Neljännestä kuumeilevia??

Heippa!
Pakko oli tulla vielä kurkkaamaan työpäivän jälkeen :wave:

Hienoa kermis että lapset parantuneet :hug:
terhi78 pahoittelut tädistä :hug: Onnea tähän alkaneeseen kiertoon :heart:

itse yritän juuuri nukuttaa pikkuneitiä tisulle kun heräsi isänsä sylistä tulooni ja isoilla neideillä koulukirjoja, vaatteita kateissa et onpas ihanaa taas ja juuri nyt kastui housuni :eek: Pikkuneidin vaippa laitettu pikkasen löysähkösti :/ No, jospa kaikki vielä kuittaantuis tässä kun lopulta pääsisin tuonne meidän makkarin puolelle ja saisin tuon ukonkin rinnalle :p


 
[/url]

Kermis tytöt; -03, -05, poika -06
Säde 83 tytöt; -04, -08, poika -06
Äippä 84
mamma 84
Äiti vm70 tytöt; -92, -94, -07
Terhi78
Miltski
Ritsanampuja
FantasticFour ?
sadettajat ?




Äiti vm70 .............. kp 15/28?.....Yk 1
säde .....................kp 28 t.32/ 25-35 ...yk 4
kermis ..................kp 29/30-35
Terhi 78................kp 2/28-30 .....yk 3

Tämän pupun alle kaikki tähtäämme =)



Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:

Onnea :flower:
 
Huomenta!

Eipä se mies sit illalla jaksanutkaan, melkein tuli itku,
tyhmä minä :'(
Nyt kun tikutin niin onpa ailakka viiva ja eilisessä tikussa väri lähtenyt ja läpinäkyvä vahva viiva :eek: En kyllä käsitä. Hulluks täs kohta tulee ton oviksen bongauksen kanssa eli nyt elän siinä uskossa et ovis oli ja meni mut en vain huomannut tai sit tulossa vasta mutta koska :/ Eihän tämä vauvan teko saisi tällaiseksi mennä :ashamed:
Nyt vain pää pystyyn ja katse eteenpäin =) Nautitaan sit tänäiltana toisistamme, on ovis ollut tai ei :p

Kermis ja säde kovasti peukuttelen että täti pysyisi kaukana ja pian pääsisitte testaamaan

Oikein mukavaa päivää kaikille :wave:
 
Moikka :) !

Aamusella äiti vm70 jo onkin ehtinyt pinoa päivittämään ja aivan kertakaikkisen suloisen kuvan iloksemme :) ! No voi höh :( ,harmi ettei iltaviettelys onnistunut.Täällä kävi samoin la,kun olisin mielelläni "kierinyt",niin miestä väsytti |O .No sunnuntai-aamuna piilossa peittojen alla sitten päästiin harrastamaan läheisyyttä :whistle: .HIeman hankalaa,kun joutuu lapsia varomaan,etteivät pöllähdä makkarin ovesta sisään sopimattomalla hetkellä :/ .Siksi yöt parhaita läheisyydestä nauttimiseen :p :heart: .

Eilen illalla nukkumaan mennessä oli kyllä aivan järkyttävät munasarjanippailut :kieh: ,lähellä oli etten napannut buranaa avuksi.No lopulta sain unen.Eli samat "vaivat" jatkuvat,hassua kyllä rinnat tuntuvat täyteläisemmiltä,mutta ikävä kyllä en usko raskautumiseen :ashamed: .SE viimekertainen oli "harhalaukaus",liian aikaisin ennen ovulaatiota ja kun ei ollut vielä lääkärillä tullut käytyä,niin lisää ei harrasteltu :snotty: .Nyt seuraavassa kierrossa tuota ukkoa on kyllä sitten kellisteltävä ahkerasti :whistle: :p .Mutta ei kai niitä tuloksia synnykään ilman hyviä harjoituksia... :xmas: ?

Nyt kahvia ja suklaavaahtorullaa nauttimaan!Kuulumisianne odotellen

kermis :wave:
 
Heipsan!

