nimi josta ajattelit,että voi lapsi raukkaa..

  • Viestiketjun aloittaja daniela
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mäkin tunnen nuo alussa mainitut sisarukset, siis Sirkkulin ja Orkkulin.

Muita karmeita nimiä mielestäni ovat Seeti (tuollainen nimi oli lapsen vaunujen rekkarissa, ja jäin miettimään, makaako siellä tyttö vai poika) ja Visa Koivu.
 
Kotikaupungissani asui (en tiedä asuuko enää ) tyttö jonka nimi oli Ani Harva. Ei kyllä koskaan säälittänyt, minusta nimi oli vanhemmilta hauskasti keksitty :)
Itse olen luullut erästä tunnettua gynekologia vuosikausia naiseksi, kunnes kävi vastaanotolla ilmi että kyseessä olikin vanhempi mies :D . Nimi oli Esko Taina. Luulin siis että Taina Esko.
 
vieras
Mun mielestä ei-niin-ihania imiä on Jorma, Yrjö, Urpo, Irma, Hilma, Alma, Alli, elli, maija... siis nämä nimet joita on tosi monella mummolla ja papalla, toinen inhotus on Raija, Sirpa, Ritva, Pirjo... Tiivistettynä oikeastaan kaikki nimet mitkä on ollut tusinatavaraa joskus!
 
ihan sama mikä se nimi on
vauvassa vai plussassako se oli siin sarjassa missä seurataan lasten kasvua niin yks niistä lapsista oli Sumu ja muistaakseni 2 sisarusta oli ja heillä kans erillaiset nimet. olikohan usva toinen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kookos:
HEMMO

Siitä tulee aina mieleen Hemmo Paskiainen (sarjakuvasta, joskus ennen ajanlaskun alkua)
mun seuraavasta lapsesta tulee Hemmo. JOs on poika, ja jos tulee lisää lapsia. Tosi hauska nimi. Ei ehkä kaunis, mutta hauska. Ei kuitenkaan ns.pilkkanimi mielestäni...
 
Mämmäm
Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti harmaana:
Tämä on nyt vähän off topic, mutta kävisittekö gynelogi Kalmankouran vastaanotolla...?
sen niminen oli luettelossa...
en muista et oliko se hammaslääkäri vai kätilö mikä oli mun äidillä mut sen nimi oli Tulikoura :eek:
 
Mämmäm
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Pienellä tytöllä SIRPA.
mut onhan ne aikuisetkin Sirpat joskus olleet pieniä :whistle: pitäisikö sitä aina vaihtaa nimi ikään sopivaksi :whistle: aika harva nimi nimittäin käy täydellisesti sekä vauvana että vanhuksena :whistle:
 

Yhteistyössä