Neljännestä kuumeilevia??

Hauskaa et tääl on ollut tänään vilkasta =)
Itse olin illan töissä ja hetki sitten tulin et laitoin pesukoneen ja kuivausrummun pyörii ja valmistaudun nukkumaan |O

Tiukun äiti pituudesta, minä olen 166 ja mies 167 et ja mun isä oli alle 160 kuten äitinikin on. Mieheni äiti on jotain 160 luokkaa et ei meillä voi pitkiä lapsiakaan olla :)

Ihmiset luuli silloin kun isot pimut oli pieniä niitä kaksosiksi ja aikasta useestikkin johon totesin et onhan ne mut 2v 2kk ikäerolla :LOL:

Huomenna olisi sika pitkä päivä :eek: Siis teen sairaslomapaikkauksen eli 11,5h pvä mut onhan täs oltu 4pvä taas vapaallakin et eiköhän se suju. Pikkuneiti menee päiväks työkaverilleni hoitoon josta mies hakee töitten jälkeen. Tuntuu vaan tosi oudolta et kun en ole ollut vielä kertaakaan pikkuneidistä näin kauaa erossa ja mitenköhän mun tissit :/ ne varmaan räjähtää viimeistään yöllä jos aamupäiväl puol 10 imetän viim. kerran ja sit seuraavan kerran seur. aamuna :| No, sehän selviää sit

Mut nyt mentävä nukkumaan
 


Ritsanampuja....... kp 2/30 (45)....yk2
Naksos ................ kp 20 /28
Mamma84.............kp 24/ 30
Mammeli83 .......... kp 24/ 34
Äiti vm70 ..............kp 25/28..........Yk 2
mami09 .................kp 27/32 ........yk 2
Säde .....................kp 38/ 25-35 ..yk 4
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa
Äippä 84.........yritystä odotellessa
pauliina 82........
sadettajat.......
Miltski.........

Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)
[/quote]

Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Terhi 4.11 :heart:
Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:


[/quote]

[/quote]

 
Huomenta!
Ihanaa,mahtavaa täälä on satanut lunta =) Voi kun pysyis!!!! Aivan mahtavaa, harmi et joudun lähtee koko päiväks töihin :ashamed: Mä rakastan lunta, varsinkin jos on niin paljon et pääsee hiihtämään, oi kun mä ihan odotan et saa kaivaa sukset esiin. Ostin viimetalvena uudet ja enhän mä sit päässy niit edes kokeilee kun jo seuraavana päivänä satoi vettä :/ Ostan heti meidän pikkuneidillekkin sukset kun vain tulee enemmän ja opetan senkin heti hiihtää ;)
Täälä ei suurempia tuntemuksia suuntain tai toiseen, ihan pieniä nippailuja vasemmalla puolella mut nyt ei kuitenkaan harmita vaik täti tulisikin ma-tiistai sektorilla koska mulla kuitenkin vaikuttaa tää imettäminen. Aika hassuu et neiti on jo 2kk yli vuoden ja silti vielä imetän kun olen lopettanut aikaisemmin tuohon 1v1kk mut ajattelin jatkaa tämän vuoden loppuun koska kuitenkin molemmat tästä nautimme :heart:

Mukavaa päivää kaikille ja olkaahan ahkeria kirjoittajia et mulla on jotain luettavaa illalla kun tulen töistä, jos jaksan vielä koneella käydä :wave:




 

Ihanaa lunta vaikka kuinka paljon. Nyt sitä "joutuu" sitten ulos vaikka piti pakata ja siivota vähän vielä. No kerkee mitä kerkee pakko sitä on ulos lähteä. Kuopus oikein säpsähti ja meni ihan hiljaiseksi kun katsoi ikkunasta ulos aamulla. Taitaa olla muistikuvat viime talvesta vielä hataria :D

Täällä ei mitään ihmeellistä. Ai ihan pakko mainostaa, toi kuukuppi on sitten loistava keksintö. Helpolla en enää mitään rättejä tunge housuihini hiostamaan.



