Neljännestä kuumeilevia??

Iltaa kaikille!

En sitten pystynyt jättämään teitä vielä ihan kokonaan ;) . Joka päivä olen käynyt lukemassa juttujanne... Vielä en ole uskaltanut siirtyä tuonne odottajiin :ashamed: ajattelin ensin odotella ekaa neuvolakäyntiä (2.12).
Olinkin jo ehtinyt unohtaa tämän alkuraskauden huonot puolet... oksettaa, oksettaa ja oksettaa! Ja päikkärit on pakko saada :) muuten on vielä huonompi olo illalla.
Vielä en ole uskaltanut kertoa uutisia muille kun tyttärelle (arvasi itse) ja tiedän, että kommentteja tulee ainakin parilta sukulaiselta.

No nyt olisi aika lähteä saunaan...

Plussatuulia kaikille!
 
Hienoa terhi kun vielä täällä olet =) . Pidät meidänkin ajatukset virkeinä oireiden suhteen :D

Parisuhteenkiemurat osaa sitten olla tosi p***amaisia juttuja :kieh: .. mää niin vihhhaaaan tunnetta että joku asia on solmussa!!!! Mutta jotenki tuntus että kattoo ekaks sen riidan alta pois ja sit miettis että niin mitenkä se vauva-asia olikaan... Ja tiukun äitikyllä sinä sen vauvan saat vielä :hug: toivomme niin!!!

Mulla on tänään ollut aivan tipaton päivä :D ...jee...ja yheltä kaveriltani kyselin kuulin että yrittämisen voi aloittaa heti km jälkeen. Ovikset kai kovasti kolkuttelee jo ovella, joten pupuiluhommiin pitäs päästä :p ...jee!!!!! Okei, mut muut karkas saunaan jo eli kyl kai munkii pitää mennä!! :wave:
 
Kiitos kaikille. :) Tuli heti paljon parempi mieli. Lepäilin melkein koko päivän. Oli vaan niin paha olo. Tosin nuo lapset ovat jo pitkään melko huonosti nukkuneet joten olin varmaan aika väsynyt. Meillä kun meni miehen kanssa musta niin hyvin. Ja mieskin haaveili vauvasta (tai kuulemma vieläkin) . Mies oli pitkää työtön ja nyt syksyllä pääsi opiskelemaan. Olin tosi onnellinen, ja ajattelin, et jospa sais koulun jälkeen helpommin töitäkin. Oli itsekin tosi innostunut. Mut nyt sitten on ruvennut "kyllästyttämään" :( Huomenna lupas mennä. Ehkä meillä oli vaan molemmilla huono päivä samaan aikaan. Toivottavasti saatais puhuttua/sovittua, kun en haluis luovuttaa.
Ja mä olen "päättänyt" et kyl mä viel joskus lapsia saan :D Ajattelen et "onhan täs viel aikaa" ;) Tosin oon haaveillut et tuos n.1 1/2v kuluttua kun esikoinen menee kouluun.
Mä vaan pelkään et mun äiti laittaa välit poikki. Se kun on mulle kuitenkin rakas..
terhi78 onnea vielä masuasukista. Milloinkas sulla on laskettuaika? Toivottavasti oksettava olo pian helpottuu :)
äiti vm70 nuo sun laittamat kuvat ovat tosi kivoja. Piristävät kivasti :)
Iloista iltaa!
 


Naksos ................ kp 13 /28
Mamma84.............kp 17/ 30
Mammeli83 .......... kp 17/ 34
Äiti vm70 ..............kp 18/28..........Yk 2
mami09 .................kp 20/32 ........yk 2
Säde .....................kp 31/ 25-35 ..yk 4
Ritsanampuja....... kp 40/30 .........yk1
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa
Äippä 84.........yritystä odotellessa
pauliina 82........
sadettajat.......
Miltski.........

Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)

[/url]


Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Terhi 4.11 :heart:
Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:




 
Huomenta!
Tiukun äiti

Terhi, ihanaa et olet vielä täälä ja käyhän jatkossakin kertomassa kuulumiset ettei niitä tarvitse tulla etsimään tuolta heinäkuun pinosta, kovasti jaksuja ja ihanaa odotusta kun tuo pahoinvointikausi ensin hellittää :hug:

Meidän neiti on jo niin iso :ashamed: Ei tietoa vauvasta, enää ei saa syöttää ainakaan niin usein vaan haluaa syödä itse, ei halua istua syöttötuolissa vaan haluaa olla pirttipenkillä kuten muutkin istuu ja isi kun lähti töihin niin vilkutti ja sanoo selkeesti hei, hei. Siis ihana mutta kuitenkin niin surullista :'( Omaa tahtoa löytyy, välillä tuntuu et liian kans et kun jotain kiellät. otat pois, laitat sylistä lattialle niin saa hepulin ja heittäytyy makaa ja huutaa. Ainoo missä hieman tuota vauvuutta vielä löytyy on tuo tisulla oleminen :heart:

Sainhan mä sittenkin illalla töistä tullessa miehen heräilee kun oli jo nukkumassa :) Ihan vain varmistaakseen jos vaikka ovis ei oisikaan ollut vielä vaik epäilen kyllä et oli viikonloppuna mutta kun viime kierrossakin ovis tais olla vasta kp 19 mutta en mä silti tähänkään kiertoon paljoa laita toiveita. Eilen oli aikaa töissä niin kattelin allakasta et seuraava kierto sattuu niin et jos siinä sit plussaisin niin just jouluviikolla pitäin täti jäädä tulematta :xmas:

Mukavaa päivää kaikille
 
Vitsit, taas oli pitkät kirjoitukset mut tietokone päätti ruveta itseään päivittelemään niin kaikki katosi :|

Mutta täällä ei edelläänkään tätiä ole näkynyt, eikä tuhruakaan ( ei tosin ollan useampana päivänä peuhailtukaan et olis sittenki kuivat kimakalvot ainaki osasyynä tuhrutteluun). Välillä oli menkkatuntemuksia ja olin jo varma et täti tulee mut ei vain ole näkynyt ja tuntemuksetkin ovat kadonneet. Tuntemuksia jotka vois liittyä raskauteen ainakin joillain on mutta kun niihin on joku muu selitys omalla kohdalla. Tarkoitan esim. välillä tuntuu et tissit olis vähän kipeät mut musta sitäkään tietää kun edelleen imettää niin ihan varmasti johtuu siitä et jos on tullu pitempi väli imetyksessä. Väsyttää kamalasti mut lapset ollu sairaina ja valvottaneet ja itsensäki ku on pitäny viel valvoa vaik nukkumaanki ois päässy. Joillaki nenän tukkoisuus on yksi oire, itsellä on jo pidempään ollu kamala nuha mut pidän sitä ihan normi flunssana ja sit ku itsellä vielä allerginen nuha. Jännä muuten et mulla on joka lapsen aikaan tullu poskiontelontulehdus siis raskaana ollessa. Selkä oli välillä kipeä, mut mulla aina menee kipeäksi kun on kuumetta tulossa, ja pari päiväähän mulla oli kuumetta. Eli kyllähän näitä oireita olis vaikka muille jakaa mut ku niihin kaikkiin on ihan luonnollinen selitys. Listaa vois vaik kuin jatkaa.. Itse en todellakaan pidä näitä raskausoireina, en edelleenkään usko siihen raskautumiseen tässä kierrossa. Tulis se täti niin pääsis uuteen kiertoon. En tykkää jos taas alkaa kierrot vain venymään ja venymään, sit ei ainakaan tiedä oviksen ajankohdasta yms. mitään. Sitte menee ihan hakuammuntana et oikeaan aikaan osais peuhailla riittävästi.
Tilailin eilen netistä testejä et pääsis viikonlopppuna tai ens viikolla testailee jos tätiä ei näy.

Mukavaa päivää kailille!!
 
Tervehdys!

