Neljännestä kuumeilevia??

Tervehdys!

Ei ole tätiä näkynyt, mutta ei nyt vielä pitäisikään mikäli ovis oli silloin kun kuvittelin. Alkuviikkoon menee tädin tulo. Alavatsalla on semmonen olo että kyllä minä sitä tätiä tosiaan odotan käymään. Hiukan on valkkaria tullut mutta nyt ei taas sitäkään. Joka vessassa käynnillä pitää sitten alkkareita vahdata mitä tapahtuu... :ashamed: No ei tässä mikään hätä vielä ole, ensimmäinen kierto ilman kierukkaa tai itse asiassa kierukka poistettiin tämän kierron aikana, että kyllä se pienoinen ihme olisi jos heti olisi tärpännyt. Varsinkin kun ei tuota yritystäkään niin hirveästi ole ollut :whistle:
äiti vm70 Teillä on hyvin tuo tissittelyn lopetus onnistunut. Meillä kanssa poika oli tuttivierotuksen aikaan meidän välissä/minun kainalossa kun "vierotusoireet" olivat pahimmillaan. Nyt on taas palannut omaan sänkyynsä. Meillä nuo ipanat ovat aina tykänneet nukkua omissa sängyissään (paitsi kuopus vauvana). Illallla ne tulevat kainaloon ja luetaan iltasatu, sitten kun alkaa väsyttää kunnolla ni lähtevät omiin sänkyihinsä nukkumaan. Onneksi, muuten olis tarvinnut isompi sänky ostaa kun 5 hengellä on ahdasta.
Me lähdetään muksujen kanssa kylpylään viikonlopuksi, joten tädin olis syytäkin pysyä poissa. Sitten onkin jo kiire lukemaan kuulumisia. =) Tosin kuopus ei mikään vesipeto ole, istuu mieluummin altaan reunalla ja heiluttelee varpaitaan vedessä. Kylpyammeessa tykkää lutrata, mutta ei altaassa. Ilmeisesti liikaa vettä. :LOL: Vanhemmat sitten menevät hänenkin edestä.

Viikonloppuja kaikille! :wave:

Peukut on täälläkin pystyssä Naksos!
 
Täällä edelleen hyvin vähäistä tuhruttelua, neljäs päivä meneillään. Ymmärtäis nyt loppua tai alkais ne menkat. Tosin ei ole yhtään menkkamainen olo, mut tiedä siitä. Meillä ollaanki tässä kierrossa ahkeraan peittoja heiluteltu,kp7, 10,11,12,13,14,16 .. Yrityksen puutteesta ei voi jäädä kiinni, jostain muusta ehkä. varmaan syynä jaksamiseen ollu se kun mies on lomalla niin ihan eri tavalla on jaksanu molemmat sitte, ei ole tarvinnu yksin lapsiakaan kattoa. Kaks päivää on päätäkin särkeny, varmaan on tullu liikaa nukuttua, mies on ollu ihana ja antanu mun nukkua pidempään. Itse nousi lasten kanssa aamupalalle kahdeksan aikoihin.

Taidanpa painua kahvia keittelee, jospa se pänsärky vähän hellittäis. Illalla lähdetään kahden vanhemman lapsen kans vähän salille liikuntakerhoon muiden lasten ja aikuisten kans urheilemaan.
 
Heip :wave: !

Voi,tuntuipa mukavalta lukea,että meikäläistä täällä kaipailtu äiti vm70 :hug: !Olen kyllä käynyt noin joka toinen päivä lukemassa,miten teillä muilla nelosen kuumeilijoille menee,mutta olo todella niin hutera ja huonovointinen lähes koko ajan :x :ashamed: .No tätähän haluttiin...ei pahaa oloa kylläkään,mutta jospa se näistä alkuvaikeuksista tämä odotus lähtisi mukavammin liikkeelle.Tässä raskaudessa alkoi kyllä aiemmin kuin muissa,voisiko loppuakin aiemmin :| :snotty: ?

