Neljännestä kuumeilevia??

Tervehdys!

Pikaiseen tulin vain katselemaan onko tullut lisää kuulumisia. Pizzan tekoon aletaan lasten kans. On niin kurja keli ettei tänään kyllä pihalle huvita lähteä kun on niin märkää ja liukasta. Lunta vielä on mutta kuinka kaúan jos näin lämpimiä päiviä on ja vettä sataa.

Nyt on sitte jo kp50, eikä mitään tietoa menkoista, kunhan nyt ennen joulua alkaisi :p

Plussia kaikille
:heart: :heart:

Nyt pohjataikinaa leipomaan..
 
Täällähän on hiljaista...

Täytyi tulla kurkistelemaan josko olisi tilannepäivityksiä. :D Hiljaista on näemmä. Itse vaan jatkan oviksen bongailua, tarttis varmaan ne peiton heiluttelut pikku hiljaa alotella, mutta kun väsyttää... :ashamed: Kuopus on nyt kuumeessa, iski tauti siihenkin.

Plussatuulia +++++++++
 
Huomenta!

Mitäs teille kuuluu?
Täällä ei edelleenkään mitään ole tapahtunut, siis ei ne kuukautiset ole vieläkään alkaneet.. :(

säde :hug: Toivottavasti pian jotain selviäisi/ tapahtuisi :hug:
Saako kysyä et oliko sillä mitään "syytä", siis kun sullakin näytti olevan aika pitkä ponnistusvaihe ensimmäisessä synnytyksessäsi? Muistatko minkäkokoinen pää sun esikoisella on? Siis kun tuol mun esikoisella on meinaan iso pää. Oli iso jo syntyessään ja on siis vieläkin. Keskimmäisellä onkin sitten "normaali" ja typyllä taas "iso". Me tosin ollaan isopäisiä miehen kanssakin. :D

Ritsanampuja Parantavia halauksia pikkuisellesi :hug: :heart:
Ja toivottavasti väsymys lähtisi pois :)

Näyttäisi olevan taas sateinen ilma ulkona. Ei huvittaisi yhtään lähteä ulos.. Toivottavasti sade lakkaisi pian, kun täytyy kuitenkin esikoinen viedä päiväkotiin yhdeksäksi..
Mites te muut, käyttekö te lasten kanssa ulkona joka päivä, oli sää sitten millainen tahansa?
Me ei ulkoilla joka päivä :ashamed:

Iloista päivää kaikille ja plussatuulia! :heart: :wave:
 
mun tilanteen saa nollata :/
tänään aamulla alkoi.
ja saas nähä siirtyykö meidän neljännen yritys loppuvuoden puolelle,ens vuoden puolelle vai 10v päähän.
ny meinaa pää hajota ku tuo mies on vaikee. :headwall:
ei mulla muuta :wave:
 
Eilen testasin negan ja illalla täti jo pyyhälsikin paikalle :kieh: :kieh: :kieh:
Olo on :headwall: :'( :headwall: :'( mutta täällä onneksi kaikki sen ymmärtää!
mamma84 :hug: :heart:
mami09 kp2/38 ja kierto se vaan venyy :kieh:
 
mamma84 ja mami09 :hug: Teille molemmille :heart: :heart:
kovin jo toivoin et olisi tullut plussa. Mutta seuraavassa kierrossa sitten viimeistään, eikös vain mami09? :heart: mamma84 toivotaan että pääsette miehen kanssa yhteisymmärrykseen ja pääsette pian jatkamaan yritystä jos niin päätätte.

itse vain täällä menkkoja odotellaan, kp51 jo menossa, huoh.

Tiukun äiti en osaa sanoa syytä miksi ensimmäisen ponnistusvaihe venyi niin pitkäksi, piti ihan neuvolakorteista tarkistaa kaikkien päänympärykset niin kaikilla on ollu sama, tai kuopuksella 0,5cm isompi kuin kahdella aikaisemmalla. Onneksi pitkästä ponnistusvaiheesta ei tullut mitään seurauksia vauvalle, itselle muutama tikki. Kahdessa muussa synnytyksessä ei ole sitten ollu ongelmaa ponnistusvaiheen kanssa eikä tikkejä ole tarvittu.

Jokos olette olleet ahkerina ja ostelleet joululahjat? Itse olen ehkä vähän yli puolet saanut hommattua. Ihanaa, pääsen ensi viikolla yksin kaupunkiin (asutaan aika pienellä paikkakunnalla) ja mies jää lasten kanssa kotiin. saa itselle vähän omaa aikaa ja saa käydä rauhassa syömässä ja ennenkaikkea saa syödä ruokansa lämpimänä :) Loput joululahjat olisi tarkoitus saada ostettua.

Hyvää päivän jatkoa kaikille!!
 
mamma84 ja mami09 :hug: :heart:

Täällä vaan sakki kipeytyy. Esikkokin alotti illalla valittamaan että pää särkee ja kurkku on karhea. Aamulla oli sitten kuumetta 39 ja kuopuksella 38. Tytöllä ilmesty rakkulat käsiin ja jalkoihin eilen elikkä diagnoosi varmistui: enterorokko. nyt vaan pitelen peukkuja ettei tarttuisi itselle. Peittojakin jaksettiin heilutella eilen illalla ja saattais olla ajoitus suurin piirtein kohdillaankin. Eilen illalla tuli nimittäin ihmeellinen limakasa, missä oli joukossa aavistus punaista. :x Mutta katsotaan nyt, alkaako "kuiva kausi" piakkoin.

Lasten joululahjat on osteltu, isännälle en tiedä vielä mitä ostan. Ei me lapsille ostettukaan kuin yhdet lahja, viime vuonna lahjoja tuli kuitenkin 6 säkkiä. :eek: Kaikki mummot ja mammat ja sedät ja tädit tuovat lahjoja niin äkkiä niitä kertyy. :D Liikaa minun mielestäni, sitä varten emme osta itse kuin yhdet lahjat.

Tiukun äiti
Me ei todellakaan ulkoilla joka päivä. Riippuu paljon ilmoista. Isommat "heitän" välillä ulos kirmaamaan kun tuntuu että seinät kaatuu. Eilen heitin isommat ulos ja olivat yltä päältä kurassa kun tulivat takaisin. Haluan sen lumen ja pakkasen takaisin! |O

Voi säde! :hug: Toi on raastavaa kun mitään ei tapahdu.

Nyt tarttis varmaan alotella kotihommat, mutta tämmöset sadeilmat pilaa tunnelman. :xmas: Eilinen päivä meni nettisurffaillessa. Catalogilla on ale, kassalla saa loppusummasta -50%. Tuli tilailtua sohvan päällinen kun hinta oli huikeat 12e :whistle: Ja tietty itelle löysin vaatetta. Täytyy sitä omaakin vaatekaappia välillä uusia. ;)

Sadepäivän jatkoja! :wave:
 
Moikka taas!

mami09 :hug: Paljon voimia sinullekin :hug: :heart:
Toivottavasti sulla olo pian paranisi :)

säde Hyvä ettei sulle eikä vauvalle tullut mitään siitä pitkästä ponnistuvaiheesta.
Mä meinaan repesin tosi paljon. Niin paljon, etteivät ne saaneet mua siinä synnytysalissa ommeltua vaan veivät leikkaussaliin ommeltavaksi. "Puuduttivat" multa "alavartalon" tai jotain. (en siis pystynyt jalkoja liikuttamaan). Olin niin väsynyt et nukahdin heti kun kipu lakkas (="puudutus" vaikutti) Pääsin esikoista katsomaan lastenosastolle sitten vasta muutaman tunnin päästä.
Mullahan sitten se ne tikit aukesivat liian aikaisin ja se haava tulehtu..
Onneksi seuraavat synnytykset olivat sitten helpompia enkä revennyt kuin ihan vähän.