Paljon plussatuulia kaikille, täällä alkaakin olemaan jo jännät paikat monella!
 
Nin se talvi tais nyt kerralla tulla. Täälläki päästiin eilen jo ihan oikeisiin lumitöihin, hyvää liikuntaa sitten kun sitä lunta alkaa ihan kunnolla tulemaan.
Äiti vm70 minäkin jo kovasti odotan et pääsis hiihtelemään =) Itse olen lähes parikymppiseksi asti harrastanut kilpaurheilua, välillä enemmän tai vähemmän vakavissani (en ihan kuitenkaan SM-tasolla, mut se ei nyt ollu mun asian pointti). Silloin liikunta niin kesäisin kuin talvisin kuului okeastaan 7 päivänä viikossa arkeen. Se kuului niin tavalliseen arkeen et jos muutamana päivänä ei päässy liikkumaan niin tuntui kamalalle. En tarkoita et liikunta oli pakkomielle mut jos esim oli sairaana ollu muutaman päivän sisällä niin kyllä sitä kaipasi vaikka pientä lenkkeilyä. Nyt esikoisen syntymän jälkeen liikunta on jäänyt kovin vähälle, tai on ollut kovin satunnaista tai kausittaista. Ja ikävä kyllä se näkyy kropassa. Kovasti sitä haikailee et pääsis edes lähelle niitä entisiä painolukemia, vaikkei ihan samoihin mittoihin kuitenkaan.

Nyt viime talvena kun kuopus syntyi tammikuussa niin minuun iski hiihtokuume. Oli kyllä tosi ihanaa käydä sivakoimassa aina jonkunnäköinen lenkki. Meillä on nimittäin valaistulatu ihan kivenheiton päässä, omalta pihalta pääsee suoraan suksilla ladulle. Siksikin varmaan taas löysin entisen intoni kun pari talvea ollaan asuttu nyt tässä omassa kodissa ja sopivasti on latu lähellä. Pääsee nopsaan käymään hiihtämässä kun aikaa ei mene itse ladulle siirtymiseen. Harmitti kovasti kun talvi loppui kun just oli saanut itselle sellaisen rutiinin taas liikkumiseen. Mutta jess, kohta sitä taas pääsee. Mitenhän sitä käy, jos tässä vaikka talven aikana raskautuu. Ei kai siinä muuta ole kun varoo kaatumista, eli jättää ne suuret mäet suosiolla väliin.

Hiihtokelejä odotellessa!!

 
Heips! :)

Täälläkin lunta tullut, tosin ihan vähän vaan. Toivottavasti tulis luminen talvi, kun viime talvena oli niin vähän lunta.
äiti vm70 sähän olet pitkä, ainkin jos muhun vertaa :D
Ei täs lyhyydestä haittaa ole. Ainoastaan välillä kaupassa ärsyttää kun ei ylety hyllyille tavaroita ottamaan.. :ashamed:
säde jospa ne ihmeset on luulleet olevansa "hauskoja" tai jotain..
Sehän on vaan hyvä juttu et lapset kasvaa hyvin. :)
Tai musta tuntuu ainakin et jotkut "kilpailee" kenen lapsi kasvaa nopeimmin/ on isoin jne.. En siis pahalle, nyt en osaa selittää.
Älä välitä tyhmistä kommenteista :hug:
Minäkin harrastin urheilua, tai siis uintia, nuorempana tosin, toosi pitkän aikaa sitten..(lopetin tuossa vuonna 2000) Nyt oonkin sitten ollut tooosi huonossa kunnossa pitkää, ja lihonutkin hurjasti, ihan hävettää.. :ashamed: Pitäis ottaa itseä niskasta kiinni ja ruveta harrastamaan jotain. Kun vaan keksisi mitä.
Olsikos teillä vinkkejä?
Ritsanampuja Mäkin olen miettinyt jospa hankkisin kuukupin. Kunhan nuo kuukautiset ensin alkaisivat.. Minkälainen "kuppi" sulla on? Mistä sen ostit? Onko sitä helppo käyttää?
Mä en ole hiihtänyt vuosiin :ashamed: Mulla ei oo ees suksia. Pitäsi varmaan hankkia. Tosin enhän mä osaa edes hiihtää..

