Neljännestä kuumeilevia??

moi...yritän tässä jotain sepostaa, vaik väsyttää kovin...oli aamuvuoro ja sit vielä pitänny kotona siivoilla ja pyykiä laittaa... |O
Mutta joo sädeedelleenkin mulla samanlaista vuotoa... taas oli vuorokausi ettei tullut kuin ruskeet viirut suojaan ja tänään sit taas tuli enemmälti sellaista punaruskeeta, mut ei missää vaiheessa kunnon veristä vuotoa niinkuin kk yleensä. Mut en silti jaksa uskoa että olisin raskaana, enkä ainakaan vielä raski tehdä testiä kun ostin apteekista pari silloin ennen vuotoa ja aikas kalliita ovat pirskuleet :eek: . Pitäis kai tilata jostain niitä halvempia liuskatestejä. Pitäis kai testata jos tää tilanne ei yhtään muutu tästä.

Terhionnea kovasti plussasta!!!! Kateeks käy =) :hug: ...ihana muutenki toi et mies tuo testin kotiin et tee nyt tää testi :)

Ritsanampuja harmi kun ei plussaa vielä näyttänyt, vaan mistäs sen vielä varmuudella tietää jos on kierrot epäsäännöllisiä..toivotaan että saisit sen plussaksi vielä. On kyllä pitkä kierto tulossa jos et ole raskautunut..varmasti turhauttavaa :/

kukahan se puhui siitä "ryhmäplussaamisesta" marraskuun aikana..oliskin hienoa kun tosi moni sais plussat samaan aikaan niin olis kiva sit tuolla odotuspuolellakin kirjoitella. Toivon mukaan äiti vm70saa myös tällekuulle plussat...nyt kun se yötissittelykin on historiaa =)

Nyt tuli sellainen olo et pitäis heti mennä testaileen tonne veskiin.... sopivasti pissattaiski... pitänee harkita =) . Kuulemisiin! :wave:

onnea terhi78 :flower:

täällä tutista vieroittaminen on sujunut hyvin :) ei heräile poju enää yöllä!! kannatti kuunnella pari yötä itkua..ku ee ennee tarvihe käydä tuttia pojulle antamas monta kertaa yössä =)

vauva asiaan ei oo tullu selkoa vieläkään..

plussatuulia!!

Hei! Näin enne töihin lähtöä piti tulla tänne....tein nyt aamulla testin ja sain HAAMUN :eek: :/ :D ...mutta nyt ihmetyttää että voiko olla...vuotaa kuiteski...ja nyt aamulla tuli kirkastakin verta :'( ...pitänee soittaa neuvolaan.. Heippa :wave:

Naksos ................ kp 6/28-? ....yk 2
Mamma84.............kp 10/ 30
Mammeli83 .......... kp 10/ 34
Äiti vm70 ..............kp 11/28......Yk 2
mami09 .................kp 13/32 .........yk 2
Säde .....................kp 24/ 25-35 ...yk 4
Ritsanampuja....... kp 33/30 .........yk1
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa
Äippä 84.........yritystä odotellessa
pauliina 82........
sadettajat.......
Miltski.........

Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)

[/url]

Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Terhi 4.11 :heart:
Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:

Huomenta!

Naksos Nyt kyllä pidän myös peukkujen lisäks myös varpaatkin pystys et tuo vuoto loppuu ja saat vahvemman viivan testiin :hug:

Kiitos mami09 ja Naksos tsemppauksesta, toivotaan että nyt saataisiin tuloksiakin aikaan ovisaikaan mitä tosiaan ihmetellä ennen kuun vaihdetta. Mami09 sinne myös ahkeraa peittojen pöllytystä :p

Ritsanampuja niin kauan kuin ei ole menkkoja, on toivoa et jospa ei vielä vain näkynyt testissä ja oliko sulla se herkkä 10 vai 25. Prismasta olen itse ostanut niitä liuskatestejä joissa 2kpl paketissa ja maksaa 4,10? mut ovat kyllä herkkyydeltään vain 25
Peukuttelen edelleen sullekkin :hug:

Nyt tosiaan pitäis saada lähes joka ilta tuo mies kellistettyy, mitähän sitä keksis ;)
Tuola ovislaskureissa kun käy kattoo niin näyttää et 6-12pv ja otollisin olis 11pv eli tiistai mut sithän onkin jo kp 16 et mene ja tiedä. Tikkuja en nyt ainakaan osta kun hermo mulla ainakin menee niiden kanssa :ashamed:

Nyt taas mentävä, mukavaa päivää kaikile

Ai että Naksos, pidän täällä varpaat ja peukut pystyssä että lähtis vahvistumaan. :flower:

äiti vm70 Nyt vaan peitot pöllyämään urakalla. :LOL: Ja kiitokset peukutuksista. 25 oli herkkyydeltään tuo testi, mutta kyllä siitä jo olisi jotain pitänyt näkyä. Mutta taitaa olla kierto taas hieman venynyt... :D

Esikkoa kun aloin odottamaan niin jätin pillerit toukokuussa pois ja tyhjennysvuoto tuli normisti. "Luomumenkkoja" ei sitten tullutkaan, kun kuvittelin vaan kierron venyneen. Tein silloin testin heinäkuun alussa kun ei menkkoja tullut ja näytti negaa. unohdin sitten koko asian ja kuvittelin että kierto hakee itseään. Seuraavan testin tein sitten elokuussa ja plussahan sieltä pamahti. Aika vahvakin vielä, kun oltiin jo aika pitkällä :ashamed: Ovulaatio oli sitten ollut todella myöhään. Eilen illalla tuntui saunassa ihme paineen tunne alavatsalla. Jotenki "sykki" ihmeellisesti. Valkovuotoa tulee, joten niitä menkkoja nyt odottelen ettei ihan tajuttomaksi venyis tämä kierto.

Meillä on kaikki kolme kauhiassa räkätaudissa. Esikko sai kaamean yskänkohtauksen viime yönä ja oksenteli limaa. Hiukan väsyttää kun on huonosti nukkunut. Keskimmäinen yski kovaa, terävää yskää koko viime yön myöskin niin hätkähdin vähän väliä hereille. Kuopus oli eilen kuumeessa. Tämmöistä tänne sairastuvalle tänään.

Siellä alkaakin muilla olla peitonpöllytysajankohdat lähellä. Mikäs Säde sinun tilanne on? Pöllytelkääs te muut nyt ahkerasti peittoa, minä jään odottelemaan tätiä, että pääsis taas itsekkin tosi toimiin. Ja pidän kovasti peukkuja Naksos!

moi
mä oon lentäny 7 asti koko ajan.
ekaks poika koulu autoon ennen 8.
sit tyttö ylös ja lähettiin hoitoon ennen 9.
kotia pääsin nuorimman kans ja ny poika nukkuu.
eilen kävelin vielä enemmän ja illalla simahdin 10 sänkyyn.
vuotoa on tullu tosi vähän aina silloin tällöin joten vällyjen alle ei olla päästy.
ny näyttää taas hyvältä,ei vuotoo mut en aattele sitä ny ettei illalla pety
ku käy vessas.en usko et flaksi kävis ekalla kierrolla.
mut ny mentävä..moi

moikka taas! Kyllä nyt kävi niin että vuoto muuttu tän päivän aikana ihan täysin... eli kirkkaanpunaista ja hyytymiä...elikäs oikeestaan ennekuin ehdin kunnolla edes tietää olevani raskaana tulikin sit km... ellei sitten kyseessä ole kaksoisraskaus tai etinen istukka niinkuin joskus voi olla ja silloinhan vuotoa voi tulla vaikka kaikki oliski muuten hyvin.... soitin neuvolaan ja sieltä neuvoivat tekee vielä viikon päästä uuden testin ja jos edelleen plussaa niin sitten yhteyttä neuvolaan.