Terhi kiva kun käyt kertomassa kuulumisia. =) Eiköhän se pahoinvointi jossain vaiheessa helpotu :D Itselläni on aina ollut hankalaa "salata" raskautta kun kahvi on alkanut tehdä pahaa. Normaalisti olen varsinainen kahvisieppo :LOL:

Siellä alkaa muillakin olla kp:t hyvällä mallilla. Toivottavasti on peittoa heiluteltu urakalla. :D Nyt sitten alkaa se viimenen jännäys. Toiset menee jo toista 'jännäyskierrosta' ja itse en ole saanut ensimmäistäkään loppuun. :D On tämä taas varsinaista touhua :LOL:

).( Tissit on edelleen arat ja tuntuvat kipeytyvän päivä päivältä. Ja nyt tuntuu olevan alaselkä romuna. |O Ei särje menkkamaisesti vaan on muuten kipeä...olenkohan istunut liikaa koneella? :xmas: Ajattelin tässä odottaa vielä ensi viikkoon ja tehdä testin. "Ajattelin odottaa" :LOL: :LOL: Ihan kuin olisi vaihtoehtoja. :LOL: :LOL:

Tässä oon itsekseni miettinyt että kannattaa varmaan laskea joka peiton heiluttelusta pari viikkoa etiäpäin ja tehä testi. Niin kauan että menkat alkaa tai tulee +. Eihän tässä muuten pysy kärryillä missä mennään. Kun ei tuosta ovulaatiosta ole nyt sitten hajuakaan, niin tulisi sitten se raskautumisvaihtoehtokin tarkastettua. Tämmösissä mietteissä tänään. :p

Hauskaa sateista syyspäivää! =)
 
Onpa kiva kuulla,että on muitakin samassa tilanteessa olevia!Meillä lapsia 3:tytöt 8 ja 6 ja poika 2v,vielä kovasti haaveilen neljännestä.Se varmaan olisi se iltatähti ja pesueen viimeinen.Minulta on poistettu vasen munasarja,mutta lääkärit olivat sitä mieltä,ettei sillä ole vaikutusta,onko teillä kenelläkään omaa kokemusta?Luulen,että miehen "kesytys"on se vaikeampi homma :saint: Hyvää joulun odotusta kaikille!
 
Myöhäisiltoja!
Tulin hetki sitten töistä ja samalla kurkkaa kuulumisia.
annuska73 tervetuloa joukkoomme kuumeilemaan ja päivitän sut listaan jos sulta siltä tuntuu :wave: Kysymykseesi en osaa vastata, anteeks :ashamed:

Päivitän listan jo huomiselle kun aamulla taas pakattava pikkuneidille kamat ja punttisali+uimala kutsuu ja sit sen jälkeen vietävä neiti työkaverille ja sit töihin. Illalla tulen sit lukemaan kuulumisenne, öitä


 


Naksos ................ kp 14 /28
Mamma84.............kp 18/ 30
Mammeli83 .......... kp 18/ 34
Äiti vm70 ..............kp 19/28..........Yk 2
mami09 .................kp 21/32 ........yk 2
Säde .....................kp 32/ 25-35 ..yk 4
Ritsanampuja....... kp 41/30 .........yk1
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa
Äippä 84.........yritystä odotellessa
pauliina 82........
sadettajat.......
Miltski.........

Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)

[/url]


Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Terhi 4.11 :heart:
Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:
 
annuska73 tervetuloa joukkoon!!!
Päivät menee niin nopeesti ettei tännekkään muka ehdi kirjoittelemaan...jokapäivä käyn kyllä muiden kuulumiset lukemassa =)
Nyt siis menossa kp21 ja oviksesta en sitten oikein tiedä...tikuttelinkin kp10 alkaen ja kp11 alkaen testit on haamuilleet...eilen ehkä vois testi näyttää et ovis olis/tulis mut tiedä sitä sitten...peittoja ollaan vaan koetettu ahkerasti pöllytellä se kuitenkin siihen raskautumiseen auttaa eikä se tikuttelu :LOL:
äiti vm70 onkos siellä ovista pongattu?
Jokos täällä kaikki on jo joulu fiiliksissä?
Mä ajattelin et jos kohta laittais jotain pihavaloja kun on aina niin pimeetä...ja eihän jouluun ole enää kuin reilu 5 viikkoo!!! :heart:
Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Täällä suunnallla ei edelleen mitään uutta. Tätiä ei näy. Tapahtuis nyt jotain, kyllästyttää odottelu |O Ei ole mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen edelleenkään, ainoastaan vasemmalle alamahaan vain sattuu et meinaiskohan se lähestyviä menkkoja vai mitä lie.

