Neljännestä kuumeilevia??

Kermis Onnea kovasti plussaamisesta :flower:
Kyllä kai sitä menee joka kerta vähän sekasin kun näkee ne maagiset viivat testitikussa.... Tässäpä on itselläkin hyvä nyt elää toivossa et jospa sitä perästä tullaan =)

Ritsanampuja Toivon mukaan vuodot loppuu pian ja pääset vällyjen väliin ihan tosissaan tuhisemaan :D ... Ittellä vielä silloin tällöin kans näkyy vuotoa...ja siis en tiedä yhtään et onko menkat ollu vai ei kun ei niitä ole näkyny aikoihin. Mutta täysillä on heti lähetty tähän projektiin mukaan :D B)

Ajattelin muuten et vois yrittää testailla siellä marraskuun eka tai toka viikolla jos ei menkkoja tule sitä ennen, kun minulla oli rinnat hellänä kierukan poiston jälkeen siellä 6.päivän tienoilla ja turvotustakin oli. Siitä vaan sit ajattelin et olisko ollu silloin just menkat.

äiti vm70Eiköhän se sun lapsukaisen tautikin siitä piakkoin hellitä. Se on ollut hyvä kun sai nukuttua pitkät yöunet niin varmasti teki terää molemmille. Kuinkas vanha se sun lapsonen olikaan?

Mut nyt lähden nopsaan ottaan pikku torkut kun meidän kuumeinen prinsessamme on kanssa päikkäreillä ja yöt olleet hajanaisia niin paras kerätä vähän voimia ens yöksi.!
 


Ihan pyörryksissä vieläkin täällä :eek: .Tänään jotenkin vessattanut enemmän,käyn suht`usein muutoinkin veskissä,mutta nyt vieläkin tiheämmin |O .Vatsaa turvottaa,mutta niin turvottaisi muutenki tähän aikaan kuusta.väsymystä ollut koko viikon tavallista enemmän,mutta olen ajatellut sen liittyvän vain tähän pimeyteen ja ollut tuota touhua poikkeuksellisen paljon.Lämpöä ei ole sen enempää kuin 36.4-36.8c,tavallisesti noin 36-36.4c.Nälkä tuntunut tällä viikolla tavallista useammin,maha oikein murisee sekä vuorotellen hikoilua ja palelua.Siinä nyt jotain mitä olen laittanut merkille,en siis todellakaan näillä oireilla olisi raskaana uskonut olevani :whistle: .Uskaltaa vain toivoa,että kaikki menisi hyvin :ashamed: :snotty: .Toivottavasti teille sopii,jos vielä pyörin täällä teidön seurassa?näin varhaisessa vaiheessa en tohtisi kiirehtiä odottajien puolelle ja jospa tässä saisi teidät vedetyksi "imussa" mukaan ;) ?

PLUSSIA POIMIMAAN!

kermis :wave:
 
liitynpä joukkoon,jos viä mahtuu:) vaik ei viä yritystä olekkaan..mut kuumetta TAAS pukkaa..mie aattelin et jos pari vuotta odottelis :ashamed: mut niin se vaan kuume nostaa päätään... :headwall: järki sanoo et ei viä..mut... :D
 
Myöhäisiltoja täältä...
juuri tulin töistä, loppuilta olikin aikasta hiljainen, yleensä perjantai-illat olleet kiireisiä mutta välillä näin, onneks koska olen koko päivän kärsinyt päänsärystä ja vatsakivuista eli useampaan otteeseen vihlassut aikasti kovastikkin, lisäks alaselkä vihottelee ilkeesti, ei kyllä normaalisti selän kanssa mitään ongelmaa, voisikohan olla ollut oviskipuja et ovis ois ollunnakkin vasta nyt, mene ja tiedä? :eek:
Vielä huomeinen aamuvuoro ja sit alkais viikon loma =)

Pikkuneitinkin rokkko alkaa helpottamaan, näpyt hävinneet jo puoleen paitsi nyt suun pielet alkaneet menemään myös näpyille ja osakseen rikki, on tosi pahan näköinen ja vaikuttaa edelleenkin syömiseen Mutta tänään pystyttiin olemaan jo ulkona ja neiti nukkuikin sitten 4h päikkärit rattaissa, ihan hyvä koska edelliset päivät ja yöt ollutkin vähillä unilla paitsi sit viimeyön jo nukkui.
Naksos meidän pikkuneiti on nyt 1v ja 3vkoa :heart: Toivottavasti teidän pikkuneitin kuume jo helpottais :hug:

