No ai jaa!! NYT SE JJ VOI VÄLTTÄÄ KAIKKI SYYTTEET!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EI juma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos on lyönyt päänsä onnettomuudessa niin on ihan mahdollista ettei oikeastikaan muista mitään.

Vähemmästäkin pään kolauttamisesta voi muisti mennä eikä se muistinmenetys välttämättä ala justiinsa siltä sekunnilta kun on päänsä lyönyt vaan voi unohtaa paljon aikaisemminkin tapahtuneita asioita.

Sinällään ikävää jos ei syyllistä vastuuseen saada. Typerää käytöstä ollut niin tuolta herralta kun kaveriltakin. Ja aivan varmasti kantaa tuota taakkaa lopun elämää (varsinkin jos ihan oikeasti ei muista), mietippä siinä tapotko ystäväsi vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Miksei ne tutki sitä venettä?? Sormenjäljet ym csi paikalle ;)

*muoks* Eikö Suomes oo rikospaikkatutkijoita?

Meinasin ehdottaa samaa, :D .. on se kumma jos ei ratista voi tutkia kenen ihohuokoset sitä on viimeks pidelleet.

Niin ja avaimesta!

Miksei ne tutki sitä venettä?? Sormenjäljet ym csi paikalle ;)

*muoks* Eikö Suomes oo rikospaikkatutkijoita?

Ottihan ne sielät veneesä jotku sormenjäljet, mutta eiköhän ne saa nekin sössittyä jotenkin

No höh, eikö mitään silminnäkijöitä löyty tai sormenjälkiä ratista tai jotain. On tuo nyt kyllä ihan väärin.

Toisaalta voi se olla tottakin ettei muista... mun siskoni oli kerran mukana huomattavasti lievemmässä autokolarissa, tai lievän aivotärähdyksen, eikä tänä päivänäkään oikeasti muista siitä päivästä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja dff:
Ei tainnu sasikaan saada mitään tuomioo, ei ainakaan sellasta minkä joku normaali "tavis" olis saanu. Nää JJ on ihan samassa veneessä (melkein kirjaimellisesti ) :kieh: Selänteiden, räikkösten ja muiden kanssa, jotka luulee olevansa jotain ja törttöilevät veneidensä ja muiden kanssa

Koska Selänne on törttöillyt veneensä kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
No höh, eikö mitään silminnäkijöitä löyty tai sormenjälkiä ratista tai jotain. On tuo nyt kyllä ihan väärin.

Toisaalta voi se olla tottakin ettei muista... mun siskoni oli kerran mukana huomattavasti lievemmässä autokolarissa, tai lievän aivotärähdyksen, eikä tänä päivänäkään oikeasti muista siitä päivästä mitään.

...siis sai lievän aivotärähdyksen...

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Missä se onnettomuus sattu, ei kai siellä ole jotkut junttilan poliisit tutkimassa?

Varmaan tässä vaiheessa ainakin ihan kunnon tutkijat kun jutusta on tullut julkinen. Onhan siellä alkuun voinut olla eri porukka.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
No tuskin poliisit nyt niin törppöjä on ettei sormenjälkiä ota. Mutta mitäpä teet jos ratista löytyy JJ ja ystävän ja puolenkymmenen muun ihmisen jäljet?

Kai ne nyt on jotenki päällekkäin... luulis et on jotain ihohuokosiajne :D

Kyllä se muistaa kumpi ajoi, vaikkei onnettomuutta muistaisikaan.

Mä luulen kanssa että eiköhän sillä ole ollu juristit ja neuvojat kertomassa mitä sanoa. Sovittu varmasti ennen ekaa kuulustelua että sano alkuun näin koska kukaan ei voi todistaa muuta. Oikeesti jos paraskaveri ollu niin kaivais saakeli selkärangan jostain ja kantas vastuunsa. Sehän on kamalaa sille leskellekkin että jos jj ajo ja aiheutti onnettomuuden niin maalataan kuolleesta kuski!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai jos joku kaasuttelis sun autolla jonkun kuoliaaksi sä joutaisit vankilaan?:laugh:
Vaikka ihan siitä syystä että oon niin dorka että istun vieressä.

Ratti- tai ruorijuopon kyydissä oleminen ei ole rikos, joten siitä ei voi rangaista.

Jos sä annat oman ajokkis avaimet niin on.

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Kyllä se muistaa kumpi ajoi, vaikkei onnettomuutta muistaisikaan.

Kova tälli päähän niin pari viimeistä vuorokautta saattaa jäädä hämärän peittoon.

Näin se voi mennä.

Me emme tiedä muistaako JJ vai eikö muista tapahtunutta, joten jättäkäämme JJ siltä osin rauhaan.

Ai jos joku kaasuttelis sun autolla jonkun kuoliaaksi sä joutaisit vankilaan?:laugh:

Ratti- tai ruorijuopon kyydissä oleminen ei ole rikos, joten siitä ei voi rangaista.

Jos sä oot luovuttanut OMAN AUTOS avaimet känniääliölle nii sä saat myös syytteet!!

Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:

Mutta jos onkin ollut kuski, nii ei ole tuota syytettä olemassa sielloin :D

Se on eri juttu, mut kyydissä oleminen ei ole rikos, mut ajoneuvon luovuttaminen känniselle on rikos.

Mä luulen kanssa että eiköhän sillä ole ollu juristit ja neuvojat kertomassa mitä sanoa. Sovittu varmasti ennen ekaa kuulustelua että sano alkuun näin koska kukaan ei voi todistaa muuta. Oikeesti jos paraskaveri ollu niin kaivais saakeli selkärangan jostain ja kantas vastuunsa. Sehän on kamalaa sille leskellekkin että jos jj ajo ja aiheutti onnettomuuden niin maalataan kuolleesta kuski!

Juuri näin. :/

Jos sä oot luovuttanut OMAN AUTOS avaimet känniääliölle nii sä saat myös syytteet!!

Olenko väittänyt ettei sais?

Yhteistyössä