Neljännestä kuumeilevia??

Tervetuloa Miltski :wave:
Kyllä noilla miehillä mieli muuttuu välillä nopeestikkin, vaik välillä terttevatkkin pidemmän miettimis ajan, kokemusta on ;)
Meillä mies välillä tai siis oikeestaan tosi useesti jahkailee milloin mitäkin niin meikä jo toimii ja monasti sanonut et turhiako kaikkea pitää miettiä niiin tarkkaan :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti vm70:
Tervetuloa Miltski :wave:
Kyllä noilla miehillä mieli muuttuu välillä nopeestikkin, vaik välillä terttevatkkin pidemmän miettimis ajan, kokemusta on ;)
Meillä mies välillä tai siis oikeestaan tosi useesti jahkailee milloin mitäkin niin meikä jo toimii ja monasti sanonut et turhiako kaikkea pitää miettiä niiin tarkkaan :whistle:
No, näimpä juuri! Tuo talouspuoli on oikeastaan ainut mitä mies miettii. Että kuinka meillä on varaa kustantaa neljälle ajokortit ja autot, ja auttaa sitten oman elämän alkuun! :D Että niin kaukasia asioita miettii! Oon kyllä ehdottanu, että nostetaan sitä summaa mitä nyt jo säästetään lapsille rahastotilille... Tai aletaan säästään ihan kiinteellä korolla,ettei maailmantalous vaikuta, mutta epäilee edelleen! :headwall:

 
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti vm70:
Tervetuloa Miltski :wave:
Kyllä noilla miehillä mieli muuttuu välillä nopeestikkin, vaik välillä terttevatkkin pidemmän miettimis ajan, kokemusta on ;)
Meillä mies välillä tai siis oikeestaan tosi useesti jahkailee milloin mitäkin niin meikä jo toimii ja monasti sanonut et turhiako kaikkea pitää miettiä niiin tarkkaan :whistle:
No, näimpä juuri! Tuo talouspuoli on oikeastaan ainut mitä mies miettii. Että kuinka meillä on varaa kustantaa neljälle ajokortit ja autot, ja auttaa sitten oman elämän alkuun! :D Että niin kaukasia asioita miettii! Oon kyllä ehdottanu, että nostetaan sitä summaa mitä nyt jo säästetään lapsille rahastotilille... Tai aletaan säästään ihan kiinteellä korolla,ettei maailmantalous vaikuta, mutta epäilee edelleen! :headwall:
Näin tuo minunkin mies väittää ja vetoaa siihen. Todellisuudessa uskon, että hän vaan on ns. mukavuuden haluinen jo!! Sekin sinänsä hassua, sillä hän ei ole lastenhoitoon juurikaan ehtinyt enkä häntä sen enempää siihen patistaisi nelosenkaan kohdalla.
Välillä kun oikein kyselen, että sano nyt rehellinen syy, että miksi EI niin hän vaan tokasee että ei todellakaan tai ajattele nyt järjellä ja sanoo hyvin napakasti. Eli meillä ainakin taitaa olla toivotonta tuon pään kääntäminen. Ja vuosiakaan siihen ei hirvittävästi ole sillä ei olla enää mitään parikymppisiä :(
 
taisin ekalle sivulle joskus kirjoitella.
mies edelleenki kuumeilee ja eilen innostui ja oli jo ostamas isomman auton.
haluaa kovasti tytön tällä kertaa..
mä välillä innostun ajattelemaan kaikkee mahdollista mut sit taas en...
en mä tiiä mitä tekis..

olishan sellainen tuhiseva käärö ihana mut sit se auton pitää vaihtaa isompaan eikä meidän asuntokaan iso oo...toisaalta ajattelen et kyllä jotenki asiat aina järjestyy....
en mä niinkään pelkää kuinka pärjään neljän kans.
taitaa vaaka kallistua nelosen puoleen tai sittenki ei..

mitä teen????!! :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
Olittepa olleet eilen ahkeria kirjoittajia =)

mamma84 teillähän on ihanasti asiat jos kerta mies kuumeilee. Ei mene turhaan aikaa hukkaan miehen käännyttämiseen :kieh: Jospa sinäkin nyt lopulta taipuisit itsekkin, toivotaan ainakin.

Rahallisesti ei kannata lasten hankkimista ajatella. Ainahan menee rahaa ja varsinkin kun kasvavat niin silloin varsinkin niiden menoihin ym. saa menemään. Onneks on mummot ja muut sukulaiset jotka varmasti avittavat ajokortti ym. systeemeissä kun siihen ikään pääsevät. Hui, meillä siis enää 2vuotta kun esikoinen on täysikänen. Ite olen nyt purnannut ammattikoulun kirjojen kalleudesta vaik suurin osa ollaankin käytettynä ostettu ja onneks käytetyt kelpaa.
Meillä noita asuinneliöitä ei hirmuisesti ole ja ollaankin mietitty et tehtäisiin isoille pimuille jossain vaihees sellainen aitta mihin saisivat majoittua jos vaik meille suotaisiin tuo kakkossarjan kakkonen :p Ja sopu aina tilaa antaa =)

Ja muutenkin mikään ja kukaan ei korvaa sitä rikkautta minkä lapset meille suo, ovatpa sitten pieniä tai jo isompiakin :heart:
Pidetään lippu korkealla ja toivotaan parasta että vielä pienen nyytin saamme :wave:
 
Pomppaan tähän pinoon =)
Elikkäs alunperin meillä oli kolmonen "se viimeinen", mutta syntymänsä jälkeen jätettiinkin lapsiluku avoimeksi, koska alkoi hirvittää ajatus, että pikkuinen olisi todellakin viimeinen, eikä koskaan-ikinä-milloinkaan olisi mahdollista lisälapsiin. Ajattelin, että on sitten se mahdollisuus käytettävissä, JOS vauvakuume joskus tulevaisuudessa iskee. Noh, tokkiinsahan tässä nyt kävi niin, että yritys alkoi nyt, kun nuorin on 1v =)
Mies oli sitä mieltä, kun varovasti utelin, että "saman tien toimeen, niin ovatpahan sitten joskus pois jaloista" :D

Niin juu ja isot onnittelut kaikille jo raskautuneille :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:
Pomppaan tähän pinoon =)
Elikkäs alunperin meillä oli kolmonen "se viimeinen", mutta syntymänsä jälkeen jätettiinkin lapsiluku avoimeksi, koska alkoi hirvittää ajatus, että pikkuinen olisi todellakin viimeinen, eikä koskaan-ikinä-milloinkaan olisi mahdollista lisälapsiin. Ajattelin, että on sitten se mahdollisuus käytettävissä, JOS vauvakuume joskus tulevaisuudessa iskee. Noh, tokkiinsahan tässä nyt kävi niin, että yritys alkoi nyt, kun nuorin on 1v =)
Mies oli sitä mieltä, kun varovasti utelin, että "saman tien toimeen, niin ovatpahan sitten joskus pois jaloista" :D

Niin juu ja isot onnittelut kaikille jo raskautuneille :flower:
Joo, täällä myös neljännestä haaveileva tai eipä se pelkkää haavetta ole, yritystä myös =)
Tuota samaa ajatusta vähän pelkäänkin (-ei ikuna enää milloinkaan vauvaa-) että mahtaako se ajatus kohtaa lähteä, onko mahdollisen neljännen jälkeen sama fiilis. Musta kaksi oli ihan hyvä, kun oli sentään unelma sitten kolmosesta myöhemmin. Nyt on on kolmonen niin hän "tarvii oman kaverin" ja voisin hyvinkin kuvitella että mulla olis neljä-kuusi lasta, no mies ei varmaan voi kuvitella kun ihan maksimissaan ton neljä =)

Kuopuksen jälkeen ei ole ehkäisyä ollut, hän täyttää marraskuussa kaksi vuotta. Menkkoja ei kuitenkaan ole ollut vielä kun puoli vuotta, kun hän oli oikea tissihaukka. Kovasti on siis yritystä ja haaveilua, toivottavasti pian nappaa.

