Neljännestä kuumeilevia??

Heippa taasen!

Ajattelin et jos humen aamuilla testailis, negahan sieltä tulee mut onpahan testattu. On ollu jemmassa mammaksin pari herkkää testiä, joissa herkkyys 10. Tuhrua on edelleen tullu lähinnä aamuisin, vähän rusehtavaa vuotoa. Päivän mittaan sei sitten kuitenkaan enempää. Huomenna olis kp 27 (kierto ollu viimeisimmän synnytyksen jälkeen 24-28), liian aikaisin varmaan tietysti teen ku aikasemmisakaan ei plussa ole näin aikaisin tullu. Oireita en osaa alkaa erpttelemaan kun edelleen kovassa flunssa olen ja joka kohtaa kolottaa. Eilen venähti viel niska ja päätä ei kärsiny kääntää suuntaan tai toiseen.

Mutta tulen huomenna kertoilee miten kävi, nega 99 %:n varmuudella.

Illanjatkoja kaikille!
 
Isänpäivän huomenet kaikille! :wave: Toivottavasti meillä kaikilla on ensi isänpäivänä jo pieni nyytti, jonka voi laittaa iskän kainaloon tuhisemaan aamulla. :heart:

Tänään sitten pitäisi käydä appiukkoa ja omaa isää katsomassa, tai no saa käydä! Anoppi laittaa ruokaa ja mun äiti tarjoaa sitten kakkukahvit. :D

säde83 pidän peukkuja! :hug:
 
Nega tuli, ja menkat alkoi kuten aina kun päätän lopulta testata. Monta kertaa on sattunu et menkat alkaa vuorokauden sisällä kun satun testaamaan. Jotain positiivista jos pitää löytää niin ihan mukava huomata et kierto on melko samanpituinen ollu synnytyksen jälkeen 24-28 (tänään olis ollu kp27). Kun joskus muinoin vaihtelu on ollu puolentoista viikon luokkaa, pahimmallaan vauvakuumeisena jopa 2 kk:tta.

Nyt pitää vain selvittää tämä jatkuva tiputteluvuoto. Mietin et voisko sittenkään olla kuivat limakalvot jos ei päiväkausiin peuhaile niin silti vain vuotaa. Kuopuksella olis pian neuvolalääkäri niin pitää samalla kysellä (meillä sama neuvolatäti sekä minulla et lapsella). Eikun uutta kieroa päin!

Kovasti pidän peukkuja teille muille. Kuulumisianne odottelen, plussia varsinkin =)
 
No joo.. noloa :ashamed: mut ei ne menkat taineet kuitenkaan vielä alkaa. Aamulla ku tuli vähän punertavaa vuotoa ja testikin näytti negaa niin heti päättelin et menkat alko. Mut eihän menkkoja voi olla ilman vuotoa :p Koko päivänä ei ole tullu vuotoa, äsken vähän ruskehtavaa valkovuotoa ei muuta. Jos ei vielä kuitenkaan päivitellä sitä kp1:ksi. Katsotaan miten pitkä vuoto on tulossa, kun olen varma et menkat alkaa lähipäivinä ku normaalia "kiukkuamista" on itsellä taas ilmaantunut niinkuin aina menkkojen lähestyessä.

Muille kovasti plussa onnea!!

Kovin sitä on jo tullut herkäksi näihin negoihin, tippa linsissä sai aamu päivän olla ku oli niin pettyny olo. Mutta menkkoja odotellessa.
 
Voi säde83, toivottavasti nyt johonkin suuntaan menee, että saatte varmuuden, ja aloittaa yrittämisen ihan uudesta kierrosta vaikka sitten, jos nyt menkat alkaa. Tietysti parempi, jos ei ala ja plussan vielä teet!

Se mun kaveri sai sitten eilen tytön, niin söpöinen tummakutrinen prinsessa että Voih! :heart:

Eipä kummempia täältä...
 