Kermis, meikä on nyt googlettanut ja yrittänyt lukee oviksesta kaiken mahdollisen, mistäköhän ihmeen syyst :ashamed: niin jossain oli et siittiöt voi elää jopa 7vrk et eihän sitä koskaan tiedä :heart:

Ihmettelen suuresti, tämä ensimmäinen kierto ilmeisesti sen verran sekaisin että ovista en ole bongannut vieläkään :eek: Tikut näyttää jo toista viikkoo samanlaista viivaa :( Ei pitäis stresssata mut minkäs teet luonteelle :headwall: :ashamed:



 
:wave: !äiti vm70,ihanko totta?siis voivatko tosiaan elää 7vrk?Kun su aamu silloin harrastelimme ja bongasin,että ovis oli ti tai ke :ashamed: .Mutta tämä olo tosiaan puhuu ihan sen puolesta,että kuukautiset ovat alkamassa.Kun luin tuolta alkuraskauden oireista juuri plussanneilta,niin monilla oli jäänyt valkkarihana päälle ja mulla kyllä aivan kuiva alakerta :ashamed: .Juuri kuten ennen kuukautisia :snotty: .No mutta katsellaan,pitäähän tässä nyt jotain jännitystä olla,kun tuo lupa nyt sitten oikein virallisesti hankittu lääkäriltä ;) !

:hug: ihan varmasti tuo ovisviiva vahvistuu !Sulla on ollut siellä pienen yösyöttöäkin.Ja olikos se nyt niin,että sinulla oli ekat kuukautiset vasta?Pitkäänhän ne pysyivätkin poissa,kun imetät.Hormonit palautuvat sitten perässä,aivan varmasti!!Mulla on aivan sama "vika",stressaan liian helposti,jo nyt mietin mitäs jos tulee pitkä kierto,kun nyt tässä kyttää näitä PMS-oireita :ashamed: .


[/b]terhi78 kun täti häädetty,niin uutta yritystä kehiin :hug: !Minullakin tuo kierto heittelee 30-35 päivän väliä,kun liikaa tulee stressattua ja kytättyä :/ .

kermis
 
äiti vm70 tarkoitan siis positiivisessa mielessä,että upeaa kun olet noin pitkään pystynyt imettämään :flower: !ettet ymmärrä vain väärin.,piti selventää.MInulla lapset vieroittivat itsensä valitettavasti jo 10kk,keskimmäisen jouduin vieroittamaan 1v1kk kun kauhea raskauspahoinvointi ja kuopus vieroitti itsensä jo 8kk :ashamed: .Olisin niin mieluusti imettänyt ainakin vuoden ikään. :ashamed: Mulla jotenkin tuo maito mennyt puolen vuoden imetyksen jälkeen laihaksi :( .

kermis
 
No täällähän minä vielä pyörin :D !äiti vm70 neuvoisitko miten tuota laittamaasi linkkiä voisin käyttää hyväkseni eli miten noita kuvia saadaan sitten tänne viestien lomaan laitetuksi?Olen kyllä totaalisen tumpelo :xmas: .

kermis :)
 
Hei, älkää vaan kyselkö mitä mä taas olen tehnyt tuola sivuilla :ashamed: mutta ajattelin jakaa ne teidän kanssanne jos vaikka olisi jotain hyötyä :heart:

Hedelmällisyyden maksimointi
Tämä kokoelma mahdollisuuksien nostamisesta perustuu netissä hajallaan olevaan tietoon ja satojen ihmisten kokemuksiin ja vinkkeihin, eikä se ole lääketieteellisen tiedon tai edes tieteellisesti todistetun tiedon lähde. Jos niitä kaipaat, käänny lääkärisi puoleen. Osasta tiedoista voi olla lääketieteellisiäkin tutkimustuloksia, mutta yhtä hyvin osa tiedoista voi olla täyttä huuhaata. Joistakin voi olla tutkimustuloksia, mutta tutkimusta ei ole tehty tarpeeksi, että niitä voitaisiin sanoa faktoiksi.

Osa keinoista lienee pelkkää uskomusta ja osasta saattaa olla hyötyäkin. Käytä näitä niin kuin parhaaksi näet.

Ajoitus

Ajoitus on kaikista tärkein asia. Katso Pesu-sivujen ovulaatiolaskuria sekä kohtaa raskauden alkaminen
, jos ajoitusasia ei ole vielä tuttu.

Liikunta

Vähentää stressiä.
Erityisesti vähän liikkuville ja huonokuntoisille voi kevyen liikunnan lisäämisestä olla apua.
Liian kova liikunta (esim. kilpaurheilu) voi kumminkin stressata elimistöä liikaa ja vähentää tämän takia hedelmällisyyttä.
Parantaa yleiskuntoa ja terveyttä
Auttaa vähentämään elimistössä olevan rasvan määrää ja lisää siten joidenkin naisten hedelmällisyyttä.