Kermis ole vain meidän seurana vielä, kaikki häviää niin nopeesti tuonne toiselle puolelle ja sit niistä ei enää kuulu mitään ja oisi niin kiva vaik menetkin tuonne odottaviin niin kertoilet meille kuulumisesi :heart: Niin ja pienelle salamatkustajalle kovasti vauvaliimaa ja tarrasukkia :hug:

Pakko kertoo tää vielä; ns. kiristin miestäni kun puheli et jos huomenna loman alkajaisiksi ottaisi olutta niin totesin et saat luvan et jos jaksat sit illalla niin olikin valmis heti hommiin kun kukaan muu ei ollut vielä kotona ja pikkuneiti nukkui päikkäreitä :p :ashamed:

Mammeli83 Tervetuloa mukaan, aina mahtuu ja kiva saada uusia. Tääl on lepseetä porukkaa ja sana vapaa :wave:

Pikkuneiti heräs tisuttelee, ihan hyvä koska nyt tissit tosi täydet, eipä ole niissä muutamaan päivään tuntunut mitään täytettä olevankaan kun neiti ahkeraan niilllä viihtynyt ja nyt töis olles kerty oikein kunnolla maitoo et pystyy sit loppuyön nukkuu kun nyt tyhjentää masuunsa ne ;)


 


Kermis tytöt; -02, -05, poika -06
Säde 83 tyttö; -04, poika -06, tyttö -08
Äippä 84
mamma 84
Äiti vm70 tytöt; -92, -94, -07
Terhi78
Miltski
Ritsanampuja poika; -03, tyttö -05, poika -06
Naksos
Mammeli83
FantasticFour ?
sadettajat ?



säde .....................kp 5/ 25-35 ...yk 4
Terhi 78................kp 7/28-30 .....yk 3
Äiti vm70 .............. kp 20/28?.........Yk 1

Tämän alle kaikki tähtäämme =)

[/url]


Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:

Onnea :flower:


 
:heart: :heart:

säde .....................kp 6/ 25-35 ...yk 4
Terhi 78................kp 8/28-30 .....yk 3
Äiti vm70 .............. kp 21/28?.........Yk 1

Tämän alle kaikki tähtäämme =)

[/url]


Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:

Onnea :flower:




 
Huomenta!
Täälähän ollut hiljaista :whistle: missäs kaikki on?
Eilen oli vielä outoa kipuilua ja erittäin vetämätön olo töissä, tänään ei vielä ole ollut mitään muuta kuin aamusta kuvottavaa oloa jota mä olen kärsinytkin jo tammikuusta alkaen :/
Laskin et jos nyt ovis niin menkat alkaisikin vasta tuossa kuun vaiheessa ja et kpt olisi sit jotain 32-34 :eek: Mut nyt siis jännäillään, pelätään tätiä ja toivotaan parasta :heart:

Tulkaahan kertoilemaan kuulumisianne :wave:
Mukavaa sunnuntaita =)

 
Heippa!

En olekaan kerenny koneelle pariin päivään kun synttäreitä ollaan vietetty ja vieraita ollut
viikonlopun.

Oikein paljon ONNEA KERMIKSELLE plussasta!!! :flower:

Nyt muut vain sitten perässä. Toivottovasti itsellä nämä menkat ymmärtäisi jo loppua, kuudes päivä meneillään mut ei ku vaan vuotaa. Eilenki vuosi vielä kuin seula, ku yleensä 5. ja 6. päivänä on jo aika hiljaista :( Kauhea nuhaki taas iski, *niiskuttaa*

Kuulumisiin taas!
 
Huomenta! Mä kärsin täällä päänsärystä ja tukkoisesta olosta...on ollut flunssaa jo varmaan kuukauden, mietin pitäisköhän jo käydä lääkärissä tarkistuttaan poskiontelot kun tuo pää on niin omituisen oloinen...voi toki johtua myös verenpaineesta jota minulla tuppaa olemaan aika-ajoin. Vielä ei ole lääkitystä tarvinnut mutta voi olla että jos raskaudun niin sit pitää ottaa lääkkeet käyttöön. Aiemmissa raskauksissa on ollu rr koholla.

