Neljännestä kuumeilevia??

Moikka :wave: !

Hui,kun tuli taukoa ja nytkin vain pikaisesti,anteeksi :ashamed: .Kyllä nämä raskausoireet tulivat viikonloppuna rytinällä päälle ja nyt jatkuvaa yökötystä&huonoa oloa,pohjaton väsymys,maha kipeä kuin närästäisi ja koko ajan saakin jotain puputtaa (pitäisi kyllä katsoa,ettei nyt vain pelkkää "roskaruokaa" suuhun työnnä vaikka juuri sitä eniten tekee mieli :snotty: ).Neuvolaan sain ajan 3.11. eli aika pian jo,hyvä niin.

äiti vm70 ei kai vain oisi salamatkustaja..?Mulla oli aivan karmea alaselkäsärky noin viikkoa ennenkuin plussasin,jotenkin ajattelin sen liittyvän nyt myöhemmin ajateltuna raskautumiseen koska oli sen verran poikkeava kipu :| .Kovastti peukut pystyssä d =) b!!Ja toki kaikille muille myös oikein paljon toivotan onnea,että pian raskaus alkaisi :heart: !

kermis :wave:
 


Kermis tytöt; -02, -05, poika -06
Säde 83 tyttö; -04, poika -06, tyttö -08
Äippä 84
mamma 84 tytöt -03, -05, -08
Äiti vm70 tytöt; -92, -94, -07
Terhi78
Miltski
Ritsanampuja poika; -03, tyttö -05, poika -06
Naksos pojat -01, -02, tyttö -05
Mammeli83
Tiukun äiti pojat, -03, -06, tyttö -08
sadettajat pojat -03, -05, -07
FantasticFour ?




Säde .....................kp 10/ 25-35 ...yk 4
Terhi 78................kp 12/28-30 ....yk 3
Äiti vm70 .............. kp 25/28- ?......Yk 1
Ritsanampuja..... kp 19/30 .........yk1
Naksos....... kp 16-18/28-?
Mammeli83....... kp 33/ ???
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa :heart:
pauliina 82........

Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)

[/url]


Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:

Onnea :flower:


[/quote]

 
Heipsan!
Juuri kun ajattelin että Kermis kadonnut kuitenkin niin onhan se vielä täälä, kiva kun kävit kertomassa kuulumisesi =) Kiitos peukutuksesta :hug: Kovasti jaksuja ja tulehan kun ehdit kertomaan kuulumiset ja viimeistään neuvolakuulumiset ;)

Tiukun äiti tiedän tunteesi, itsekkin odotin niitä kans koko tämän vuoden ja arvaa harmittiko kun bongasin oviksen niin siitä 7pv. niin alkoi ensimmäiset menkat. Munhan olis pitänyt olla onnellinen et alkoivat mut
sit kuitenkin mua harmitti et miks ei onnistuttu jos kerta pupuiltiin ja viivat ja limat täsmäs :eek: Neiti siis ehti juuri täyttämään tuon 1v. ennenkuin
nämä ekat tulivat ja toivottavasti ei tulisi enää toisia et voinpi lähettää ne sinulle :p Mulla ainakin vaikutti ja voi vieläkin vaikuttaa tuo imetys. Meillä syödään aika ajoin vielä öisinkin vaik viime yö meni kyllä et neiti nukku
koko yön ja aamulla heräsinkin siihen et toisesta tissistä oikein tippui maito.
En ole jaksanut alkaa pitää mitään uni koulua kun kyllä se luopuu ja nukkuu
sit koko yön kun aika on ja päivätissittelystä pidän vielä kiinni tovin, ajatus olis ainakin jouluun eet neiti olis sen 1v3kk. Tavallista maitoa kun ei ole vielä saanut kuin hieman ruoan joukossa.
Piti vielä kommentoida tuohon raskautumiseen niin eiköhän se ole meidän jokaisen oma asia minkä verran lapsia haluamme, on se oma äiti tai kuka muu tahansa kommentoimassa mut sain kyllä itsekkin kokea aika kovan tärskyn äitiltäni kun ilmoitin olevani raskaana kun pikkuneitiä odotin. Kun kysyin et huomaako mussa mitään niin jouduin ihan sanomaan et meille tulee vauva niin kommentti oli et "taasko sä oot raskaana" , joo siis 13v. viiveellä :eek: Se jos mikä loukkasi mua :'(