Rakasteluohjeita

Kannattaa rakastella joka päivä aamuisin valot päällä. Jos miehellä on alentunut siittiötiheys, kannattaa rakastella vain joka toinen päivä. Siemennesteessä pitäisi olla eniten siittiöitä aamuisin.
Lähetyssaarnaaja-asento saattaa olla paras. Muita mahdollisuuksia ovat takaa päin tai kyljellään rakastelu. Kyljellään rakastelu voi olla hyvä vaihtoehto, jos mies on ylipainoinen tai hänellä on selkäongelmia. Tavoitteena on, että sperma menisi mahdollisimman syvälle. Eli olisi hyvä, että mies lauetessaan painautuisi niin syvälle kuin mahdollista.
Olisi hyvä, jos nainen saisi orgasmin vasta miehen jälkeen. Naisten orgasmissa tapahtuvat kohdun supistukset edistävät siittiöiden joutumista suoraan oikealle maaperälle, eli kohdunkaulan kanavaan. Jos siittiöt jäävät uiskentelemaan emättimeen, kuolevat ne nopeasti epäedullisen happaman ympäristön vuoksi. Orgasmissa kohdunkaulan kanavan limatulppa pullistuu osittain emättimen ulkopuolelle ja takaisin vetäytyessään vie siittiöt mennessänsä kohdunkaulan kanavaan.
Siitä, että nainen on kiihottunut, saattaa olla apua.
Usein neuvotaan myös, että naisen kannattaisi jäädä makaamaan vaaka-asentoon rakastelun jälkeen tai jopa laittaa tyyny takapuolen alle, että siittiöt matkaisivat oikeaan suuntaan.

Kivekset tulisi pitää viileinä.
Bokserit ja väljät housut (tiukkojen alushousujen ja farkkujen sijaan) sekä kuumien kylpyjen ja pitkällisen saunomisen välttäminen saattavat auttaa, koska kivesten normaalilämpötilan pitäisi olla 1 aste celsiusta ruumiinlämpötilaa alhaisempi. Normaalia korkeampi lämpötila saattaa vähentää siittiöiden muodostumista. Myös kylmässä vedessä uiminen saattaa olla hyödyllistä tämän takia.

Tässä siis ko. sivustolle;
http://metku.net/~pesu/hedelmallisyydenmaksimointi.php

 
Kermis Älä nyt suotta hättäile, mun imetys on olllut tietoinen valinta ja minun onneksi tytöt ovat aina olleet "tissiriippuvaisi" :D Tätäkin neitiä olen kyllä ajatellut imettää vielä jonkin aikaa kun vielä näyttää huolivan ja lapset on yksilöllisii :heart:

Kuvan laitosta
Kun ensin klikkaat jotain aihetta ja löydät sieltä kuvan niin tuplaklikkaat sitä, Huom. mulla ainakin ns. kaksi sivua silloin auki eli tämä ja sit tuo glitter.
Alas tulee kaksi laatikkoa jossa tekstiä ja klikkaat kerran sitä alempaa jossa lukee url....jne. paina vasempaa hiirinäppäintä ja klikkaa kopioi,
tulet tänne ja klikkaat taas sitä vasenta hiirinäppäintä ja liitä.
Aluks on pelkkäää tekstiä mut kun lähetät tuosta tuon viestin että vastaa niin sit näkyy kuva


 



äiti vm70 :hug: KIITOS!Erinomaiset ohjeet :flower: !Joskus kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa,jos sopiva löytyy =) .Ja oikein mukava lukea tuosta hedelmällisyydestä&ohjeista :D .

Mitäs muille nelosen kuumeilijoille kuuluu?Olisipa hienoa,jos pinossamme päästäisiin testailemaan pian,josko pieniä salamatkustajia olisi hypännyt kyytiin =) .

kermis :wave:
 
Huomenta!

Itse lähden tänään käymään tätini luona Perniössä pikkuneidin kanssa eli matkoihin menee tuon reilu 3h yhteensä.
Illalla mies oli jälleen väsynyt ja tietäähän sen meikän fiilikset silloin, harmitti, itketti jne. :ashamed:
Ovis nyt ei ainakaan vielä ole ollut et jospa lähipäivinä ja jos nyt illalla sit mies jaksaisi ;) :p
Mukavaa päivää kaikille!