Yö meni läskiksi kun neiti ei vieläkään saanut nukuttua kunnolla kun kuume nousi ja sillä paleli. Alkaa huumori loppua tän sairastamisen kanssa :kieh: :snotty: . Enemmän ja vähemmän kipeenä ollaan oltu jo pian pari kk.... ihanaa tuo päiväkotielämä kun sieltä sit kantautuu kaikenlaisia pöpöjä kotiin, vaan minkäs teet kun töissä on käytävä.

Me ollaan otettu ehkäpä vähän turhan aikainen varaslähtö vauvelin tuloon.... vaihdetaan 7paikkainen auto ens viikolla :D . Oon ihan täpinöissäni, enkä malttais millään odottaa että saan lähtee sillä ajeleen. Sellainen sähkön sininen VW Touran. Pitäis vaan päästä entisestä eroon malhdollisimman nopeesti, mut maksavat tosi huonosti tosta kun on niin vanha auto. Jees, mutta pitänee mennä vilkaisemaan tuota riisipuuroa, ettei pala pohjaan. Hyviä sunnuntaihetkiä kaikille!!
 
Moi =) !

Mies näytti hyvin onnelliselta ja totesi,kun kerroin raskaudesta,että "no,sehän sujui helposti" :D :xmas: .Eilen oli maha kuin ilmapallo (näytti kuin olisi jo 4.kuulla...)ja nipisteli aivan valtavasti,välillä heikotuksia.Kumman nopeasti nuo oireet sitten plussaamisen jälkeen alkoivat :headwall: ,mies meinasikin,että taitaa olla psyykkistä |O !MInulla on kyllä aiemmissakin raskauksissa varhain alkaneet yökötys,väsymys,mahan turpoaminen :ashamed: .Kohta sitä joutuu käymään ostamassa äitiyshousut,inhottaa jos vatsasta kiristää.Ja KIITOS :flower: ,että sain luvan vielä pyöriä täällä turvallisessa ja mukavassa porukassa :hug: !

äiti vm70 voi kun nuo sinun oireesi kuulostavat lupaavilta :hug: !Olette ainakin olleet todella ahkeria :p .Mukava,että pieni tyttösi alkaa olla paranemaan päin :) .

säde83 :hug: kiitos onnitteluista!On tämä uskomatonta,yksi kerta riitti oikeaan aikaan .Olen vieläkin ihmeissäni :eek: .Toivottavasti teillä oli mukavat juhlat :flower: !Sulla sama kuin mulla aiemmin,vuotoa piisaa :ashamed: ,pian helpottanee.Ja toivottavasti teillä pian tärppäisi,niin ei 9kuukauteen tarvitsisi vuodoista piitata ;) .

Naksos :hug: ,kurja kun teillä nyt taudit koettelevat!Meillä ihan sam juttu,kun yksi flunssa alkaa,niin se on sitten menoa.Tämän vuoden alkupuoliskolla sairastettiin siis aivan koko ajan tammikuulta huhtikuun alkuun :snotty: .Oli kyllä vitsit vähissä :/ .Hei wau,onneksi olkoon uudesta autosta :flower: !

Terhi78 ja Ritsanampuja nyt sitten ahkerasti peittoja pöllyttämään :wave: !

mammeli83 :wave: tervetuloa mukaan kuumeilemaan tähän ihanaan porukkaan =) !

Mukavaa sunnuntai-iltaa ja alkavaa viikkoa :wave: !



kermis :heart:
 
:heart: :heart:

Säde .....................kp 7/ 25-35 ...yk 4
Terhi 78................kp 9/28-30 ....yk 3
Äiti vm70 .............. kp 22/28- ?......Yk 1
Ritsanampuja.....
Naksos.......
Mammeli83.......