Oma olo hieman parempi, ei ihan niin paha flunssa kuin eilen ja kurkkukipukin hellittänyt. Selkä edelleen vihottelee hieman mut jospa
sekin tuosta tokenis pian. Nyt sitä jotenkin kuulostelee kroppaansa
ihmeen tarkkaavaisesti vaik eipä kyllä vielä ole ollut oikeestaan
tuntemuksia suuntaan tai toiseen paitsi tuo selkäkipuilu
:| Ihmettelen jos täti tulee jo viikonloppuna kun ovis tosiaan oli vasta viimevkonloppuna et väkisin menee kyllä mun järjenjuoksun mukaan
tuonne kuun vaihteeseen, toivottavasti jättäis siis tulematta, puhallan
siis virtuaalisesti sitä kovaa vauhtia Tiukun äitille :whistle:

Mutta nyt palailtava kotihommiin, mukavaa päivää kaikille :wave:

 
On se jännä miten ne raskausoireet sitten tupsahtaa joillekin heti alkumetreillä! Vaikka kylläpä niihin taitaa suhtautua eritavalla kuin johinki mahatautiin =) . Ittelläni ei ole koskaan ollut pahoinvointia kuin pari kertaa sellainen hetkellinen pyörähdys mahassa ja sitten välillä närästystä. Et siinä suhteessa olen päässyt vähällä =)

Minä sain kuin sainkin kellistettyä mieheni illalla.... en tosin laittanut mitään seksialkkareita päälleni tai poseerannut auton vieressä :LOL: :LOL: ... Tosin tuli mieleen että taisipa ukko kulta katsella että on niin epätoivonen emäntä että pitää säälistä vähän peittoa pöllyyttää :LOL: :LOL: ... Noo mutta pitänee nyt vähän hillitä menoa.... ei tää elämä voi olla yhtä ovulaatioiden metsästystä. Ja just se että alkaako mies sitte kyllästyyn koko touhuun jos aina on vailla ;) . Pitää olla hienotunteinen, kun niin rakas on se miekkonen :heart:

Ai mä huomasin etten ole puhunut aiemmista lapsistani mitään. Eli meidän pojat on syntyneet -01 ja -02 ja sit tytteli syntyi -05. Että tässä tulee nuorimman ja vauvan ikäeroksi vähintään se 4v3kk jos nyt heti tärppää. Jännää miten ne ajatukset voi muuttua tämänkin perheenlisäyksen suhteen...tytön jälkeen olimme molemmat 100% varmoja että ei enää lapsia, mutta näin se vaan nyt menee :D :heart: =)

Mutta nyt pitänee alkaa miettiä ulkoiluhommia kun kerrankin pystymme lähtemään! Olemme melkein terveitä!!!!!!!! Pientä nuhaa vielä. Aurinkokin paistaa komeasti, joten nyt tulee varmaan hyvä päivä.
 
Heippa taas!

Flunssan kourissa vielä, ovista odotellessa. Tunnistankohan minä koko ovista, en ole varma olenko aikaisemminkaan sitä tunnistanut. Mut en vielä halua ottaa tikkuja käyttöön kun pelkään et stressaan asioista vielä enemmän niin kierto menee viel enemmän sekaisin tai lähinnä pitkittyy kuten kävi kolmosta yrittäessä. Pitää yrittää peuhaillaihan mututuntumalla niin pitää toivoa et tärppäis silti.