Siellä onkin muilla oviksen bongailua. Kohta teki saatte alkaa jännäilee niitä plussia, itse ku taidan jumittaa tähän vaiheeseen.

Ei tällä erää oikeastaan muuta ku tilanne edelleen sama.
Illan jatkoja ja paljon peittojen heilumista :heart:
 


Naksos ................ kp 15 /28
Mamma84.............kp 19/ 30
Mammeli83 .......... kp 19/ 34
Äiti vm70 ..............kp 20/28..........Yk 2
mami09 .................kp 22/32 ........yk 2
Säde .....................kp 33/ 25-35 ..yk 4
Ritsanampuja....... kp 42/30 .........yk1
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa
Äippä 84.........yritystä odotellessa
pauliina 82........
sadettajat.......
Miltski.........

Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)

[/url]


Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Terhi 4.11 :heart:
Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:
 


Täälähän oli eilen ollut varsinaisen hiljaista :/
mami09 enpä tiedä et oisko ovis ollut viime lauantaina, kipuilu oli ainakin outoa tuola vasemmal muniksen kohdal ja jotenkaan limat olleet kateis etten ole niit oikein bongannut :ashamed:

Säde ja Ritsanampuja teillä kp.t huitelee jo pitkällä, toivottavasti pian sen plussan testiinne saisitte :heart: Oireita?
Muilla näyttääkin ovis aika lukemia, ollut, tulossa tai parhaillaan. Nyt vain ahkeraa peittojen pöllytystä :p
Nyt jälleen mentävä siivoilemaan, sämpylätaikina odottaakin leipomista. Kiva saada tuoreita sämpylöitä aamupalaksi noille meidän nukkuville teineille =)
Mukavaa päivää kaikille :wave:
 
Hello! :wave:

Pieni tilannekartoitus näin siivouksen keskeltä. Ei ole tätiä näkynyt ja testejä en ole keskiviikon jälkeen tehnyt. Ensi viikolla alan todella selvittelemään mitä kroppa touhuaa jos ei tätiä ala näkymään. Seuraavaksi teen testin ensi viikolla ja jos se on edelleen nega niin sitten otan neuvolaan yhteyttä ja kyselen mitä tehtäisiin. :D

Nyt takaisin siivouksen pariin, viikonloppuja kaikille! :flower:
 
Heips! :)
Pitäis ruveta siivoilemaan, mut en millään jaksais..
Kyselen nyt taas tyhmiä, mut minkälaisia ne teidän "tuntemukset"on? Nippailut, kipuilut jne..
Tarkoittaako ne ovulaatioo, menkkojen alkuu, raskautumista tai jotain? :ashamed:
Mulla kun on nyt tuntunut tuol oikeella alamahassa sellasta ihme "vihlasua/ nipistelyä".. Tai sitten mä vaan kuvittelen. mä kun en oo aikaisemmin tuollasii huomannut.
Entä tarkoittaako nuo "limat" sitä kun käy vessassa ja kun pyyhkii nin paperis on sellasta "limaa"? :ashamed: Mitäs se sitten tarkoittaa? Mä oon siis ihan tyhmä näis jutuis, siksi kyselen.
annuska73 tervetuloa mukaan ! :) Toivottavasti saat miehen pian "kesytettyä" :D
äiti vm70 kiitos piristävästä kuvasta. :)
mami09 mä en oo yhtään tajunnut et jouluun on noin lyhyt aika.. Sehän on ihan kohta, enkä mä oo saanut edes yhtään lahjaa ostettua..
Hauskaa päivää kaikille! :wave:
 
