Myöhäisiltoja!
Tulin vielä kurkkaamaan ennen nukkumaan menoa että onko kukaan kirjoitellut ja hienoa, uusia kuumeilijoita löytynyt joukkoomme =)
kermis ja Terhi78 tervetuloa :wave:
Mun ns. kuvottava olotila jatkuu ja alavatsanippailut ym ja olen nyt muutaman testin tehnyt niin haamu ilmaantuu vasta testiajan ulkopuolella
Olen kokeillut aconin herkkää jo 3kpl ja sit prismassa myynnissä olevia jotka eivät niin herkkiä kuin acon niin sama juttu, hailakka viiva testiajan ulkopuolella, ihmetyttää, kummastuttaa, Ei niihin aikaisemmin ole mitään ilmaantunut, en todellakaan käsitä. Tiedän hyvin ettei niitä saisi tuijottaa testiajan ulkopuolella mutta minkäs minä luonteelleni voin :ashamed:
Niin, jos joku miettii mun kp.t et mikä olisi menossa niin mulla on imetys pitänyt tehokkaasti menkat vielä poissa ja imetän edelleen n. 3-5x päivä ja viimeisen viikon aikana neiti herännyt tissittelee 1-2x yössä kun ehdittiin jo mennä pieni hetki koko yön unilla :/
Jännä miten yhden jos toisenkin mies empii neljättä :headwall: Eikös niiden päähän mene et kolme on aina epäsuhta luku
No, miehet on miehiä ja jos ne joutuis synnyttää niin tuskin tekisivät enempää kuin yhden, ainakin mulla tällainen mielikuva omastani miehestä
Mukavaa viikonloppua kaikille ja tulkaahan kertomaan kuulumisianne :wave: