Neljännestä kuumeilevia??

hei taas.
täällä on puhetta imettämisestä..
esikoista imetin 3kk.pakko myöntää et yleisen mokan tein.
ku pelkäsin et poika ei saa tarpeeks maitoo niin annoin korviketta.
tyttöä imetin 6kk.ekan hampaan tulles,puri rinnan päähän että verta tuli.silloin loppui
syöttäminen.
nuorimmaista oon imettänyt 7kk.myös hampaiden takia lopetin.
mä kyllä ihailen teitä äitejä jotka jaksaa imettää vuoden verran.
mä taidan olla mukavuuden haluinen ku haluan nukkua yöt.

esikoinen eskarissa,tyttö hoidossa,nuorin nukkuu...
keittiös on pino tiskejä,vessassa pyykki vuori odottaa.kaapissa on suklaalevy ja netti auki.
kummankohan valitten?!?!

tyttö jäi itkien hoitoon!oli kamalaa lähtee kotiin ja jättää toinen sinne.menis nopsaa kello 4.
joululahjat odottaa paketoijaa..
viikonloppuna tuplasynttärit.

tälä hetkellä mielessä..ei näy tätiä!!! :D :headwall:
 
Hei taas!

säde Kyllä minäkin imetin kun olin raskaana. Tosin tuo poika lopettikin sitten itse. Olin silloin n.8-9 viikkollakin tosin vasta. Eiköhän sitä saa imettää raskaanakin. :heart:
Eikös jotkut imetä vauvaa ja taaperoakin, sillai molempia yhtäaikaa.
(Ehkä voi olla jotain poikkeustapauksia sitten ettei voi, en tiedä.. :ashamed: )

Anteeksi vielä kaikille se eilinen. Siis siitä imetys-jutusta. Mä olen ollut tosi onnekas kun olen voinut imettää, ja se on ollut ihan helppoa jne. Kaikilla ei vaan onnistu. (tottakai minä sen ymmärrän, ja enhän minäkään niin pitkään ole imettänyt.. ) :hug:
Eilen vaan kaikki jotenkin ärsytti :ashamed:
Tänään onkin jo sellanen et jospa pian onnistaisi :D
Minä olen ainakin laiska kun imetän, mä en jaksa sitä "yöimetysvierotusta" :ashamed:
Helpompi imettää. Tottakai sitä toivoo et tuo ihan itse lopettais yöruokailut.
Ehkä mä oon vähän kateellinen niille, keiden lapset nukkuu koko yöt heräämättä/ saavat helposti vierotettua :ashamed: Mun lapset kun ovat aika huonoja olleet nukkumaan.
Nyt typy on ruvennut vähän syömään muutakin kun maitoa, vihdoin :)

äiti vm70 ei munkan siivousprojekti taida koskaan loppua.. :whistle:

:heart: Plussia kaikille! :heart: :wave:
 
Tervetuloa joukkoon uudet! :hug:
Osallistunpa minäkin tähän imetyskeskusteluun. Esikkoa imetin 4,5kk, sitten ei rinta enää kelvannut vaikka mitä yritti. Hänelle tuli ekat hampaat silloin että ilmeisesti se oli syynä. Kakkosta imetin 5,5kk ja sitten sekin lopahti. Kuopus oli 6kk kun loppu imetys. Kaikki ovat itse lopettaneet enkä ole kauheasti viitsinyt siitä asiasta taistella sitten enää, jos ei maistu niin ei sitten. Nuo ovat tosin lopettaneet yösyömiset n. 3-4kk iässä niin ehkä se on ollut syynä. En tiedä, mutta en ole asiasta stressiä itselleni kehittänyt. Kukin tavallaan. =)

Taas saa lähteä kahden vanhimman kanssa lääkäriin, heillä ei ilmeisesti tauti ole mennyt ohi...vieläkään. Viime yö meni yskimistä kuunnellessa. Itselläkin on ihan pöllähtänyt olo, kun oli kuitenkin univelkaa reissusta ja nyt on huonosti nukkunut reissun jälkeen.*haukotus* Tähän pölhöön oloon ei edes kahvi auta. :D

Plussatuulia vaan kovasti ja peukkuja pidetään luonnollisesti että tärppi on käynyt mahdollisimman monella. :flower:
 
Iltoja vain!