Minä en ole saanut kun yhden joululahjan ostettua. (ja senkin ostin jo kesällä)
Huomenna olisi tarkoitus mennä ostamaan. Tosin mä en edes tiedä mitä ostaisin.
Pitäkääs peukkuja että saisin jotain ostettua :D

Hyviä vointeja ja :hug: kaikille! :heart:
 


Torstai 4.12
Mamma84.............kp 2/ 30-34
mami09 .................kp 3/32 ........yk 3
Naksos ................ kp 7/28 .........yk3
Äiti vm70 ..............kp 9/30...........Yk 3
Ritsanampuja....... kp 16/30 (45)..yk2
Mammeli83 .......... kp 38/ 34
Säde .....................kp 52/ 25-35 ..yk 4
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa
Äippä 84.........yritystä odotellessa
pauliina 82........
sadettajat.......
Miltski.........
Jisse 78 ..........yritystä odotellessa
Ristiinkulkija....

Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;



Terhi 4.11 :heart:
Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:

 
Huomenta!
Tässä kaikille yhteisesti alkuun isoa isompaakin :hug: :hug: Täälä sitä haia kaikki tuntuvat tarvitsevan! Olen niin pahoillanini kaikkien puolesta

Nyt varustaudutaan kunnolla ja hyökkäämme joukolla kohden Joulua ja Uutta Vuotta :xmas: ettei täti enää uskalla enää ilmaantua :saint:

Ritsanampuja nyt sormet ja varpaat ristissä että Jouluna saat sen plussan testiin ja kovasti paranemisia lapsukaisille :hug:
Ristiinkulkija nyt vain uutta yritystä :heart:

Joululahjoista en ole ostanut kuin yhdelle kummilapselle vasta joululahjan kun kävimme hänen 14v. syntymäpäivillään niin vein samalla kun asuvat hieman kauempana :)
Eilen neitimme ostivat meidän pikkuneidille minimailan ja sählypallon et pääsee opettelemaan jo sählynpeluuta =) Huomenna olisi tarkoitus lähteä joululahjaostoksille, toivottavasti löytyisi. Meidän vanhin haaveilee pinkeistä nyrkkeilyhanskoista, käy kuntonyrkkeilyssä jossa olisi kiva olla omat hanskat. keskimmäinen kaipaisi uutta puhelinta mut eipä me sit muuta taideta ostaakkaan neideille, ehkä jotain pientä lisäks. Mummo on luvannut ostaa nille pleikka2 kun siinä on se singstar-peli ja meillä kun tuota pleikkaa ei vielä ole ollut ;)

Täällä täti pakkas tiistaina lopulta kimpsunsa ja toivottavasti ei palaile ;) Mies kyselikin aamulla et nytkö on se aika et pitää jaksaa joka päivä :p mut sanoinkin et jospa viikonloppuna ja ensviikolla ja joka toinenkin päivä riittäis =) Taitaa itse kuumeilla nyt enemmän kuin minä :p

Eilen sain leivottua jo vähän pipareita, itse tein taikinan. Tänään yritän jatkaa tuota joulusiivousta jospa tää valmistuis ennen joulua sittenkin ;) Lauantaina onkin itsenäisyyspäivä ja minä töissä :/ mutta onhan tässä taas opllut 4 vpaata vaik ei ihan siltä tunnu kun katsoo aikaansaannosta :(

Mut nyt mentävä letittämään neitin hiukset jos vaik pääsis tänäaamuna vielä skootterilla kouluun kun ei ole liukasta vielä .
Valoisampaa päivää kaikille :hug:
 
Heipparallaa! ..tuossa oli noista synnytyksistä... Siitä kun synnytys katsotaan alkaneeksi (hiukan hankalaa epäsännöllisten supistusten vuoksi) niin se on 5,5h. Sitä ennen oon saattanut kitua ja useamman tuntia tai puol päivää tai vaikka vuorokaudenkin..mutta siitä 3sentistä eteneminen loppusuoralle on sen 5,5tuntia. Huolimatta lääkityksistä, oli niitä tai ei. Ja se vaihtoehto ei..se vasta lystiä oli... |O
Tänään alkoi kilpirauhaslääkitys..tuli tuossa lueskeltua että lisää keskenmenojen riskiä.. Kävin sit testeissä ja poikkeavat tulokset tulikin. nimim. jo 5 keskenmenoa.
 
