Neljännestä kuumeilevia??

Sunnuntaita kaikille! :wave: Me oltiin miehen kaa eilen ahkeria ja siivottiin kaikki komerot, ylimääräset pois, rankalla kädellä. Ja kyllähän sitä tuli! :D

Ette usko mitä täälä on tapahtunut! Mies on alkanu näyttään vähän vihreää valoa pikku neloselle! *hyppii taivaissa* :heart: Nyt vaan odotellaan tuota sen leikkausta. Sanoi eilen, että jos mä saan kenkää töistä ensi viikolla niin sittenhän olisi hyvä rako alkaa yritteleen... Heh, alan pian oikein odottaa sitä lappua! B)

Mukavaa sunnuntaita kaikille! Ja plussatuulia!!! :whistle:
 
Hyvää sunnuntai-iltaa!

Yövuorot on takana ja taas yritetään kääntää rytmiä oikeaksi. Hiukkasen meinaa vaan väsyttää |O ..onneks pari vapaapäivää tässä tiedossa. Kovasti tekisi mieli lähtee ostaan ulkovaloja ja jouluvaloja muutenkin kun pian on ensimmäinen adventtiki jo eikä mitään olla vielä laitettu. Joulutunnelmaa tässä jo kaipailee ja leivoin tuossa ruisleipää niin tuli aivan ihanat tuoksut ja sen myötä vähän tunnelmaakin. Lapsillekin näytti kelpaavan lämmin leipä =) . Harmi vaan kun leivin uuni oli niin kuuma vielä ettei voinut siinä paistaa...vois kyllä melkein huomenna tehä pullataikinan ja paistaa sit niitä siellä.

Olo on turvonnut...kävin puntarilla ja olin kyllä pudota siltä samantien.... paino noussut tässä vähän ajan sisään muutaman kilon... oon kyllä herkutellutkin ahkeraan... Tosin odotellaan taas niitä menkkoja tässä että jos ne viikon päästä alkaa... toivottavasti ei. vielä ei osaa olosta sanoa oikein mitään, edes mahassa ei ole tuntunut jomotuksia.

Noi yhet kiireiset tietty just nyt on lähdössä kauppaan kun mä pääsin koneelle :kieh: ..pakko kai se on lähtee...palaillaan :wave:
 
mami09 tänään testailin tollasella s-kaupan testillä, olikohan joku pregent stick. Kyllä testistä toisenkin viivan erottaa (mieskin näkee, pakko oli kysyä ku sitä kuvittelee varmaan kohta jo sen viivan siihen ku niin kovin toivoo)mut viivassa ei mielestäni ole oikein väriä, pidän siis viivanpaikkana. Pe tein (minäkö riippuvainen testeistä :LOL: ) mammaksin herkän testin niin siitä ehkä ku oikein tirkistelee niin viiva näkyi, muttei siinäkään väriä. Olen tullut siihen tulokseen et kun sen toisenki viivan haluaa niin kovin nähdä alkaa mielikuvitus varmaan tepposia tekemään. Mut nyt en kyl testaile, odotellaan niitä menkkoja, vaik johan tässä ollaan odotettu ties kuin kauan :( Kiukuttaa vain, tai turhauttaa paremminkin kun ei tiedä missä mennään..
 
säde83 kyllä toi ny jo kuulostaa lupaavalta! Kannattaiskohan sun käydä ihan tk:een antaas näyte, kun onhan toi ny kurjaa, kun tolleen joudut pähkäileen! :|

Eipä paljon muuta tänne, kuuntelen kun talo natisee liitoksistaan tossa myräkässä! Löytääköhän sitä aamulla autoaan tuolta lumesta! :D
 
Miltski voi kunpa se olisikin plussa, mut pidän itse negana kun pitäis kai siinä viivassa sitä väriä olla. Mietin kyllä et jos loppu viikolla soittelen neuvolaan et saisin siellä teettää testin, mikäli menkkoja ei siihen mennessä ole ilmaantunut.

Jänskättää muiden puolesta,toivotaan ettei teille menkkoja tule vaan pääsette testailee ja tietty niitä plussia!!