Heipsan!
Säde voi sinua :hug: kylläpäs on kurjaa tuo epätietoisuus, jaksuja. Jospa ei vielä näyttänyt plussaa et jos teet muutaman päivän pääst uudestaan :heart:¨
Miltski varmasti itsellekkin nousee vielä enemmän vauvakuume kun tuollaisen ihanan pikkuprinsessan näkee, Onnittelut siis kaverillesi :heart:

Eilisen töissä mulla nippaili, oikeastaan koski tuonne oikeelle puolelle, oisko ollut munikseen, en tiedä ja vessassa käydessä oli hieman punertavaa limaa, oiskoohan ollut jo ovis :eek: No, nyt sit jännäillään et tuleeko täti tämän kuun lopulla vaiko ei ja kun tuo yöimetyskin on nyt ns. historiaa. Neiti on nukkunut jo kolme yötä putkeen ettei ole tarvinnut edes tassutella tai muuta ja muutenkin tuosta tulee tänään 2vkoa täyteen kun aloitin tuon yöimetyslakon :)

Ritsanampuja sulla kp.t jo pitkällä ja edelleenkö negaa testi ?

Päivittelen vielä listan huomiselle ja sit katson jos mies vaik viel jaksais, epäilen kyllä :ashamed: Huomenna kiireinen päivä luvassa, aamulla punttisali ja aamuvuoro, ja illalla vanhempainiltaa jne. Punttisalin jälkeen vien pikkuneidin työkaverille hoitoon =) Poikkean illalla sit lukasee :wave:
 


Naksos ................ kp 10 /28
Mamma84.............kp 14/ 30
Mammeli83 .......... kp 14/ 34
Äiti vm70 ..............kp 15/28......Yk 2
mami09 .................kp 17/32 .........yk 2
Säde .....................kp 28/ 25-35 ...yk 4
Ritsanampuja....... kp 37/30 .........yk1
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa
Äippä 84.........yritystä odotellessa
pauliina 82........
sadettajat.......
Miltski.........

Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)

[/url]


Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Terhi 4.11 :heart:
Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:
[/quote]

 
Naksos onko vuoto jo rauhoittunut? Milloinka ajattelit tehdä testin uudestaan? Plussan tietenkin :heart:

Äitivm70 Kovasti jännäilen puolestasi et josko tärppi olisi känyt kun olet sen yöimetyksenkin lopettanut. Kovasti toivon sinulle plussaa!!! Teillä taisi käydä aika helposti yöimetyksen lopettaminen? Voi, ite olen kans ajatellu et kunhan nyt itse jaksais ottaa itseään niskasta kiinni niin lopettelisin myös tuon yösyötön. Mielestäni meidän pimu (reilun viikon päästä 10kk) olisi jo sen verran iso et pärjäisi yönsä ilman imetystä. Tuntuu et sillä on vain jääny tapa et tissiä pitää saada, tavallisesti pari kertaa yössä.

Täällä ei nyt eilis aamun jälkeen ole tullu ollenkaa sitä tuhrua. saa nähdä milloin menkat alkaa, kun en jaksa uskoa raskautumiseen viel tässä kierrossa. Ehkä siinä vaiheessa sitten kun loppuu imetys kokonaan. Olen ajatellu et jos sinne vuoden paikkeille imettäis (yöimetyksen kyllä yrittäisin lopettaa aikaisemmin kunhan itse vähän skarppais) , vaikkei päivisin kyllä juuri tissi kelpaakaan.

Mites Ritsanampuja ? onko tuntemuksia suuntaan tai toiseen, plussaa sitä tosin enemmän toivotaan. Sulla alkaa olla jo aika pitkä kierto, plussakin kyllä on viel ihan mahdollinen kuten itsekin parissa raskaudessa sain vasta tosi myöhään plussan parin negan jälkeen.

 
Heipsan!