Voi, kun oli monta kurjaa uutista! :hug: teille kaikille! Mä näin viime yönä unta, että tässä ketjussa tuli plussa jollekkin, että toivottavasti se nyt olis enneuni!

Meillä kävi kurja sattuma eilen, koirat oli syöneet poikien dumlekalenterit! Pojat toki suruissaan, mut koirille vielä tuo suklaa vaarallista, ja kun tuo toinen on kohta 13 niin pelotti kyllä, että sydän pysähtyy. No, mitään ei tapahtunut, innoissaan aamulla hääräsivät tuolla lumessa! :D

Nyt vaan tarttee mennä metsästään uusia kalentereita pojille, mikä ei ole helppo homma! Mutta kuulkaas mulla on tänään työhaastattelu! :eek: Se olisi 2-3 päivää viikossa, ja liike on lastentarvikkeita myyvä. Kovasti tahtoisin sen paikan! Sais olla myös paljon kotona, mut säilyis kontaktit ulkomaailmaankin. :D

Puhtia yritykseen kaikille! Ehkä mekin parin viikon päästä! :p
 
Jäi taas eiliset peiton heiluttelut haaveeksi kun nukahdin kuopuksen höpöttelyihin. :D Täytyy sitten viikonloppuna koittaa varmistella, kun ei tuosta kierrosta mitään varmuutta ole. Eikä meikäläisen oviksen bongailusta. :xmas: Mitään ei enää juurikaan vuoda että sekin viittaisi oviksen olleen, mutta hitostako tästä kropasta selvää ottaa. ;)

Synnytyksistä on puheltu. Täytyi oikeen kaivaa paperit esiin. Esikkoa on näemmä synnytetty 9h41min. Ponnistusvaihe 36min. Muistan kun heräsin yöllä supistuksiin ja katselelin formuloiden aikaajoa. Miehen herätin joskus kahdeksan aikaan. Puoli kymmeneltä oltiin laitoksella ja yhdeltä poika syntyi. Keskimmäinen käynnistettiin raskausmyrkytyksen takia ja synnytys kesti 4h2min. Ponnistusvaihe 12min. Kuopusta on synnytetty 5h7min ja ponnistusvaihe 12min. Minulla tuo alku on aina hidasta ja vauhti kiihtyy loppua kohden. :D Kuopusta synnyttäessä kuvittelivat että menee seuraavan vuorokauden puolelle, mutta totesin vaan että tämän päivän puolella syntyy. Ja niinhän tuo syntyi tuntia ennen puolta yötä.

:hug: kaikille! Nyt tarttis taas pari viikkoa odotella rauhassa....
 
Hei!

Täällä ei vieläkään ole mitään tapahtunut.. (siis mulla ne kuukautiset alkaneet) :kieh:
Kai mä ensi viikolla testailen taas, vaikka tiedänkin etten raskaana voi olla :ashamed:
Jotenkin vaan ärsyttää. Mulla on siis viimeeksi kuukautiset alkaneet 18.6.2007 :headwall:

Sain eilen jopa ostettua joululahjoja, tosin pitäis vielä ostaa, ja paljon.
Mitäs te olette ostaneet lapsille joululahjoiksi? Entäs kummeille, mummeille jne?
Mä kun en oikein mitään keksi :ashamed:

Meillä on perjantaisin "herkkupäivä". Tänään olisi vuorossa pitsaa. Pojat tykkäävät hurjasti leipoa pitsaa.

Mitäs teille muille kuuluu?