Mutta nyt taidan painua kerranki näinki ajoissa pehkuihin.
 


Ritsanampuja....... kp 6/30 (45)....yk2
Naksos ................ kp 24 /28
Mamma84.............kp 28/ 30
Mammeli83 .......... kp 28/ 34
Äiti vm70 ..............kp 29/28..........Yk 2
mami09 .................kp 31/32 ........yk 2
Säde .....................kp 42/ 25-35 ..yk 4
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa
Äippä 84.........yritystä odotellessa
pauliina 82........
sadettajat.......
Miltski.........
Jisse 78 ..........yritystä odotellessa
Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)


Kermis tytöt; -02, -05, poika -06
Säde 83 tyttö; -04, poika -06, tyttö -08
Äippä 84 tytöt; -03, -05, -08
mamma 84 poika-02, tyttö-05, poika -07
Äiti vm70 tytöt; -92, -94, -07
Terhi78 tyttö; -96, pojat -00, -04
Miltski
Ritsanampuja poika; -03, tyttö -05, poika -06
Naksos pojat -01, -02, tyttö -05
Mammeli83
Tiukun äiti pojat, -03, -06, tyttö -08
sadettajat pojat -03, -05, -07
mami09
FantasticFour ?


Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Terhi 4.11 :heart:
Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:


 
Huomenta!
Täälä valmiiksi mieli maassa, puhdas nega tuli aamulla, ei edes sitä viivanpaikkaa minkä säde saa noihin testeihin ja mulla on tosiaan prismasta ostettu et samaa merkkiä :'( :ashamed: Vaik kuinka sitä yrittää asennoituu et tässä kierros ei ole tärpännyt niin silti sitä kuitenkin liikaa haaveilee. Nyt selkeet menkkajomotukset jo et perinteinen iltapäivä tuossa klo 15-16 maissa se kurvaa paikalle vaik kyllähän se jo tässä talossa on valmiiks et se vain vaihtaa ns. kantajaa :/

Täälä tullut tosi paljon lunta, illalla olinkin ihan ihmmeissäni millä pääsee kotiin mut kyllähän sitä vielä mut kummastutti kyllä et missä aurauskalusto oli ja ei sitä kyllä ole vielä täälä asti muutenkaan näkynyt et toivotaan et tuon meidän tien pääsis kun yön jälkeen taas tuuli alkanut uudestaan puhaltaa noita kinoksia.

Nyt lähdettävä valmistautumaan tyttöjen kouluun viestiin ja punttisalille purkamaan oma turhautuminen ja :headwall:

Täälä onkin monella ihanan jännät paikat, sovitaan et saan teidät päivittää viim. ensviikolla plussanneisiin ;)
Säde, soita jo tänään sinne neuvolaan, miksi pitkittää!

 
Huomenta!
äiti vm70 :hug: mä kun olisin niin toivonut että olisit plussannut :hug: Te kun olette niin kauan jo yrittäneet. Olisi reulua et sä olisit raskaana :heart:
Täälläkin on lunta. Ja paljon, vou! :D
En olisi uskonut et näin aikaisin lunta tulee. Tosin se ei varmaan kauaa ole, mutta toivottavasti vaikka pari päivää, niin pääsis lasten kanssa laskemaan pulkkamäkeä.
säde toivottavasti viiva vahvistuu :hug: :heart:
Itelle tuli eilen sellanen ihmeellinen olo, että en sais edes toivoa lisää lapsia :ashamed:
Kai tälläset "sekavat tunteet" kuuluu asiaan? :ashamed:
Hauskaa päivää kaikille ja plussatuulia! :flower: :heart:
 
