Mä olen täysin samaa mieltäAlkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:Ja muuten tosi nätti nimi sun tytöllä
Melike tarkoittaa kuningatarta ja enkeliä :heart:
Mä olen täysin samaa mieltäAlkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:Ja muuten tosi nätti nimi sun tytöllä
Mein pojan kutsumanimi on Väinö ja en oo hetkeekään ajatellu et ois 70-vuotiaan papan nimi.Alkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:Mie oon sun kans samaa mieltä "kakkos" vieras. Ja sitä paitsi eihän kukaan ole koko elämäänsä tarhaikäinen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Väinö, Urho, Toivo ym. on minusta sata kertaa kauniimpia nimiä kuin vaikka Mico, Niclas tai Jessica. Nämä on ihan makuasioita.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Väinö sopii nykyisille 70 v ukoille, ei tarhaikäsille
Saattas jäädä käymättäAlkuperäinen kirjoittaja Meritähti harmaana:Tämä on nyt vähän off topic, mutta kävisittekö gynelogi Kalmankouran vastaanotolla...?
sen niminen oli luettelossa...
Sillä on varmaan jäätävän kylmät kädet :|Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti harmaana:Tämä on nyt vähän off topic, mutta kävisittekö gynelogi Kalmankouran vastaanotolla...?
nooo! en kyllä varmana menis!Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti harmaana:Tämä on nyt vähän off topic, mutta kävisittekö gynelogi Kalmankouran vastaanotolla...?
Siis mielipiteitähän nämä on!! Niistä on turha ruveta vääntään kenenkään kanssa kättä.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Mikä siinä Ukossa niin kauheaa on?Alkuperäinen kirjoittaja rikke:No huh on nimiä
Kaameta oli lukee lehtijuttu jossa oli 2v poika nimeltään UKKO... no haloo sanon minä
Tota jarna nimeä en kyllä osaa sisäistää... Onko se naisen vai miehen nimi. Jaana tai Jarno??
Sitte on kauheeta, vaikka äiti onki suomenruottalainen niin lapsilla nimet jessica, camilla ja daniella ja tavis suomalainen sukunimi, sanotaan nyt vaikka heikkinen. Sitä ei voi ymmärtää!!
Sitte kastettuja luin paikkallislehdestä niin oli mein lapsen nimet viety... prkl. Siitä sitte oli tykätty!
Meidän pojasta olis hyvin voinut tulla Ukko, lempinimenä sitä käytetään vieläkin. Ja pojalla on Ukko-niminen kaveri, aivan valloittava kiharapää... itselleni ei siis ole koskaan tullut mieleenkään, etteikö nimi sopisi pienelle pojallekin.
Ja huom! Mä en nyt sitten halua ruveta riitelemään - mukavaa olisi kuulla asiallisia mielipiteitä ja mielikuvia. Nämä nimiasiat on niin kiehtovia.
Siis onnelihan on aivan ihana nimi!! Sen lisäksi mä pidän sen tyylisistä nimistä kuin Kerttu, Helmi, Helvi, Anette, Olivia....Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Pälvi :ashamed:
Vauva-lehdessä (tms) oli kerran haastattelu äidistä, joka sai lapsensa 15-vuotiaana ja sen nimi oli Pälvi...
Ja lehdessä oli kastetuissa jokuaika sitten Onneli Unelma :/
Alkuperäinen kirjoittaja rikke:Siis mielipiteitähän nämä on!! Niistä on turha ruveta vääntään kenenkään kanssa kättä.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Mikä siinä Ukossa niin kauheaa on?Alkuperäinen kirjoittaja rikke:No huh on nimiä
Kaameta oli lukee lehtijuttu jossa oli 2v poika nimeltään UKKO... no haloo sanon minä
Tota jarna nimeä en kyllä osaa sisäistää... Onko se naisen vai miehen nimi. Jaana tai Jarno??
Sitte on kauheeta, vaikka äiti onki suomenruottalainen niin lapsilla nimet jessica, camilla ja daniella ja tavis suomalainen sukunimi, sanotaan nyt vaikka heikkinen. Sitä ei voi ymmärtää!!
Sitte kastettuja luin paikkallislehdestä niin oli mein lapsen nimet viety... prkl. Siitä sitte oli tykätty!
Meidän pojasta olis hyvin voinut tulla Ukko, lempinimenä sitä käytetään vieläkin. Ja pojalla on Ukko-niminen kaveri, aivan valloittava kiharapää... itselleni ei siis ole koskaan tullut mieleenkään, etteikö nimi sopisi pienelle pojallekin.
Ja huom! Mä en nyt sitten halua ruveta riitelemään - mukavaa olisi kuulla asiallisia mielipiteitä ja mielikuvia. Nämä nimiasiat on niin kiehtovia.
Heh, tämä on hauska. Taisivat olla vitsimielellä liikenteessä?Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä voin kertoa että yhden entisen kaverin miehen sukunimi on *****, ja he miettivät että jos jos saavat joskus tytön ja pojan niin heistä tulee Tea ja Jack.
Okei, kyseessä täysin ruotsinkielinen perhe, mut silti, kuka haluaa olla teepannu tai rahapeli?
Tahvohan o aivan ihana nimiAlkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mun isoisoisä kun aikoinaan tuli Venäjältä Suomeen, niin hän halus vaihtaa nimensä suomalaiseen.Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Tahvo, kun se raukka on thvo. Olen joskus miettiny, onko se sitä oikeesti vai onko se omaksunu koulussa roolin nimensä takia .
Kukaan ei tiedä mikä hänen oikea sukunimensä oli, mutta etunimi oli Stefanus, jonka hän väänsi Tahvoksi
Ja telkussakin häntä on nähty=) on seiväshyppääjä=)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miina ***** on oikeasti olemassa.....
Onko teidän vanhimman lapsen nimi Tuhti? [/quote]Alkuperäinen kirjoittaja ?:Sisun äiti vastaa...
Vanhimman lapsemme nimisiä peräkärryjä on muuten olemassa
Onko teidän vanhimman lapsen nimi Tuhti? [/quote]Alkuperäinen kirjoittaja ?:Sisun äiti vastaa...
Petra?Alkuperäinen kirjoittaja entä:Onko teidän vanhimman lapsen nimi Tuhti?Alkuperäinen kirjoittaja ?:Sisun äiti vastaa...