Äiti vm70 En soittanu tänään sinne neuvolaan ku aamulla oli niin paljon taas tohinaa niin muistin vasta vähän yli yhdeksän ku soittoaika oli 8-9. Mut yritän huomisaamuna soitella jos muistan ajoissa. Eli siis tästä voi päätellä ettei ole tapahtunut mitään suuntaan tai toiseen edelleenkään :( Toivotaan et jotain selviäis ku saisin sinne neuvolaan soitettua.

Imetyksestä vielä sen verran ku aikaisemmin kirjoitin et ajatuksena olis lopetella yöimetys niin luulen kuitenkin todellisuudessa niin ei tule käymään. Vaikka kokonaiset yöt kovasti houkuttelis niin monena yönä on kuitenki tullu mieleen et miksi itkettäisin toista ku nähtävästi vielä nauttii siitä. Ja onhan se sellainen meidän kahden juttu viel hetken. Ja toinen saa läheisyyttä samalla. Pakko myöntää et neiti nukkuu meidän vieressä yönsä. Nukkui välillä omassaan mut jotenki se on päätynyt takaisin viekkuun :) Tämä varmasti vaikuttaa siihen et niin tiiviisti viel on tissiä vailla mut itse tykkään kovasti et nukkuu vieressä. Toistaiseksi ollaan vielä mahduttu nukkumaan samassa, olen kyllä ollut aikeissa et jos sitä kokeilis sinne omaansa mut saa nähdä milloin seki sit lopulta tapahtuu :)

Illan jatkoja vain!
 
Hei taas! Uutta testiä en oo vielä tehnyt..huomenna oonkin ilman autoa ( ettei siis tartte missään käydä, testiäkään ostamassa ) :D . Ja siis täältä ei pääse minnekään muutoin... Testin tein kp 29/28, ja nyt meinasin viirata to/pe asti ennen seuraavaa ( ellei täs nyt sitten mitään muuta ilmene ).
Kauankos ootte muut yrittäneet jo ?

Ja ai niin..biocard merkkinen... :D
 


Äiti vm70 ..............kp 1/30............Yk 3
Ritsanampuja....... kp 8/30 (45)....yk2
Naksos ................ kp 26 /28
Mamma84.............kp 30/ 30
Mammeli83 .......... kp 30/ 34
mami09 .................kp 33/32 ........yk 2
Säde .....................kp 44/ 25-35 ..yk 4
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa
Äippä 84.........yritystä odotellessa
pauliina 82........
sadettajat.......
Miltski.........
Jisse 78 ..........yritystä odotellessa
Ristiinkulkija.... (testattu haamu) vahvistumista odotellessa :heart:

Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)


Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Terhi 4.11 :heart:
Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:






 
Huomenta!
Kuten päivityksestä huomaatte, yk3 alkoi :'( Mieli maassa ja näköjään tuo yöimetyksen lopetus pidensi hieman kiertoa :ashamed: Nyt en usko koko raskautumiseen niin kauaa kuin imetän :/
Teidät muut haluankin sit seuraavaksi päivittää plussanneisiin, kaikki mam...alkuiset ja naksoksen viimeistään viikonloppuna, jookos! :heart:
Säde toivottavasti tänään ehdit soittamaan sinne neuvolaan
Ristiinkulkija plussan vahvistumista kun saat lisää testejä :heart:

Yrittämisestä; meillä jätettiin ehkäisy pois jo viime jouluna mutta imetys on toiminut tehokkaana ehkäisynä siinä asiassa. Menkkani alkoivat vasta kun neiti täytti syyskuussa 1v eli virallisesti siis 3kk yritetty mutta kun edelleen imetän niin silläkin oma vaikutus ja tietty ikäni kun vm.70 ollaan :ashamed:

Terhi ja Kermis jos käytte täälä vielä lukemassa niin tulkaahan kertoilemaan miten raskaus edennyt =)

Muutkin uudet ja vanhat joilla ollut taustalla, tulkaahan kertomaan kuulumisianne :wave:

Meillä onkin tänään taaperojumppa ja perhekahvila et aamusta lähdettävä liikenteeseen ja tietty isot likat menossa kouluun jo 8 Nyt lähden puuron laittoon pikkupimulle.