Mutta näköjään sitä tulee herkösti raskaaksi =) kun heti kierukan poiston jälkeen napsahti osuma...harmi vaan kun oli laadultaan vähän heikko :'( ...tai no niin ..ihan varmaa ei voi vieläkään sanoa. Mutta tsemppiä teille toisille että saatte ihan rehellisiä selkeitä plussia.

Ja kiitos kun olette hengessä mukana :hug:

Naksos Jätti iso :hug: ja toivotaan että plussana pysyy!!!
Ritsanampuja eläs vielä luovuta...voihan se plussaksi vielä muuttua!
Mulla kävi kuopuksen odotuksen alussa niin et oli imetyksen jälkeen tullu yhet menkat jotka alko 29.4 testasin 15.6 negan ja kun ei menkat kuitenkaan alkaneet 2.7 pärähti plussa testiin...
Nyt täällä pitäis vaan ahkerasti peittoja pöllytellä...ovistesti kyllä vielä haamuilee ja tietenkin ukko on töissä (yöt) kun mul on kp 14ja 15 :kieh: mutta toivon et ovis olis vast kp 16->
Ja nyt "nukkumaan"...

Naksos täällä myös peukut pystyssä et plussa pysyy :heart:

Itellä on taas tänäänki tullu tosi vähäistä ruskeaa vuotoa,niinku melkein joka päivä tässä kierrossa. Menkkatuntemuksia ei onneksi viel ole. Saa nähdä kuinka kauan jaksaa olla testaamatta, mulla on on viimeisimmän synnytyksen jälkeen kierron pituudet olleet 24-28 (joskus muinoin jopa sen 35). Menkat olleet aina tosi epäsäännölliset niin ei itsekään aina tiedä mitä laittaa kierron pituudeksi kun vaihtelee niin paljon. Testejä kyllä olis kotona jo valmiina et saa nähdä milloin niitä sortuu käyttää. Plussat tulleet aina kovin myöhään niin siksikään ei liian aikaisin huvittais testiä tuhlata, mut epäilen et tuhlattua sitä kuitenki tulee kun on niin malttamaton :LOL:
Täytynee hiipiä nukkumaan kun nyt vuorostaan itse kipeänä kun lapset jo melkein parantuneet. Kuumetta tuli ja joka paikkaa kolottaa ja kivistää. Meinas olla rankka päivä lapsukaisten kans kotona kun isäntää odoteltiin kotiin töistä. Voimat niin vähissä kuumeen takia.

Kuulemisiin taas!

Naksos ................ kp /28
Mamma84.............kp 11/ 30
Mammeli83 .......... kp 11/ 34
Äiti vm70 ..............kp 12/28......Yk 2
mami09 .................kp 14/32 .........yk 2
Säde .....................kp 25/ 25-35 ...yk 4
Ritsanampuja....... kp 34/30 .........yk1
pauliina 82........
sadettajat.......
Miltski.........

[/url]

Huomenta!
Illalla nukahdin ennen yhdeksää kun piti nukuttaa pikkupimu, en tiedä kumpi meistä nukahti ensin :ashamed: ja nyt si vuorostaan uni ei tule silmään ja aamulla kiire niin kävin laittaa kuivausrummun ja pesukoneen samalla päälle yösähkölle pyörimään.
isot likat oli koneella illalla niin en sit itse päässyt lukasee päivän tapahtumia vaik tosi harvoin kyllä ovat, ihmettelen.

Naksos voi kuinka on piinaavaa, sulle iso :hug: toivotaan että vielä viikon päästä näyttäisi plussaa että kyseessä olisi ollut kaksoisraskaus eli toinen istukka ettei varhainen km :'(
Voi kun on raastavaa tuo epätietoisuus mutta kovasti jaksuja :hug:

Mami09 toivottavasti ehditte pupuilla jossain vaiheessa ettei ovis jää hyödyntämättä :p

Säde jospa kuitenkin tekisit varmuudeksi testin että saisit edes jotain viitteitä vuodostasi, toivotaan että vuoto loppuisi ja plussan saisit testiin :)
Kovasti parantumisia sinulle.

