Neljännestä kuumeilevia??

moikka!

huih,pino oli putoamassa,joten nostoon hop :attn: :) !MItäs kuuluu arvon naiset?Täällä edelleen sitkeän flunssan kourissa minä ja lapset.Esikoinen meni tänään eskariin,kun hänellä parempi olo.Huomenna viedään ainakin pienin lääkäriin,kun meillä tuo lomamatka alkaa kolkuttelemaan ovella.Ei kiva jos matkalla saa haeskella lääkäriä :( .Toivottavasti onnistumme viimeistään etelän lämmössä karistamaan flussapöpöt :kieh: !Lisäksi täällä täti kylässä,mutta onneksi tuli suht ajallaan.Pääsee sitten testaamaan hotellin uima-allasta.Viimeksi olen yrittänyt jotain uimisen tapaista 10v sitten :whistle: .

Toivottavasti tähänkin pinoon saisimme niitä kaivattuja plussauutisia lisää =) !Itse odottelen tai siis mieheni kanssa odottelemme tuonne lokakuun lääkärille asti,jossa selvitellään vieläkö neljäs raskaus/sektio mahdollinen :ashamed: .Jännittää ja toivoo parasta.

TUlkaahan kertomaan kuulumisianne ja mukavaa päivää naiset :wave: !

kermis
 
Yk 7 tuotti tuloksen, plussa napsahti. Tai ilman ehkäisyä ollaan oltu kuopuksen syntymästä asti (kohta tuo täyttää jo kaksi) mutta menkkoja ehti olla vasta puoli vuotta. Ihan onnesta mykkyrällä, vasta tuo mies tietää, koululaisille kerrotaan kun vähän aikaa ehtii mennä (esim. eka ultra takana). Onnea muille yritykseen!
 
Moikka!
Ajattelin hieman ilmoitella että mukana ollaan kun nettiyhteys on temppuillut ihan urakalla. Sit kun teen vikailmoituksen niin parin päivän pääst toimii ja sit ehdin perua ilmoituksen niin eikös taas ole pimeänä ja Grrr.. :$ raivostuttavaa

Kekkeri Hirmuisesti Onnea :flower: :heart: Älä kokonaan karkaa tuonne odotuspuolelle eli tule välillä kertoilemaan kuulumisiasi meille. Pienelle kovasti tarrasukkia ja vauvaliimaa :heart:

Kermis toivottavasti flunssa jo taltutettu, jaksuja :hug: Oikein mukavaa tulevaa lomaa teille B)

Miltski kyllä tuo miehesi nyt alkaa pehmeämään kun kerta jo isompi autokin hommattu :hug:


Eilen oli mieheni mummon hautajaiset. Meitä oli n. 40henk eli puhtaasti suku. Pohjanmaalta tuli pikkubussilla n.15henk kun mummo aikanaan syntynyt Kinnulassa ja asustanut Halsualla
Muistotilaisuus oli kaunis vaikka helppoa se ei minulle ollut, varsinkin kun jouduin vielä sieltä lähtemään suoraan töihin Nyt kuitenkin mummo päässyt sinne minne halunnut jo pidemmän aikaa ja elämä jatkuu.

Itselläni on alkanut uskomaton valkkarivuoto. Useampana päivänä valkkaria tullut niin että olen joutunut käyttämään ihan suojaa :ashamed: Tänään taas tikuttelin et oisko lähenevä ovis ehkä kyseessä niin aikaisemmin ollut tosi hailukka niin nyt oli lähes kontrolliviivan vahvuinen eli ehkä sittenkin alkaa tuo hormoonitoiminta palailee ja löytyy noihin oireiluihin tosiaankin selitys. Sanoin tänään miehelle et nyt sit jaksettava heiluttaa ahkerasti tulevana viikkona ihan varmuuden vuoksi peittoja niin totes et kai tässä on sit pakko alkaa juomaan kalanmaksaöljyy et jaksaa :LOL: Tänä aamuna onneks jo harjoiteltiin kun tiedän et mies huomenna on treenien jälkeen niin puhki ettei jaksa edes ajatellakkaan et seuraavan kerran aikaisintaan on vasta tiistai-iltana :/ Aika siis näyttää ja toivossa on hyvä elää. Ja tuleehan tulevana perjantaina jo pikkuneidille tuo 1v täyteen ja menkkoja ei kertaakaan vielä näkynyt et jospa ei näkyisikään et onnistuttais bongaamaan ja hyödyntämään tuo ensimmäinen ovis, mene ja tiedä, toivossa on hyvä elää :p

Mukavaa illanjatkoa kaikille , kuullaan :wave:
 
Huomenta!

