaarin molemmin puolin, mutta muuten ihan bueno =)!
Olisiko kuvia ulkopuolelta? Tai kuvailisitko tarkemmin ?
kateellisuus siellä kolkutteleeAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mene hyvä ihminen ap vaikka Sisustusideat.net sivuille päiväkirjafoorumiin näiden rasittavien aloitustesi kanssa. Jos tuossa talossa olisi edes jotain katsottavaa niin ymmärtäisin.
Ei sun tarvi avata mun aloituksia . Mä olen aikoinani luvannut että laitan kuvia valmiista talosta ja sitä nyt olen tekemässä. Ja itse asiassa tähän päättyy myöskin raksa-aloitukseni (ties vaikka kaikki muutkin aloitukseni).Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mene hyvä ihminen ap vaikka Sisustusideat.net sivuille päiväkirjafoorumiin näiden rasittavien aloitustesi kanssa. Jos tuossa talossa olisi edes jotain katsottavaa niin ymmärtäisin.
Mun mielestä sellaista ei enää edes ole, mikä olisi "oman näköistä". Tarkoitan vaan, että tyylejä on nyt niin monia ja saa olla aika tyyppi jos tässä viidakossa pystyy tekemään sellaisen kodin jota muilla ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tosi kivan näköinen talo!minä en muutenkaan ymmärrä näitä värikkäitä sisustuksia jotka olevinaan niin oman näköisiä ja persoonallisia,yleensä ne on sitä kirppari retro krääsää täynnä
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Ei sun tarvi avata mun aloituksia . Mä olen aikoinani luvannut että laitan kuvia valmiista talosta ja sitä nyt olen tekemässä. Ja itse asiassa tähän päättyy myöskin raksa-aloitukseni (ties vaikka kaikki muutkin aloitukseni).Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mene hyvä ihminen ap vaikka Sisustusideat.net sivuille päiväkirjafoorumiin näiden rasittavien aloitustesi kanssa. Jos tuossa talossa olisi edes jotain katsottavaa niin ymmärtäisin.
Eli jos jätät tämän aloitukseni jatkossa avaamatta, niin pääset musta helpolla eroon :
En tosiaan huomannut/lukenut kommenttia noista tasoista...mutta tosiaan kaunista ja tyylikästä! Väriä saa verhoilla yms! Mielestäni suoranaisia kammmotuksia on ne kiljuvan punaiset seinät ja turkoosit keittiönovet!Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Joo, tasot on tosiaan tulossa kunhan saadaan ne kiinnitetyksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kun tarkasti luki ja kuvaa katsoo, niin ne tasothan ovat tulossa...Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Kaunista ! Vessaan olisin laittanut isomman pöydän, joka siis jatkuisi lavuaarin molemmin puolin, mutta muuten ihan bueno =)!
Olisiko kuvia ulkopuolelta? Tai kuvailisitko tarkemmin ?
Ulkoa ei ole vielä pahemmin kuvia. Tai on jotain, mutta en jaksa lähteä niitä etsimään. Mutta siis tontti on puolen hehtaarin kallioinen metsätontti, josta on myös merinäköala (melko vaatimaton vielä kun on puita edessä).
Talo on harjakattoinen (ruskea tiilikatto) ja sangen tavis malliltaan. Ei erkkereitä eikä muitakaan ulokkeita. Edessä on kuisti, kodinhoitohuoneesta on uloskäynti (pelkät raput, ei terassia) ja takapihalle pääsee olohuoneesta. Siellä on niin pieni terassi että se on pikemminkin parveke. Siitä tehdään rappuset alas jossain vaiheessa ja sitten tasaiselle maalle joku terassi.
Perustus on talossa tosi korkea, sillä tehtiin ontelolaatta- perustus tuulettuvalla alapohjalla. Ja siihen päätyi kaiken lisäksi vielä yksi kerros liikaa laattoja . Niinpä rappusista kuljetaan sisään ja tosiaan terassit on kuin parvekkeita .
Talosta tulee valmiina tummempi beige valkoisilla ikkunanpielillä ja terassikaiteilla.
Peesi! Kaunis talo ja harmonisesti sisustettu, juuri minun makuuni!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tosi ihana talo,just mun tyylinen Tykkään hillityistä ja selkeistä linjoista,antaa raikkaan ja valoisan vaikutelman.