Olettepas saaneet kovin ikäviä kommenteja ja reaktioita :hug: Itse olen saanut aivan päin vastaisia kommentteja. Moni on sanonu et "ette kai te kolmeen jätä lapsilukua", maanantaina viimeks eräs toinen äiti huokaili noin, he kun eivät enempää voi saada. Joku sanoikin et pitää ihan mielenkiinnosta mun mahan seutua aina välillä seurailla ku kolme lasta on tullu niin tiiviisti, et josko se neljäskin tulis :) Ja ihan hyvällä aina kyselee et jokos on harkittu nelosta.

Me jouduttiin vaihtamaan isompaa autoa jo kolmosen kohdalla, 7-paikkainen joten seki hankinta olisi jo valmiina. Ei sovittu kahden istuimen sekä kaukalon kans edelliseen, tai kun meillä oli kaukalo sitä mallia joka pitää joka kerta laittaa uudestaan kiinni niin oli nin hankala et päätettiin koko auto vaihtaa. Joku ajattelee et olis tietty ollu paaaljon halvempi ostaa uus istuin, mut ajateltiiin et jos nelonen tulee niin autoa on sit kuitenki vaihdettava ja ku sopiva auto tuli vastaan niin entinen meni vaihtoon. Enkä kyllä pois vaihtais enää tila-autoa ku siihen on jo niin tottunu, mukavasti tilaa. Meidän ei onneksi tartteis hankkia oikeastaan mitään sen suurempia jos se nelonen vaikka saataisiin. Meidän mielestä talossaki riittäis viel tilaa neloselle ( vaikkei kaikille omaa huonetta olekaan).

Mutta ovista bongailessa jatketaan. kuulumisiin.
 
Upea päivä on ollutkin tänään, on saanut tota pihaakin rapsuteltua. Tarttis vielä mennä jatkamaan kuhan saan tuon kuopuksen päiväunille. Ai että kun joku syysväsymys on alkanut vaivata kun jatkuvasti väsyttää. Tekis mieli vaan vetää peitto korville ja vetästä pienet torkut.
Eilen oli esikon liikkari ja siellä oltiin yhdessä juoksemassa ja yhtäkkiä tunsin kun jotakin holahti ja housut kastu. Joku vuoto vielä tuli johtuen siitä kierukan poistosta ilmeisesti. Oli sitten mukava kärvistellä liikkari loppuun. :ashamed: Sitten vielä heräsin yöllä kun mahaa poltti ihan älyttömästi, kävin vessassa pari kertaa ja nappasin buranan ja sainkin nukuttua loppuyön suht kunnolla. TAisi tuo Hese-ruoka tehdä tehtävänsä. :whistle:
Mut nyt täytyy mennä laittamaan kuopus päiväunille ennen kuin se on taas tyhjentänyt kaikki keittiön kaapit. :wave:
 


Säde .....................kp 11/ 25-35 ...yk 4
Terhi 78................kp 13/28-30 ....yk 3
Naksos....... kp 17-19/28-?
Ritsanampuja..... kp 20/30 .........yk1
Äiti vm70 .............. kp 26/28- ?......Yk 1
Mammeli83....... kp 34/ ???
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa :heart:
Äippä 84.........yritystä odotellessa :heart:
pauliina 82........

Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)

[/url]


Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:

Onnea



 
Huomenta!
Loma vetelee loppujaan ja voi kuinka nopeesti tää viikko taas menny :( Tuntuu et mitään ei ole saanut aikaiseksi vaik kuinka oli tarkoitus saada tuo vaatehuone siivottuu ym. mutta jospa tänään kun taas tuola kuulostaa satavan vettä. Flunssa onneks hellittänyt huomattavasti, kurkkukaan ei enää kipeä ja pieni yskä tullut nyt tilalle ja tuo selkä nyt vihottelee edelleen :/
Tarkoitus on puolentunnin pääst kuitenkin suunnata tuonne punttisalille ja uimaan pikkuneidin kanssa vaik kotona oisikin sille hoitajat nyt mut sit ei pääsis neiti uimaan.
On se kumma kun pitää itseään ihan kuuntelemalla kuunnella et vihlaseeko tai mitään tuola masus mut ihan jotain pientä, siis siitä ei voi sanoa suuntaan tai toiseen ja tisseistäkään ei pysty sanoo vaik niitä välil nippailee mut kun imetän niin se maidon kerääntyminen vaikuttaa, pitäis vaan malttaa oottaa koska oviskin oli niin myöhään et aikaisintaan täti tulee kuun vaihteessa jos on tullakseen, toivon mukaan ei, jättäis rauhaan ;)