Missäs kaikki pinolaiset ovat?
Eilen rauhottui valkkarivuoto ja illalla oli jossain vaihees vasemmalla puolelle alavatsalla sen verran kovia knippailuja et tuotti tuskaa kävellä sekä heijastu selkäänkin.
Miehen sainkin vielä illalla saunan jälkeen innostumaan vaik kuvittelin toista et puhki treeneistä :p Mä jotenkin uumoilen et sillekkin on nyt iskenyt lievä vauvakuume :heart:
Kyllä se jotenkin haikailee meille poikaa, vaik kuitenkin sano et eihän meille poika sovi tyttöjoukon jatkoks et haluu pysyä ammattimiehenä :D

Höh, mulle kävi illalla nolosti :ashamed: Mun piti tikuttaa ovista ja sit mulle vahingossa jäi se vessan kaappiin jemmaan niin eikös vanhin neiti just sattunut ettimään jotain siit kaapist :ashamed: Sit kysy saunassa et ootko äiti raskaana et hän sattu näkee sen testin kaapis :eek: ja tietty mies vielä illalla puheli et mikä olis hyvä nimi pojalle ja kun olin vielä ehtinyt sanomaan et en ole niin arvatkaa et uskooko se mua :eek: :/

Kaikille kovasti plussapuhureita ja mukavaa päivän jatkoa :wave: ;)
 
Yksinkö mä täälä nykyisin olen :'(

Lainattua; Tuosta oviksesta vielä että jostain luin että voi tapahtua parikin kertaa imetysaikana ennen kuin menkat alkaa, tietääkö kukaan? :eek:

Tänään tikutin ovista niin hailukka et hyvä et erottaa et eka ovis taisi ajottuu tuohon la-ma sektorille et nyt sit jännitellään et miten käy ;)
kaiken järjen mukaan ensimmäisten menkkojen pitäis siis alkaa kuun vaihteen tienoilla jos ja jos :p :/ Aika siis näyttää =)

Meidän neiti lähti sit viime perj. kävelee et nyt lähti se viimeinenkin vauvan ripe mitä vielä jäljellä oli ja perjantaina tulee 1v täyteen :'(
Tulkaahan nyt kertoilemaan kuulumisianne :wave:
 
Täällä vielä ollaan. Luulen et täällä olis parhaillaan oviksen aika meneillään =)
Toivotaan et tästä kierrosta nyt tärppäis. Yritetty kyllä on.
Minusta on aina niin ihanaa kattoa ku pikkuinen oppii kävelemään. Meillä vielä tovi menee siihen, viime viikolla tuli 8kk täyteen. Mutta hurjaa miten nopeasti se aika menee. Vastahan tämä meidänkin neiti syntyi ja nyt on jo "niin iso" tyttö :)

Missäs kaikki muut on?
 
Säde oishan se aikasta makee juttu jos vaik molemmat nyt sit raskauduttais =) Itse olen laskeskellut et kun nyt olis ollu ovis et jos ei olla onnistuttu niin mun ekojen menkkojen pitäis ajottuu tuohon kuun vaihteeseen/ siihen viikonloppuun viimeistään :ashamed:

Meidän pikkuneiti oppi kyllä tosi myöhään kävelee kun isosiskonsa ovat olleet 10 ja 8kk kävelemään lähtiessä et siks olen ollutkin ihmeissäni. Samoin nuo vauvajumppalaiset joista pari jotka ovat samassa taaperojumpassa ihmettelivät kun ei vielä viimeviikol kävelly kun heistä silloin keväällä neiti oli tosi aikanen kaikes heidän mielest ;)
Kyllä se teilläkin voi kävely hyvinkin nopeasti sit tulla =)
 
äiti vm70 Nyt vain peukut pystyyn et molemmilla on tärppi käynyt =)