Hauskaa päivää kaikille! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti vm70:
Alkuperäinen kirjoittaja mammeli83:
plussa tuulia lähettelen!!! =)
Mitäs muuta sulle kuuluu?

en eile jaksanu muuta kirjotella :ashamed: mua on vaivannut viime päivinä nuo lapsiin kohdistuvat väkivallat jne. :( tuntuu niin pahalle pienten puolesta ja mie oon tosi herkkä :ashamed:

meillä on tuo vauva asia jääny vähän sivummalle...ei oo "yritystä" alotettu :)

monella onki kohta jännät paikat :D toivotaan,että plussia tulee paljon =)
 
[/url]

Ritsanampuja....... kp 3/30 (45)....yk2
Naksos ................ kp 21 /28
Mamma84.............kp 25/ 30
Mammeli83 .......... kp 25/ 34
Äiti vm70 ..............kp 26/28..........Yk 2
mami09 .................kp 28/32 ........yk 2
Säde .....................kp 39/ 25-35 ..yk 4
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa
Äippä 84.........yritystä odotellessa
pauliina 82........
sadettajat.......
Miltski.........

Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)
[/quote]

Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Terhi 4.11 :heart:
Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:


[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Huomenta!
Hieman on väsy olo eilisen 11,5h tuntisen työpäivärupeaman jälkeen |O
Iskä haki pikkuneidin työkaveriltani hoidosta ja samalla tavalla oli pienellä itku tullut kun isin oli nähnyt :'( eli ei merkitystä et onko se mami vai iskä. Nyt sit tissitellään ja kyllä onkin täydet kun eilen viimeeks 10 aikaan on tyhjentänyt neiti nuo rinnat eilen.

Mitä, siis täälä porukassa ns. ammattiurheilijoita, vaude =) Itse innostuin tuohon hiihtoon vasta kolme vuotta takaperin kun oli kunnon luminen talvi ja mies uhos alkavansa laihikselle ja itse huomasin et kilo kilolta tuota painoa jäi tuonne hiihtoladulle ja lopulta sinne metsään jäikin multa 8kg ja syksyyn mennessä kun jatkoin koiran kanssa lenkkeilyä niin lopputulos oli 13kg. Nyt tänä vuona on muutama kilo vielä tuossa tipahtanut ja pääsin tuon oman maagisen 70kg alle et olen mä saanut tuolta ihan ylimmistä lukemista tuon 18kg itsestäni yhteensä pois josta olenkin tosi tyytyväinen. Ainoo et välillä kyllä hirvittää kun tuo lenkkeily on jäänyt vähemmälle täs syksyn aikana mutta 2xvko käyn kuitenkin tuola punttisalilla siis pikkuneidin kanssa jonne myös kohta taas menossa joka hieman edesauttaa et jotain tulee tehtyä ;)
Silloin kun mä ahkeraan liikuin niin mullakin oli tuo et kamala jos päiväkin jäi välistä et jospa taas pääsis siihen tavoitteeseen :ashamed:
Ai niin, piti vielä kommentoida et eihän mun miehellä kuitenkaan se paino pudonnut yhtään josta mä olenkin heiman vinoillut et kummankohan piti aloittaa se laihis :D

Mammeli :hug:

Tuntemuksista, nyt suurimmalla osalla kp.t aikasta kivasti, onko oireita????
Itsellä jotain pientä nippailua, muuta en osaa sanoa. Olen yrittänyt miettii et jos ovis ollutkin silloin jo lauantaina kun kuvittelin niin nythän siitä olis jo 13pv. menossa ja menkatkan pitäis alkaa 10-12pv. oviksesta mut tää nyt vaan luettua mut virallisesti sunnuntaina tulee kierto täyteen et tiistaina sit testaillaan jos saa olla niin onnellinen ettei se täti ehdi sitä ennen tulla.
Miten säde joko olet testaillut uudestaan? Kovasti peukuttelen sinullekkin kuten muillekkin et rytinällä plussattais niin saadaan odotuspuolelle ma pino ;)
Mukavaa päivää kaikille
 
Huomenta!