Tämän alle kaikki tähtäämme =)

[/url]


Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:

Onnea :flower:




[/quote]

 
Huomenta =)
niinpä, klo on 4.10 mutta mua ei just nyt nukuta, menin juomaan kahvia vielä tuossa kuuden jälkeen illalla kun meillä vietettiin eilen noita neitin 14v. synttäreitä niin tässä loputulos eli joko illalla menee sängyssä pyörimiseen tai sit herään aamuyöllä enkä saa unesta kiinni :eek: Pikkuneiti heräs reilu tunti sitten ja otin sen tisuttelee vaik se olikin pienet hörppäsyt ja sit nukahti meitin väliin niin ite kävin laittaa kuivausrummun ja pesukoneen pyörii, ihme njuttu mistä tuota pyykkiä noin riittääkin :whistle:

Kermis aivan ihana tuo miehesi kommentti =) Meillä on käynyt tuon pikkuneidin kanssa niin et se yksi ja ainoa "vahinkolaukaus" joulupäivänä kun en syönyt noita pillereita "turhaan" kun tuo makuuhuone elämä oli niin harvinaista, kumpaakaan ei vain kiinnnostanut, niin sai alkunsa :ashamed:

Naksos toivottavasti teillä alkaisi neiti jo parantumaan :hug: Kovasti jaksuja. Itse ns. "pelkään" samoin et kun joutuu ensvuoden alusta hoitoon niin alkaa tuo sairastelukierre :(

Naksos, Ritsanampuja ja mammeli83 olisiko teillä jo antaa kiertopäivät niin pystyn päivittelemään listaan?

:attn: Mielestäni meitä on kiva porukka koossa täälä kun kirjoittelee =) Välillä tekisi mieli kirjoittaa vieläkin avoimin mitä nyt tulee kirjoiteltua niin jos ketä kiinnostaa ennenkuin Kermiskin katoaa tuonne odotuspuolelle niin perustin kerran tuossa kerhonpuolelle "vauvamasua haikailevat" ja meitä on sielä minun lisäksi 3 immeistä jotka kirjoittelevat avoimesti arkipäivän kuulumisia ( nyt kyllä muut jo raskautuneita ) niin vaan aattelin et jos ketä kiinnostaa niin sinne puolellekkin mahdollisuus päästä kirjoittelemaan ja vaihtamaan ajatuksia jne. hieman avoimimmin ennenkuin ns. tämä porukka hajoaa :'( Multa saa yv.nä salasanan :attn: Älkää nyt kanssa sisaret ymmärtäkö tuota nyt väärin, tottahan me tuola odotuspuolellakin päästään kuulumisiamme kirjoittelemaan jos tuola on neljättä odottavat ja jos ei ole niiin Kermis sit saa perustaa sen meille ja seuraamme perässä mahdollisimman pian ja tietty kirjoitellaan tänekkin puolelle jos joku meistä täälä joutuu olee pidempäänkin.

Meillä alkoi syyslomaviikko ja itse vietän viiimeistä kesälomaviikkoa B) Tänään lähdemme Tampereelle pariksi päiväksi eli ollaan hotellissa yötä kun mä saan sen henkilökuntahintaan niin ei maksa niin paljoa. Tytöt pääsee shoppailee ja me kuljemme mieheni ja pikkuneitimme kanssa ympäriinsä, tarkoitus on ainakin kävellä pispalan harjulle ja pyynikille =) Elokuussa kun oltiin Tampereella viettämässä "loma viikonloppu" niin käytiin sielä Pyynikillä niin sit kun mä vielä kiersin sinne pidemmän kautta niin kyllä kävellä sai. :kieh: Mielestäni Tampere on yksi kauneimmista kaupungeista mitä täältä lähietäisyydeltä löytyy
=)

Voi kun mulla alkanut ns. vihottelemaan alaselkä :eek: Ei se ole mulla aikaisemmin kiusaanut yhtään, ihmeellistä tai sit johtuu kun taas viikko tulee kun en ole käynyt punttisalilla :( Perjantaina en voinut mennä kun pikkuneiti oli kipeä ja meil muutenkin piti olla se 1v. kuvaus joka nyt sit siirtyi vajaan kahden vkon päähän. nyt aamullakaan en ehdi kun lähdetään sinne Tampereelle et jospa sit keskiviikkona ja otan mukaani lisäks isommatkin jos jaksavat herätä niin aikaisin ja itsekkin pääsisi sit samalla uimaan kun joku olisi pikkuneitin kanssa lasten altaalla ;)

Kaipa mä yritän ihan kohta lähteä tuonne sänkyyn vielä hetkeks. Palaien tiistai-ilalla lukemaan kuulumisianne ja päivittelemään listaa :wave:
Mukavaa viikkoa kaikille =)