Jos meidän neiti tulee siskoonsa ja veljeensä niin kävelemään alkaa vuoden iän kieppein. Jännä et kaks ekaa lähti kävelemään saman ikäisinä vaikka muuten kehittyivät aivan eri tahtia. Esikko ei kontannut olleskaan, tai sit konttaili ku oli jo oppinu kävelee. Hän meni pyörimällä ja takaperin ryömimällä =) Poika taasen konttaili ja nousi aikaseen pystyyn, mut käveli kuiten ilman tukea sit saman ikäisenä. Tää nuorin näyttää ottaneen mallia siskostaan, konttausasennossa kyllä nykyttää mut ei varsinaisesti konttaa. Pyörimällä ja ryömimällä kun pääsee paikasta toiseen niin ehkä hän ei koe tarvetta edes kontata =)


Nyt pitäis vain jaksaa odottaa et tuleeko menkkoja vai ei, ja toivottavasti ei tulisi.
 
Huomenta!
Eilisen illan ja tämän aamun olen käynyt mielessäni läpi vuoden takaisija juttuja. Juuri ennen nukahtamista katsoin vielä kelloa ja mietin että valvoin kun mies nukkua porrskutti täysiä ja pyysin hoitajalta nukahtamislääkkään. Muutama tunti tästä eteenpäin, tarkalleen 13.58 meille syntyi ihanainen prinsessa joka tänään tosiaan täyttää jo 1v :heart:
:'( :'( Minne se vauvuus katosi, näin pian :ashamed:

Minusta tuntuu et lasken päiviä, et koska menkat ehkä tulisi ja tottahan toivon ettei todellakaan tulisi vaan saisin tehdä plussa testin. Toisaalta on niin malttamaton olo :ashamed:
Pitäisiköhän meidän Säde sopia joku yhteinen päivä jolloin testailisimme jos menkkoja ei kuulu sitä ennen et pystyisin pitämään testit apteekin ja kaupan hyllyllä siihen asti?

Mitenkäs muilla? Käykäähän kertoilemassa kuulumisenne :wave:
 
Heippa hei! Kylläpä teillä Säde ja äiti vm70 on käsillä jännät paikat! Voi, kun itelläkin olis! Mutta teille peukut pystyssä! bd :D

Meillä flunnsaista sakkia, pojat oli ensin vuorotellen, Eetulla (vanhin) oli angiina kaksi kertaa putkeen, kun sai ensin liian miedot lääkkeet! Suutahdin vähän lääkärille, että eikös tämä poika nyt ole tarpeeksi joutunut olemaan koulusta pois! Lääkäri pahoitteli ettei ollut tutustunut pojan papereihin kunnolla... Eipä ne pahoittelut nyt paljon auta, mutta hyvä että myönsi kuitenkin! Niin perjantaina sitten alkoi mulla flunssa, ja viime yönä miehellä. :/

Kuinka muuten teillä, hävettääkö kertoa töissä, kun tärppää? Kun mua hirvittää nyt jo, että joutuu joskus sielä Ehkä kertomaan. Oon pienessä firmassa töissä, ja sielä yhden ihmisen vajaus jo tuntuu, ja oon ollut sielä vasta pian kaksi vuotta. siitäkin tosin paljon poissa tuon pojan sairauden vuoksi... Aika paljon etukäteen näitä mietin, myönnän! :D
 
Moikka!
Mä taisin jo tipahtaa jännäilemästä :'( :'( Tänään viikko oviksesta ja nyt sit selkeetä tuhrua ja ilmeisesti muuttuu vielä kunnon menkoiksi :'( Niin pitäis olla ehkä onnellinen et menkat alkaa niin pääsee laskemaan kiertoa mutta silti. Ihan jo luulin että olis tärpännyt kun oli jo kaikennäkösii knippailuja ym. ja pupuiltiinkin ahkeraan ovisaikaan mutta ei niin ei :'( Tikuttelun mukaan huippu olis ollu su-ma ja pupuitiin pe iltana, su aamuna ja ma. aamuna muttei tuottanut sit tulosta :( Meidän pikkuneiti kun on saanut alkunsa yhdestä ainoasta kerrasta joulupäivänä kun mies vielä sanoikin et sorry, ei voinut mitään, tuli vaan niin nopeest et tällainen vahinko ja niinhän sitä sanotaan et ei niitä tekemällä tehdä ja näin taisi käydä meillekkin :ashamed:

Miltski ei tuosta kertomisesta kannata ottaa mitään stressiä itselleen. Jokainenhan meistä saa tehdä niin monta lasta kuin haluaa ja meillä ainakin ymmärrettäis ja pomo kyllä tietääkin et meillä haikaillaan pikkuneitille kaveria et ei tulis yllätyksenä tuola ainakaan ja moni työkaveri on vihjaillutkin asiasta et eiks pitäis tehdä ;)
Teille nyt kuiteskin pikaista paranemista :hug:

Mitäs muille kuuluu? Tulkaahan kertoilee :wave:
 
äiti vm70 ikävää jos täti tuli käymään, kerkesin jo toivoa että nyt sitte molemmilla kävis tärppi. Itse en ihan varma ole et mikä kp nyt on meneillään, kun en tiedä mistä päivästä alkaisin laskemaan menkkojen alkaneen. Sillo to-su tuli tosi niukkaa vuotoa ( samanlaista kuin sillon aikaisemmat menkat, tai sen tapaiset). Arvelin sillon et taas stämmöset epämääräiset vuodot, sit kuitenki maanantaina alkoi normaali menkkavuoto jota kesti viel neljä päivää ja yksi niukempi päivä. Eli menkat ois kestäny Yhdeksän päivää. En nyt sit oikein tiedä et laskenko tosiaan ihan siitä ekasta vai siitä maanantaista ku alkoi normaalimpi vuoto. Ovista en koskaan ihan varmuudella ole havainnu, enkä ole jaksanut alkamaan tikuttelemaan. Nyt sit yritin tarkailla erityisen tarkkaan et huomaisinko sen oviksen. Ehkä suomasin mut hankalaa kun ei kp;stä ollu varmuutta. Mut eiköhän se selvinne vielä et osuiko oikeaan ajankohtaan pupuilu :)

Hölmönä menin kyselemään ku Mitäs nyt palstalla oli ennustaja et saadaanko neljättä ja jos saadaan niin millon. Vastaukseksi sain et puolen vuoden päästä :( Toivottavasti ei näin kauaa tartteis viel odottaa et tärppi kävis. Olin mukamas ovela ja kysyin harmaana vähän eri nimellä samaa asiaa mut vähän eri tavalla, niin kertoi et meille olis tulossa viel kaksi lasta, 2010 ja 2013. Eli jos tosta laskee niin tärppi vois hyvinki käydä vasta puolen vuoden päästä. Mut en halua uskoa noita ennustuksia. Ja en kyl ole ajatellu et meille viel viideskin, siis jos saadaan edes sitä neljättä.

Mites teillä muilla? Joko ajattelette et lapset on tässä, tai olisi sen neljännen jälkeen vai vieläkö perhe saattaisi jossain vaiheessa kasvaa?

Meillä mahtaisi perhe jäädä siihen, ainakin mies on sitä mieltä. Itse en vielä pois sulkisi iltatähtöstä :)
Mut kun on jo kolme pientä alle 4v ja jos se neljäs tulis niin itse uskoisin olevani oman jaksamiseni kanssa siinä pisteessä etten viidettä samaan syssyyn jaksaisi. Mutta neljäs ois jotenki niin sopiva luku, koko ajan tuntuu ettei meidän perhe vielä ole tässä, kuin jotain puuttuisi.
 
Huomenta!
Näin se vain on ettei tarvitse jännitellä enää :'( Menkat alkoivat :ashamed: jotenkin pettynyt olo mutta tästä on hyvä jatkaa eteenpäin ;)

Säde sulle pitelen peukkuja et tärppi olis käynyt :p

Palailen myöhemmin, nyt aamutoimiin kun pikkuneidillä neuvola heti klo 8
:wave:
 
Moikka!
Neuvolassa käyty ja seuraava onkin vasta 1,5v neuvola jos ei mitään erityistä tule. Neiti oli kasvanut tasaisesti ja kaikki muutenkin kunnossa. Nyt pitäis alkaa siirtymään pikkuhiljaa tuohon lehmänmaitoonkin vaik eipä tässä kiire kun nuo menkatkin tuli vaik kuinka imettää
:'( |O Suututtaa, itkettää ja vaik mitä :'( :x :ashamed: Mä en käsitä jos oviksesta on tuon 7pv niin miks jo nyt tulee menkat et eiks pitäis tulla vast 12-14pv oviksest :eek: Siis ainakin tikuttelun mukaan 7pv. mut en sit tiiä. Nyt en kyllä luota noihinkaan, oli mun puolest elämäni ekat ja viimeiset ovistikut :x
Niin, pitäisi olla ONNELLINEN että tietää et kroppa pelaa mut silti en osaa :/ Katsotaan mihin tämä kierto menee ja kauanko tämä vuoto kestää ja osaanko edes huomata enää ovista jne. :$