Palailen päivällä lukemaan kuulumisenne, jotkut ovatkin ns. kateissa mut toivotaan et ilmaantuisivat palstalle =)
Mukavaa päivää kaikille;

 
Moikka!
Mä käyn täällä vaan välillä "fiilistelemässä", kun edelleen vähän mietin että jaksaako heti perään toinen pieni vauva, neitokainen kun tulee sunnuntaina 5kk.. että pitäkää listoilla mut vaan, vaikka vähän tjottailemalla mennäänkin...Menkat ei ole vielä synnytyksen jälkeen alkaneet, joten kierroista en tiedä mtn...
niin ja meiltä siis löytyy tytöt -03,-05 ja -08 :heart:
 
Heipsan!
Punttisalilta ja kaupasta kotiuduttu ja pitihän mun ostaa valmiiksi prismasta testipaketti :ashamed: Eilen satuin löytämään kaapin päältä yhden käyttämättömän ja malttamattomana testasin ja tietäähän sen et jos paketissakin lukee et 10pv oviksesta niin eihän sinä testis voi mitään näkyäkkään mut silti, minä typerä :headwall:

Kiva äippä 84 kun kävit meitä moikkaamassa =) Ei sinua täältä listoilta pois tiputella. Oliko sinun pienesi vasta 5kk, ihanaa eli sielä siis opetellaan ryömimistä ym. :heart: Meidän neiti on sunnuntaina 1kk päälle 1v. eli tosi nopsaan aika mennyt ja vauvuudesta ei oikein tietoakaan, ainoo et tissitellään useamman kerran päiväs mut muuten taaperohan tuo alkaa olemaan ;)

Nyt alettava siivoo; ei tekis mieli yhtään :| :|

 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä 84:
Moikka!
Mä käyn täällä vaan välillä "fiilistelemässä", kun edelleen vähän mietin että jaksaako heti perään toinen pieni vauva, neitokainen kun tulee sunnuntaina 5kk.. että pitäkää listoilla mut vaan, vaikka vähän tjottailemalla mennäänkin...Menkat ei ole vielä synnytyksen jälkeen alkaneet, joten kierroista en tiedä mtn...
niin ja meiltä siis löytyy tytöt -03,-05 ja -08 :heart:
Vähän sama meininki, käyn fiilistelemässä B) . Meillä on pojat -03, -05 ja -07 ja kovasti nyt ajatellaan, että josko ensivuoden puolella aloittas yritys... (olen siis tuo uniqe, joka tuolla alkupäässä jo kirjoitteli). Saapas nähdä, tulenkos tässä piankin aktiivisemmaksi palstailijaksi teidän joukkoonne. :D
 
Heips! :)
Mulla johtuu kans tuo imettämisestä, ettei noita kuukautisia siis kuulu.
Tuo pimu kun ei suostu mitään muuta syömään kun tisua. :/
Oon nyt yli kolme viikkoa yrittänyt antaa bataattia, perunaa, porkkanaa ja mangoa.. Mutta mikään ei mene. Ehkä yhteensä lusikallinen on sinne masuun asti mennyt :|
Oliskos ideoita miten sais pöperöt neidille maistumaan?
Tänne vaan ne kuukautiset sieltä :wave: Mä otan ne mielelläni vastaan ;)
Sama juttu se oli viimeksikin, siis tulin raskaaksi vasta kun kakkonen oli yöruokailut lopettanut. (tai oikeestaan mä en vaan enään antanut, olikin jo yli vuoden vanha..)
Et eipä taida olla taaskaan pitkään aikaan toivoa raskautua :(
Älkää sitten välittäkö, mä oon tosi huono kirjoittamaan, et kirjoittelen välillä ihan hassuja :ashamed:
Esikoinen tykkäs muuten hurjasti tuosta pingviini-kuvasta :heart:
En meinannut päästä kirjoittamaan kun sitä katseli. :)
 