Äiti vm70 mitäs jos ei viel vain näy testissä?! Monellahan plussanneella on ollu niitä menkkatuntemuksia kun menkkojen kuuluis alkaa. Älä vielä menetä toivoasi :heart: :heart:
Pitää soitella huomenna sinne neuvolaan ku tänään ei tähän aikaan enää pääse läpi. Täällä on menny homma siihen et neuvolaanki on soittoaika 8-9, muulloin ei läpi pääse :(
Etsiskelin eilen netistä muiden kokemuksia kyseisestä testistä, ja jotku ovat saaneet viivanpaikan vaikkein raskaana olisi ollutkaan. Hölmöjä tommoset testit ku kuitenki selvä viiva mut väri puuttuu. Kerkeää hetken jo riemuita mut ku väriä ei vain tule niin pettymykseksi muuttuu.
Pitää tosiaan soitella sinne neuvolaan vaikkei raskaana olisikaan mut jos menkat ei ole alkaneet et missä vika (vaikkeivat viimeksikään mitään heti alkaneet tekemään).

Lunta on täälläkin aika kivasti, pääsee pihamaata kolailemaan.

Täällä on monella muullakin jännät paikat. Koskas olette meinanneet testailla?
Eiku plussia nyt vain kehiin :heart:

Hyviä päivän jatkoja!
 
Tervehdys taasen! :wave:

Reissu tuli tehtyä ja hauskaa oli. :D Ja nyt on rentoutunut olokin tosin väsynyt. Oli "kiva" ajella eilen Helsingistä 200km kotio siinä hirvittävässä lumimyräkässä. Paljon oli ojaanajoja ja kolareita matkalla. Nyt tarttis sitten alotella pyykkivuoren pesu ja kassien purku. omat ja muksujen tavarat. Pihaakin tarttis kolata että saa pojan vietyä kerhoon ja kaupassa käytyä. Tekemistä kyllä riittää.

Tiukun äiti Tilasin kupin täältä http://www.kuukuppi.fi/index.php?main_page=index&cPath=1_111 Alkuun tuntu hieman hankalalta mutta äkkiä sen oppis. Mutta niinhän se aina kun opettelee jotakin uutta.

Täällähän jänskäillään jo ihan urakalla. Säde :hug: tiedän tunteen. ;) Inhottavaa kun "mitään" ei tapahdu suuntaan tai toiseen. Äiti vm70 :hug: Voihan tuo vielä plussaksi muuttua.

Plussauutisia odottelemaan!:D
 
hyvää maanantaita kaikille! :wave:
mä oon pysyny sen takia ny poissa ku oli tuos pari viikkoa sellainen olo et onko viisasta antaa neljännelle mahdollisuus.
sekavat ajatukset on vieläkin mut pakostikin alkaa jo jännittämään.
en jaksanu kaivaa monen sivun takaa viimmeisiä kirjoituksia.

täällä oli juttua neuvolakäynneistä ja lasten koko asiaa.
meillä on tämä nuorimmainen pian 1v.paino on 8,025kg ja pituus 73cm.
monet on sanonu et on pieni ja neuvolas epäiltiin jo (oli sijainen) ruoka allergian mahdollisuutta.
esikoinen oli 1v yli 10kg ja 79cm.
tyttö oli 1v 9kg ja 75cm.
kaikesta huolimatta yritän valaa itseeni uskoo et kaikki kasvaa omalla lailla.
meillä ny on alettu nousta pystyyn kaikkea vasten.toivottavasti ennen joulua oppiis kävelemään.esikoinen käveli 1v1kk ja tyttö käveli 9kk ikäisenä. kuinka teillä on kävelty??

pari päivää niin normaali kierto on täynnä.en usko et olisin raskaana koska kolme kertaa ollaan oltu peiton alla.uskon myös et kierto on normaalia pidempi.ei se voi ny jo tasaantua.
testi on kyllä kaapissa. :LOL:
kuviteltuja tuntemuksia on alamahan nippailut ja muutamana yönä oon heränny äklö oloon.piti oikein vessaan mennä mut ei lentäny mitään.

lunta on tullu ihan älyttömästi.ku ruoka on syöty ja nuorin on heränny niin me mennään lapioimaan pihaa.esikoinenkin tuloo koulusta tunnin päästä.
onneks viikonloppuna on tuplasynttärit niin ei kovasti kerkee miettimään menkkoja eikä sit petykkään kovasti ku alkaa. :headwall: (uskottelen itselleni)
mut ny syömään.
 