Kaikille teille muille kovasti tsemppiä, säde peukuttelen kovasti sulle et sulla edes tärppäis :hug:
:wave:
 
äiti vm70 Voi ei! Niin toivoin, että tärppäis teillä! No nyt sun tosiaan varmaan täytyy ajatella, että nyt ainakin menkat tullu, niin ehkä helpommin tärppää... :hug:

Säde83 Peukut pystyss sulle bd!

Tänne ei kummempia eilisen jälkeen... Tulin vaan teidän kuulumisia katsomaan! :wave:
 
Huomenta!

Voiko nämä ekat menkat olla näin kamalat :eek: Tuntuu et varsinkaan yöllä ei riitä suoja, pakko käydä ostamassa niitä yösuojia. Ihme pieniä hyytymiä, ei paljoa mutta on
kuitenkin :( Anteeks purnaukseni mutta jotenkaan en vain jaksa vieläkään ymmärtää et miks 7pv. vahvasta ovistikutuksesta alkaakin menkat |O :'(

Miltski toivotaan ettei lapsukaisesi saa vesirokkoa. Näin tuola mitäs nyt - osióssa, siksi tiedän, jaksuja :hug: :hug:

Säde ja muut, missäs mennään?
 

Heippa :) !

Lomalta palasimme,kyllä teki hyvää!Nyt sitten tämä viikko kiirettä,sillä viikonloppuna juhlimm :) esikoisen 6v. syntymäpäiviä.Pitäisi pikkuhiljaa alkaa leipomaan suolaisia ja makeita tarjottavia,ajattelin osan etukäteen leipoa suolaisista piirakoista pakkaseen,vähän hommia jaettua eri päiville.Arvaan jo vanhasta kokemuksesta,että silti vielä 5min ennen vieraiden tuloa jotain kesken |O .

Täällä odotellaan ensi viikon lääkärikäyntiä,jolloin olisi tarjoitus kuulla miten suuret riskit seuraavaan sektioon voisi liittyä.Tässä kävi nyt sunnuntaina "pikkuinen"(?) kömmähdys.Jäi kumiukko käyttämättä ja nyt on pari päivää ollut valtaisat ovulaatiokivut.Juurihan kuukautiset loppuivat :headwall: .Näköjään tämä kierto heittelee 30-35päivää,joten tarkasti ovulaation ajankohtaa ei "tiedä".Nyt tässä toisaalta toivoo,että ihana vahinko olisi tapahtunut,toisaalta kovasti jännittää että mitäs jos (kun tässä siis kuitenkin ollut tarkoitus kuulla lääkäriä ennen yritystä) :/ .Kuulostellaan kroppaa.

Voi äiti vm70 :| ,no ehkä kun nyt kuukautiset sitten alkoivat,on helpompi laskea kiertoa ja ajoittaa "harjoitukset" oikeaan aikaan =) .Ei kun uutta kiertoa päin :hug: !

Mitenkäs muilla,onko oireiluja ilmassa?No niin,nyt kuopus heräsi ja vaatii huomiota;taas mentävä :wave: !
 
Heissan!

Ei tänne sen kummempia, nyt ei voi kuin odottaa et tuleeko niitä menkkoja vai ei, toivottavasti jäis tulematta :) Hankala kun ei oikein tiedä kierron pituutta niin ei tiedä milloin niiden kuuluis alkaa. Itselläni kun on aina ollut epäsäännölliset, ovat olleet 28-35 välillä yleensä. Plussat olen saanut vasta tosi myöhään, joskus kp40 hujakoilla ja ylikin. Et taidan saada odotella pitkälle lokakuuhun ennenkuin voin edes kuvitella testaavani jos menkkoja ei ala kuulumaan.

Kermis teilläkin ollaan oltu juhlatuulella, meillä juhlitaan kolmen viikon päästä esikon 4v. synttäreitä. Hui kun aika on menny nopeasti, iso tytön tyllerö jo :) Itseki täytän ens kuussa jo 25v. ,viikko tytön jälkeen. Itsestä tuntuu jo paljolta toi 25, neljännesvuossata täynnä :LOL:


Kertoilkaahan kuulumisianne aina välillä. Kiva käydä aina lukemassa.
 