KIva,kun uusia kuumeilijoita liittynyt tähän ihanien nelosta kuumeilijoita joukkoon :flower: !Itse plussasin 17.10.,mutta kyselin lupaa josko täällä vielä ainakin hetken roikkua voisin.Tosin tämä pahoinvointi ja yökötys tehokkaasti pitäneet koko koneelta erossa :$ .Kaipa sitä kohta "uskaltaa" liittyä tuonne kesäkuisten pinkkaan.Mukava olisi,jos niitä plussia rupeaisi tipahtelemaan tästä pinosta ja saisimme sinne oman nelosten pinon :heart: .OIkein paljon plussaonnea kaikille :flower: :heart: !!!

kermis :wave:
 
Hei, mähän onnistuin :D Siis tuossa tummennusjutussa.
äiti vm70 kiitos avusta. :flower:
Mä olen ollut tosi laiska, enkä ole vielä saanut tuota keskimmäistä vieroitettua tutista, vaikka on jo melkein 2 1/2 vuotta :ashamed:
Tiuku ei tuttia syö, ainakaan vielä, toivottavasti ei ollenkaan. Pitäisi saada isoveljeltäkin tutti pois ennen kun Tiuku tajuaa mikä se on..
Hauskaa iltaa kaikille! :)
 


Mammeli83 ........... kp 4/ 34
Äiti vm70 .............. kp 5/28......Yk 2
mami09 .................kp 7/32 .........yk 2
Säde .....................kp 18/ 25-35 ...yk 4
Terhi 78.................kp 20/ 28-30 ....yk 3
Naksos ................ kp 24-26/28-? ....yk 1
Ritsanampuja....... kp 27/30 .........yk1
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa :heart:
Äippä 84.........yritystä odotellessa :heart:
pauliina 82........
sadettajat.......



Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)

[/url]


Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:










[/quote]

 
Huomenta kaikille! :)
mammeli83 mites tutista vieroittaminen sujui?
Oliskos sulla jotain vinkkejä?
Ehkäpä pitäis ottaa vaan itseään niskasta kiinni ja ei vaan antais tuttia enään.
Mutta mä oon niin laiska :ashamed:
Jospa sitä sais vihdoin otettua vaikka nyt viikonloppuna. Pojat menevät mummulaan yökylään, joten voisi yrittää levätä tulevaa koitosta varten..
 
Huomenta!

Kermis ihanaa lukea ettet ole vielä kadonnut ja että taustalla olet seuraillut meidän kirjoituksia =) Älä Kermis ajattele noin ikävästi asiaa tuosta pahoinvoinnistasi, eikös sanota että jokainen raskaus voi olla erilainen vaikka pahoinvointisi onkin alkanut aikaisemmin kuin toisista niin eihän sillä voi olla mitään tuollaista merkitystä :ashamed: Nyt katse vain rohkeasti eteenpäin ja kovasti jaksuja :hug:
Pysy vain meidän joukossamme lsäksi! Itse kun olen tuola yli 35v-kuumeilijoissa (eri nm. kylläkin) niin aivan ihana lukea kun kirjoittelevat kuumeilupuolelle kuinka raskaus etenee ja antaa lisäpontta meille muille :) Ja olihan mulla tuo kerhopuolikin josta aikaisemmin kirjoitin et sielä on jo raskautuneita että vasta yritysasteella olevia ja meitä on sielä pieni joukko eli neljä minun lisäkseni ;)

Säde toivotaan että tuhruttelusi on vain oviksesta johtuvaa koska kp.sikin ovat tänään 18. :hug: Hyvin olette ainakin pupuilleet ja ilman kalanmaksaöljyy :p

Naksos mä hekottelin täälä kun luin et tietää mitä ostaa isänpäivälahjaks, ois teittin iskä varmaan ollut siinä vaihees tosi ihmeissään kun kalanmaksaöljypullon lahja´ks ois saanut :LOL:

Miten yöt on menny Ritsanampuja ja mammeli83 tutin vierotuksessa? Toivottavasti ei kovin rikkonaisesti :hug:
Ritsanampuja Oikein mukavaa kylpyläreissua teidän perheelle :wave:

Meillä herättiin taas yöllä ja itkeskeltiin aikasta kauankin, tai varmaan sellanen 15min. ennenkuin rauhottui meiän väliin mut tisua en antanut ja nyt oli sit jo 5 yö et kyllä tämä tästä ja luulen että neiti niin sanotusti kokeilee et koska se äipä herkeis antamaan ;)
Mutta nyt mennään eteenpäin ilman yötisua mutta päivisin kyllä tulee saamaan vielä jonkin aikaa kunn ei tuota tavallista maitoa ole saanut kuin ruoassa hieman.

Mulla on poikkeus aamuvuoro ja isi kun on nyt sillä siirtyneellä isäkuukaudella niin on päivän neitin kanssa. Hyvää tekee kummallekkin ja nykyisin alkanut keittää iltasella puuron kun aikaisemmin laitto noiden isompien hommaks :/ pääsi ite helpommalla :|

Nyt mentävä herättää pikkuneiti tisulle ennenkuin lähden ;) Punttisali kutsuu ennen työrupeamaa. Mukavaa päivää kaikille :wave:

 
äiti vm 70 sinä se jaksat joka aamu niin aikaisin jo tulla koneelle päivittämään tiedot, KIITOS ja iso :hug: . Itte en varmaan jaksais jos olis muutenki rikkonaiset yöt pienen lapsen vuoksi....tai sitte mä vaan oon vähä itsekäs ja mukavuudenhaluinen. Meillä onneksi kaikilta lapsilta on tutti ja maitopullo lähtenyt aika helpolla pois. Pari levottomampaa yötä mut siinä se ja muutenkin ovat olleet hyviä nukkujia vauvasta saakka.

Tän kuumelentsun aikana on tullut mieleen että tänä syksynä kyllä otetaan kaikille influenssarokote :kieh: on ollut sen verran paljon sairastelua kun lapset on aloittanu päiväkodissa ja koulussa ja itte mennt töihin, et niitä pöpöjä on kantautunut nyt oikein urakalla meille :'( . Vois työnantajakin olla hieman levollisimmin mielin....onhan se rankkaa itellekin kun koko ajan täytyy olla ilmoittelemassa saikkua pomolle :/ . Mites teillä muilla, onko ollut ajatusta ottaa rokotteita?

Muuten vielä näihin raskausasioihin....kattelin noita äitiysneuvolakortteja ja huomasin et kaikille lapsille olen plussannut kuukauden 4-7.päivien välillä!!!! Et miksi tämä olis sitte muka yhtaan sen aiemmin plussattavissa..... Vai onko teillä muuttunut kierto synnytysten jälkeen eri ajankohdalle? Mulla taitaa olla ajastettu hormonitoimita :LOL: :LOL:
Jepulis, mutta menenpä tästä tekemään aamupuurot että ehtii pikkuneiti päiväkodin halloween juhliin =) . Mukavaa perjantaita :wave:
 
Tiukun äiti ja äiti vm70: heräsi poju 3kertaa,mut nukahti sit heti uudelleen ilman tuttia :D mut vieres kyl nukku loppu yön :whistle: ei kait siin ihmeempiä konsteja oo ku,kuunnella sitä itkua..ekana päivänä poju huuti/itki varmaan tunnin ennen ku luovutti ja nukahti...nukkumaan mennes vua kaipaa tuttia,mut jospa se tästä.kärsivällisyyttä sinne koitokseen:)
 
tuhruttelua edelleen, mut mielestäni oli tänään jo tosi vähäistä, ei juuri ole edes huomannu. Et jospa se kuitenkin loppuis eikä enteilis menkkoja. Voi kyllä kuivat limakalvot olla yksi syy kuten muutamat ovat taineetkin sanoa. On itelle ollu tällainen välitiputtelu vuoto niin uutta niin ei oikein tiedä mistä vois johtua.