Olisin kiinnostunut mukaan tulemisesta, jos vain mahtuu? Tosin meillä ei vielä yritetä, että keväällä vasta, mutta olen ihan koukussa keskustelupalstailuun ja olisi niin ihana jutustella mukana?!!!
Olen 3kymppinen kolmen muksun äippä, 4,5v poika, 2v tyttö ja 4kk tyttö.
Asutaan maalla ja kotosalla on tarkoitus olla pitkään vielä.
Miksi vasta keväällä, niin menemme kesällä, heinäkuussa naimisiin ja haluan mahtua mekkooni silloin;=)
Periaatteessa saisimme jo yrittääkin, mutta en vielä halua.
Kerron lisää myöhemmin!
-Jisse-
 
Moikka!
Mäkin menin sitten tyhmänä tekemään sen testin ja paha mieli tuli kun enhän mä ole raskaana :'(
Jotenkin toivoin et jospa olisin kun ne kuukautiset ei ole alkaneet.
Tuli niin paha mieli et tekis mieli huutaa :kieh: :(
Kun toiset tulee heti synnytyksen jälkeen raskaaksi ja mulla ei viel ees kuukautiset alkaneet..
Ja sitten monet puhuu, kuinka joillekin sillais et pieni/ suuri ikäero olis jotenkin "omavalinta".
Kun oliskin, en mä ainakaan oo isoja ikäeroja halunnut lapsille, kaikki ei vaan tuu raskaaksi kun haluavat :'(
Sitten mua ärsyttää ne jotka lopettava imetyksen sen takia et tulisivat raskaaksi, tai eivät imetä ja sitten lapsia tulee liukuhihnalla.. :ashamed:
Anteeksi, en tarkoittanut jos joku ei pysty esim. imettämään tms..
Mulla on vaan niin paha olo, en mä oikeesti tarkoita, kylä mä toivon kaikille oikeesti hyvää :)
Mulla on tänään tosi huono päivä.
Toivottavasti te muut plussaisitte :) :heart:
Meillä esikoinen käveli vasta 1v 1 1/2kk ikäisenä ja "kakkonen" 11kk ikäisenä. Typy ei vielä kävele, tuskin pitkään aikaan, ikää siis 8kk, ryömii vasta, yrittää kontata :heart:
 
Jisse78 tervetuloa! Aina mahtuu mukaan =)

Tiukun äiti :hug:
Siis mä ymmärrän sua 100%, ihan oikeesti :hug: Mulla ollu tänään pipo niin kiree et kukaan ei usko ja edelleen ahdistaa ja pahasti. Tulis se he***'in täti jo sieltä kun on kerran tullakseen :'( :x Meillä neiti keskiv. 1v2kk niin silti mä imetän et enhän mä lopettanut vasta kun tuon yötissin ja kaikesta huolimatta jatkan vielä tuonne vuoden loppuun ja jatkaisin varmaan pidempäänkin mutta kun pakko alettava tekee oikeesti töitä ettei enää osa-aikaa :/ Toivon että sulla alkaisi menkat aikaisemmin ettei tarttis oottaa et pieni täyttää 1v niinkuin mulla kävi ja eipä silti olla onnistuttu vielä et eihän ne menkatkaan tae ole. Tuola kerhossa yksi on raskaantunut jo kolmasti ilman menkkoja et sulla on vielä toivoa :hug: . Anteeks kaikki, tää oli kans tällainen purkaus kun ei tiedä itkettäiskö vaiko pitäiskö huutaa, raivoo mut kun ei taida kummastakaan olla apua :ashamed:
Jos olen illalla paremmal tuulel mut viimeistään huomenna palailen päivittää ja kommentoimaan oikeesti asioita :wave:
 