Iloista päivää ja paljon :hug: kaikille! :) :heart:
 
Ristiinkulkija :hug: En osaa kuvitellakaan miltä tuntuu kun menee kesken...ja monettakin kertaa, huh. Toivoa teille pistän tulemaan, että pikkunen pysyis seuraavan kerran mukana! :heart:

Niin ja miehän en sais täällä edes olla :whistle: mutta piipahdeltua tulee silti aina vähintään lueskelemassa... :)

Synnytyksistä Mulla oli esikoisen synnytysaika jotain n.10h, josta ponnistin 39min, kakkonen syntyi 6 tunnissa, josta ponnistin vain 20min eli puolet vähemmän ja sitten kolmosen synnytys kesti myös tuon 6h mutta ponnistusvaihe oli taas puolet vähemmän eli 9min. Kaikista kivuliain oli tuo viimeinen kun ei sitten kipulääkettä enää saanut. Kaikista olen revennyt enemmän tai vähemmän vaikka episiotomiatkin on tehty...auts.

Joululahjoista kummilapsille ostin kirjat ja isommille omille pienet lahjat. Yhteiseksi saavat ikean lasten teltan. Ei kauheesti nyt oo varaa ostella niin riittää vähempikin. Saavat isovanhemmilta rattistiigan, jota on toivottu. =) Itelle ja miehelle ei oo lahjoja, mutta ei me mitään tarvitakkaan, pääasia, et lapsoset saavat ilon. :heart:

Semmosia. Vauvoja meillä ei yritetä...vielä ilmeisestikään vuosiin, mutta kuumeiluhan ei näköjään lopu sellaisiin päätöksiin. Tämä pönttöpää se toivoo joka kuukausi että "vahinko" olisi käynyt ja pieni saanut alkunsa ehkäisystä huolimatta. :ashamed:

Voikaa hyvin, paranemisia sinne, missä sairastetaan ja hurjat plussatuulet puhaltamaan perheisiin, joihin pikkuset ovat tervetulleita!!! :heart: :heart: :D
 
Ristiinkulkija lähettelen isot myötätunnon aallot sinulle!!! Varmasti iskee välillä epätoivo mutta yritä olla sinnikäs, jooko? Ei luovuteta!!

JOululahjoja en ole vasta kun yhden ostanut miehelle....hitsi taitaa tulla taas melkoinen kiire...kaikki joululeivonnaisetkin on tekemättä ja pitäis ostaa jouluverhotkin ja liinat. Minä tykkään että on viimeisen päälle jouluista koko talossa =) Kyläilimme eilen naapurissa ja heillä oli laitettu jo joulua ja olipa ihana tunnelma koko talossa!

Täti se lähti nyt meiltäkin sitten...minne lie... ja heti päästiin muhinoimaan peiton alle :p ..kattelin noista laskureista että mun hedelmallisimmät päivät olis 9-14.12 ja todennäköisesti ovis 12.12, että pitää yrittää vähän varkain tässä vaik joka toinen päivä kellistää tuota miestä. Tai no...ei taida tarvia paljon houkutella :heart: Olispa kyllä ihana saada plussa uudeksi vuodeksi :heart: :D

Yks asia mietityttää...se et mitenköhän paljon sitä taas kertyis kiloja ja montako ylimääräistä jäis... mä oon joka raskaudesta lihonut ja kiloja on jääny reilusti...kovan työn olen tehny jotta oon päässyt normaalimittoihin takas.... Olen yrittänyt tsempata itteeni että yrittää olla mahdollisimman kevyellä ja terveellisellä ruokavaliolla raskausaikana jos sen plussan vielä saamme, mut epätoivo iskee että en mä malta kuitenkaan olla herkuttelematta. No sittenpä ollaankin taas tuola laihdutus osion puolella reilul vuosi.... On se tietty vähän turhamaista tällasia miettiä mutta minkäs sitä ittelleen voi. Kun osaiski suhtautua yhtä rennosti kun mun mies :heart: , kun kysellin et entäs jos mä en enää kelpaakaan sille kun taas paisun isoksi ja lihon, niin se vaan tuumas että höpönlöpön, se nyt on luonnollista että kroppa venyy ja se on vain väliaikaista!
Mut kai tästä taas pitäis aloittaa päivän hommat jostain päästä.... pyykihommia varmaankin aivan ekaksi. Talo on kuin pommin jäljiltä kun ei ole ehtinyt paljoa kotona olemaan...joskus kai se tämäkin sotku on siivottava! Mukavaa itsenäisyyspäivää vaan kaikille :wave:
 
Huomenta!