Tänään tuleekin jo 2 viikkoa siitä kun esikoisella löytyi niitä kihomatoja. Koko viikonloppu meneekin sitten taas siivoillessa. Pitäkääs peukkuja ettei niitä sitten meille enään ikinä tule.
Jospa mä vihdoin saisin aloitettua sen "laihdutuskuurin" :ashamed: Pitäis tuo mies saada lopettamaan herkkujen ostelu. Mä kun en voi niitä vastustaa.. :(

Monet pääsevätkin jo kohta testailemaan. Toivottavasti kaikki plussaisivat :heart:
Mulle on tullut jo "vale-oireitakin" kun jännitän niin teidän puolesta :D
Jos, ja toivottavasti kun te plussailette niin mä jäänkin yksin tänne kuumeilemaan.. :ashamed:
Mutta tottakai mä toivon et kaikki pian plussaa :heart: :)
Et älkää nyt väärin ymmärtäkö.

Iloista päivää kaikille! :)
 
Testailtu on jälleen nega :( Enää en usko plussaan, uskoin e ttänään se näyttää plussaa jos on näyttääkseen, enää en siihen usko. Alkais vain ne menkat.
Pettymys on vain aina yhtä suuri kun vain yksi viiva ilmestyy,ei voi mitään.

Annan teille muille nyt tilaa et teette ne plussat testiin, itse jään odottamaan uuden kierron alkua.

Pitää lähteä kakkua leipomaan, pidetään tänään äidille yllätyssynttärit, 45v. tulee hälle täyteen. Jospa se pettymys unohtuu päivän mittaan.

Mukavaa päivää kaikille kaikesta huolimatta!!
 
Kiitos Tiukun äiti ja Äiti vm70 :)
Turhauttaa näin ylipitkät kierrot. Tällaisia kiertoja jos alkaa olemaan niin oviksen bongaaminen tosi vaikeaa kun lyhyemmissäkään ei onnistu. Lyhyemmässä kierrossa "riittää kun yrittää viikon, puolentoista ajan vähän tiiviimmin peuhailla" (riittää ja riittää, nähtyhän toi on et riittääkö!!). Mut jos kieto alkaa olla tätä luokkaa niin sitähän joutuu/saa viikko tolkulla touhuilla ahkerammin jotta olis edes pieniä mahdollisuuksia :LOL: Ja meillä se ei kyllä ole täysin mahdollista kuukauden ympäri joka toinen päivä peuhailla ihan jo molempien rytmien takia (siis ku mies nousee jo arkena 4-5 aikaan niin eihän se illasta valvo aina niin pitkään et kaikki lapset olis jo nukkumassa).
Mut tätähän se elämä on, ikävä kyllä. Mut toivotaan et se plussa joku päivä tulis itsellekin.

Tiukun äiti minäki vähän olen ajatellu et mitä jos ne onki sulla ihan oikeita oireita :heart:
 
Heippa! Kotona taas, pojilla kaikilla kamala flunssa. Meillä irtisanotaan töissä porukkaa ensi viikolla, saas nähdä onko nää mun poissaolot vaikuttaneet päätökseen... Noh, tulee jos tulee. Meillä löytyi miehen kurkusta patti, joka leikataan ennen joulua. Näyttäisi lääkärin mielestä hyvältä, mutta ikinähän näitä ei tiedä ennen leikkausta. Pidättehän peukkuja? :/

On kyllä kummallista tää, kuinka paljon meille tapahtunut tänä vuonna, kun ennen oli kaikki aina terveitä. :(

Miehen kans juteltiin, että jos hänen leikkaus onnistuu hyvin ja ei ole mitään vakavaa, niin sitten voitaisiin harkita nelosta. =)

Monella teillä jännät paikat, ja pidän kovasti teille peukkuja! bd :wave:

Säde83 höh, niin toivoin, että se plussa sieltä tulis! :( :hug: Toivotaan että ne menkat sieltä nyt jo vihdoin tulisi. Ei tollanen oo varmasti kivaa, ku joutuu pähkäileen, että jospa sitten kuitenkin.
 
