Neljännestä kuumeilevia??



Kermis tytöt; -02, -05, poika -06
Säde 83 tyttö; -04, poika -06, tyttö -08
Äippä 84 tytöt; -03, -05, -08
mamma 84 poika-02, tyttö-05, poika -07
Äiti vm70 tytöt; -92, -94, -07
Terhi78 tyttö; -96, pojat -00, -04
Miltski
Ritsanampuja poika; -03, tyttö -05, poika -06
Naksos pojat -01, -02, tyttö -05
Mammeli83
Tiukun äiti pojat, -03, -06, tyttö -08
sadettajat pojat -03, -05, -07
mami09
FantasticFour ?



Naksos ................ kp 3/28-? ....yk 2
Mamma84.............kp 7/ 30
Mammeli83 ........... kp 7/ 34
Äiti vm70 .............. kp 8/28......Yk 2
mami09 .................kp 10/32 .........yk 2
Säde .....................kp 21/ 25-35 ...yk 4
Terhi 78.................kp 23/ 28-30 ....yk 3
Ritsanampuja....... kp 30/30 .........yk1
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa
Äippä 84.........yritystä odotellessa
pauliina 82........
sadettajat.......
Miltski.........

Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)

[/url]


Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:






 
Heipsan!
Päivitys jäi tosiaan näin päivään mut eipä täälä kukaan eilisen jälkeen ollut käynytkään :/

Mamma84 toivotaan et vuoto alkaisi jo helpottaa ja nyt sit heti tässä kierrossa plussaisit niin ei tarvitsisi jatkossa kärsiä siitäkään :hug:

Miltski ihanaa et poikkesit piiiitkästä aikaa ja käyhän nyt useamminkin. Toivotaan et mies nyt lopultakin lämpenisi :hug:

Ritsanampuja huhuu :whistle: sulla on tänään kp.t täynä, tuntemuksia? Joko saatais uusi plussa pitkästä aikaa pinoomme :heart: Kovasti täälä peukutellaan :wave:

Säde ja Terhi molemmat ohittaneet ovisajan, jokos on jonkinlaisii tuntemuksia?

Nyt tarvii toivoo et meillä alkais tuo peittojen pöllytys kohta vilkastumaan kun ollaan koht pari viikkoo menty vain nukkumaperiaatteel :ashamed: Molemmat olleet niin väsyjä, vaik mä olen tainnut jo koisia ennenkuin mies tullut edes nukkuu :( Katoin tuolt ovislaskurest et 6-12pv. pitäis olla ja 10pv. olis otollisin et täytyypi seurailla tilannetta ja yrittää itsekkin reipastua. Mut jotenkin vaan jo valmiiks fiilis et niin kauan kuin imetän niin ei ole mahiksii :|
Olipas taas itsesääliä, anteeks :ashamed:

 
Kylpyläviikonloppu tuli vietettyä ja kyllä oli mukavaa. Tuli koko porukan polskittua sydämen kyllyydestä. =) Kiitokset vaan peukutuksista äiti vm70. Kyllä täällä alavatsaa ja selkää polttelee siihen malliin että vuoto pian alkaa. Eipä tuo pettymys ole, pikemminkin olisi SUURI yllätys jos olisi kerrasta tärpänny :LOL: Kyllä minä ainakin olen valmistautunut olemaan pinossa vielä ainakin seuraavan kierron. ;) Säde ja Terhi onkin sitten seuraavia jännättäviä, mitkäs on tunnelmat? Nyt täytyy lähteä kuopuksen kanssa hammaslääkäriin, palailen sitten ilmottelemaan kun vuoto on alkanut. :)

 
äiti vm70 mun nimen takana oli ?
siihen saa laittaa 30.
jos ny kierto palautuu ennalleen niin tuon verran aina kestää.
sä kyllä löydät hienoja kuvia.

vuoto sen ku jatkuu..7vrk meneillä... :kieh: :kieh: :kieh:
taitaa vuotoo tulla ny koko 2 vuoden edestä!! :kieh:
 
Heippa!

Tuntemuksia löytyy kyllä, mutta tiedä niistä sitten... Nyt yli viikon kuvotusta takana ja etenkin aamuisin oksettaa aika pahasti :( . Kyljissä tuntuu kipeitä repäisyjä ja finnit uhkaa vallata naaman :ashamed: . Mutta noihan saattaa olla silti vain väärä hälytys... Jospa sitten myöhemmin joskus testailis jos oireet ei häviä.
Kyselin kätilöystävältäni oireista ja hän neuvoi tekemään testin jo aikaisemmin, mutta mitäpä sitä kiirehtimään... teen sen kuitenkin liian aikaisin ja saan negan :/ .
 