äiti vm70 Kiitos ja :hug: sullekin.
Siis kyllähän minäkin tein törkeästi ja lopetin tuon "kakkosen" yösyötöt kun oli n. pari viikkoa yli vuoden. Kun söi n.5-6x/ yö.. Lopetti itse sit tisun 1v3kk ikäisenä kokonaan.
Tarkoitin sellasii jotka lopettaa imetyksen kokonaan kun vauva on ihan pieni (alle 6kk), mut tottakai jokainen tekee niin kun itse haluaa.
Tosi ihanaa kun sä jaksat vielä imettää :heart:
Jotenkin ärsyttää tuo ettei nuo menkat nyt ala kun kerrankin miehelläkin vauvakuume.. :kieh: No täyttäähän tuo pimu 4kk päästä 1vuotta et jospa nyt ajattelis et silloin alkais :D
Nyt siivoilemaan kirjoittelen enemmän myöhemmin..
 
Tänäänhän on ollut ahkeraa porukkaa, mukava vain!

Jisse78 tervetuloa vain joukkoon.

Äiti vm70 ja Tiukun äiti :hug: molemmillenegoista! Itseki saanu tässä kierrossa jo monta negaa ja joka kerta tuntuu yhtä pahalle. Johan tässä on menny ainaki se 1,5 viikkoa arpoessa ja välillä testaillessa sitä niin kuuluisaa negaa. Testipäivät on menny vähän kiukutellessa itselläki kun harmittaa niin vietävästi. Kyllä tänneki se täti nyt sais vain luvan kanssa tulla ja vähän nopeasti!!!

mamma84 kyselit missä iässä alkaneet kävellä. Meillä kaks ekaa melko tarkkaan vuoden ikäisenä. Kolmas on nyt 10kk ja on ainaki sen kk:den noussu seisomaaan pystyyn milloin minneki, et en tiedä milloin alkaa kävelemään. Sais olla silmät selässäkin kun seisoa töksöttää joka paikassa ja välillä päästää kätensä irti kun ei ressukka viel hoksaa ettei nyt kuitenkaan viel osaa seisoa ilman kiinni pitämistä =)

Mutta näin taas, palaillaan =)
 
Moikka taas!

Mä olenkin tänään taas ahkerasti kirjoitellut :D :ashamed:
Oltiin illalla lasten kanssa laskemassa mäkeä (tai pojat laskivat, minäkin vähän ja pimu nukkui rattaissa melkein koko ajan) kovasti tykkäsivät. Keskimmäinen ei olis halunnut lähteä pois ollenkaan :)
Tuo lumi kun ei täällä kauaa pysy niin pitää ulkoilla aina kun on vaan tilaisuus.

sädekiitos haleista :) Toivottavasti sulla pian kanssa jotain selviäis. Plussa tietty :D
Mä en usko et raskaudun ennen kun pimu lopettaa tisuttelun tai vähentää reippaasti, eli menee n. 4-6kk ainakin.. Mut alkais nyt ne menkat, et vois ees yrittää.. :kieh: Tietäis suunnilleen missä kohtaa vois onnistaa.

äiti vm70 saako kysyä että mitä töitä sinä teet?

Hauskaa iltaa kaikille! :wave:
 
Hei! ..tulin katsoon josko tänne sopis... oon käynyt kurkkimassa välillä.. 4. ois "työn alla" . Ja tosi hermostunut olen kun tänään sain haamun, mut kun entuudestaan tiedän jo et puolet menee kesken.. (Jos söisin kynsiä niin olisin ainakin jo ekassa nivelessä menossa).
 


Ritsanampuja....... kp 7/30 (45)....yk2
Naksos ................ kp 25 /28
Mamma84.............kp 29/ 30
Mammeli83 .......... kp 29/ 34
Äiti vm70 ..............kp 30/28..........Yk 2
mami09 .................kp 32/32 ........yk 2
Säde .....................kp 43/ 25-35 ..yk 4
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa
Äippä 84.........yritystä odotellessa
pauliina 82........
sadettajat.......
Miltski.........
Jisse 78 ..........yritystä odotellessa
Ristiinkulkija.... (testattu haamu) vahvistumista odotellessa :heart:

Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)


Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Terhi 4.11 :heart:
Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:




 
Huomenta!
Ei vaan nukuta, siis miksi pyöriä sängyssä ja odotella että kello soisi :/
Aconin herkällä testattu nega :'( mutta antaa silti toivoa kun täti ei ole ainakaan vielä siirtynyt minuun, taisi löytää meidän toisenkin tyttären ennen äitiä =) ja lähtisikin sitten vain pois, hus,hus. Täälä ei siis ainakaan heti aamusta vaivuta epätoivoon ja kiukutella niinkuin eilenaamuna, tytöt parat saivat kuulla unjansa ennen kouluun lähtöä kun äitillä palo kaikesta hihat :ashamed:

Ristiinkulkija tervetuloa joukkoon ja Onnea haamun vahvistukseen :hug: Millä testillä ja kp.llä sait sen? Täälä kovasti peukutellaan että vahvistuu ja pysyy matkassa mukana loppuun asti :heart:

Tiukun äiti olen ketjuravintolassa keittiöpäällikkö ja kesällä kun palasin töihin niin annoin sijaiseni jatkaa ja tein ns. hänen paikkaansa eli osa-aikaista kokkia. Tämä silllä että olen saanut olla enemmän kotona pikkuneidin kanssa ja tietty mielellään olisinkin jatkanut näin mutta tuo meidän rahapolitiikka sanelee muuta :/ Nyt siis sopimukseni keittiöpäällikkönä jatkuu/alkaa 1.1.2009 ja heti vuodenvaihteen inventaariolla :ashamed:
Sit tuosta imettämisestä, kyllä mä ymmärsin mitä tarkoitit ;) Mä lopetin aikanani esikon imetyksen kokonaan kun oli 1v1kk täynnä ja tuon kakkosen varmaan pariviikkoo yli 1v. et nyt onkin ennätys tämän pikkuneidin kanssa ja isot likat lopetti itse sen yösyönnin ettei niitä tarvinnut edes ns. vierottaa yötisusta. Silloin ei tullut mieleenkään et niitä olisi voinut imettää pidempäänkin kuin tuon ajan kun neuvolassakin silloin olivat ihmeissään et kun vielä 1v imetin niitä.

Kävelemään oppimisesta meillä esikko oppi 10kk ikäisenä ja keskimmäinen 8kk iässä mutta nyt meidän kuopus ei pitänyt mitään kiirettä vaan aloitti 11kk1vko ikäisenä =)
Kyllä mä olinkin ihmeissäni siitä et oppiiko koska. Pienet on niin yksilöllisii :heart:

Ritsanampuja mukava lukea että nautitte lomasta B) Kyllä sitä taas kummasti jaksaa sen jälkeen sitä tavallista lapsiperheen arkea :) ja hyvä et te pääsitte onnellisesti kotiin kun keli oli todella karmea, mitä itsekkin sen vähäisen matkan jouduin töistä kotiin ajamaan.

Kaikille tasapuolisesti :hug: :hug:
Nyt minä lähden juuri aamukahvin keittoon

:
 
Huomenta!

Ristiinkulkija tervetuloa mukaan! :flower: Ja toivottavasti haamu vahvistuu :hug: Täälläkin pidetään peukkuja että kaikki menisi hyvin :heart:

äiti vm70 :hug: vielä. Jospa sulla olisi toivoa kun täti ei vielä ole tullut :heart:
Kyselin noista töistä sen takia kun itsekkin olen vähän töitä tehnyt samalla kun olen ollut "lasten kanssa kotona". Tosin vaan ihan vähän ja siivoustytötä :ashamed:
Olen miettinyt et jos keväällä etsisin toisen osa-aika työn. Mites olette saaneet pikkuneidin hoidon järjestettyä? Hoitaako sun mies silloin kun olet töissä?
Nuo imetyssuositukset ovat varmaan hurjasti muuttuneet siitä kun sun isot tytöt olivat vauvoja. Siis kun tuo mun vanhin oli 4kk neuvola-täti sanoi "nyt pitäis niitä kiinteitä ruveta antamaan" (suunnilleen noin). Ja nyt kun typy oli 6kk neuvolas sano (eri täti) et ei oo mikään kiire ruveta antamaan. Ja siis esikoinen kasvoi kyllä ihan yhtä hyvin kun tää "kolmonen" ehkä jopa paremmin. Ja silloin kun esikoisella oli 8kk neuvola lääkäri sanoi mulle että "nyt pitäis se imetys lopettaa" Mä olin että :eek: Kun olin luullut et se 1v olis niin kun tavoite. No esikoinen lopettikin itse tissin 11kk ikäisenä sitten. Nyt ei muuten sanonut lääkäri mitään ja oli siis sama kun silloin.. (kun typyllä oli tuo 8kk neuvola)
Nyt ajattelin et typy saa tisutella niin pitkään kun haluaa.. Tai sitten yritän sitä yötisuttelua lopetella kun tyttö tulee yli vuoden ikäiseksi, jos usein viellä yöllä syö :ashamed:

Iloista päivää kaikille! Ja paljon plussia :heart: :D
 
Ristiinkulkija tervetuloa joukkoon!! Toivotaan et plussa vahvistuisi :heart:

Äiti vm70 toivotaan et saisit sen plussan pian ettei sinulle kävisi niinkuin minulle et tulee ihan ylipitkäkierto. On nimittäin melko stressaavaa odottaa joka päivä et jokohan tänään täti armollisesti saapuis. enää tässä vaiheessa plussan saaminen tuskin on enää mahdollista kun niin monta negaa ja pettymystä takana. Edelleenkään ei itsellä mitään tuntemuksia et menkat olis tulossa. Alamahaa sattuu aina välillä, välillä pistää oikealle alas ja välillä vasemmalle, mitä lie vai oisko kuitenki täti lopultakin tulossa, tiedä sit.

On ollut puhetta imetyksestä. Imetin esikoista vuoden ja ehkä pari viikkoa yli. Ja olin siis onnistunut tulemaan raskaaksi jokusen kuukauden yrittämisen jälkeen vaikka imetin niin päivisin kuin öisin. Tietääkös joku miten se suositus on et jos raskautuu imettäessä et suositellaanko imetyksen lopettamista vai miten? Itse en ainakaan edes tienny esikoisen aikaan edes tollaisesta vaan imetin esikoista kolme ensimmäistä raskauskuukautta.
Kakkosta imetin vain 7kuukautta kun vauva itse lopetti kerralla niin yö- kuin päiväsyömisetkin vaikka yritin jatkaa. Väkisin en alkanut syöttää kun ei huolinut millään. Kolmosta imetän edelleen ja ikää siis n. 10kk:tta. Päivisin syö ehkä pari kertaaa ja öisin 2-5 kertaa. Pikku hiljaa kyllä luopuisin tosta yösyötöstä mut päivisin olen ajatellu jatkaa siihen vuoden ikään asti jos kaikki menee niinkuin olen ajatellu.

Mukavaa päivää kaikille ja tehkääähän niitä plussatestejä :heart: :)
 
Heips taas!
Pikkuneiti nukkuu ulkona kun vietiin isot likat kouluun ja saml kävin apteekis hakee uusia testejä :ashamed:

Säde soititko tänään sinne neuvolaan? Aattelin vaan kun et mitään maininnut mutta toivotaan et jotain jo tapahtuis :hug:

Tiukun äiti mä siis olen tehnyt syksystä alkaen pelkkää iltaa, siis tosin muutama hassu aamuvuoro sattunut ja sit neiti ollut mun työkaverilla hoidossa joka osa-aikainen tarjoilija ja tekee pelkkää iltaa ja erittäin vähän töitä. Iltasella ja viikonloppuna mies tai sit isot tytöt hoitaneet pikkuneitiä ja koko kesän isot likat hoitivat, pääasiassa meidän 14v =) Niistä todella suuri apu.

Säde joskus luin et vaik raskautuisikin niin ihan voi imettää, ei mitään estettä :heart:

Mut nyt jatkettava siivousprojektia joka ei tunnu valmistuvan ikinä :ashamed:
 

Yhteistyössä