Meillä vanhin neiti on kipeä, sai tänään lääkkeet korvatulehdukseen, pari yötä nukkunu huonosti ja tänä aamuna valitti sit korvaa. Isäntä käytti lääkärissä ja korvatulehdus löytyi. Jospa menis lääkkeillä ohitse.
Itse olin tänään muutaman tunnin töissä. Olen lupautunut tekemään joulun alla sunnuntaita ja iltoja. Sellaiset vuorot et mies on kotosalla lasten kans. Ihan mukavaa vaihtelua kyllä on, mut en vielä töihin kokonaan haluais ( ei tosin mitään vakipaikkaa ole odottamassakaan). Pientä vaihtelua tosiaan itselle ja ja mukavahan se on saada vähän ylimääräistä saada varsinkin näin joulun alla :)
Nopeasti on kyllä kierto loppujen lopuksi mennyt, 1.5-2 viikon päästä ehkä pääsis testaielee jos täti jättäis nyt tulematta :)

Hyviä illan jatkoja kaikille!!
 


Kermis tytöt; -02, -05, poika -06
Säde 83 tyttö; -04, poika -06, tyttö -08
Äippä 84 tytöt; -03, -05, -08
mamma 84 poika-02, tyttö-05, poika -07
Äiti vm70 tytöt; -92, -94, -07
Terhi78 tyttö; -96, pojat -00, -04
Miltski
Ritsanampuja poika; -03, tyttö -05, poika -06
Naksos pojat -01, -02, tyttö -05
Mammeli83
Tiukun äiti pojat, -03, -06, tyttö -08
sadettajat pojat -03, -05, -07
mami09
FantasticFour ?



Mammeli83 ........... kp 5/ 34
Äiti vm70 .............. kp 6/28......Yk 2
mami09 .................kp 8/32 .........yk 2
Säde .....................kp 19/ 25-35 ...yk 4
Terhi 78.................kp 21/ 28-30 ....yk 3
Naksos ................ kp 25-27/28-? ....yk 1
Ritsanampuja....... kp 28/30 .........yk1
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa
Äippä 84.........yritystä odotellessa
pauliina 82........
sadettajat.......


Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)

[/url]


Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:




 
Huomenta!

Naksos tuohan kuulostaa lupaavalta =) 4.päivä on tiistai ja silloin sinulla jo kp 29-31 siis jännityksellä odotamme ;)
Mulla soi klo yleensä 5.30 ja pikkuneiti herää yleensä silloin aamutissille ja viim klo 6 nousen mutta näin vkonloppuisin yritän nukkua mutta nyt vain jostain syystä en taaskaan osannut nukkua vaikka oisin voinut. Olen jo vuosikaudet joutunut opettamaan itseni tuohon aamuherätykseen kun mies lähtee töihin ja sit nuo meidän nuoret on saatava potkittuu sängystä kouluun kun eihän ne itse herää mihinkään kellon soittoon ja talvisaikaan niitä joutuu ihan autolla viemään tuon matkan takia :whistle:

Säde uskoisin myös että johtuisi kuivista limakalvoista ettei mitään menkkajuttuja :hug: :hug:

mammeli tsemppiä teille tutin vieroituksessa :hug: Varmasti pikkaisenne heräilee useasti mutta kohta se huomaa että turha sitä itkaa kun mitään ei saa :)

Meillä heräiltiin taas viimeyönä ja eikä meinannut rauhoittua meidän väliin, itkua, potkiskelua mutta nukahti sitten lopulta. Ilmeisesti tekee hampaita kun laitoin valot niin kovasti kaivoi suutaan itkeskellessään mutta tissiä en tarjonnut eikä kyllä sitä ns. kaivanutkaan esille mitä ensimmäisinä öinä yritti. Reppana ktottunut kohtaloon et yöllä ei tissiä heru :ashamed:

Eilen aamulla kun menin punttisalille ennen töihin menoa ilman neitiä niin kyllä jokainen huomasi et jokin puuttuu. Ukot salilla oli niin "ihanan huolissaan" miten isi pärjää kotona neidin kanssa :D Yks salilla kävijä kävikin sit päivällä syömäs ja huikkas keittiöön et miten se isi on sielä kotona pärjännyt =) Meillä mies on pitänyt nyt sitä siirtynyttä isäkuukautta vaik 3vkoa vain onkin ettei sitä 4vkoa. Hyvä näinkin ja tosiaan eilen oli poikkeus aamuvuoro.

Jospa nyt lähtisin juomaan tuon aamukahvin, valunut jo on ja pesukonekkin on pyörimäs ja siivotakkin pitäis TAAS ennenkuin meen töihin muutamaks tunniks. Joka päivä samaa rumbaa :ashamed: Mut tätähän tämä on.

 
Heipä hei! Tänään on sitten mun 32-vuotis synttärit, mutta kovin kivaa lahjaa en aamulla saanut... Nimittäin täti punainen ilmeisesti sitten päätti majoittua meille :'( . Vuoto tuli kuin tyhjästä, ei mahakipua ja rintoja aristanut vain nimeksi kun oikein kopeloi... Päivän aikana vuotoa ei ole taas kunnolla tullut, mutta kyllä tämä varmaan sitten kuukautisvuotoa on. Pitää seurata vielä...
Kyllä kyrsii :( ......toisaalta se että tää yrityskierto on ollut vajaa(?)sen kierukan poiston vuoksi, vähän lievittää tuskaa ja se etä hormonikierukan jälkeen ei välttämättä heti tule raskaaksi.
Olen kuin riivattuna siivonnut taloa ja desinfioinut paikkoja että saatais tää sairastelu vihdoin päätökseen. Tuli jotenkin niin hyvä vihainen fiilis alkaa siivota kun tuli toi vuoto. Sitä kun suutuksissaan on paljon tehokkaampi kuin normaalisti :LOL: :LOL:
Mut nyt on hyvä mieli kun on siisti talo...ainakin tunnin tai pari =) .

Ihan hyvillä mielin lähden kuitenkin seuraavaa kiertoa katsastamaan, saapahan kellistellä ihan kunnolla eikä tartte vielä varoa vauvamasua :p . Nyt vaan ensin häädetään täti käpälämäkeen ja sitten uus toimeksipano B)
 
Onnea Naksos! :flower:

Lueskelin tutinvierotus-juttuja, meillä tuo pikku-ukko on tosiaan jo 1,5-vuotias ja tutti kehissä :ashamed: , hävettää tää saamattomuus! Ei tosiaan jaksais nyt vaan alkaa vierotushommiin, kun yöt on muutenkin jo levottomia ja tutilla ukkelin saa pian nukahtaan...huh, jos sitä apuria ei olis! :(

Enkähän tiiä näistä vauvahommeleista sitten. Olin ilmeisesti ymmärtänyt ja tulkinnut väärin armastukseni kommentteja vauvahommien suhteen :ashamed: ja siis minun pitäis nyt sitten vaan rauhottua ja antaa kuumeilun siel taustalla vaan kummitella. Pitää keskittyä nyt näihin jo saatuihin lapsiin ja odottaa, että tuo kuopus tuosta aloittaa koulun...eihän siihen olekaan enää kuin, mitä 5 vuotta?????!!!! :kieh: Ja mie oon sitten jo 34-vuotias ja kaiken maailman riskit alkaa nekin kolkutella jo ovella. Hei miksei ennemmin vaikka niin, että nyt niitä lapsia yrittämään ja ehtis tulla vielä vaikka kolme lasta ja heittää sitten koko homman pois? Miksi ei?