Tätiä ei näy ei kuulu. :eek: Rupee jo tympimään tämä. Lauantaina tein taas testin ja nega oli edelleen. |O Olo on kuin olisi rantapallon niellyt ja tissit on kipeät ja turvoksissa, että saisi jotain ruveta jo tapahtumaankin. Tässä tuo kierukan poisto (15.10) nyt tuntuu sotkevan pahasti meikäläisen kiertoa. Kyllä tuo "luomukierto" on mulla aina ollut aika pitkä, mutta nyt kyllä taidetaan olla aika lähellä ennätyksiä. :LOL: Nyt ei sitten auta muuta kuin odottaa. :xmas: Jos ei tällä viikolla vuoto ala niin ensi viikonloppuna kannattaa vielä testata. Sit on mahikset raskautumiseen menny. Ei oo mitään turhan usein tullu tässä kierrossa peittoa heiluteltua. :ashamed: Sit täytyy jo ottaa yhteyttä lekuriin päite et sais ne menkatkin takas :xmas: Ihme paineen tunne ja outoa "sykkimistä" tuossa vasemmalla alavatsalla on, mutta se nyt saattaa olla mielikuvituksen tuotetta. :LOL: Täytyy tilailla uusia testejä vielä, että on jotain millä sitten testailla.

Mitäs muut? Naksos, mitä kuuluu? Ja säde tsempityksiä sinne päin. Toivottavasti olis äiti vm70 tärppi olis käyny.

Maanantain jatkoja :wave:
 
Heissan..Tässä ollut niin tiivistä tää työtahti ettei ole ehtiny koneelle. Vuoto on loppumaan päin...olikin kyllä melkoiset putoukset :eek:
Edelleen mennään kp 10 koskapa tänään täs iltasella testasin uudelleen ja nyt oli nega..elikäs kyllä se oli keskenmeno tää... :( ...nyt vaan kovasti mietityttää että miten tässä nyt kannattaa tai pitäis tehä et voiko heti alkaa yrittää uudelleen kun vuoto loppuu vai pitäiskö odottaa yhdet menkat väliin..... En tiä..turhauttaa.
sädeon sulla vaan inhottavaa toi tiputtelu... ei kyllä varmaan pysy kärryillä enää et mitä se vois olla. Mutta jos se pian loppuis tai siis et alkais ne menkat kunnolla jos kerran meinaa tiputella. Vielä parempi jos tulis ylläriplussa :D

tiukun äitioliko niin et sä vielä imetit eikä sen vuoks ole vielä kuukautiset tulleet? Voihan olla ettei ne tule olleskaan, jos raskautuu vähän kuin varkain =)
Mamma84 ihana sana toi sun pupuilu...ajattelin ottaa itsekin käyttöön ja ehdottaa pikku pupuilua miehelle jahka tässä kynnelle kykenee :p

ritsanampuja on kyllä outoa että oireita on mutta mitään ei näy missään :/ ...hurjan pitkä kierto on kyllä tulossa jos ei muutu plussaksi. Toivotaan että sulle käy hyvin ja saat ilmoittautua terhin perässä marraskuussa plussanneisiin B)
äiti vm 70 alkaa yöimetyksen lopettaminen ilmeisesti tehota kun nippailuja tuntuu...ja sopivasti ovisaika että nyt sitten puputteleen... käytä sä nyt sitä alusvaate kikkaa miehen kaatamiseksi :LOL:
 
Heipsan!
Eipäs auttanut illalla mikään, arvasinhan et kun mies jää tuijottaa telkkaa niin eihän se enää mitään jaksa :ashamed:
En jaksa laittaa toiveita muutenkaan korkealle, en voi kertoa täälä paljoakaan mutta erittäin läheinen tuttavallani oli keskenmeno enemmän kuin lähellä viikonloppuna, lääkäri ihmeissään koska vuoto oli rajua ja nyt siis pientä vuotoa :/ Jotenkin vain nyt jännitän et kaikki menisi hyvin ja pieni pysyisi matkassa loppuun asti. Siksi jotenkin oma vauvakuume vähän alavirees :(

Naksos :hug: Olen todella pahoillani. Olen lukenut että kyllä voi heti alkaa yrittää uutta ettei tarvitse odottaa yhtiä menkkoja ja sitten vasta. Moni onkin raskautunut heti uudestaan ja onnistuneesti.