Tsemppiä kaikille vauvaprojektiin!
 
Kiva kun tänne on löytänyt uusiakin nimiä, Tervetuloa =)

Lueskelin tuossa toista ketjua eli imetys ja raskaaksi tulo ja varsinkin Kekkeri sun teksti laitto silmään eli ilmeisesti kohdallanikin on et niin kauan kuin imetän niin toivoa ei ole menkoista / raskautumisesta :ashamed:
Mulla tosiaan ikää jo on vaik muille jakaa mut eipä auta heittää toivoa vielä kaivoon. Katsotaan tämä vuosi ensin loppuun ja sit ihmetellään jos menkkoja ei kuulu.

Toivotaan että jokainen vielä saisimme tuon haaveilemamme nelosen :heart:
 
Lauantaita kaikille! :wave: Menee vaikeeksi tämä meidän tilanne, kun mies sanoi jopa eilen näin: Kyllä se neljäs olis kaikinpuolin muuten kiva, mutta se talouspuoli on niin iso murhe. Että kuinka voi kaikkia tukea rahallisesti sitten 20 vuoden päästä... :headwall: Ja mikään mun perustelu tai ehdotus ei häntä helpota! Plääh... Miksi miehet ajattelee kaikesta noin!?
 
mä taidan myöntyy miehen pyyntöön,pakko myöntää et itelläki vauvakuumetta.. :p

aluksi on saatava menkat tulemaan nuorimmaisen synnytyksen jälkeen..
nuorin on tän kuun lopus 9kk eikä oo viel menkkoja kuulunu.

imetin täysin 5kk ja sit kiinteiden lisäksi 3kk.
ny oon ollu melkein kk imettämättä.

n.9viikkoa sit oltiin miehen kans vällyjen alla ilman suojaa.
(6 raskautta eikä mikään oo alkanu ekasta kerrasta/kierrosta.)
kumminki väkisin mieleen hiipi ajatus et jos odotan.

kuinka teillä on alkanu menkat jos ootte imettäny yli puoli vuotta?
entäs saakos minipillereitä syödä 1-3kk vaikkei imetä?

tiedän,tiedän kolme lasta odottanu eikä tiiä... :LOL: :kieh:
 
Moikka!
Mamma84 ihanaa et olet lämmennyt vauva-ajatukselle =) =)
Meidän neiti tulee tuon 11kk 26pv. ja imetän edelleen et siksi en voi ainakaan omalta kohdaltani vastata kysymykseesi ja meillä ei ole ollut mitään ehkäsyy käytössä.
Onko sulla oireita ns. raskautumiseseen viittaavaa? minä täälä peukuttelen et jospa sittenkin kun eihän niitä menkkoja tarvita jos olette osuneet siihen oikeaan ovisaikaan pupuilut :p

Milski, harmi et mies se jaksaa ajatella noin pitkälle :hug:
20 vuoden päästä sitä voi taloudellisestikkin olla ihan eri tilanteessa, yleensä asuntovelat maksettu ym. Toivotaan et mies vielä lämpenee.

Kaikille mukavaa viikonloppua :wave: :wave:




 
Uskaltautusikohan sitä tänne.... mulla vähän samat fiilikset kun Mamma84:llä vielä hetki sitten... Meillä tuo nuorimmainen on vasta 2kk 3 vko, mutta väkisinki mieltä kaivaa jo ajatus siitä nelosesta... liekö sitte vielä hormonit niin viturallaan, kun ees moista ajattelen... jaksaiskohan sitä vielä..? kun siihen yrittämiseenki saattaa mennä kauan, varsinkin kun täysimetyksellä mennään...

huoh.. :ashamed: ..mitäköhän sitä tekis..