Mamma84 olipas sulla eilen vauhdikas päivä, kovasti jaksuja :wave:

Ritsanampuja peukkuja edelleen että plussan saisit =) Toivotaan että pian tauti helpottaisi teidänkin lapsukaisilla :hug:

Kohta hipsasen takas sänkyyn ja tänään onkin siivouspäivä punttisalin ja kauppareissun jälkeen. Illalla sauna ja jospa sit sais tuon miehen kellistettyy valmiiks ns. "etukäteis isänpäivälahjaa" ajatellen :p

tässä kaikille yhteinen peukutus ja mukavaa päivää

Huomenia! Täällä podetaan flunssaa, ihan minä itse tällä kertaa! Ei oikein ollu niin kamala olo, että olisin saikkua tarvinnu, mut työterveydessä ne nyt oli toista mieltä. Ei kuulemma voi parantua, jos vaan töissä kipeenä käy. No mä siis olen nyt kotona, saipahan pojat vapaapäivän! :D

Naksos iso :hug: , ja toivottavasti nyt oli justiin joku toinen istukka, että olet edelleen raskaana!

Mulla on täälä jännät paikat, ystävä meni eilen synnyttämään! harmi vaan, supparit loppui kesken, mutta tänään uudella tarmolla. :D

Naksos :hug:

).( Nyt alkaa olla alaselän polttelut ja krampit sitä luokkaa, että täti ei enää ole kaukana. Vihdoinkin! :D On sitä jo odoteltukin. Hiukan yrittää flunssaa tulla itellekkin, mutta yritetään taistella vastaan. Mukelot edelleen yskii ja aivastelee, mutta nukkuivat yön ihan hyvin. Esikoiselle nostin astmalääkitystä jos pysyis öiset limaoksennukset poissa.

Siivous se on alotettava ei siinä muu auta! :wave:

pakko tänne kertoo ku kellekkään ei voi kertoo :LOL:
eilen pupuiltiin.. =)
ny vain jännitellään ja 5viikon päästä testiä jos menkkoja ei näy. :p
ei saisi innostua ja toiveita laittaa korkeelle mut ei voi mitään :LOL:

naksos :hug:

Naksos ................ kp 8 /28
Mamma84.............kp 12/ 30
Mammeli83 .......... kp 12/ 34
Äiti vm70 ..............kp 13/28......Yk 2
mami09 .................kp 15/32 .........yk 2
Säde .....................kp 26/ 25-35 ...yk 4
Ritsanampuja....... kp 35/30 .........yk1
pauliina 82........
sadettajat.......
Miltski.........

[/url]

Mun kp:t on hävinneet listalta jonnekin :wave: :wave: .

vuoto alkaa ilmeisesti hieman rauhoittumaan...enää ei tule pönttö täyteen verta kun käy pissillä =) . Jotenkin mulla vaan vieläkin tuntuu raskausoireita ja eilen illalla tuli jopa huono olokin, tosin voi johtua monesta muusatkin asiasta.

Tilasin sitten liuskaraskaustestejä muutamia netistä että saa testata vielä ens viikolla. Aika herkkiä ovat nekin liuskat jos on jopa 10 mIU/ml! Mites muilla? sädeja ritsanampuja?
Pöllyytelkäähän naiset nyt urakalla jokainen :wave: :heart:

Heipsan!
Naksos Anteeks, mä jäin jotenkin odottelee kuulumisia ja en sitten oikein tiennyt et laittelenko vanhan mukaan vaiko aloitetaanko alusta jne. mutta nyt laitoin vanhan mukaan :ashamed:
Todella toivon että raskaus oireesi ovat ja pysyvät että sulla sittenkin olisi tuo salamatkustaja ja kun jostain ketjuista saa lukea että ollut vahvasti raskaana vaikka menkkavuotoa ollutkin monena kuukautena alussa :heart:

Mua ei oikein kiinnostais koko seksi tällä hetkellä vaik kp.t jo noin ja kohti ovista mennään :/ Illalla kyllä pöllytettiin mut heikoin eväin mut aamulla korjaantu, mies taisi hieman liikaa illalla ottaa hommasta painetíta vaikken mitään puhunutkaan. Laskureiden mukaan ovis pitäis olla nyt viikonlopun mut vim. tiistaina et limoja en kyllä ole vieläkään bongannut :( Mennään siis mutu tuntumalla :whistle:

Toivottavasti kaikkien lapsukaiset ovat jo parantuneet ja Miltskikin paranemisia :hug:

Huomenaamuna olisikin isänpäivä ;) Meillä perinteisiesti viedään kahvi sänkyyn ja yleensä ollaan leivottu joulutorttuja mutta nyt taikina vielä kaupassa et jospa töihin mennessä kävisin ostamassa et aamulla ehdittäis leipoo sekin. Itse menen tänään klo 14-23 töihin ja huomenna aamuvuoro eli 11-18 tai tarvittaessa pidempään et syödään sit illalla ja tietty pitäähän sitä jaksaa isänpäivän kunniaksi illalla peittoja pöllyttää, toivottavasti molemmat sit jaksaa ihan siis varmistaakseenkin jos tuo ovis on kohta kohillaan ;)

Mukavaa päivää kaikille ja voipi olla et palailen vasta maanantaina päivittämään listaa, ihan riippuu miten töissä ja kotona kiireet saa sovitettuu

Lauantaita! :wave:

Tätiä ei näy ei kuulu |O Koko ajan on tuntu että alkaa, mutta mitään ei näy. Tissit on arat, että jos ei nyt viikonloppuna näy niin täytyy sitten alkuviikolla testailla uusiksi. :/ Mitään menkkakipuilua ja tissien arkuutta kummempia oireita ei ole ilmaantunut. Eli tätiä odottelen oireiden perusteella :snotty: Pelkkää odottamista koko ajan |O Muksuilla on paha yskä ja nenät on edelleen tukossa. Keskimmäinen yski koko viime yön, jotta huonosti tuli nukuttua.

Naksos Peukkuja pidetään, että kyydissä olisi vielä joku pysynyt. Eihän sitä koskaan tiedä :heart:

Nyt hoitamaan viikonloppusiivous loppuun, oli eilen hiukan laiska olo ettei tullut ihan valmista. :whistle:

Viikonloppuja kaikille!

meillä on miehellä kadonnu halut jonnekki,onko näkyny?? :LOL:
on se kumma ku itellä olis ny fiiliksii mut miehellä ei.kyllä silloin
halus ku vuosin ja ei voinu. :D
ei oo tullu tippaakaan verta sen jälkeen ku pupuiltiin.yks hyvä puoli. :whistle:

isänpäivää meillä ei vietetä mitenkään perinteisesti.jos herään ennen miestä niin sit kahvit keitän ja vois sitä kaupasta hakee kortin ja lapset "kirjoittaa" nimensä sinne.

mut ny aamupalalle..nukuin hieman pitkälle. :LOL:

Hei!
Mitäs teille kuuluu?
Huomasin eilen et esikoisella on taas kihomatoja :(
No viime kerrasta on "jo" 4kk. Mut on nyt muutaman vuoden aikana ollut yhteensä ehkä n.5kertaa.. Ei oo yhtään kivaa :( Muilla ei oo näkynyt ainakaan. Olen taas koko aamun siivoillut. Nyt pidän "kahvitaukoa" ja jatkan sitten taas siivoamista..
Koko viikonloppu meneekin sitten siivoillessa. No onpa ainakin sitten siistiä ;)
Huomenna mennään mun isovanhemmille isänpäivä kahveille. Muuta ohjelmaa ei ole tiedossa.
Mulla ei oo vieläkään kuukautiset alkaneet. Olen jopa miettinyt et jos ostaisin raskaustestin ja tekis sen, niin jospa sitten ne alkais. (siis mulla on pari kertaa niin käynnyt, et ei oo kuukautisia näkynyt, ja kun olen testin tehnyt, ne ovat melkein heti alkaneet)
Iloista päivää kaikille! :) :heart:

Yhteistyössä