Säde en halua masentaa mutta pisti tuolta silmiini kirjoitus tuosta tuhrutteluvuodosta eli varmasti sun kannattaa ottaa asia puheeks lekurin kanssa mut käy lukemassa jennylin kirjoitus tuolta plussat viikolle 47 ja sivu 4. "Gyne just viimeksi sanoi minulle että tuhrukierroissa oi ole ovista ja johtuu progesteronin puutteesta.Tuhruttelu alkaa noin kierron puolivälissä ja on joko ruskeeta tai vähän veristä Ja sitä voi kestää ihan koko loppukierron menkkoihin asti. Hormonikokeissa mulla oli liian matala progesteroni ja siitä tämä ilmeisesti johtuu." kopsasin tämän sieltä Ei välttämättä tarkoita sun kohdalla samaa :hug:

Jatkan aamulla, nyt menen koisaa, rankka päivä takana...
 
Huomenta! :)
Naksos imetyksestä johtuu, siis etteivät kuukautiset ole alkaneet. Olisi aikamoinen ihme, jos olisin raskaana. Mä kun olen koko ajan odottanut et ne alkais että päästäis kunnolla "yrittämään". Synnytyksestä nyt jo kohta 8kk. En sitten ole tajunnut että voishan sitä silti.. :ashamed: Tosin nuo lapset toimivat meillä hyvin ehkäisynä, siis kun joku valvoo aina niin myöhään että ollaan miehen kanssa joko molemmat, tai sitten toinen ihan väsyneitä, kun vihdoin saadaan nukahtamaan. :( Tuo nuorin varsinkin..
Iloista päivää kaikille! :flower: :)
 



Naksos ................ kp 11 /28
Mamma84.............kp 15/ 30
Mammeli83 .......... kp 15/ 34
Äiti vm70 ..............kp 16/28......Yk 2
mami09 .................kp 18/32 .........yk 2
Säde .....................kp 29/ 25-35 ...yk 4
Ritsanampuja....... kp 38/30 .........yk1
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa
Äippä 84.........yritystä odotellessa
pauliina 82........
sadettajat.......
Miltski.........

Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)

[/url]


Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Terhi 4.11 :heart:
Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:


 
Naksos :hug: ikävä kun meni kesken :hug:

Täällä ei ole nyt pariin päivään tuhrua tullutkaan, mukava vain. Tuntemuksia ei kyllä ole suuntaan eikä toiseen, ei auta kuin odotella.

Ritsanampuja toivottavasti saisit selvyyttä omaan tilanteeseen, tulis ne menkat tai plussa testiin. Plussaa tietenkin enemmän toivotaan :)

Äitivm70 kiitos vinkistä. Pitää käydä lukemassa. Et sinä masenna, kun jos se tämmöisenä jatkuu niin apkkohan tähän joku selvyys on saatava (tosi nyt pariin päivään ei mitään vuotoa).
Olen yrittänyt lueskella muiden kirjoittamia juttuja tästä tuhrusta. Moni on kirjoittanu et vaikka tuhrusta on kärsinyt niin raskaaksi tulo on onnistunut. Mutta aion ottaa neuvolassa joka tapauksessa tämän puheeksi ja kysellä hieman mitä tämä tarkoittaa ja miten vaikuttaa.
 

Missäs kaikki on?
mua turhauttaa, väsyttäis ja lisäks vielä '......... Oon niin pahjalla tuulellakin, meillä ns. riidellään seksistä, mua vain ottaa päähän kun mies jatkuvasti niiiiiiiiin väsyyyynyyyttt |O mutta en tiiä, mistä johtuu omakin olotila. Ostin jo vehnäalkioöljyy kun kuvittelin et auttais paremmin jaksamaan mut ei. Yötkin jo pikkuneiti nukkuu heräämättä, joku asia edes hyvä juttu. mut mua ottaa päähän tää mun aikaan saamattomuus, ei jaksa siivoo koko aikaa, jokainen vaan jättää kamansa mun korjattavaks ja sit kysyy kuin oon niin pahal tuulel GRRRRRRRRRRrrr.........
Anteeks, mentävä jatkaa ruoan laittoa, kuhan vain piti vähän päästellä höyryjä
 
äiti vm70 :hug: helpottiko :D
Mulla on monesti samanlainen olo, liian usein. :ashamed:
Varsinkin kun oli niitä matoja taas tuolla esikoisella. Pitäisi koko ajan siivoilla, mut kukaan muu ei tee mitään, paitsi minä. (kyllä ne sotkea osaa) :kieh:
Toivottavasti sulla on jo parempi olo :) :hug: :flower:
 
