IPRO?Alkuperäinen kirjoittaja savossa:tiiän naapurustosta yhden pikkupojan jonka nimi on Ipro...
Mä kyllä tykkään Ukko-nimestä, ja tuolla aikaisemmin parjatusta Kivestä =)Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Uuno ja Ukko on sellaset mistä ajattelin että voi laps parkoja. :ashamed: :ashamed:
Ja mun serkku on Timo ******...Enpä óo paljoa ollut tekemisissä.Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Jjjjepp. Mun luokalla oli tämän niminen...Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Voi ei Ei sais nauraa :ashamed: En ensin tajunnut, mikä tossa nimessä muka on niin kamalaa, ihan tavallinen suomalainen nimi.Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Timo ******* :/
hehheh: kives...Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Mä kyllä tykkään Ukko-nimestä, ja tuolla aikaisemmin parjatusta Kivestä =)
mun seuraavasta lapsesta tulee Hemmo. JOs on poika, ja jos tulee lisää lapsia. Tosi hauska nimi. Ei ehkä kaunis, mutta hauska. Ei kuitenkaan ns.pilkkanimi mielestäni...Alkuperäinen kirjoittaja kookos:HEMMO
Siitä tulee aina mieleen Hemmo Paskiainen (sarjakuvasta, joskus ennen ajanlaskun alkua)
en muista et oliko se hammaslääkäri vai kätilö mikä oli mun äidillä mut sen nimi oli TulikouraAlkuperäinen kirjoittaja Meritähti harmaana:Tämä on nyt vähän off topic, mutta kävisittekö gynelogi Kalmankouran vastaanotolla...?
sen niminen oli luettelossa...
mut onhan ne aikuisetkin Sirpat joskus olleet pieniä pitäisikö sitä aina vaihtaa nimi ikään sopivaksi aika harva nimi nimittäin käy täydellisesti sekä vauvana että vanhuksenaAlkuperäinen kirjoittaja jenni87:Pienellä tytöllä SIRPA.