 
Hei :flower: !

Ihastuttavan kuvan äiti vm70 tänne laittanut :heart: !Pikku-kiikkaaja :) .

:hug: no voi höh,jospa ne halut tänä iltana sitten kohtaisivat :heart: .Minullekin tiukka paikka tulla torjutuksi,vetäydyn kuoreeni tai tyynyyn nyyhkimään :ashamed: :'( .

säde83,mitäs kuuluu?olisiko salamatkustaja matkassa :heart: ?

Itsellä nämä PMS-oireet munasarjoissa kipuilevat.En kyllä muista,että vähään aikaan näin kauan olisivat kestäneet :headwall: :kieh: .Tulisi nyt vain täti reilusti kylään,jotta sitten pääsisi tämän vauvayrityksen tosissaan alkamaan :heart: .Jännittää kyllä ihan vietävästi,kun aiemmat raskaudet alkaneet helposti ja itse asiassa kuopus sai alkunsa "vahingossa".Miten sitä osaisi olla ottamatta paineita?kun pelottaa,jos se vaikeuttaa raskautumista :ashamed: :| .

Ajelehan äiti vm70 varovasti!Mukava tuommoinen päiväreissu =) !

kermis :wave:
 
Huomenia! vaikkei kovin aamu enää olekaan. Mellä lapset on tyttö 04, poika 06 ja tyttä 08, huomasin et olitte laittanu muutkin.

Nyt tänä aamuna näyttää et täti tulis :'( Ei yhtään kiva ku kolme päivää on ihan hailakkaa punaista tullu vessa käynnin yhteydessä, niin sitä pienesti on toivonu et täti ei tuliskaan. Mutta tänään maha on kyllä kipeä ja verta tulikin pikkusen et ihan saletti niin tänään ne virallisesti alkaa. Osaisko joku sanoa et mistä johtuu et ku nytkin siis kolmena päivänä tullu pienen pientä vuotoa, sellaista hailakkaa? Viime kierrossa tätä kesti neljä päivää ja sit siihen jatkoksi viel 5 varsinaista vuotopäivää.

Mulla oli kans tunteet pinnassa ku silloin oletetun oviksen aikaan parina päivänä mies oli niin väsy etten millään saanu houkuteltua peittojen väliin. Tosin en voi varmaksi tietää oliko silloin edes ovista ku kierrosta en ollu varma. Siksi yriteltiin pidemmällä ajanjaksolla joka toinen päivä puuhailla et olis edes pieni mahdollisuus raskautua, mut kaks iltaa jäi peräkkäin väliin ku mies ai jaksanu. Kyllähän minua harmitti.

Kun nyt osais olla stressaantumatta koko tästä raskautumispuuhasta. Nimittäin ku kolmosta yritettiin niin mulla varmaan keho reagoi tähän stressiin ja muutama kierto venyi kahden kierron pituiseksi, melkein kaks kuukautta sai odotella aina menkkoja.

Mulle saa laittaa sen kp1, niin vain tais taasen käydä. Mutta odotellaan teiltä muilta hyviä uutisia!!
 
säde83 :hug: !Kyllä tämä naisen kroppa hormoneineen on niin ihmeellinen :/ .Valitettavasti minulla ei ole "tietoa" mistä tuo tiputtelu voisi johtua,minulla usein alkavat kuukautiset pienellä vuodolla,jotka sitten jo noin 6tunnin sisään muuttuvat erittäin vuotaviksi.Ja isoa vuotoa jatkuu 2-3päivää sitten 2-4päivää pienempää.Ja ne isot vuotopäivät ovatkin mahdottomia,kun rättiä saisi olla koko ajan vaihtamassa :$ .Ja juuri tuota kierron venymistä minä pelkään,kun tässä niin tarkasti kroppaansa vahtii,että juuri pelkästä stressistä kierto venyy

:headwall: .

Omasta navasta,järkyttävä vihlaisu oikeassa munasarjassa,kun kuopusta matolta nostelin sänkyyn nukkumaan |O .Ja ei kai vain hiiva ole tulossa,huomasin vessassa käydessä vaaleankeltaista (ei limaa!) paperissa.Olen kyllä mässäillyt aikalailla makeaa,kun viikonloppuna oli vieraita,edellisviikonloppuna esikoisen synttärijuhlia vietettiin plus tämä jokapäiväinen herkuttelu kaffeaikaan :ashamed: .

kermis :wave: (ja kahville ja ihan pari keksiä :xmas: ...)
 