 
Sopisiko joukkoonne uusi mamma? olen 26vuotias kolmen tytön äiti. Esikoinen on eskarissa, tosin nyt syyslomalla. Kakkonen täyttää reilun kuukauden päästä 5v ja kuopukselle tulee tämän kuun lopussa ikää 1v10kk. Olen alkanu potea vauvakuumetta! Vaikka niin moneen kertaan on ajateltu että nämä kolme meille riittävät.. mutta silti vielä tekis mieli yhtä:) Yritystä ei ole, pillereitä nyt popsin... Mulla taitaa olla krooninen vauvakuume,kun aina se vaan iskee,kun alkaa päästä kuopuksen kanssa helpommalla.

Viikon jatkoja!
 
Huomenta!

uusille oikein paljon tervetuloa joukkoomme!
Itsellä vuoto senkuin jatkuu, loppuvatkohan edes.. Onhan tässä menny jo puoltoistaviikkoa jos laskee ne kolme tiputteluvuotopäivää plus nämä "oikeat" vuotopäivät, ku 7.päivä meneillään. Pahoin pelkään ettei tärppi ihan heti käy ku hormonit nähtävästi aivan sekaisin ja lisäks ku vielä pääsääntöisesti yöllä imetän :(
Vauvan kyllä niin kovasti tahtois. Tuntuu et toi meidän pienin neiti on yhtäkkiä kasvanu isoksi, ei ole enää niin vauvamainen. On onnistunu kietomaan iskänki aivan täysin pikkusormensa ympärille, varsinainen hömppä koko neiti. Kikattelee ja antaa märkiä pusujaan. Ei sillä ettei mies olis vanhempienki lasten lumoissa. Jaksaa vielä peuhata illlan työpäivän jälkeenki, ihana seurailla heidän touhujaan :heart:
 
äiti vm 70 Mä en todellakaan ole varma omasta kierrostani, kun en ole kunnolla tietoinen kuukautisteni ajankohdasta, mutta pelkkien oireiden perusteella nyt olis menossa kp 13-15/28-? ja eka yritys... Elikäs nyt olis sitten arvuuttelujen perusteella otollisimmat päivät menossa raskautumiseen ;) .... Kummasti tässä oottelee jo miestä kotiutuvaksi :p ... hmm... elikäs joo.. jos tää nyt oikein menee niin testailemaan pääsee sitten isänpäivän korvilla, hiukkasen ennen ehkäpä. Jännää!!! Olispa nyt se ovistesti niin sais varmistella :/
 
Moikka! :)

Mahtuiskos tänne vielä yksi vauvakuumeinen lisää?
(Ei olla tosin ruvettu vielä yrittämään, mulla kun ei oo nuo kuukautiset vielä alkaneet synnytyksen jälken.)
Olen siis 27 vuotias 2 pojan (5v 4kk ja 2v 5kk) ja yhden tytön (7kk) äiti.
Olisi kiva kirjoitella muiden kuumeisten kanssa, kun en voi oikein kenenkään kanssa näistä haaveiluista jutella.
(sukulaisetkin ovat sitä mieltä että tää 3 on maksimi mitä saa haluta, lapsia siis) :(
Mites teidän ystävät, kaverit tai sukulaiset ovat suhtautuneet teidän vauva-haaveisiin/ yrityksiin?

Hauskaa päivää kaikille! :)
 
Tervetuloa vain joukkoon Tiukun äiti!

Me ei olla tuotu julki sukulaisille tai edes kavereille et neljättä puuhaillaan. Moni on kyselly et ette kai te kolmeen jätä, eli olettaisin et ihan ihan hyvin suhtautuvat jos neljäskin tulis :) Kuopuksen ristiäisissä kaverit naureskeli et sitte taas 1,5 vuoden päästä sauraavat
=)
Me ei olla saatu ollenkaan huonoa kommenttia et kolme riittäis, päinvastoin. Mutta älä sinäkään niistä välitä! Teidänhän se on päätös montako lasta haluatte.

Nyt kovasti jo näyttää et täti saattais vaikka jo lähteä, hiipumaan päin on. Jo olisikin aika :) Nyt vain sitte odottelemaan oikeaa aikaa, mutta sitä odotelessa voi toki harjoitella :)

Illan jotkoja kaikille!
 
äiti vm70:mulla toi kierto heittelee.ny menos kp 31/??ei meil viä tota yritystäkään ole... :saint: vieläi mietin,et mitä sitä tekis....toisaalta oes kiva lähtee opiskelee..mut toisaalta..tulis ikäeroa 3:sen ja 4:sen välille useampi vuosi..no,oeshan se sit iltatähti :whistle: kaikkee pyörittelee mielessä..autonvaihto..talo jää pieneksi...ja kilojakin pitäs karistaa..vieläi 3:sen jälkeen kiloja jälellä :ashamed:
 
äiti vm70 Nyt olis kp 17/n.30 yk1. Katotaan miks asettuu. Korjaillaan sitä sitten sen mukaan. :) Kierukan aikana kierto oli 14-58vrk. Keskimäärin molemmin puolin 27-35, mut sit oli näitä muutamia omituisuuksia |O
Joo-o, mekin päästiin peittoa pöllyttelemään viikonloppuna kun Niagaran putous lakkas vuotamasta kun seinään. :D Ja näyttäis olleen ihan otollinen ajankohtakin kiertoa ajatellen :xmas: Mutta kun ei siitä tosiaan nyt tiedä juuta ei jaata, niin turha tästä ekasta yrityksestä on vielä ruveta jännäilemään. Tosin esikko sai alkunsa heti ekasta kierrosta kun jätin pillerit pois. No joo, ei nyt vielä aloteta :D
Oma äiti tossa tokaisi et älä nyt neljättä heti perään kun nuokin ovat sairastelleet niin paljon. Kenellekään emme ole tästä yritys meiningistä puhuneet. :) Äitin kanssa oli vaan muuten juttua kun tuo kierukka ei sopinut että mikä ehkäisyksi. Ja sanoin etten sterilisaatioon vielä rupea, jos uhden pienen nyytin vielä haluais. :heart: Mutta ei hän mitenkään kauhuissaan tuntunut ajatuksesta olevan.

Ankea sadepäivä taas tulossa, täytyy lähteä kuopukselle uusia saappaita ostamaan kun rassukalla oli kaikki sukat eilen ihan märät kun oltiin ulkona. Vaikka ei mitään isoa reikää missään näy niin jostain vuotavat.

Plussauutisia odotellen :wave:
 
Hei!

Uusille pinoutujille oikein paljon tervetuloa tasapuolisesti!

Ja nyt valitusta :headwall: :headwall: ...mulla on aivan älytön hinku peiton alle ja tuntuu että koko ajan vaan :p :p :p ...... mutta ei...mies on jotenki nyt noissa auto hommissa niin kiinni et ei huomaa kun minä tuskissani kiehnään ympärillä, mutta en viiti sanoo että nyt olis kuule niin mahoton meno päällä että oksat pois... :LOL: .Olis muutenki varmaan otollinen ajankohta tehdä pikkukavereita meidän palleroisille. Mut on tää yhtä tuskaa...en muistakaan milloin olis ollut näin kamalat himot :eek: :/

Mutta kai se tästä iloksi muuttuu, mun mies ei ole kyllä sellaista sorttia että malttais montaa päivää hänkään odottaa :LOL: :LOL:
Mutta näin keskiviikon ammun kunniaksi kaikille iso :hug: ja mukavaa päivää!

p.s. en tiedä mitä kipuja mut hieman selaista menkkamaista jomotusta on tuntunut eilen ja tänään tuolla mahassa, et oliskohan ovulaatio sitten meneillään.....
 
:heart::heart:

Säde .....................kp 9/ 25-35 ...yk 4
Terhi 78................kp 11/28-30 ....yk 3
Äiti vm70 .............. kp 24/28- ?......Yk 1
Ritsanampuja..... kp 18/30 .........yk1
Naksos....... kp 15-17/28-?
Mammeli83....... kp 32/ ???
Tiukun äiti.....
pauliina 82........