Nyt mä sitten oon täälä näin ahkeraan! :D Kun, minä tänään juttelin äitini kanssa tuosta mahdollisesta vaavi asiasta, niin oli tuo sitä mieltä että yritystä vaan! Mä olin ihan :eek: Heh! Ei se oo koskaan kannustanu lasten tekoon, vähän päinvastoin. No nykyään se on osa-aikaeläkkeellä, että varmaan se vointiin ja mieleen vaikuttaa noin positiivisesti! :D

Mutta mua pelottaa edelleen se töissäkertominen, mä oon joutunu olemaan niin paljon poissa tuon esikoisen sairauden vuoksi, että ne varmaan ajattelevat, että minkä ihmeen tyypin ovat palkanneet! :ashamed: Saatikka sitten, jos teen lisää sairastavia lapsia... Voi persus. Kurja mieli jo nyt siitä, vaikka ei vielä edes yritetä.

Meillä tosiaan nuo kaikki kolme poikaa ovat saaneet alkunsa yhdestä kierrosta, ja yksi "alikehittynyt alkio" (niin, ku lääkäri asian ilmaisi) niin se tuli ehkäisyn aikana. Että sekin varmaan miestä mietityttää, että täytyy olla enemmän ku varma, kun alkaa yrittämään. No mistäs sitä tosiaan tietää kuinka kauan siihen nyt menis. Ihme pähkäilijä oon joo! :snotty:

Mutta mukavat illanjatkot! :wave:
 
terhi78 ihan lupaavalle sulla kuullostaa =) Oletko vielä päättäny milloin testailet?

Itse olen kyllä jo luovuttanut tässä kierrossa tai ylipäätään niin pitkään kun imetän. Tänään on taas sellainen päivä ettei siihen plussaan usko, saako sellaista vielä pitkään aikaan jos edes saa.
Toissapäivänä peuhailtiin niin eikös jo eilen ja tänään ole TAAS tullu vuotoa, tosi vähäistä mut silti. Jos olis kuivat limakalvot niiin eikö ne sitte muka jotenki tuntuis just esim peuhaillessa? Tietäiskö joku? Ku en minä ole kyllä oikeastaan mitään poikkeavaa huomannu peuhatessa.. Tänään laskeskelin et ku nyt on menossa kp21 niin täysin "kuivia" päivä on ollu vain 7. Eli siis jatkuvaa pientä vuotoa ja tietty ne viikon menkat. Ei kyllä yhtään kiva :(

Meillä on viel lapsetki kipeinä. Esikolla korvatulehdus, kakkosella silmätulehdus, kuume ja nuha ja kuopuksella kova nuha. Huonosti nukuttuja öitä takana ja varmaan muutama viel edessä. Siitä kai tämä vähän negatiivinen mieli taas johtuu. Nukkumaan pitää lähteä, tai ainakin yrittämään.

Illanjatkot!
 



Naksos ................ kp 4/28-? ....yk 2
Mamma84.............kp 8/ 30
Mammeli83 ........... kp 8/ 34
Äiti vm70 .............. kp 9/28......Yk 2
mami09 .................kp 11/32 .........yk 2
Säde .....................kp 22/ 25-35 ...yk 4
Terhi 78.................kp 24/ 28-30 ....yk 3
Ritsanampuja....... kp 31/30 .........yk1
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa
Äippä 84.........yritystä odotellessa
pauliina 82........
sadettajat.......
Miltski.........

Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)

[/url]


Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Terhi 4.11 :heart:
Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:






 
Huomenta!

Kylläpäs on lupaavalta kuulostavat oireet Terhillä ihanaa :heart: Koskas testailet?

Säde älä vielä masennu :hug: Lapsukaisille pikaista parantumista :hug:
Tuokoon tämä NallePuh Nasun kanssa paranemiset teille

Miltski tuohan kuulosti ihanalta, siis äitisi kommentit =) Jos kaikki ajattelis työnantajaa niin kuka enää lapsia tekisi :ashamed: Ja ethään sä tahallasi lapsia saa sairastamaan, ei sille vain voi mitään. Nyt lippu korkealle ja vauvanteko puuhiin :heart:

Meillä mies taas väsy, ei tunnu kiinnostavan mut toivotaan et alkaisi pikkuhiljaa virkoamaan kuin myös itsekkin, jos meinataan et edes tässä kierrossa yritettäisiin :ashamed:

Mukavaa päivää kaikille ja peukutukset terhille ja Ritsanampujalle :wave:
 
hiljaa kuiskaan:vuotoa ei oo tullu koko yönä eikä aamuna... :x
illalla jo vähän yritin miestä saada innostumaan mut tv vei voiton :LOL:
no tänä iltana ku lapset nukkuu niin tv menee kiinni... =)

vessan siivous odottaa tänä päivänä.hiekkaa löytyy kilo ku ulkovaatteista irtoo... :whistle:
:wave:
 
mami09sulla alkaa ovis kolkutteleen, että tositoimiin vaan nyt!!!

ja Terhi hienot oireet tuntuis löytyvän, toivotaan ja pidetään peukkuja et saat plussata =)

Miltskituo on kurjaa kun joutuu "pelkäämään" työnantajan reaktiota... minulla ihan sama juttu... tulee niin syyllinen olo jos lapsen sairastelun vuoksi on poissa ja sit tuntuu että ne epäilee onko laps oikeesti kipee :kieh: :( , mutta siitä huolimatta neljättä yritetään =)

Nää mun menkat on olleet kyllä niiiiin ihmeelliset....eilen ja toissapäivänä vain vähän rusehtavaa vuotoa ja nyt sitten taas enemmän punertavanruskeaa limaista vuotoa.... Tulis nyt ees kunnon selkeä vuoto eikä tällasta ollako vai eikö olla-tiputtelua. Ärsyttää kun alapää hautuu kun joutuu kuitenki suojaa pitämään varalta. Jep, mutta pitää lähtee valmistautuun iltavuoroon töihin!
Mukavaa tiistaita :wave:
 
Huomenta!
Täällä sitä odotellaan vuotoa edelleen alkavaksi. Ei ole vielä näkynyt. Ärsyttävää kun koko ajan juoksee vessassa tsekkaamassa joko valahti jotain, tuntuu että jotain tuli mutta mitään ei näy. :ashamed: :LOL: Saas nähä kuinka pitkäksi tämä kierto nyt oikeen meinaan venahtaa. Ei sen puoleen, kierto on aina heitellyt jonkin verran ja tämä on eka kierto kierukan jälkeen niin saattaa heittoa olla. Koko alavatsa on "aran" tuntunen ja tisit myös että eiköhän ne sieltä kohta ala vuotamaan niin pääsisi uuteen kiertoon. Koko ajan joutuu jotakin odottamaan.... :LOL:

Terhillä kuulostaakin oireet lupaavilta. Jännittävää, jokos on testi haettu? =)

mamma84 alkaa kanssa päästä tositoimiin :D

säde :hug: Meilläkin näemmä kuopus on räkänen. Viime yönä heräili vähän väliä ja nousi istumaan sängyssään ja itki eikä mikään auttanut. Vähän arvelinkin että kipeäksi on tulossa ja aamulla kun heräsi niin paksua keltaista tavaraa aivasteli nenästä. :x Jään odottelemaan korvatulehdusta kun putketkin ovat jo irti. Meillä kaikki kolme ovat korvakierteisiä. VAnhimmalla ei ollut viime talvena kkuin yksi tulehdus, mutta kaksi nuorimmaista taas potivat korviaan vähän väliä.

Mitenkäs influenssarokotus, meinaatteko ottaa? Soitin juuri lääkärille ja tilasin reseptin apteekkiin että keskimmäinen saa myös rokotteen. Esikko saa astmansa takia ja kuopus iän puolesta, mutta keskimmäinen jäisi väliin. Täytyy se hänellekin ottaa. Viime vuonna haettiin koko porukalle rokotteet, eikä influenssaa sairastettu. Meidän sairaslistalla yksikin ohitettu flunssa on voitto :D Saatikka influenssa

Mukavaa päivänjatkoa kaikille! :flower:
 
Heipä hei taas!

Mies tuli ruokatunnilla kotiin ja toi mukanaan raskaustestin. Pakkohan se oli sitten testata heti ja mitenkäs kävi??? PLUSSA TULI!!! Eli pikkuinen nelonen on nyt sitten tulossa meidän perheeseen.
 
Voi kun ihanaa!! Hurjan paljon onnea Terhi78 :flower: :heart:

No joo, ei menkat nyt sitte kuitenkaan tainu viel tänään alkaa. Tai onki ollu koko päivän vuotamatta, vai onkohan se vain "tyyntä myrskyn edellä". Tiedäpä tässä itekään missä mennään. Tänä päivänä on tuntunu tuolla vasemmalla alamahassa semmosta nipistelyä. Viime päivinä on väsyttäny ja jatkuvaan on kylmä. Mut väsy johtuu vain siitä kun lapset valvottaneet öisin ku kipeitä ovat, ja viime menkkojaki odotellessa huomasin saman jatkuvan kylmän. Et eiköhän ne menkat tässä lähipäivinä sit kuiten ala :/
 


Naksos ................ kp 5/28-? ....yk 2
Mamma84.............kp 9/ 30
Mammeli83 .......... kp 9/ 34
Äiti vm70 ..............kp 10/28......Yk 2
mami09 .................kp 12/32 .........yk 2
Säde .....................kp 23/ 25-35 ...yk 4
Ritsanampuja....... kp 32/30 .........yk1
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa
Äippä 84.........yritystä odotellessa
pauliina 82........
sadettajat.......
Miltski.........

Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)

[/url]


Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Terhi 4.11 :heart:
Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:






[/quote]

 
Huomenta!

Ritsanampuja kauanko aiot olla vielä jännityksessä =) Jospa nyt vain ihan varmuuden vuoksi testaisit jospa sieltä kuitenkin plussa tulisi :heart:

Naksos oletko varma et ois kuitenkin menkkavuotoo? Jotkutkan vuotaa vaik olis raskautuneitakin tuon ekan menkka-ajan, jos vaik varmuuden vuoks tekisitkin testin

Säde toivotaan että täti ei tulisi, peukutasn nyt kovasti sinunkin puolestasi :hug:

Oishan se upeeta jos tässä marraskuussa tulisi kunnolla plussia =)

Ritsanampuja ja säde lapsukaisillenne pikaista paranemista :hug:
Meillä neiti yski yöllä aikasta kovasti et sen takia otin meidän väliin nukkumaan ja vanhin oli eilisen ja tämän päivän pois amiksesta kun kuumeinen ja yskäinen, kurkku kipee jne.

Rokotekyselyyn:Meillä tuota rokotetta ei koskaan ole kukaan ottanut ja lapsukaisille en edes saa jollei sit itse jotenkin maksais tjt, mulle työnantaja kustantaisi mutta en silti ole ottanut.

Mukavaa päivää kaikille ;)
 
Taas aamulla tuli punertavan ruskeaa vuotoa. Taitaa olla samanlaista ku Naksoksella ettei nyt oikein tiedä olisko menkat vain ei. Eilen aamulla itselläki tuli semmoista limaista vuotoa, mut päivän taas oli vuotamatta. Kunhan päiviä tulee hieman enemmän ja jos nyt vuoto ei muutu ihan selvästi menkoiksi niin arvelin sit varmuudeksi testata. Onkos Naksos sulla vuoto nyt muuttunu enemmän menkoiksi vai ei? Itellä kans sama et suojaa on varmuudeksi pidettävä, ja tässä kierrossa melkeinpä joka päivä ku jatkuvaa tiputtelua. Seuraillaanpa taas yksi päivä mihin suuntaan menee.
 
Keskiviikkoa vaan täältäkin!

Tein sitten itsekkin eilen illalla testin ja negahan se oli niinkuin arvelinkin. Mutta ei ole vuotokaan vielä alkanut. :headwall: Kuinkakohan pitkä megakierto tästä oikein on tulossa? |O Viime yönä saatiin jo nukuttua vaikka kuopus onkin ihan tukossa. Nyt sitten täytyy vain seurailla koska on korvissa.... Keskimmäinen aivastelee että kyllä se taas kaikki läpi käy tuo räkätauti.

Jos ei tuo vuoto kunnon menkoiksi muutu niin kannattaisikohan Naksos ja Säde tehdä testi varmuuden vuoksi?

Mutta nyt siivoomaan ennen kuin lapsukaiset saavat yläkerran kokonaan mullin mallin. Palailen taas lukemaan kuulumisia päivän mittaan.

++++++++++ kaikille!
 
ONNEA Terhi78!!!!!
Täällä sitä ollaan sairasteltu oikein kunnolla ja mitään ei ole saanut tehdyksi...kuulumisia olen kyllä käynyt ahkerasti lukemassa!
rokotteesta viime vuonna pienimmät sai neuvolasta rokotteet ja muu porukka oltiin ilman...mut ei kyllä sitä influenssaa saatu,joten ollaan ilman taas.
Olen muuten tilannut niitä ovistestejä ja kun en kierrostani tarkalleen tiedä olen jo kolme päivää testannut...ekana päivänä kp 10/32 ei tapahtunut mitään mutta kahtena seuraavana on ollut jo selkeä haamu...viivan vahvistumista siis odotellaan =)
On se muuten niin ihanaa nähdä siinä tikussa kaksi viivaa...vielä kun ne tulis raskaustestiin myös :D
naksos ja säde mikäs teillä on tilanne?
Äiti vm70 sulla alkaa kans olee kohta kierron parhaat päivät...hommiin, jotta voidaan sitten yhdessä plussata loppu kuusta :D
Syksyitä päivän jatkoa :heart:
 

Yhteistyössä