Säde .....................kp 12/ 25-35 ...yk 4
Terhi 78................kp 14/28-30 ....yk 3
Naksos ....... kp 18-20/28-?
Ritsanampuja..... kp 21/30 .........yk1
Äiti vm70 .............. kp 27/28- ?......Yk 1
Mammeli83....... kp 35/ ???
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa :heart:
Äippä 84.........yritystä odotellessa :heart:
pauliina 82........
sadettajat.......

Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)

[/url]


Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:

Onnea





 
Huomenta!

Meidän pikkuneiti heräs sit pariin otteeseen viimeyönä tissille :eek: En ymmärrä mikä sillä on, liekö hampaita tulossa vai huvikseenko vain haluaa lutuuttaa. Mä niin kuvittelin et jättää itse sen pois ettei tarvitse vierotusta tuosta yötisust :ashamed: Eilen illalla muutenkin heittäyty oudoksi, ensin leikki normisti mut sit yhtäkkii syliin ja eikä yhtään pois. Heti kun laitoit pois sylistä niin kieri ja itki, kiukutteli et syli oli se paras ja nimenomaan äipän syli :/

Eilen särki ja tänäaamunakin tuntunut oikeella puolella alavatsas kipuiluu, sellaista pientä poltetta, oisikohan menkkaoire :( Jos oviksen perusteel laskis niin aikaisintaan pitäis tulla kuun vaihtees vaik huomenna olis päivät täys tuon vanhan kierron mukaan. Toivottavasti jättäis täti mut rauhaan ja menis ihan muualle, hys,hys ;)

sadettajat kiva kun kävit kirjoittelemassa, toivotaan että kuumeesi nousee jo aikaisemmin vaik eihän tuohon ensivuoteenkaan ole kuin pari kuukautta :wave:

Tiukun äiti mulla oli just jotenkin tuolainen pingviini-fiilis, siks sen kuvan siihen laitoin. Kiva et lapsetkin tykkää ja täytyykin hieman varoa jatkossa ettei ihan mitä tahansa laita :p
Elä sinä noita kirjoituksiasi mieti, just tännehän on hyvä kirjoittaa mitä haluaa, purkaa huono päivä jne. pääasia et tekstiä syntyy =)

En mä mitään vaatehuonetta eilenkään saanut siivottuu :( Pikkupimun kaapista otin ison laatikon taas pieniä vaatteita pois ja nyt pitäis laittaa 80cm sinne tilalle ja on tuossa vähän noita 74cm. Kaikki olen säästänyt jos niille löytyisi käyttöä ja jos ei niin sit saavat odottaa meidän esikoista tai kakkosta kun uskoisin ainakin että viim. 10sisään molemmilla olisi jo jonkin näköinen poikaystävä ym. Itse olin 21v. kun aloin esikoistamme odottaa ;)

Tältä erää mukavaa viikonloppua kaikille, monella ovis kolkuttaa ainakin päivien perusteella tai on jo parhaillaan. Ei muuta kuin miestä kellistämään ahkeraan :p

 


mami09 ................kp 2/32 ...... yk 2
Säde .....................kp 13/ 25-35 ...yk 4
Terhi 78................kp 15/28-30 ....yk 3
Naksos ....... kp 19-21/28-?
Ritsanampuja..... kp 22/30 .........yk1
Äiti vm70 .............. kp 28/28- ?......Yk 1
Mammeli83....... kp 36/ ???
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa :heart:
Äippä 84.........yritystä odotellessa :heart:
pauliina 82........
sadettajat.......

Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)

[/url]


Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:

Onnea







 
Huomenta!