Myöhäisiltoja :wave:
Kiitos kermis reissu meni muuten hyvin että pikkuneiti jostain syystä ei enää tahtonutkaan nukkua kotitulomatkalla vaan tunnin verran lopusta itkeskeli, sai väännettyy itseensä vinkkuun istuimessa ja tietty itkuisena oli ihan hikinen et yritin pitää auton puhaltamassa kylmällä ettei enempää hikoilis ja milloin pitelin kättä sen pään tukena et rauhottuis ja milloin kuittia tai auton parkkikiekkoo mut mikään ei auttanut. Kotiin kun päästiin niin neiti yhtä hymyä paitsi kun lähdin hakemaan isosiskoa kerhon vedosta niin sit taas tuli itku et äippä lähtee ja puuron syönti tyssäs siihen eikä kelvannut vaik kuinka iskä olis syöttänyt. Nyt tissiteltiin tunti ja het kun laitan omaan sänkyyn niin ei millään, itku tulee. Nyt nukahti välittömästi kun käytiin köllöttää meidän sänkyyn ja ilman tisua mut miten taas käykään kun siirrän omaan sänkyyn :eek: mikäköhän meitin neitiä nyt oikein vaivaa? Neljäs hammas puhjennut täs jo aikaa sitten alas kun on niin kovasti esillä mut huomattiin vasta eilen punttisalilla :ashamed: onkohan neiti tulossa kipeäksi vaiko onko nyt vaan jokin vaihe?
Kermis ihanan kuvan tosiaan oletkin löytänyt, aivan hellyyttävä :heart: Mä ite tykkään ihan hirmuisesti noista NallePuh-hahmoista =)

Säde iso iso hali :hug: :hug: Itse en osaa sanoo tuohon tuhrutteluun mitään, mulla oli vain ekana päivänä tuhrua ja sitten alko kunnolla :ashamed: Mitä jos kysyisit asiaa vaik neuvolasta?

Nyt taidan mennä pehkuihin, jospa :p
Palaillaan aamulla :wave:
 
Huomenta!
Turhaan siis kiirehdin illalla nukkumaan kun lopputulos on nyt luettavissa :$
Nyt en ymmärrä meistäni yhtään :( Viime viikolla oli tosi virtuaali, jaksoi lähes päivittäin ja oli jopa aloitteen tekijä mut kun vaan ei sitä ovistakaan vielä ollut enpä tiedä onko nytkään vaik kp onkin jo17 niin mies on tehnyt täydellisen stopin :eek: Ei jaksa, väsyttää :x Kysyinkin et mikä vika muhun nyt yhtäkkiä on tullut mut on vaan väsynyt eikä aina voi haluta IO Vaik kuinka olen yrittänyt lämmitellä niin ei mitään ja siitähän mulla meinaa tulla :'( ja hiljaksiin nyyhkytellyt et mikä mussa nyt on vikana, typerä minä :ashamed: En mä pelkän vauvautumisen takia halua vaan ihan muutenkin :headwall:

Anteeks tämä purkaus mut olis kiva tietää et onko joidenkin muiden miehillä samanlaisia väsymys jaksoja :eek:




 
Huomenia =)

äiti vm70 :hug:

Kyllä meilläkin on joskus noin, silloin mua kans kiukutti ja itketti ku oviksen tienoilla just mies oli niin väsy yms. ettei jaksanut alkamaan peittoja heiluttelee. Ei kyllä tienny sillo ihan tarkalleen et vois olla ovis parhaillaan, oma mokani ku en sanonu. Välillä itsestä tuntuu et mies kuvittelee et vain ja ainoastaan sen takia haluan niin tiiviisti peuhailla ku vauvaa toivotaan, mut kyllä kai sitä muutenki voi. Voi olla et kuvittelen. Mut, asia puhuttiin ja mies sanoi et min olis pitäny kertoa jos ovis on just silloin, ei ois halunnu pahoittaa mieltä. Mut ei meiolle tullu ku kahden päivän mittainen tauko, muuten joka toinen päivä mut eipähän tärpänny. Ei tässä vaivuta viel symkkyyteen, onhan tässä aikaa. Ihanaa olis kyllä saada kesävauva =)
Mulle saa korjata kp2, kylläpä mahaan osaaki sattua :(
Ei kuin kaikille tosi paljon plussatuulia ja yrittäkäämme saada miehet lämpimiksi oikealla hetkellä :p
 
säde anteeksi aamuinen päivitysvirhe, nyt korjattu ja kiitos halista, lämmittää kovasti vaikka virtuaalinen onkin :hug:

Ehkä miehestäni vain tuntuu et painostan liikaa tjotain..... jos nyt ei tärpännyt täs kierros niin ens kerralla sitten enkä aio puhua oviksesta ym. siinä vaihees mitään. Nyt ehkä tuli vähän liikaakin ns. painostettuu :ashamed:

Nyt vain aletaan jännäilee et koska se täti saapuu eli tuleeko loppukuusta vaiko venyykö tämä eka kierto kovinkin pitkäks ennenkuin tasaantuu.
Ovistikku näytti jälleen samanlaista viivaa jota on näyttänyt jo pari viikkoo :eek: en käsitä.

Kermis koskas sä oikein meinaat testata vaiko odotatko pitkäänkin vielä tuota tädin saapumista ja tottahan toivomme että ei saapuisi? :hug:

Meidän pikkuneiti on tulossa ilmeisesti kipeeks tai jotain, aamul ei maistunut puuro kunnolla ja tissillä roikkumista, nytkin kun tultiin kotiin jumpalta (niin sieläkin oli niin vaan syliä ja mitään ei oikein halunnut tehdä ) nukahti autoon ja siirsin rattaisiin niin hetken oli rattais ja taas hereil ja nyt taasen tissillä ja onkin aikasta lämmin, taitaa olla kuumetta mut kun ei ole kotona ehjää kuumenittarii kun sitä ei ole tarvinnut niin aina unohtuu käydä ostamassa. Tuossa nyt tosiaan torkkkuu tissi suussa :( Äsken kun yritin laittaa sitä meidän sänkyyn niin piristy vaan ja alko riehuu. ota siitä selvää. Tästä on niin kauan kun ollut viimeeksi näin pientä ettei tunnu osaavan tulkita mikä vaivana vaik eipä noista muutenkaan ota selvää, huoh...

Mukavaa päivää kaikille :wave:


 
Moikka =) !

äiti vm70 tilasin tosiaan mammaksilta kolme raskaustestiä,mutta saa nähdä miloinkohan niitä pääsisi käyttämään :snotty: .Nyt tuntuvat PMS-kipuilut tasaantuneen,joten eiköhän tuo täti punainen kyläilemään tuota pikaa saavu.Ihanaahan se olisi testata,mutta olen tosiaan 99%varma,etten ole raskaana :snotty: .Missään nimessä en halua olla tässä pessimisti,mutta realisti kuitenkin :ashamed: .Mutta JOS la mennessä ei menkat ala niin sitten testaan.

MInä tässä jo töpinöissäni aloittamaan virallista yrityskertaa 1.Kyllä mietityttää,kun miestä "pitäisi" olla sitten kellistelemässä ahkerasti,ja kuitenkin osata olla sitten painostamatta liikaa ja kyllähän minä haluan peittoja pöllyytellä muutenkin kuin vain vauva mielessä :p :heart: .Viittaan tällä tuohon äiti vm70 aloittamaan aiheeseen,josko mies kokee että vain vauvantekoa varten läheisyyttä :headwall: :ashamed: .Ja kyllähän voi muutenkin välillä tulla suorituspaineita,kun kuitenkin kumpikin toivoo,että vauvasiemen koetetaan saada kylvetyksi ja itämään.MUTTA myös nautiskelu toisistaan ilman "taka-ajatuksia",ihan läheisyyden takia on niin tärkeää.Sori sekava sepustus,toivottavasti pääsitte edes hieman jyvälle mitä ajan takaa :/ .Puhumalla varmasti paras :heart: !


säde83 hyvä,että olet jo paremmilla mielin :hug: ,onneksi tulee seuraava yrityskerta :heart: .

äiti vm70 ,no huh!oli teillä sitten kotimatka säätämistä :/ !Hyvinkin pikkuneitinne voi olla tulossa kipeäksi,niin paljon flunssapöpöja liikkeellä.Ja pienillähän tuo heti näkyy käytöksessä ja ruokahalussa :/ .HUs,pöpöt pois sieltä :kieh: !

äiti vm70 :hug:



kermis (tätiä pakoillen,piiloa etsien :xmas: ...)
 

Yhteistyössä