Tämä kuvaa aikasta lailla tuntemuksiani
 
Huomenta!

äiti vm70 :hug: Voimia :hug: (nyt en osaa kyllä yhtään lohduttaa, pää ei toimi, anteeksi :ashamed: ) Toivottavasti tästä kierrosta onnistaisi :heart:
Mulla kävi niin että kun lopetin tuon keskimmäisen yösyötöt, mulla tuli yhden kuukautiset sen jälkeen ja sitten tulin raskaaksi. Jospa sullakin kävis niin et nyt sitten onnistaisi :hug: :heart:

Monet pääsevätkin jo pian testailemaan :) Toivottavasti kaikille plussat tietysti :heart:

Siitä yrittämisestä.. Mulla kun ei ole ne menkat vieläkään alkaneet :kieh: (anteeksi)
Niin yrittäminen on hieman hankalaa. n.3-4kk ollaa "odotettu et pääsis yrittämään", mut nyt n.kk ollaan "yritetty" silti.. Meni taas sekavaksi, toivottavasti ymmärsitte.
Minäkään en usko että voin raskautua ennen kun tuo tyttö lopettaa tisuttelun.

äiti vm70teillähän on tänään kivaa tekemistä, jospa niistä mieli piristyisi. Meillä ei ole ohjelmassa muuta kun että viedään esikoinen päiväkotiin ja mennään puistossa käymään.

Hauskaa päivää kaikille! :) :hug:
 
Äiti vm70 :hug: Ensi kierrossa sitten se plussa, eikös niin. En sit kuitenkaan viittiny tänään soittaa sinne neuvolaan. Testasin aamulla negan, mut maha on ollu kipeänä siihen malliin et veikkailisin menkkojen pian alkavan, viimeinkin!! Mitenhän sitä sais tätä stressiä vähemmäksi ettei kierto ala jatkossakin heittämään näin paljon, turhan pitkiä kiertoja ku kerkeää sen sata testiä tehdä. Osaiskohan sistä näin joulun allla ottaa tämän asian suhteen vähän rennommin kun sitä muuta tekemistä on ihan riittämiin.

Meilläki olis tänään ohjelmassa perhekerhoilua. Mukava päästä muiden äitien kans välillä juttelemaan ja lapsilleki on kavereita. Kotona ei itselle juuri juttelukavereita päivisin ole niin mukavaa vaihtelua.

Käyttekö te muut jossain kerhoissa yms.? Meillä on tän lisäks perjantaisin toinen perhekahvila ja torstaisin (illalla ku mies jo kotosalla nuorinta kattomassa) käydään kahden vanhimman kans lasten urheilu-/leikkikoulussa. Lisäks on viel esikoisen kerho kerran viikossa. Itse en jaksais varmaan kotona jos ei olis jotain ohjelmaa edes jonakin päivänä. Nimenomaan sitä juttukaveria kaipaa. Asutaan melko pienellä paikkakunnalla ja kaverit oikeastaan muuttaneet pois. Vaikka nähdäänkin aina silloin tällöin mut kun ollaan ainoita joilla lapsia (ja kun jo kolme on) niin tavallaan arvot ja elämäntilanne ylipäätäään aika erilainen. Ikävä kyllä yhteydenpito on aika paljon tässä lasten myötä vähentynyt. Silloin esikoisen aikaan vielä joku saattoi kysellä minua jonnekin matkaan ku olin sillo 21v et muut vielä menivät ja viettivät "huoletonta" aikaa. Mut kun heillä ei omia lapsia niin eivät ehkä ymmärtäneet etten ihan noin vain voi lähteä, eikä minua ihan suoraan sanottuna kyllä mitkään baari illat enää kiinnostaneet. Kerkesin käydä ennen lapsia sen mitä tarvitsee. Harmittaa sitte muuten et miksi ei voisi pitää yhteyksiä vaikka lapsia nyt onkin. sama minähän se olen, lapsia vain. tai ehken nyt kuitenkaan ihan sama, kyllä sitä vastuuntuntoisempi on huomattavasti ja aikuismaisempi (ainakin toivottavasti) :) Itselle on siis aika tärkeitä nämä perhekerhot yms. ku omat kaverit óvat melkeinpä kaikonneet. Jokunen on pysynyt mut en heidän kans viiti sit niin hirveästi höpöttää imetyksestä, hampaiden tulosta jne..
Sekavaa tämä kirjoittelu, mut toivottavasti joku ymmärtää mitä yritän sepustaa :LOL:

Päivän jatkoja!

Ja paljon plussatuulia!!
 
Voi ei äiti vm70 :hug: , Niin toivoin, että tässä kierrossa teillä tärrpäis! No, nyt uutta puhtia! =) Muille pian testaaville plussatuulia! :whistle:

Mulla on nyt ihan järkyt oviskivut! mutta mitäs mä niillä, kun ei vielä yritetä. :| Turhaa kärsin! No, ymmärrän kyllä, että mies haluaa odottaa sitä leikkausta. Sitten mekin varmaan aletaan yritteleen... :heart: Mulla olis kierto niin, että tos 9.12 suurinpiirtein pitäisi menkkojen alkaa. Miehellä se leikkaus joskus 15 päivän tienoilla, että siihenkin kiertoon hyvin ehtisi. :D

Mutta minä jatkan työntekoa! :wave:
 
Äiti vm70 :hug: Joulun aikaan jänskätään sitten porukalla ;)

3xmam- ja Naksos Peukkuja pidellään kovin että saataisiin plussanneita.

Ristiinkulkija Odotellaan viivan vahvistumista :heart: :D

Itsellä on mahdoton väsy. Eilen käytin vanhimmat ipanat lääkärissä ja molemmilla keuhkoputkentulehdus. Uusi kuuri päälle, edellinen loppuikin jo torstaina. Sitten alotti viime yönä kuopus yskimisen. Varasin puhelinajan lekurille jos sais kuurin apteekkiin ettei tarttis lähteä lääkärissä käymään. Sama tauti se kumminkin on.

Kerhoista oli puhetta. Esikko käy 2x3h viikossa srk:n päiväkerhossa ja kerran viikossa liikuntaleikkikoulussa. Keskimmäinen alottaa vuoden vaihteen jälkeen "harjoittelukerhon" 1x2h viikossa päiväkerhossa. Lisäksi keskimmäinen käy liikuntaleikkikoulussa ja yhdessä minun kanssani musiikkileikkikoulussa. Kuopuksen kanssa käydään myös muskarissa. Ei olla enää yli vuoteen käyty perhekerhossa, kun esikon päiväkerho oli viime vuonna ma ja ke aamuisin ja tiistai aamuisin olisi ollut perhekerho niin en enää jaksanut repiä koko kolmikkoa joka aamu liikkeelle. :LOL: Mutta kyllä tuossa on tarpeeksi ohjelmaa meille ja lisäksi tässä on näitä kavereita kenen kanssa ulkoillaan ja touhutaan muuten.