Ristiinkulkija :hug: en voi edes kuvitella, kuinka rankkaa sinulla on :hug:
Paljon voimia sinulle!
Toivottavasti tulisit pian uudestaan raskaaksi, ja pikkuinen pysyisi mukana :heart:

sadettajat sinullekin :hug: Sinulla on kuitenkin vauvakuumetta? Mieskö ei sitten haluakkaan? :hug: Jos ei, niin toivottavasti pian muuttaa mieltä :heart:

Mulla on välillä itselläni sellainen olo etten "ansaitse" lisää lapsia tai etten saisi haluta :ashamed:
Se johtuu ihan siitä että tuntuu että monella ovat sitä mieltä ettei enään meille lapsia. Ja kun olen ollut nyt jo yli 2 1/2 vuotta "kotona", niin pitäisi välillä töihinkin mennä jne.. Mun äiti on aina "vihannut suurperheitä" tai sellasen käsityksen olen saanut.. (siis jos on jotain 5-> lasta) 1-3 on siitä "hyvä". Tosin kerran sanoi mulla et suunnilleen näin että "odottakaa kun ovat kouluun menneet", siis nuo 2 vanhinta. (siihen menis n. 5 vuotta)
Mun äiti on mulle tosi tärkeä, en kä haluis hänelle pahaa mieltä..
No eipä ole pelkoa että raskaaksi tulisin. Typy ei vieläkään oikein syö muuta kun tissiä (ikää siis jo n. 8 1/2kk) Eikä mulla ole kuukautisetkaan alkaneet. Ja nyt nuo lapset ovat "päättäneet" et joku valvoo aina myöhään (yleensä pimu) siis noin 22.00-23.30 asti, niin sen jälkeen ei tee oikein mieli enään "peittoja heilutella" :ashamed:
Siis ollaan niin väsyneitä joko toinen tai molemmat et sitten on pakko nukkumaan päästä :(

Naksos :hug: älä mieti niitä ylimääräisiä kiloja. Jos saat ne kuitenkin sitten heti pois.
Mulla kun taas tulee näitä ylimääräisiä kiloja näin "raskauksien välissä". Pitäisi ottaa vihdoin itseäni niskasta kiinni ja lopettaa herkuttelu ja ruveta liikkumaan enemmän. Mutta kun tuo mies tuo aina herkkuja kaupasta, enkä mä voi niitä vastustaa.. :ashamed: Ja kun olen väsynyt/ paha mieli tulee syötyä ihan liikaa.

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille ja plussatuulia!!!! :heart: :wave:
 
Heipsan!

Ristiinkulkija isoa isompikin hali :hug: Toivotaan että nyt seuraavan kerran pieni pysyy mukana loppuun asti.

Sadettajat kiva kun kävit kirjoittelemassa, mukava kuulla sinustakin :wave:

Tiukun äiti älä nyt masenna itseäsi, kyllä sinä vielä oman pienen saat kun sen aika on, ihan varmasti. Teillä kaikilla on huomattavasti paremmat mahdollisuudet raskaantua kun olette vielä nuoria, toista se on kun alkaa tämä "mummoikä" jo hiipimään vaik en uskalla sanoakkaan sitä ääneen :D vaik silti mä edelleen kuvittelen vielä raskautuvani kunhan tuon imetyksen lopetan kokonaan.
Tiukun äiti, sinä kuitenkin imetät tosi paljon et sillä todellakin on vaikutusta mutta kohta on uusi vuosi ja meilölä kaikilla uudet kujeet ja silloin viimeistään plussataan ;)

Miltski kovasti toivon että saisit sen paikan :wave:

Säde ja mammeli83 :hug: kierron venymisestä
mammeli, mitä ihmettä, ettekö sittenkään yritä nelosta :/