Hips taas!

miltski :hug: Tottakai minä ainakin pidän peukkuja että kaikki menee hyvin :hug:

Kyllä, ne vaan oli/ on "vale-raskaus"-oireita. (eikä ne ole edes mitään kunnon oireita, vähän huonoo oloo, väsymystä ja tissit vähän arat, mut noithan mulla on melkeen kokoajan muutenkin..) Meinaan heti kun tilasin sen testin alkoi "menkka-oireita" tulemaan :D
Tuntuu tuolta lantionseudulla ihan kun menkat kohta alkais..
Ja mehän ruvettiin "yritääkkin" vasta tuossa noin 3viikkoo sitten, et ehkei nyt ihan näin nopeesti voi raskaaksi tulla.
Toisaalta toivois ettei ala, toisaalta et alkais et pääsis kunnolla "yrittämään". Vähän on "sakavat tunnelmat"..
No ehkä tässä viikon sisällä jotain tapahtuis. mut siis 99,99% todennäkösyydellä en raskaana ole.
Mut pidän kovasti peukkuja et te muut olisistte. :)

säde mulla oli kanssa tuon kakkosen syntymän jälkeen kierto n.34-49 päivää, se ei ollut kyllä yhtään kivaa.. Ja sitten tuo "kakkonen" vielä sopivasti valvoi aina niinä "oikeina päivinä" tosi myöhään..
No nyt täytyy lähteä pitsataikinaa tekemään.. :p :wave:
 


Ritsanampuja....... kp 4/30 (45)....yk2
Naksos ................ kp 22 /28
Mamma84.............kp 26/ 30
Mammeli83 .......... kp 26/ 34
Äiti vm70 ..............kp 27/28..........Yk 2
mami09 .................kp 29/32 ........yk 2
Säde .....................kp 40/ 25-35 ..yk 4
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa
Äippä 84.........yritystä odotellessa
pauliina 82........
sadettajat.......
Miltski.........

Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)
[/quote]

Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Terhi 4.11 :heart:
Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:


[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Huomenta!
Täälä testit polttelis kovasti kaapinpäällä mutta olis vaan sinniteltävä tuonne tiistai aamuun :ashamed: Jännä kuinka sitä kuulostelee nyt niin herkästi ja jokainen nippasun miettii et mikäs tuo oli jne. Ajoittain saa ravata pissalla 1-2 tunnin välein, eilen oli pientä alaselkä vihlasuu mut ei sit yltynyt ainakaan vielä, rinnat ei yhtään edes arat mikä voisi olla merkki mahd. raskautumisesta mutta voisiko imetys vaikuttaa ettei edes tule ainakaan heti.
Onneks on pitkä päivä tänään töissä ettei ole niin aikaa miettiä mut silti yritettävä henkisesti valmistautua tädin tuloon maanantaina :ashamed:
Nyt lähden aamupalalle ja parin tunnin pääst töihin :wave:
Toivottavasti säde saa pian ratkaisun kun kp huitelee jo 40 :hug:
Mukavaa päivää kaikille
 