Voi Ritsanampuja :hug:
Tiukun äiti yritän jotain selventää mut te muut auttakaa
ja ihanaa et joku uskaltaa kysyä, itse olen kans pähkäillyt ja ihmetellys ja sit yrittänyt lueskella vaikka ikäkin kohta tuola 40 :ashamed:
Elikkä jos sulla vihlasee kunnolla ettei vaan pientä nippailua niin kehottaisinpa jopa raskaustestiä tekemään ;) Mua yleensä ns. jomottaa jo viikko ennen menkkoja just tuolt alavatsal ja viimeeks ainakin alaselkäkin oli jo tässä vaihees tosi kipee. Mut kaikil on niin erilaisii tuntemuksii et niitä ei aina voi verrastaa itseensä. Ai niin, silloin viime lauantaina mulla nippaili koko päivän tuolt vasemmast puolest....
Mulla ainakin nyt tullu joinain päivinä kirkasta limaa pyyhittäessä, et oisko nyt sit vasta ollut ovis ja eihän me nyt sit olla pupuiltu kun luin et kirkkaan liman viimeisenä päivänä ovis, en tiedä muuta et viimevkonloppuna taas oli ihan selkeetä valkovuotoo mut tosi pientä ja silloin olis pitänyt olla oviksen aika kun taas jostain lukee et ennen ovista pitäis olla reiluakin valkkarivuotoo ja sitä mulla oli just ennen näitä ekoja menkkoja et jouduin muutamana päivänä käyttää suojaa jopa. Ovislaskurit joita kattelin niin kaikki kolme näytti mulle et viimeisin hedelmällisyyspäivä ois ollu tiistai.
Olipas selitys, tuskin tuosta tulee hullua hurskaammaks kun tuosta selityksestä ottaa selvää :ashamed:

Mut nyt palattava ruoanlaittoon ja jatkaa siivoomista :wave:
 
Täällä edelleen kuivilla ollaan. Eikä tietoa tuntemuksista et tulisko ne menkat vai jättävätkö tulematta. Huomenna arvelin kuitenkin taasen testailla ku tuli useampi testi ostettua, eikä luonnollisesti malta olla testaamatta :p
Kunpa alkais nyt selvitä tilanne, tylsää vain odottaa ja miettiä et mikä tilanne on. Kun itse ei osaa edes veikata mahdollisesta raskautumisesta. Kun olis edes joitain tuntemuksia suuntaan tai toiseen mutta kun ei niin mitään.

Ritsanampuja sinulla on vielä pidemmäksi venynyt kierto niin varmaan jo sinäkin haluaisit saada selvyyttä tilanteeseen.

Huoh, ku meinaa jo suututtaa :/ No ei vaiskaan, eihän tässä paljon vaihtoehtoja ole kuin odottaa ja katsoa mitä tapahtuu.

Tulen huomenna kertoilemaan mitä testi näyttää, negaa tietysti..
 


Naksos ................ kp 16 /28
Mamma84.............kp 20/ 30
Mammeli83 .......... kp 20/ 34
Äiti vm70 ..............kp 21/28..........Yk 2
mami09 .................kp 23/32 ........yk 2
Säde .....................kp 34/ 25-35 ..yk 4
Ritsanampuja....... kp 43/30 .........yk1
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa
Äippä 84.........yritystä odotellessa
pauliina 82........
sadettajat.......
Miltski.........

Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)
[/quote]

Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Terhi 4.11 :heart:
Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:

 
Huomenta!
Kävin päivittelemässä kun ei vain uni oikein tullut uudestaan kun heräsin.
Pesukone on nyt pyörimässä kun tuntuu et tuo pyykkivuorikaan ei ikinä katoa :/
Mutta taidan hipsiä takaisin tuonne makkarin puolelle :p
Tuo alla oleva kuva on kuin meidän pikkuneiti joka nukkuu edelleenkin pylly pystyssä =)
 
Huomenta!

Tämä odottaminen alkaa jo tympiä :D Tissit kipuilevat eri tavalla, enemmän kainaloista/sivuilta ja ovat "kramppeja" samanlaisia kuin imetysaikana. Olo on turpea, painon tunne alavatsalla ajoittain ja hyvin selkeästi tuntuu välillä. Mitään kummempia tuntemuksia suuntaan tai toiseen ei ole. Noista oireista voi odottaa ihan kumpaa tahansa, tätiä tai plussaa. Edelleen veikkaan ensimmäistä vaihtoehtoa. Että katsotaan ja odotetaan mitä tapahtuu. :/ Kyllä alkaa tämä odottelu jo tympiä, vai mitä Säde. Eipä tässä muuta voi. |O

äiti vm70 Meillä kanssa kuopus (1v10kk) nukkuu edelleen takapuoli pystyssä. :D

Sunnuntai päivän jatkoja! :wave:
 
Huomenia!