Tämän alle kaikki tähtäämme :wave:

[/url]


Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:

Onnea :flower:





 
Moikka =)
Kiva kun ollaan saatu uusia, tervetuloa :wave:
Anteeks, päivitys meni näin päivään kun aamulla lähdin salille ja uimaan ja enkä jaksanut nousta ihan niin aikaisin kuin normisti :ashamed:
Oltiin ma-ti reissus eli Tampereella tuli käveltyy ja sieltä saatiin jokainen flunssa :eek: minä pahimman. Eilen olo oli kyllä niin nollissa ja miehellä hyrrää nyt vuorostaan hormoonit, mulla ei tekis enää yhtään mieli ja illalla sit suostuin kun olin hetken nukkunut niin tuntu jotenkin epämielyttävältä koko homma, sattukin :ashamed: ja just vielä muutama päivä sit kävin kuumana kuin mikäkin narttukissa maaliskuussa. Miten voikaan mennä näin laidasta laitaan :eek:

Naksos ainakin sulla olis kp.t aikasta lailla viittais ovikseen et toivotaan et saat tuon miehesi kellistettyä :heart: Jotain mukavaa päälle ja sinne auton viereen kun lapset nukkumassa, jos vain mahdollista. Kaikki keinot sallittuja tässä sodassa ja rakkaudessa :saint:

Anteeks, nyt jäi vielä jotain kommentoimatta mutta palailen illemmalla paremmin ;)
Mukavaa päivää kaikille!


 
Ritsanampuja Mä luulen että meillä olis vähän samanlainen reaktio jos kertoisin omille vanhemmilleni yrityksestä...nehän kauhistelis että kun te ihan väsytätte ittenne ja lisää paineita... joo, kyllähän sitä varmasti on hommaa jos nelonen päättää syntyä, mutta onpahan talossa elämää =) . Samat vaikeudet ne vastaan tulee oli lapsia kaks tai viis. Mut sullakin olis aika hyvin kierto just nyt B)

säde83, meidän yrityksestä ei myöskään olla pidetty meteliä, ainoastaan kaksi ihmistä tietää että mitä on meneillään...tosin oli anoppi aavistellut tuon 7-paikkasen auton laiton myötä...mutta ei me mitää kerrota ennekun jotain tapahtuu.

Mies mulle naljaili kun olin sille pahalla päällä kun se ei ole kellistäny mua...alkoi itteäki naurattaan että no ei siitä edellisestä kerrasta nyt niin pitkä aika vielä ole. Niinkuin äiti vm70 sanoikin niin kp:t olis nyt aikas hyvin kohillaan, että kyllä mä kovasti yritän tulosta saada tehtyä :D

Meillä flunssa hellittää pikkuhiljaa...lääkekuurit puree. Tytöllä ei ole ollut vielä tälle päivälle kuumetta et nyt peukut pystyyn että tautui kaikkoais vihdoin. Onhan sitä kuumetta ollutkin jo viikon. Itselläni poskiontelotulehdus ilmeisesti laantuu, kun pää ei ole ollut nyt kipeä ja nenä tukkoinen. Jospa tämä tästä suttaantuu =)
 
Huomenta kaikille! :)
Ja juu, ei todellakaan kerrota kenellekkään että vauvakuumetta on.
Kolmosta kun yrittettiin/ odotin niin en kertonut silloinkaan. No äitini huomas sit kun maha oli jo iso ja sanoi suunnilleen näin "oletko sä paksuna?!?!" Ja rupes itkee, ja ei siis ilosta..
Mun osa serkuistakin sai tietää vasta viikkoa ennen kun kolmonen syntyi. Oltiin mummolla käymässä. Serkutkin oli et "mitä, onko teille kolmas tulossa". Ei ollut mun äiti varmaan kehdannut kertoa.. Siinä sitten juttelivat yhdessä, kuinka rankkaa on 3 lapsen kanssa..
Kiva et tällä saa sitten näistä vauvahaaveista kirjoitella.
Sain tiistaina selän jotenkin niin kipeeksi etten oo pariin päivään oikein mitään saanut tehtyä. Tänään pitäiskin sitten siivoilla kunnolla.
Viime yönä oli taas sellasta inhottavaa kipua alaselassä/ lantiolla, jospa se nyt mullakin vihdoin ne kuukautiset alkais. Pitäkääs peukkuja :)
Mä taidankin olla vähän outo kun niitä toivon ;) Toivotavasti teillä muilla ei sitten enään alkaiskaan :heart:
Esikoinen laittoi mun tukkaan eilen pyykkipoikia ja sanoi et "nyt susta tulee kaunis tyttö" :D Kyllä tuli hyvä mieli :heart:
 

Yhteistyössä