Kukahan mut suututtas, että saisin siivottua? :LOL:
 
Paljon onnea Naksos :flower: Itse viettelin viime viikolla 25v. synttäreitä.
Kylläpä täti sitten valitsikin päivän tulla ku synttäreinä :hug:
Seuraavssa kierrossa sitten plussa testiin, eiks vain!

Voi, täälläki pitäsi saada persuuksiin vähän vauhtia et sais siivottua. Aina välillä saa ihme pistoksia ja sitte tulee siivottua ihan kunnolla, mut välillä on näitä hieman hiljaisempia vaiheita ku vain pakolliset siivousjutut tulee hoidettua, imurointi yms. :(
Niin se vain on jo marraskuu, ja joulu senkuin lähenee. Lapset jo ahkeraan lueskelleet postissa tulleita lelu yms. kirjoja. Sitten äiti tai iskä on saanut toimia kirjurina kun on pitänyt kirjoitella listaa et mitä he haluaisivat joululahjaksi :) Ajoissahan nuo jo aloittavat pohdintansa =) Tonttujaki kuulemma ovat jo nähneet.

Mutta mintä itseen tulee niin näyttäis et se punertava vähäinen vuoto on nyt sitte loppunu. Pidän kyl niitä kuivia limakalvoja melko varmana syynä tähän tiputteluun. Kun meillä harjoiteltiin tätä vauvan tekoa aika tiiviisti niin vuoto alkoi, nyt on sitte pari päivää edellisestä kerrasta niin vuotoki lakkas. Tänään pitänee varmaan viel peittoja heilutella kun oviksesta ei mitään tietoa ja jos kierto onki vähän pitempi niin oviskin ois vasta tässä joskus.
 


Naksos ................ kp 2/28-? ....yk 2
Mammeli83 ........... kp 6/ 34
Äiti vm70 .............. kp 7/28......Yk 2
mami09 .................kp 9/32 .........yk 2
Säde .....................kp 20/ 25-35 ...yk 4
Terhi 78.................kp 22/ 28-30 ....yk 3
Ritsanampuja....... kp 29/30 .........yk1
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa
Äippä 84.........yritystä odotellessa
pauliina 82........
sadettajat.......


Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)

[/url]


Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:




 


Naksos ja säde myöhästyneet syntymäpäivä Onnittelut :flower: :hug:
Naksos, pahoittelut tädistä :hug: Nyt lippu korkealle ja tästä kierrosta sit plussaat :)

Sadettajat :hug: Jospa se mies kuitenkin lämpiää jo ajatukselle, eihän sitä tiedä kun meillä ainakin välillä ei ota selvää kun toisena päivänä toista ja toisena toista mieltä milloin mistäkin ;)
Tuosta iästä, itse olin aina ollut sitä mieltä et lapset pitää tehdä nuorena ja kuinkas ollakkaan tää meidän 1v on yllätyspakkaus ja olinkion jo 36v kun aloin odottaa ja nyt olenkin jo 38v. kun kuumeilen kovasti tälle kaveria :ashamed:

Meillä on siskonpojat yökylässä ja leivoinkin jo tuossa pulla että sämpylätaikinan kohoamaan kun pikkuneiti halusi jo ennen 7 nousta ylös. Vanhempi poitsuis kyselikin eilen et voisko tänään olla jotain pullaa tms. niin lupasin leipovani :p

Sit pitäis saada jokin insiraatio et oikeesti saisi siivottua kunnolla :/ Pystyisiköhän Naksos lähettämään sitä virtuaalisesti mullekkin :D
Kaipa sitä pitäis mennä tiskaamaan eiliset tiskit kun tässä talossa löytyy harvimmen muun merkkistä konetta kuin minä :)
Mukavaa päivää kaikille :wave:
 
Heips!
Ja minultakin myöhästyneen onnittelut synttärisankareille! :flower: :heart:
Olen vähän miettinyt en voinko täällä kirjoitella kun mulla ei tosiaan oo vieläkään ne kuukautiset alkaneet :'(
Toivottavasti pian alkaisivat. Tyttö syö vaan niin huonosti mitään. (muuta kun tissiä siis)
No en tiedä vaukuttaako se edes.
Pojat ovat mummulla ja ukillä kylässä. En ole saanut mitään tehtyä, vaikka piti kaikkea tehdä :ashamed: No oon saanut nukuttua pitkään (n.puol kahdeksaan molempina aamuina) :D Kun yleensä herätään viimeistään kuudelta. Noil miehillä taitaa muuttua tuo mieli nopeesti. Tuol mun ainakin. Toisina päivinä sanoo ettei ikinä lisää lapsia ja toisina kuinka lapset on niin ihania et vaik kuinka monta vielä.
Mut sadettajat :hug: toivottavasti sun miehen mieli muuttuis pian. :)
Sun poikashan on ihan pieni vielä :) Munhan se täytyy hävetä, kun mun 2 1/2v poika syö vielä tuttia..
Mä olen tuosta ikäjutusta ajatellut et "onhan täs vielä yli 10v aikaa" :ashamed: Mutta eihän sitä voi tietää. Toisaalta tuntuu et oon tosi vanha, kun monilla paljon nuoremilla on enemmän ja/tai vanhempia lapsia. Sitten taas jotkut ovat mulle ihmetelleet kun olen niiden mielestä taas "niin nuori". :D
Hauskaa päivää kaikille! :)
 
Tiukun äiti ei suo täältä pois päästetä, kuten ei sadettajaakaan :/ Ootte listoilla ja pysytte täällä tai mä tuun ja kaivan teidät jostain :D
Tiukun äiti, mä olen kuumeillut jo tammikuusta asti tuola yli 35v- ja eikä mullakaan ole ollut menkkoja tuohon syyskuun loppuun asti et sillä ei ole merkitysta ja voihan sitä ehtiä raskautuakkin ennenkuin ne menkat tulee et....... :heart:

 
myöhästyneet onnittelut synttärisankareille!! :flower: :flower:

viime yö meni hyvin!! jiihaa..ei poju heränny yhtään kertaa :D mut en viä iloitse.. :whistle:

mies on metällä..mie oon lasten kans kotosalla...kaikkee pitäs tehä,mut ee jaksas yksin puuhailla :ashamed:

ja edelleen pähkäillään vauva asian kanssa :saint:
 
hyvää sunnuntaita kaikille.

kirjoitan ny tännekki et lopetin pillerit ku vuoto ei lopu.
no pillerien lopettamisesta on ny 6vrk ja vuodan ku seula...(onneks en oo kipee)
mut nokka kohti tulevaa,yritys alkaa ku vuoto loppuu.

kuun lopus on 1v ja 3v synttärit (tuplasynttärit)

imetykset ja tutista luopumiset on meillä sujunu aika kitkattomasti.
poitsu vielä syö tuttia,kuun lopus 1v.ollaan ajateltu et ennen 2v synttäreitä tutti annetaan oravan perheelle. :D

mä taas tykkään ku saan olla yksin kotona.tuloo paljon enemmän tehtyä.harvemmin kumminkaan saan olla yksin. =)
 
Heippa piiiitkästä aikaa! :wave: Ollaan podettu jos jonkinlaista flunssaa ja angiinaa... Ja kun tuo ukko ei vieläkään oo intoutunu yritteleen, niin en sit oo kirjotellu... :ashamed:

Oma vaavin tarve on ihan mieletön! Millään en jaksais odotella... Kaikinpuolin mun mielestä nyt olisi juuri sopiva hetki tehdä neljäs ja se viimenen muksu. Meillä siis pojat on pian 9v, 6v. ja 3 ½v.

Eipä sitten kummempia... Kävin vaan ilmoittautumassa! B)
 

Yhteistyössä