Negaahan se näytti kuten jo osasin odottaa. Ja odotus sekuin vain jatkuu ja jatkuu. Enää en jaksa siihen plussaan uskoa, pienesti vielä toivoin mut nyt on toivo mennyttä, täti sais nyt vain tulla niin jospa asiat edistyis johonki suuntaan. Mitenhän pitkä kieto on tulossa. Vaikka mulla lukeekin kierron pituutena toi 25-35 niin silloin joskus muinoinkaan tooosi harvoin on ollu toi 35 päivää,pari kolme kertaa. (Paitsi silloin ku kierto meni kokonaan sekaisin kolmosta yrittäessä). Liekkö taas sit sama homma.

Ritsanampuja toivon et sulla myös alkais tilanne selviytyä.

Äitivm70 täällä vähän sama homma et tuntuu ettei pyykkivuorta saa koskaan pois. Tänään pitäisikin ahkeraan pyykkiä pestä et jos edes vähän vähempänä olis.

Sunnuntain jatkoja kaikille!
 
Hei!
äiti vm70 tuskin raskaana olen, tosin ainahan voi testin tehdä ;) Jospa takisinkin vaikka tuossa n.kuukauden päästä, jos mitään ei siihen mennessä tapahdu.
Ajattelin jos vihdoin rupeis "tapahtumaan". Mulla kun on niin monta kertaa tuntunut et "nyt ne menkat alkaa", mut sitten ei olekkaan.. Ja viime kuukautisista kun on jo kohta 1 1/2 vuotta niin en mä ees muista oireita :ashamed: Sen muistan et kun tuota tyttöä rupesin odottaa niin oli sellasta kipuilua ihan alussa, sattukin aika lailla ihan kun olis menkat tullut mut ei sit tulleetkaan.. Nyt tuli sekavasti.
säde83 ja Ritsanampuja toivottavasti teillä pian jotain "tapahtuisi" ja toivottavasti plussat testeihin :heart:
Täälläkin pyykkiä olis vaikka kuinka paljon pesua odottamassa. Sillittääkkin pitäis. On taas laiskottanut :ashamed: Tosin eilen laitoin n.8 muovikassillista pieniä vaatteita pois. Että jotain sentään oon saanut tehtyä..
Iloista sunnuntaita kaikille! :)
 
Iltoja vain!

Piti ihan kaivaa edelliset neuvolakortit kun niihinhän on merkitty milloin plussa tullut. Ekassa sain plussan vasta kp45, kakkosen korttiin ei oltukaan merkitty, mut muistelen et aika myöhään silloinkin sain. Kolmanne kohdalla plussa taasen tuli kp39. Et kai tässä ehkä pienen pieni toivo vielä elää siitä plussasta niin kauan kuin menkkoja ei näy. Sullekin Ritsanampuja toivon sitä plussaa, ei se niin mahdotonta sittenkään ole! *Yrittää vielä luoda uskoa et plussan saisi*

Jokohan se talvi pian olisi tulossa, meillä saatiin jo muutama lumihiutale, ei tosin vielä edes maa valkea. Pitää lähteä ruuan jälkeen lasten kans vähän ulos reippailemaan.

Illan jatkoja.
 


Naksos ................ kp 17 /28
Mamma84.............kp 21/ 30
Mammeli83 .......... kp 21/ 34
Äiti vm70 ..............kp 22/28..........Yk 2
mami09 .................kp 24/32 ........yk 2
Säde .....................kp 35/ 25-35 ..yk 4
Ritsanampuja....... kp 44/30 .........yk1
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa
Äippä 84.........yritystä odotellessa
pauliina 82........
sadettajat.......
Miltski.........

Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)
[/quote]

Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Terhi 4.11 :heart:
Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:



 

Yhteistyössä