Mammeli83 koskas aattelit testata, ettei olisi jo salamatkustaja tarttunut mukaan :heart: Anteeks, en kyllä tiedä et oliko vielä edes sulla tarkoitus aloitella vaiko mikä oli tilanteesi :ashamed:

Täällä ihan kamala myrsky, oikea myräkkä ja kunhan pysyisi vain ulkona ja veisi tätiä niin pitkälle kuin mahdollista ettei tänne sisäilmoihin pääsis :whistle:
Jos niin onnellisesti käy ettei pääse tuppautumaan ennen torstaita niin silloin ajattelin testailla :p
Eihän tuota pikkuneitiäkään voi ulos tänään laittaa jos tuo myräkkä ei yhtään laannu, tuulihan sen vie mennessään. Tietää taas et nukkuu yöt huonommin jos ei ole ulkona :|
Kuullaan taas :wave:


 
Huomenta kaikille! :)
Olin eilen esikoisen mukana uimakoulussa. Sain heti selän kipeäksi, vaikka olin vaan mukana vedessä :( (tosin eihän se välttämättä sitä tullut)
Tiistaina sain siis selän tosi kipeäksi ja ehti olla jo pari päivää jo parempi, niin tuli sitten uudestaan.. Toivottavasti menisi nopeasti ohi.
Ehkä se johtuu siitä et oon niin huonossa kunnossa. Pitäis keksiä jokin kiva liikuntaharrastus, että sais kunnon kohoamaan.
Tekisi varmaan hyvää myös tähän "vauva-projektiin" ;)
Pimu muuten suostu eilen syömään pari lusikallista mango-sosetta :D
Käytättekö te muuten ovulaatiotestejä tai muita sellasia juttuja?
Onko niistä mitään hyötyä?
Mä en oo ikinä edes sellaista testiä nähnyt :ashamed:
 
Hei! Minäkin tulin kurkistamaan mitä täällä tapahtuu... Mulle nous viime yönä kuume.....onpa mukavaa ja kurkussa kovasti peitteitä. Piti ihan päivystyksessä käydä, mut jotain virustautia tää on... Olo on kyllä kuin jyrän alle jääneellä.

Ja melkeistä itkun paikka oli kun huomasin että on tullut verensekaista vuotoa, tosin ihan vähän mut kuitenki. Ei ees maha ole kipee eikä tissit, että olis menkatkaan tulossa... mitähän tää nyt vois merkata????? Voisko olla jotain kiinnitysvuotoja? Pitää yrittää säilyttää toivoa vielä kun sitä on.

Pitäkää mua nyt vaan tyhmänä mut mikä toi täti punainen-juttu on? Siis tarkopittaako se kuukautisia?

Tiukun äiti Minäkään en ola ovistestejä käyttänyt, vaikka meinasin että jos tilaisin muutaman liuskan. Vois kuitenkin olla että menis enemmän stressin puolell jos alkaisin testailemaan joka välissä, eikä se välttämättä olis sitten kivaakaan koko tää touhu.

Mammeli83 sullahan on jännät ajat käsillä kun odottelet kuukautisia... Milloinkas uskaltaudut tikkuileen? :D

Jeps, mut mä lähden tästä laittaan pyykiä koneeseen nyt kun kuume on suht matalalla ja olo vielä kohtuullinen... Hyvää sunnuntai-illan jatkoa ja plussaonnea!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naksos:
Hei! Ja melkeistä itkun paikka oli kun huomasin että on tullut verensekaista vuotoa, tosin ihan vähän mut kuitenki. Ei ees maha ole kipee eikä tissit, että olis menkatkaan tulossa... mitähän tää nyt vois merkata????? Voisko olla jotain kiinnitysvuotoja? Pitää yrittää säilyttää toivoa vielä kun sitä on.