Äippä ja tytöt -03,-05 ja -08 :heart:
 
Tähän pinoon kai sitten minäkin pomppaan. Kierukan poisto olis lokakuussa (ei sovi)ja samalla meinattiin aloittaa neljännen yritys. :) Ei ollut vaikeaa miehen "ylipuhuminen" itse asiassa hän sitä ehdotti että alotetaan yritys saman tien. Itse meinasin että annetaan kuopuksen vielä hieman kasvaa, mutta eihän sitä koskaan tiedä kuinka kauan joutuu yrittämään ennen kuin tärppää. Ennestään täällä pyörii poika 5v5kk, tyttö 3v3kk ja poika 1v8kk. Elikkä vauhtia kyllä piisaa :D
 
okei..moi vaan kaikille.
tein tos testin pari päivää sit ja tuli haamujen haamu.myös on ollu ällö olo muutaman viikon.
sit tein eilen aamulla toisen testin niin ei näkyny mitään.ja kumminki sekstailusta on jo sen verran kauan (ainaki miehen mielestä) et testin pitään jo kunnolla näyttää jos odotan.
huomenna soitan neuvolaan ja kysyn apua sieltä.
jos/kun en odota niin sit otan 1-2kk ajaksii minipillerit jotta menkat alkaa ja sit alkaa yritys.
ollaanko hulluja??!?!? ollaan!!!!!!!!! :LOL: :LOL: :LOL:
sukulaiset kyllä repii karvat päästä ku saa tietää!!kuinka muilla?kuinka on sukulaiset on ottanu ku teillä on kolmas tullu?anoppi ja miehen sisko haukkui mut ja siihen malliin kehtas väittää et mies ei halua lapsia vaan mä pakotan mieheni ym ym!!!!
meinasin sanoa et joo mä raiskaan mieheni aina ku haluun uuden mukulan...
mun sukulaiset otti aika rauhallisesti,ainakaan kukaan ei haukkunu päin naamaa niinku nämä kans miehen sukulaista.
meidän elämä,meidän valinnat jne jne jne!!!!!!! :D :kieh: :kieh:
 
Heipsan!
Ihan ekaks, uusille tervetuloa :wave:

Äippä84 sulla on vielä sellainen ihana tuhiseva nyytti, onneksi olkoon :flower:

mamma84 jospa testi ei vaan näytä raskautta vielä kun onhan noissa eroja. Testailet vaik muutaman päivän pääst uudestaan jollain herkäl
Auttaako minipillerit menkkojen tuloon, tyhmänä siis kyselen?

Ritsanampuja teiltä selkeesti uupuu sit vielä tyttö et menee tasan ;)

Meillä osa suvusta ei oikeestaan sanoneet mitään. Anoppi vaan selittää et ollaan vielä vanhoilla päivillä saatu tuollainen ihana pakkaus, siis vanhoilla päivillä :eek: :headwall: Niin, tuleehan tässä parin vuoden pääst 40 mittariin ja äiti totes et taasko olen raskaana kun neitiä odotin, et taas 13v. viiveel :kieh: ( Meidän neidit siis 16, 14v ja 11kk)

Eilen sorruin tekee ihan huvin vuoks testin, tuloksenhan tietää tekemättäkin mut jostain syyst vaan kun tiesin et kaapin pääl oli :ashamed: Heitän oikeestan toivon tuonne loppuvuoteen kun imetys sit vähenee. Nyt neiti nukkui muutaman yön putkeen ettei herännyt yöllä tisuttelee mut sit taas viimeyön heräs pari kertaa.

Mukavaa päivänjatkoja kaikille :wave:
 
Ihan selkeääkin selkeämpänä Hiphei! Oireet ei sitten olleet kuvittelua ja arvasinkin sen, mutta nysse on varmaa =) Nyt painelen heti ostamaan ihania uusia ja liikuttavan pieniä 0-2kk MAM tutteja. Ei ollu sellaisia edellisten pikkuvauva aikana ja olen niitä kaupassa viime päivinä kauan ja hiljaa tuijottanut :D
Jotta pääkoppa olisi tarpeeksi ylikierroksilla, niin mieskin tuossa pari päivää sitten otti ja kosi :heart:
Niin ja yritystä ehti sitten olla sen 2 viikkoa, joten olo on vähän "omituinen" :D
Onnea yritykseen kaikille!!!
 