Huomenta!
Ja äiti vm70 sulle hyvää työpäivää :) :flower:
Juu nuo vikat päivät ennen kun pääsee testailemaan tai kuukautiset alkaa on selasta "jännitystä ilmassa" päiviä :D
Kyllä se viikonloppu menee nopeesti ja pääset testailemaan. Ja toivottavasti plussan :heart:
Tai voithan sinä testata aikaisemminkin jos sulla niitä testejä on useampia :D
Juu ei mullakaan taida mitään kunnon oireita olla.. Välillä tuntuu että kuukautiset alkaa ja välil ihan muuta.. Harmittaa vaan kun kerrankin oli miehellekin "iski vauvakuume" aikaisin niin sitten ei niitä kuukautisia kuulu että pääsis oikein kunnolla yrittämään :ashamed:
Voikos tuosta imetyksestä johtua? Typy kun ei oikein mitään muuta edelleenkään syö..
Onko mulla ees mitää mahdollisuuksia raskautua ennen kun kuukautiset alkaa? :(
Esikoisen jälkeen kun ne kuukautiset alkoi jo 4 1/2kk synnytyksen jälkeen. Mut silloin ei mies suostunut vasta kun esikoinen oli sen yli 2v.. Tuo keskimäinen kun syntyi niin kuukautiset alkoi n.6kk synnytyksestä, nyt sitten ajattelin jos alkais nyt kun tää kuopus on n.8kk.. Siistyis aina sen n.2kk eteenpäin..
Pimu oppi muuten tuossa pari viikkoo sitten ryömimään. Ja nyt tällä viikolla istumaan siis niin että itse "nousee istumaan" :) On jo niin "iso tyttö" :heart:
Hauskaa päivää kaikille! :flower:
 


Ritsanampuja....... kp 5/30 (45)....yk2
Naksos ................ kp 23 /28
Mamma84.............kp 27/ 30
Mammeli83 .......... kp 27/ 34
Äiti vm70 ..............kp 28/28..........Yk 2
mami09 .................kp 30/32 ........yk 2
Säde .....................kp 41/ 25-35 ..yk 4
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa
Äippä 84.........yritystä odotellessa
pauliina 82........
sadettajat.......
Miltski.........

Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)


Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Terhi 4.11 :heart:
Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:
 


Täälä odotellaan jännityksellä huomista päivää, josko täti tulee iltapäivällä. Kovasti toivon että pääsisin tiistaiaamuna testailemaan :heart:
Mitäs muut? Onkos tuntemuksia? Muutenkin kuulumisia kaipaillaan :wave:
Täytynee mennä leipomaan tuo sämpylätaikina et kohta saadaan tuoreita sämpylöitä :p
Mukavaa päivää kaikille ja plussatuulia :whistle:
 
Äiti vm70pidän sinulle peukkuja pystyssä et saisit sen plussan!! Edellisestä plussasta tässä pinossa on taas aikaa niin jospa sinä nyt saisit sellaisen :heart:

Omaan napaan ei kuulu mitään uutta, ei menkkoja edelleenkään,eikä minkäänlaisia tuntemuksia edes. Aamulla lankesin taas testailemaan ja viivanpaikan vain sain aikaiseksi. Nyt päätin että en testaile pitkään aikaan kun ei sitä plussaa tule. Katsellaan sitte joskus jos aihetta tulee.

Tänään taitaa tulla sitä lunta aika paljon, tänne lupasivat 15-20cm :) Sitähän pääsee sitte niitä suksia kaivelemaan ihan piakkoin kunhan saavat ladun tehtyä.

Nyt ruuanlaittoon. Hyvää sunnuntaita kaikille!
 
[/b]äiti vm70 Toivottavasti pääset testaamaan ja plussa tulis :heart:
säde83 millä testeillä olet testannu? Kuuluuko niihi tulla joku viivan paikka? Itse kun tein ovis testejä niin ne oli selkeesti negoja(ei siis mitään viivan paikkaa tullut)...ja kun päivät eteni niin tuli selkeet haamut...No toivottavasti sun tilanne selkiintyy ja tietenkin vahvalla plussalla =)
Itse olen päättänyt et jos täti ei yllätä niin testaan sitten kp38-> Kun oviskin oli niin myöhään niin aiemmin ei kannata...
Mitäs muille kuuluu ja onko jotain tuntemuksia?
Nyt syömään...Mukavaa sunnuntaita kaikille!!!
 

Yhteistyössä