Nyt täytyy ruveta ruuan laittoon ja aloittaa imurointi. Ruokapöydän ympäristö on niin täynnä röhnää ettei enää uskalla kävellä. Huomaa etten ole jaksanut pariin iltaan imuroida. :ashamed:

Plussatuulia +++++++++++++++++
 
Moikka taas!

miltski :hug: Toivottavasti kivut hellittää.
Tänne kanssa järkyt oviskivut :wave: Et pääsis vihdoin yrittämään kunnolla :D

säde Me ei käydä kun seurakunnan kerhossa (on tiistaisin) . Ja sit tuossa lähipuistossa. (siinä käy "puistotäti" ) Niin ja maanantaisin muskarissa. Mutta siis vaan noiden 2 pieninmän kanssa. Vanhin on siis päiväkodissa. Muut kerhot ja sellaiset onkin sitten niin kaukana, ettei päästä (meillä ei siis ole autoa) . Enkä kyllä tiedä edes onko niitä edes jossain. Pitäisi varmaan ottaa selvää..
Mulla ei oo oikein ikinä ollut kavereita, nekin vähän on sitten jonnekkin "hävinneet" :ashamed: Mä käyn puistossa yms. just sen takia et sais jutella jonkun/ joidenkin kanssa. Ja toisaalta että lapset sais kanssa seuraa (se on ehkäpä tärkeempi)
Onko teillä/ teidän lapsilla paljon kavereita joilla käytte kylässä tai käyvät teillä?
Mulla/ meillä ei ole oikein ketään. :(
Olisi niin ihanaa jos meille tulisi joku joskus käymään kylässä tai että me voitais mennä jonnekin kyläilemään.
Ehkä mä olen sitten niin tylsää seuraa.. :ashamed:
Onneksi saan tänne kirjoitella :heart: Kiitos siitä :)

säde Mä olen aina ollut joten sellanen "kotona viihtyvä typpi", tai siis en ole baareissa yms. tykännyt käydä.
Lasten myötä sitten tietty vielä enemmän.
Nyt täytyykin ruveta taas sivoilemaan. "kahvitauko" on ohi :D
 
Hei taas! ...tuosta imettämisestä...ei toimi ehkäisynä meillä...2kk synnytyksistä alkaa jo menkat. *huokaus* Kun ois sitä voinut olla kauemminkin ilman.
Kuljettelen kahta isompaa urheilukoulussa ja vanhimman ollessa koulussa keskimmäinen käy 2xviikossa kerhossa ja pienempi kerran. Ja iskä päivät töissä viikolla ja mie viikonloput, omat harrastukset viikolla iltaisin. *kiirusta pitelee* :whistle: Ja just meidän poikkeavien aikataulujen vuoksi harvemmin käydään missään tai kukaan käy meillä... :ashamed:
 
Äiti vm70 :hug:
Uusille tervetuloa munkin puolesta!!!
Millainen olo on muilla
mam-alkuisilla? Ja entäs Naksos?
Mun pitäis jaksaa odotella viel ainakin 5 piiiiitkää päivää ennen kuin testailen...ja mitään oireita ei ole...niin paitsi et hermot on ollut niin kireellä viim.3 pvä joten veikkaan et täti on nurkan
takana :kieh:
miltski saanko udella mikä leikkaus miehelläsi on edessä? Oma ukko kun on viitisen vuotta sairastellut suolistonsa kanssa ja taas jouduttiin yhdet lääkkeet lopettamaan kun munuaiset ei enää kestä :/
Imetyksestä oli ollut juttua...mä imetin esikoista 2kk keskimmäitä 3kk ja kuopusta 4kk ja jos viel neljäs tulee niin toivon et ainakin sais sen 6kk imettää...Mutta kun meidän "nassukat" on kaikki nukkuneet 2vko iästä asti ainakin 9h yössä niin on sit maidon tulo hiipunut ja itte myös ollut niin laiska ettei ole yöllä jaksanut rintapumpun kanssa vehdata :ashamed:
++++++tuulia kaikille :heart:
 
mami09, saa toki kysyä! Miehellä on kurkussa pieni patti, joka lääkärin mukaan vaikuttaa ihan hyvänlaatuselta, mutta varmasti näkee vasta sitten, kun se on leikattu pois. 15.12 on tosiaan aika sairaalaan, ja site varmaan päivän kahden päästä itse leikkaus. Kyllä jo kovasti jännittää... :|

Meillä on tuo mies oireillut kans vuosia mahasta, ja ainut mitä löydetty on hieman löysä mahaportti, että voisi johtua siitä nuo ylävatsakivut... Maha on kuulemma vaikea paikka, kun vikaa ei tahdo löytää useasti.

Toivotaan, että miehesi vaiva selviää, ja saa helpotuksen! :wave:
 
"huomenia"! :LOL:
tuli vähän nukuttua ku sain pojan kouluun.
ny pitääs alkaa siivoomaan!! :headwall:
lauantaina on synttärit.huomenna aattelin leipoo mokkapalat ja illalla katkarapupiirakkaat.
lauantaina sit lämmittää hetken uunis ennen tarjoamista. :p
mut ny pitääs alkaa tiskaamaan,sit imuroimaan,sit pestä laattiat,vaihtaa matot.tehä ruoka jossain välis.pihallaki olis kiva päästä happihypyille. :whistle:
mulla on kova yskä ja kurkku kipee :kieh:

milski :hug: mä olisin ihan hermot riekaleina jos mun mies olis menos leikkaukseen. :headwall:
täti on hukka tiellä. =) maha on kyllä kipee mut söin eilen jäätelöö ja muita herkkuja jokka yleensä laittaa mahan kipeeksi.

3vuotta sitten tähän aikaan oltiin lähdössä sairaalaan ja 16.16 tyttö täyttää 3vuotta!! :flower: :heart:
 
Jaahas siinä kävi sitten niin, kun pelkäsin! Mut irtisanottiin... Sain lähteä heti, kuukauden irtisanomisaika on, että palkan saan vielä joulukuulta, mutta sain jo lähteä "työnhakuun". Olo vähän tyhjä, ei kauheesti ota päähän mut sellanen sekava olo. :/

mamma84 joo, ei tää mukavaa aikaa ole! odottaminen on kauheeta tälläses tilantees... Mut pakko uskoa hyvään.

Kauheesti kyllä nyt mietittävää, kun en tiiä irtisanoisko heti muksujen hoitopaikat, vai odottelisko jos tulee heti töitä vastaan... No pitää jutella ukon kaa illalla.

t: hölmistynyt miltski
 
miltski ikävää että sut irtisanottiin :hug: Nykyisin tuntuu et mikään paikka ei ole niin varma. Meilläki mies joutuu ehkä jäämään tässä talvella pakkolomalle :(

Tiukun äiti me ollaan varmaan ihan yhtä tylsää seuraa ku ei meilläkään juuri vieraita käy. Meilläkään ei ole täällä sellaisia lapsiperheitä jotka kävis meillä ja me heillä. Kerhossa lapset tapaavat muita lapsia. Olen itse myös kovasti toivonut et olis sellaisia kavereita joilla lapsia jotka vierailisi meillä. Ne muutamat kaverit jotka ovat jääneet asuvat ikävä kyllä toisilla paikkakunnilla, täällä omlla ei taida asua yhtään enää :( Kerhossa ollaan kujettu ihan siitä ku lapset pieniä niin siellä on kuitenki sellaisia joiden kans tulee juteltua joka kerta ku nähdään mut vielä on jotenki se kynnys ylittämättä et vierailtas toistemme luona. Olishan se ihan kiva jos joskus lapsille tulis omia kavereita. Tosin lapset ovat kuitenki viel aika pieniä ku esikkoki sen 4v. ettei hirveästi ole kerenny kavereita saamaan. Tyttö saa leikkiä tyolla seurakunnan kerhossa oman ikäistensä kanssa ja kun kaks muutaki käy yhdessä itseni kans on heille toistaiseksi riittäny nämä kontaksit toisiin lapsiin. Mut pikku hiljaa ku kasvavat olis ne kaverit varmaan ihan kiva juttu ihan täällä kotonakin. En itsekään ole koskaan ollu baarissa viihtyjä. Olin aina lapsena ja nuorenakin sellainen "kiltti nuori" kun kilpaurheilua tuli harrastettua. Kotoa muutettua tuli vähän kokeiltua ja käytyä baarissakin jonkun kerran mut pian huomas ettei se ole ollenkaan mun juttu. Sitte sitä ollanki eletty tätä perhe-elämää joka on se "mun juttu" =) melkoinen kotihiiri olen =)

Oma tilanne on edelleen muuttumaton ja tätiä ei vain näy!! Jos viikonloppuna ei ala menkat niin sitte päätin et maanantaina soitan varmasti sinne neuvolaan. Kohta jo päiviä 50 kasassa. Aivan turhan piiitkä kierto, ku pääsis yrittelemään uuteen kiertoon.