onnea alumiinkuu :flower:

äiti vm 70: juups, kyllähän tämä vielä tuhiseva nyytti on, mutta kyllä se vastasyntynyt- aika menee vaan liian nopsaan :ashamed:

jospa minä sellaisella tjottailu- meiningillä roikkuisin mukana, poika meiltä vielä puuttuisi :whistle:

mutta pitää kuitenkin nauttia tästä vauva-ajasta, joten jospa en ihan hirveesti kiirehtisi...
 
äippä 84 kyllä sitä moni raskaantuu tosi nopeestikkin et tää on niin yksilöllistä.
Enkä todellakaan tarkoittanut ettet saisi jo kuumeilla nelosta, itsekkin kuumeilin jo tuossa vaiheessa tai oikeestaan jo ennenkuin tuo meidän pikkainen (11kk) syntyi ja joulun jälkeen ei sit käytetty enää mitään ehkäsyy =) Tammikuussa ja jälkeenkin ollut monasti ns. alkuraskauden oireita et on testiä kulutettu mut turhaan, hoormoonit vain tehneet tepposiaan :ashamed:
Totta, vauva-aika menee ihan liian nopeesti :'(

Mamma-78 tervetuloa mukaan =)
 
Täällä ilmoittautuu yksi joukkoon.
Meillä ei neljättä vielä ihan tosissaan olla yrittämällä yritetty,
vaan ollaan sillä asenteella et tärppää jos niin hyvin käy. Vielä imetän nuorimmaista
ja nyt on toiset menkat meneillään, tosin en tiedä voiko näitä menkoiksi sanoa
kun on niukempaakin niukempaa ja sellaista rusehtavaa. Normaalisti on runsaat. Yhdet menkat tuli jo mut neki oli tosi niukat vain 2-3 päivää ku normaalisti sen 5-6 päivää. viikonloppuna ajattelin varmuudeksi testailla, mut epäilen et menkat on vain viel ihan sekaisin kun synnytyksestä on 7kk ja imetän edelleen, tosin en panisi pahakseni eikä mieskään jos neljäs olisi jo tuloillaan :)
Meillä on entuudestaan lapset 3v10kk, 2v3kk ja 7kk.

Meillä ei ole mieskään laittanut vastaan kun vaihdettiin tila-auto kolmannen synnyttyä, joten auto olisi jo tarpeeksi iso. Asuinneliöitäkin olisi ihan sopivasti että mahduttais neljänkin lapsen kanssa asumaan. Vähän jänskättää et jos sitä olisikin jo raskaan et miten sitä jaksaa neljän pienen kanssa, tosin samaa sitä pähkäilin silloin kun kolmatta haaveiltiin ja hyvin on jaksanut. Joten eiköhän se neljäskin menisi =)

Pitää viikonloppuna testailla niin näkee mikä on tilanne. Joko neljäs on tuloillaan vaan alettaisko sitä yrittämään vähän vakavammin.
 
säde83 Tervetuloa mukaan :wave:
Joko testailit, onkos sulla meille uutisia?

Mulla on vihlonut koko viikonlopun ihmeellisesti alavatsast ja jokseenkin pupuilukin tuntu lauantaina "kivuliaalta" :/ En tiedä mist johtuu mut jospa olis kohta menkat alkamas kun neiti ei enää välttämättä syökkään joka yö et onpi jo muutamia öitä nukkunut putkeen vaik korkeehan aika alkais olee kun 11kk tulee tiistaina täyteen. Näin se aika vaan menee niin nopiaan kun tuntuu et juurihan meitin neiti synty ja kohta vietetään ensimmäisiä synttäreitä :eek:

Mitäpäs muille kuumeilijoille kuuluu? Tulkaahan kertoilemaan kuulumisenne kun kerkiätte ;)
 

Yhteistyössä