Neljännestä kuumeilevia??

Huomenta!
Säde ja mammeli Onnittelut menkoista :hug: Hassua onnitella mutta nyt pääsette uuteen kiertoon =)

Tiukunäiti toivottavasti saatte tänään välit kuntoon miehesi kanssa ja äläkä välitä äitisi puheista. Olet jyvä äiti lapsillesi vaik äitisi sanoisi mitä. Kyllä sinä vielä sen pienen nelosenkin saat kun vain on sen aika :hug:

Omaa napaa;
Missä hitsissä mun ovis ja ovisoireet :eek: Siis tänään pitäis olla ns. "huippu" päivien ja laskureiden mukaan ja mitään valkkariakaan ei ole :ashamed: Enpä taida ovuloida tässä kierrossa ollenkaan tai sit tosi myöhään ja sit tietty mies ei enää jaksakkaan kun nytkin meni pari iltaa et pikkuneiti ei ole nukahtanut ajoissa ja me ollaan nukahdettu itse samalla kun nukutettu neitii ja yöllä ei sit vaan olla jaksettu :/

Mukavaa päivää kaikille
 
Heips! Säde ja mammeli Yhdyn edelliseen, elikäs onnea vaan tilanteen selviytymisestä :flower: Nyt sitten vaan innolla odottelemaan uutta ovista!!

Oviksestapuheen ollen... missähän lie :/ ... on ollut kyllä aikas kuivaa meikäläisen pöksyissä... ehkä toissapäivänä vähän oli sellaisia kipuiluja ja kohdun seutu arkana kun miehen kanssa pöllyytettiin, mut muuten ei mitään tuntemuksia. Ahkerana ollaan koetettu kyllä olla...
olen nyt taas flunssassa, mutta silti jaksoin illallakin kömpiä miehen kainaloon... pakko olla nyt menossa mukana :D ...Laskurin mukaan nyt on parhaat päivät jo aikalailla menneet, joten nyt vain lähinnä odotellaan...

Lasten nukkumisesta... me laitamme kaikki kolme samaan aikaan sänkyyn, vaikka ei nukuttaisikaan. Sängyssä voi lukea tai kuunnella satua tai vaikka vähän leikkiäkin, mutta unirauha pitää antaa sille joka haluaa alkaa nukkumaan. Yleensä lapset on klo.21 sängyissään. Keskimäinen ja kuopus nukkuu samassa huoneessa ja esikoinen omasta halustaan omassa huoneessaan. Nukkuvat yöt läpeensä hyvin, paitsi jos ovat tulossa kipeiksi/kipeänä. Eivät tule meidän viereen monestikaan, mikä johtuu siitä että mä en osaa nukkua yhtää jos joku pyörii ja tönii vieressä. Yleensä käyn peittelemässä uudelleen omaan sänkyyn ja silittelen uneen. Lapsoset heräilevät yleensä siellä 7.30-8.30 riippuen siitä pitääkö lähteä kouluun tai hoitoon. Jos herää hyvissä ajoin arkenakin niin lapset menee kyllä heti katsoo lasten ohjelmia telkkarista. Ja viikonloppuaamutkin menee kyllä tv:tä katsoessa.

Mulla on edelleen kaikki joululahjat ostamatta ja leipomukset tekemättä........ kyllä mun pitää olla tosi ahkera sitten koko ens viikon että saan hommattua kaiken valmiiksi. Hirvittää mutta ei auta. Jos meinaa et pukki käy jouluna niin pakkohan se on lahjat hommata. Toivon mukaan lapset ei nyt sairastu jouluksi... pitää pitää pukut pystyssä ettei tää mun lentsu tartu..
Mut nyt ruoan laittoon jälleen kerran :wave:
 
heipsis!
Mä olen vähän samoilla linjoilla kuin mammeli83... Nyt kun imetys loppui, niin ehkäisyt hoidin kondikseen, joten hetki ainakin odotellaan..varsinkin kun tuo ukkokin on nyt alkanut menemään puihin..prkl :kieh: mä kun niin haluaisin sen nelosen tähän samaan sarjaan, enkä niin että isompi on autokoulussa kun meille seuraavaa pukkaa... mutta noh.. kaipa se.. joskus...
Nautin nyt tuosta puolivuotiaasta mittarimadosta :D

Yritystä esikoisesta ei ollut, vaan nappasi samassa kuussa kun jätin pillerit pois, kakkonen sai alkunsa heti kun imetys esikosta loppui ja kolmosta yritettiin 7kk... (tuntui ikuisuudelta...)

Synnytykset olleet onneksi nopeita ja helppoja.. Esikosta sunnytyksen kesto 2h 5min, josta ponnistus 9min, kakkonen 3h 20min ja ponnistus 5min, kolmas 2h 22min ja ponnistus 2min :D
 
[/url]

PERJANTAI 12.12
Säde .....................kp 3/ 25-35-(57) ..yk 5
Mammeli83 .......... kp 4/34-(42)
Mamma84.............kp 10/ 30-34
mami09 .................kp 11/32 .......yk 3
Naksos ................ kp 15/28 .......yk 3
Äiti vm70 ..............kp 17/30..........Yk 3
Ritsanampuja....... kp 24/30 (45)...yk 2
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa
Äippä 84.........yritystä odotellessa
pauliina 82........
sadettajat.......
Miltski.........
Jisse 78 ..........yritystä odotellessa
Ristiinkulkija....

Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;



Terhi 4.11 :heart:
Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:



 
Moikka!
äippä84 :hug:

Tänne ei kummempaa, edelleenkään en ole ovista bongannut et kyllä ottaa päähän :headwall: Eipä taioda tästäkään kierrosta mitään tulla :ashamed: Toivo on jo menetetty kun mieskin taas ollut väsy ettei edes varmuuden vuoksi olla :/

Nyt mentävä siivoomaan eli mukavaa päivänjatkoa kaikille ja viikonloppua =)
 
Tää, nyt ei päästä mua viimeselle sivulle! Että en yhtään tiiä mitä ootte kirjotellu. Mulla alkoi menkat eilen, ja jos nyt maanantaina saadaan hyviä uutisia miehen patista, niin ehkä me sitte aletaan kohta yritteleen... Jännittää hirmusesti! :D
 
Mikäköhän on kun mulle tuo sivu 27 ei aukea :eek: En siis päässyt eilen koko iltapäivänä enkä nyttenkään työillan jälkeen näin keskellä yötä. Tää sivu 26 aukeaa mut 27 on vain valkoinen ja jumittaa.
Elikkäs kun te pääsette tänne, niin jos en ole päivittänyt niin teen alkuviikosta uuden pinon jos tää ei halua mun osalta toimia :headwall:
 

Yhteistyössä