Pitäkää mua nyt vaan tyhmänä mut mikä toi täti punainen-juttu on? Siis tarkopittaako se kuukautisia?
Moikka!
Eipä täälä kukkaan sua tyhmänä pidä, kyllä sitä olis ittekkin ihmeissään ja kyseenalaistaa monia juttuja :hug:
Luulen että kysymys olis nyt oviksesta kun olen lukenut jostain sivuilta et ovikseen voi kuulua verinen valkkarivuotokin et uskon et kysyys siitä :heart:
Muutenkin, pikaista paranemista sinulle :hug:

Ovistestejä olen nyt tosiaan kokeillut ja sen 10 paketti loppu multa kesken minkä prismasta ostin kun aina samanlaista viivaa näytti et stressi siinä tulee. Kannattaa kuulostella omaa kroppaa ja "limoja" eli valkkarivuotoo niin silloin sen oviksen oppii parhaiten huomaamaan, kuvittelen ainakin :ashamed:

Mukavaa illanjatkoa :wave:



 
Moi kaikille!
Taidan ilmoittautua myös tännekin pinoon jos sopii...eli neljäs olis myös meille erittäin tervetullut!!!
Ja ihan pakko kommentoida kun naksos on niin samassa tilanteessa kanssani...poistin kierukan päivän myöhemmin kuin sä ja menkkoja odottelin kanssa vasta kuun vaihteeseen kunnes ne sitten ilman mitään oireita pamahtivat eilen aamulla :kieh:
Oli kyllä niin pettynyt olo...mutta sisukkasti aion odottaa että ne loppuvat (ellen ennen kuole verenhukkaan) ja seuraavia sitten enää ei tulekkaan :)
Mutta toivottavasti sulla olis kyse jostain kiinnitymisjutusta tms!!!!
Ovistestejä ajattelin ehkä nyt kokeilla vaikka viim.ovis oireet oli kyllä niin vahvat että ei voinut olla huomaamatta...mut tietäis sit kuiteskin sen oikean päivän...
Mutta +++++++tuulia kaikille muille :heart:
terv. mami09 kp2/32 yk2
 
Tässä oon itekkin tuhrutellu pisin viikonloppua, pe iltana tuli jotain vaaleanpunaista limaa, la hieman jotain vaaleanruskeaa ja tänään taas pyyhkiessä hiukan vaaleanpunaista. Kai nämä tuosta kohduntähystyksestä ja kierukan poistosta johtuvia vuoteluja ovat. :snotty: Alavatsa on "aran" tuntunen ja alaselkä on kipiä, että kai se niitä menkkoja valmistelee. Kuhan nyt malttaisivat viikon verran vielä, kun ensi viikonloppuna olis kylpyläreissu tiedossa lasten kanssa. Toivossa on hyvä elää... :xmas:

Plussapuhureita kaikille! =)
 
Heippa!

Naksos jospa se olis tosiaan sitä kiinnittymisvuotoa, kovasti ainakin niin toivoisin =)

Itsellä kamala nuha senkuin jatkuu, toivottavsati ei menis taas poskionteloihin. Mulla on ollu vähän sitä taipumusta ja reilu kk sitte oli viimeks tulehdus, kuurinkin siihen söin. Lapset ovat onneksi saaneet olla terveinä, *koputtaa puuta*.
Peittoja ollaan nyt kovasti heiluteltu ja nyt onkin hyvä, koska mies on viikon lomalla. Ei ole miehelläkään vajaan viiden herätyksiä niin jaksaa illalla valvoa. Aloteltiin jo vähän tiiviimmin harrastella kun tarkkaa tietoa siitä oviksesta ei ole. Ja kun yks kierto synnytyksen jälkeen oli vain 24 päivää niin silloinhan ovis olis voinu olla jo ennen kp14. Ei tiedä tuleeko lyhyt vai normaali kierto niin pitää vain ahkerammin peittoja heilutella :) Ja aikas mukavaa puuhaa se on vaikkei vauvaa yritettäiskään :)

äiti vm70 pidän täällä sulle peukkuja et täti ymmärtäis pysyä poissa ja pääsisit plussan testeilemaan sit loppuviikolla =)

Plussia toivotaan myös kaikille muille tässä kierrossa!!
 

Yhteistyössä