Tervehdys!
Tulin taas pitkästä aikaa katsomaan kuulumisia kun itselläkin alkaa pian totuuden hetket lähestyä. :) Ens viikolla olis kierukan poisto ja sitten pitäis ryhtyä tosi toimiin :eek: Ja itse olen alkanut miettiä että olenko ihan kahjo, vielä neljäs....Tuntuu että jatkuvasti menee vuoristorataa haluan, en halua... :/ Mutta siitä olen tyytyväinen että joka tapauksessa pääsen tuosta 'h..vetin koneesta' (kierukasta) eroon. IKINÄ ei enää minulle laiteta |O Täällähän on porukka siirtynyt jo odotuspuolelle hyvää vauhtia :D Saas nähdä miten itselle sitten käy kun yritys on käynnissä. Esikko ilmoitti tulostaan heti kun jätin pillerit pois, kakkonen taisi toisesta kierrosta tärpätä ja kolmonen oli oikeastaan tulossa heti kun sai luvan. :D Eli kyllä jo hiukan jännittää miten käy. Tosin tuo kierukka saattaa hieman sotkea. Jos sitä kuitenkin pyytäisi pillerireseptin vielä varmuuden vuoksi :whistle: näitä tässä nyt on tullut pähkäiltyä. Tarkotus olisi nelosen jälkeen laittaa klipsit kun kierukka ei sovi niin ainoaksi mahdollisuudeksi jää minipillerit ja kumi. Kumpikaan ei vaihtoehto ei houkuta :headwall:

Näissä mietteissä täällä, plussatuulia kaikille =)
 
Tervehdys!
Täällä taas jännitys tiivistyy... Ensi viikolla nähdään joko on tärpännyt. Nyt kyllä alkaa olla "outoja" tuntemuksia esim. tupakansavu saa lähes yökkäämään, aamuisin heikko olo ja kauhea väsymys... Tosin nuokin sattaa tulla jo pelkästä vauvakuumeesta ;) .
Miehellekin on tainnut se vauvakuume iskeä. Tänään tytär oli isän kanssa kaupassa ja kertoi löytäneensä isän vauvanvaate osastolta :D . Sanoi että iskä on ihan hölmö kun nyt jo vaatteita katselee :D .

Kertokaas muutkin kuulumisianne =)
 
Heippa!

Täällä ei ole tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Ei oikein osaa edes arvuutella et oisko voinu
tärpätä, on jotenki niin "neutraaali" olo. Mutta odotellaan mitä tuleman pitää. Arvelin et jos menkkoja ei ens viikon lopussa viel näy niin testeilua olen ajatellu harrastaa sit sitä seuraavalla viikolla, joskus puolessa välin viikkoa. Ei viittis liian aikaseen rueta testailemaan kun menee testejä ihan hukkaan. Aikasemmin kun on ollu paha tapa testailla turhan aikaisin ja liian usein ( liian innokas näkemään ne kaksi viivaa :p ). Jos nyt tällä kertaa yrittäis vähän malttaa.

Mitäs teille muille kuuluu? Mielellään teistä muistakin kuulisin ja toivottavasti nimenomaan niistä plussista!!
 
Moikka!
Voi, kovasti peukuttelen Terhi ja säde teidän puolesta että pian plussan testiin saisitte :hug:

Itse jotenkin odotan kuumeisesti ovista :p Tikutellu olen kun knippailee tosi useesti mutta eipä ainakaan vielä vahvistu mut tosiaan on vasta kyl kp 8 menossa :ashamed:
Laskujen mukaan ovis pitäis olla tulevana viikonloppuna jos vanha kierto siis kohta parinvuoden takainen pysyy ennallaan. Vaikka neiti tulikin vuoden niin silti olen vielä jatkanut imetystä ja katsotaan nyt koska sit aloitan tuon vieroituksen, haikeeta edes ajatella noin :'(
Mieskin on niin ihana kun silläkin on nyt selkeä vauvakuume :heart: Sanoi että joutuu alkaa nyt tulevaa varten syömään "pupupillereitä" vaik ihan tavallista porevitamiinitabletin onkin vain ottamassa aamuisin :D



Kovasti kaikille peittojen pöllytystä että toivottu tulos aikaan saataisiin :p :wave:
 

Yhteistyössä