Iltoja vain kaikille taasen!
 
Myöhäisiltoja vielä....
Kiitos kaikille haleista, olette ihania :)
Tää vain tällä kertaa ottikin kovemmille mitä olisin voinut uskoa, itkua ja kiukkua jo toista päivää :'( Pienikin asia mitä itsekseen on ja pyörittää mielessä niin alkanut itkettää, naurettavaa ja lisäks typerää, jos kerta vasta ns. virallisesti kolmas yk alkaa kun toiset yrittävät jo toista vuottakin tuloksetta jne et tiedän mut ei vain osaa ajatellla tällähetkellä niin. Sitä vain rakensi omien tuntemuksien ja kuvitellun haamujen haamun varaan liikaa pilvilinnaa ja ensivuotta :ashamed: Taitaa olla että tämä joulukin tuo tullessaan oman stressin kun tuntuu et kaikki vielä tekemättä, verhot vaihtamatta, jouluvalot laittamatta ja jopa yleinen perussiivous tökkii koko ajan. jotenkin olo et kukaan ei tee mitään muuta kuin jättävät tavaransa mun korjattavaks ja siivoon tai siis yritän siivota niin aloitan aina samasta kohdasta niin eihän tää homma etene. nyt pitäis vielä alkaa tekemään töihin ensivuoden työvuorolistoja ja heti joulun jälkeen kun alkaa vuodenvaihteen viikko niin saan / joudun olee 8pvä het putkeen ja just työkaverille illalla sanoinkin et yhtään vapaata ei satu kun likat siinä vielä lomalla. En tiedä miten sitten enää pyöritän tätä arkea kun pitää olla kokopäiväisesti töissä, hoitaa kotityöt ja pikkuneitikin kaipaa sitä äippää ja tietty minä sitäkin enemmän häntä :/
Tässä parina päivänä miettinytkin et miten voikaan elämä olla näin merkillistä, nyt itken kun ei saada pikkukakkosta kun taasen kohta kaksi vuótta sitten itkin kuinka olikin käynyt vahinko et olin tullut raskaaks vaik tarkoitus ei ollutkaan :ashamed: :ashamed: Olen myös miettinyt sitäkin et jospa meille ei enää sit suodakkaan pikkaista ihan vain rangaistuksena kun en aluksi ollut valmis ottamaan tätä neitiäkään vastaan :'(
Voi kuinka kamala ihminen silloin olisinkaan ollut, siis neiti on meidän yhteinen auringon säde, oikea touhupeppu jonka kanssa saa kokea tämän pienen ihmisen kasvun ja kehityksen uudelleen. Kyllä on itsesäälissä rypemistä, meinasin jo aamulla kirjoitella mutta jätin kun ajattelin et täälä kun käy kuka tahansa näitä lukemassa mut väliäkö sillä :( Se olisi vain nyt noustava ja katsottava eteenpäin, eiköhän se meidänkin aika vielä koita et saisimme vielä kerran sen ihmeen kokea, toivotaan ainakin ;)

Miltski olen pahoillani irtisanomisestasi :hug: Eihän se mukavaa ole kun lapun käteen saa :/ Edelleen peukutan että miehesi patti ei ole mitään vakavaa ja pääsette oikeasti sitä nelosta yrittämään, kovasti jaksuja teidän arkeen :hug:

Mamma84 Oikein mukavaa syntymäpäivää teidän 3v.