Naksos turha niitä kiloja nyt miettiä mut mulle kävi niin kun olin saanut pudotettuu painoa reilu 13kg niiin aloin odottaa meidän pienintä niin mua harmitti etukäteen kun ajattelin et nyt se paino tulee taas takas mut ei ihan kaikki tullut ja lähtöpainossa olinkin sitten 3kk pääst synnytyksest ja nyt et tiedä painoani kun vaaka on rikki :( mutta alkusyksystä painoni oli alhaisempi mitä ollut 18vuoteen ja ainakin jotka minut nyt nähneet niin sanovat et oisin muka taas laihtunut mut mene ja tiedä :|

Ritsanampuja älä vielä menetä toivoa, kovasti jaksuja ja hali :hug:

Joululahjoista pikkuneidillemme ostimme lisää duploja, yrittää kovasti niitä rakentaa, vanhimmalle ostin pastakoneen kun siitä kovasti puhunut ja prismassa aikasta edullinen 25? ja molemmille isoille neideille Hello kitty yökkäripuvut ja sukat ja keskimmäiselle treenipaidan, anopille ostin korkean lyhdyn tyttöhen puolesta kun sitä niin havitellut eikä itse saanut ostettua et kyllä sitä rahaa palaa niihin vaik kuinka yrittäis jotain pientä ostaa :ashamed:

Voi kylläpäs aika kiitää, tulin tunti sitten töistä ja aamulla taas pitäis mennä.
Täälä ovis alkaa kohta kolkuttelee, mies kyllä alustavasti luopaillut olla ahkera ettei ainakaan hänestä jäisi kiinni :p Sanoi syövänsä vielä jopa ahkerasti porkkanoitakin :D
Päivittelen vielä listan, anteeks nyt kun en ole ehtinyt sitä taas parina päivänä päivittelee :ashamed: Siksi sen saa kuka tahansa päivittää kuka ensinnä kerkiää ja haluaa jos en ole paikalle ilmaantunut ;)

Kovasti plussapuhureita kaikille tähän tämänvuotiseen viimeiseen kiertoon :whistle:

 


SUNNUNTAI 7.12
Mamma84.............kp 5/ 30-34
mami09 .................kp 6/32 ........yk 3
Naksos ................ kp 10/28 .........yk3
Äiti vm70 ..............kp 12/30...........Yk 3
Ritsanampuja....... kp 19/30 (45)..yk2
Mammeli83 .......... kp 41/34
Säde .....................kp 55/ 25-35 ..yk 4
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa
Äippä 84.........yritystä odotellessa
pauliina 82........
sadettajat.......
Miltski.........
Jisse 78 ..........yritystä odotellessa
Ristiinkulkija....

Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;



Terhi 4.11 :heart:
Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:



 
Huomenta!

Pimu heräsi vaan 2 kertaa viime yönä. Tosi hieno juttu. Toivottavasti jatkaisi noin..
Esikoinen tuli meidän viereen yöllä nukkumaan (tuntuu et nuo pojat tulevat vähän niin kun vuorotellen viereen nukkumaan. Onneksi niin, sillä kun myös tuo tyttö nukkuu meidän sängyssä, olis melko ahdasta jos kaikki siinä nukuttais kerralla. Mä olen jo miettinyt jos ostais isomman sängyn tai viereen toisen, niin voitais kaikki nukkua siinä :D ) ja keskimmäinen heräsi kerran. (on ollut koko ikänsä "huono nukkumaan" )
Heräsin vaan 4 kertaa viime yönä :)

äiti vm70 Kiitos sinulle kannustuksesta. Se on niin ihanaa kun saan tänne kirjoitella näitä vauvakuumeilujuttuja, niin se helpottaa oloa :D
Et sinä missään mummoiässä vielä ole :hug: Minäkin haluaisin että saisin vauvan vielä kun olen samanikäinen kun sinä nyt tai vielä vanhempanakin :heart:
Olen mietinyt että jos tuo esikoinen saisi vauvan vaikka 20 vuotiaana, niin olisin silloin 42v, niin voitais samaan aikaan saada ;)
Mun esikoinen tykkään muuten hurjasti tuosta hello kitystä :D
Ja on siis poika, onkohan siitä jotenkin haittaa? :ashamed:

Hauskaa päivää kaikille! (ja plussia :heart: ) :wave:
 

Yhteistyössä