Tiukun äiti eihän tässä voi enää olla pipo kireellä, pikemminkin mua alko naurattaa tuo sinun kommenttisi, helpottiko :D
Nyt menen nukkumaan, mies ehti jo lähtemän kun sillä on poikkeusellisesti yötöitä, ollut siis päivän ja kävi kotona muutaman tunnin ja taas meni enkä tiedä et ehtiikö tulla muutamaks tunniks kotiin vai jatkuuko taas työpäivä et nähtiin me vilaukselta ja pari kertaa puhuttiin puhelimes :eek:

 


Naksos ................ kp 12 /28
Mamma84.............kp 16/ 30
Mammeli83 .......... kp 16/ 34
Äiti vm70 ..............kp 17/28......Yk 2
mami09 .................kp 19/32 .........yk 2
Säde .....................kp 30/ 25-35 ...yk 4
Ritsanampuja....... kp 39/30 .........yk1
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa
Äippä 84.........yritystä odotellessa
pauliina 82........
sadettajat.......
Miltski.........

Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)

[/url]


Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Terhi 4.11 :heart:
Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:


 
Huomenta kaikille! :)
Mä voin unohtaa haaveet neljännestä lapsesta :'(
En tuu ikinä saamaan. Riideltiin taas tänään miehen kanssa. (siitä kun mies ei mennyt kouluun tänään, ei ollut eilenkään) Nyt nukkuu tuossa sohvalla, ihan kun kaikki olis mun vikaa. "Se ei tee ikinä mitään", niin se aina mulle sanoo. Mun äiti haki pojat niille, kun sillä on vapaapäivä :ashamed:
Mun äitikin sano etten mä ansaitse enään lapsia :( Ja taas muistutti "kuinka sotkuista meillä on". Pitäis olla onnellinen kun on kuitenkin 3 ihanaa lasta. Ja tottakai olenkin, mutta..
Mulla on vaan tosi paha olo, mä en haluis erota tosta miehestä, mut on varmaan pakko, ihan lasten takia. Mä en vaan pysty :'(
Anteeksi kun valitin, oli vaan pakko jonnekkin kirjoittaa, anteeksi. :ashamed:
Toivottavasti te pian raskautuisitte :) :heart:
 
Tiukun äiti :hug:

En minä ainakaan pane pahakseni ollenkaan et tänne purkaa muitakin huolia kuin vain vauvahaaveisiin liittyen!! Elämään kuuluu niin paljon muutakin kuin vauvahaaveet, vaikka välillä itsellä tuntuu et raskautuminen valtaa liikaa ajatuksista.
Ikävän kommentin olet kyllä äidiltäsi saanut. En oikein löydä tai tiedä sanoja mitä sanoa sinulle mutta iso :hug: :hug:


Aamulla taas testattu nega :|
 
Huomenta!

Eilen ei kerennyt koneelle, oli sen verran kiirus päivä. Käytiin lasten kanssa lääkärissä ja kyllähän niitä tauteja taas löyty. Oli poskiontelo-,korva-,nielu- ja keuhkoputkentulehduksia. Kauhia lääkelista ovessa että tietää mitä lääkkeitä kenellekin antaa ja koska. Mutta eivät nuo lapset kipeän oloisia ole, normaali vauhti päällä.Ite olis aivan kuollut kun kaksi tautia hakkaa yhtä aikaa päälle.

Tätiä ei vieläkään näy, oireet on entiset ja testi oli aamulla nega. Elikkä ens viikolla teen vielä yhen testin ja jos sekin nega tai menkat ei ala niin sitten otan yhteyttä tonne neuvolan puoleen ja alotetaan kadonneitten menkkojen metsästys. :D Näin suunnittelin siis itse, katotaan mitä ne siellä tuumaavat.

Tiukun äiti :hug: Se on hyvä että johonkin niitä tuntoja purkaa niin se hiukan edes helpottaa.

Säde Sinulla on kanssa jännät paikat odotellessa. itse en tuohon raskautumiseen omalla kohdallani usko, mutta johonkin ne menkat nyt on hävinny. :/

Nyt täytyy mennä taas tekemään jotain kotihommia välillä, täytyy taas tulla lukemaan kuulumisia välillä. :wave:
 
Ritsanampuja, ulla kolmosta yritettäessä menkat alko pitämään kamalan pitkiä välejä, 5-6kk:den aikana tuli kolmet menkat. Olin neuvolaan yhteyksissä, mutta mulle sanottiin et ihan heti asiaan ei puututa, et katsellaan muutama kierto ja sitte vasta mietitään et mitä tehdään et kierto saataisiiin lyhyemmäksi. Vaikeaahan se oli raskautua ku oviksesta yms. ei mitään tietoa ku kierto huitelee 40-50 välillä :( Kunhan itsellä ei taas menisi siihen. Silloin kai aloin liikaa stressaamaan niin kierto heitti miten sattuu. Toivotaan et sulla vain tulee myöhäinen plussa. Toiselle jaksaa olla positiivinen mut omaan raskautumiseen en tässä kierrossa oikein jaksa enää uskoa ku mitään oireen tynkääkään ei tunnu, paisti vasemmallla puolen munasarjojen (kai?) kohdalla jomotusta aina välillä.
 
Säde Ok, täytyy nyt sitten katsoa mitä tapahtuu. Mutta jos ei niitä menkkoja näy ei kuulu niin olisi se "kiva" saada ne takaisin, jotta tuo raskautuminen helpottuisi. :xmas: :LOL: Kyllä nää hormonaaliset ehkäisyt tuntuu sotkevan mun oman hormonitoiminnan totaalisesti. Ja enää en niitä meinaa käyttääkään :/ Sama homma oli kun esikoista alettiin touhuamaan kun jätin pillerit pois. MEnkkoja ei näkynyt ei kuulunut ja loppujen lopuksi tein plussan, mutta todella myöhään. Ovulaatio oli silloin ollut todella myöhään. Nyttenkin oireita on koko ajan mahaa ja selkää juilii ja tissit tulevat päivä päivältä kipeämmiksi, mutta vuoto ei ala ja testit näyttää negaa. |O Ärsyttää, kun ei uutta yritystä pääse alottamaan kun ei mitään tapahdu suuntaan, ei toiseen. :| Täytyy varmaan ruveta tekemään testejä kerran viikossa siihen asti kunnes vuoto tulee, varmuuden vuoksi. ;) :LOL:
 
Tiukun äiti Olen todella pahoillani :ashamed: Toivon että teilä vielä asiat korjaantuu ja älä nyt ainakaan täältä mihinkään karkaa sillä kyllä me kaikki halutaan että käyt kertomassa kuulumisesi, niin ikävät kuin hyvätkin. Ja nimenomaan on paikka missä purkaa tuntemuksia koska on niin minia asioita mitä ei pysty ja voi kenellekkään sanoa niin sit tänne pystyy ainakin. Ja tee äitisi sanonnalle näin Kovasti jaksuja sulle

Säde ja Ritsanampuja

Omaa napaa; Aamusta alkaen kamala päänsärky Kun kävin kaupassa ennen meidän jumppaa niin päähän koski niin kovaa et tuntu et oksennus tulee just ja olinkin et pystynkö edes menemään neitin kanssa mut onneks hieman laatu kun oltiin muutama minuutti ulkona. Sit kuitenkin mentiin vielä perhekahvilaan särystä huolimatta niin kahvi auttoi hieman mutta edelleen särkee, syytä en tiedä mut kun en oikein osaa ottaa mitään vaik panadolia voisi kyllä ottaa mut katsotaan., yritän et jos kuitenkin menisi ohi.

Mitenkäs meidän raskautuneet, mitä teille kuuluuu?

Kaikille joiden lapsukainen kipeä niin kovasti jaksuja ja paranemisia, toivottavasti pöpöt karkottuis kauas

Nyt yritettävä jälleen kerran siivoomaan, tuo homma ei lopu ikinä ja tuntuu et en edes saa siistiä yhden päivän aikana. Siispä siivoo ja laittaa ruokaa
 

Yhteistyössä