Säde kyllä tuo menkkojen venyminenkin on todella piinaavaa, siinäkin kysytään hermoja. Yritän täältä lähettää ne maanantaiaamuksi sinulle :whistle: :hug:

Anteeksi nyt kanssasisaret vielä kerran tuo minun omanapainen purnaukseni :ashamed:
Päivitän vielä tuon listan ja sit yritän mennä nukkumaan muutamaksi tunniksi.

Ai niin, selvisi syy miksi muutamana yönä viimevkolla neiti yöllä heräili niin sillä on puhjennut poskihammas ylös ja toinen tulossa toiselle puolelle viimeistään viikonlopun aikana kun ien niin turvoksissa , reppana :heart:

Plussauutisianne odotellessa :heart:
 


Äiti vm70 ..............kp 3/30............Yk 3
Ritsanampuja....... kp 10/30 (45)....yk2
Naksos ................ kp 28 /28
Mamma84.............kp 32/ 30
Mammeli83 .......... kp 32/ 34
mami09 .................kp 35/32 ........yk 2
Säde .....................kp 46/ 25-35 ..yk 4
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa
Äippä 84.........yritystä odotellessa
pauliina 82........
sadettajat.......
Miltski.........
Jisse 78 ..........yritystä odotellessa
Ristiinkulkija.... (testattu haamu) vahvistumista odotellessa :heart:

Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)


Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Terhi 4.11 :heart:
Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:




 
Yöheipat! ..aamua ois testi oottelemassa...mahaa nipistelee ja tänään tuli tuhnuvuotoa.. (paniikinpoikasta pukkaa). Eikä oo ollut ihmeempää kuvotustakaan (vaikka aikasemmissa kylläkin), mieli tavallista herkempi (itku tosi herkässä..). Oudonlaisia mielihaluja hieman. Saas nähä mite eukon käy :|
 
Huomenta!

äiti vm70 :hug: Paljon voimia! :hug: :heart:
Toivottavasti paha mieli pian helpottaa.
Kyllä sinä ansaitset vauvan ja vielä saatkin :)
Kirjoita vaan pahasta olosta, niin se helpottaa.
Minäkin mietin välillä kaikkia tyhmiä juttuja, kuten jospa en saa lisää lapsia kun olen niin huono äiti/ paha ihminen :ashamed: Onneksi ne menee ohi.
Illat on mulle ainakin "vaikeimpia" silloin mietin kaikkea, eilenkin tuli taas paha mieli.
Tänään jo sellanen et "kaikki menee hyvin" olo.. Nyt meni taas sekavaksi.

Siivoilusta.. Niin meillähän on aina jonkillainen "kaaos", siis noita lasten leluja joka paikassa jne.. Vaikka kokoajan (ainakin melkein siivoilen) Jos olen vaikka yhden illan siivoamatta niin sen kyllä huomaa heti. Meillä on ihan liikaa tavaraa ja ihan liian vähän tilaa..
Eikä meilläkään kukaan muu siivoile kun minä. (tai no mies joskus, mut toosi harvoin) Minkäslaisia sun isot tytöt on?
Auttavatko sinua kotitöissä/ siivoamisessa?
Mä olen yrittänyt olla stressaamatta siivoilusta.
Tosin eihän se aina onnistu tietenkään.
Meillä on kaikki joulu-jutut ihan aloittamatta. Poikien huoneessa on jopa jouluverhot ja jouluvalot, muuta en ole tehnyt. Lahjat ostamatta jne.. :ashamed:

miltski :hug: jaksuja multakin :hug: :heart:

säde mäkin olin sellanen "kiltti tyttö" nuorena. Siis en "ryypännyt ja hengaillut" :ashamed: Voi johtua siitä et piti viikonloppunakin hertätä aikaisin harjoituksiin..
Tosin oli mulla tuossa n.18 vuotiaana sellanen "menovaihe", mut en silloinkaan tykännyt baareissa käydä.. Kiva et on muitakin :D

Mamma84 Paljon onnea synttärisankarille! :flower: :heart:

Ristiinkulkija Täällä peukut pystyssä et plussa tulis :heart:

Iloista päivää ja vielä :hug: kaikille! :)
 

Yhteistyössä