Heipsan!
Ristiinkulkija isoa isompikin hali :hug: Toivotaan että nyt seuraavan kerran pieni pysyy mukana loppuun asti.
Sadettajat kiva kun kävit kirjoittelemassa, mukava kuulla sinustakin :wave:
Tiukun äiti älä nyt masenna itseäsi, kyllä sinä vielä oman pienen saat kun sen aika on, ihan varmasti. Teillä kaikilla on huomattavasti paremmat mahdollisuudet raskaantua kun olette vielä nuoria, toista se on kun alkaa tämä "mummoikä" jo hiipimään vaik en uskalla sanoakkaan sitä ääneen
vaik silti mä edelleen kuvittelen vielä raskautuvani kunhan tuon imetyksen lopetan kokonaan.
Tiukun äiti, sinä kuitenkin imetät tosi paljon et sillä todellakin on vaikutusta mutta kohta on uusi vuosi ja meilölä kaikilla uudet kujeet ja silloin viimeistään plussataan
Miltski kovasti toivon että saisit sen paikan :wave:
Säde ja mammeli83 :hug: kierron venymisestä
mammeli, mitä ihmettä, ettekö sittenkään yritä nelosta :/
Naksos turha niitä kiloja nyt miettiä mut mulle kävi niin kun olin saanut pudotettuu painoa reilu 13kg niiin aloin odottaa meidän pienintä niin mua harmitti etukäteen kun ajattelin et nyt se paino tulee taas takas mut ei ihan kaikki tullut ja lähtöpainossa olinkin sitten 3kk pääst synnytyksest ja nyt et tiedä painoani kun vaaka on rikki
mutta alkusyksystä painoni oli alhaisempi mitä ollut 18vuoteen ja ainakin jotka minut nyt nähneet niin sanovat et oisin muka taas laihtunut mut mene ja tiedä :|
Ritsanampuja älä vielä menetä toivoa, kovasti jaksuja ja hali :hug:
Joululahjoista pikkuneidillemme ostimme lisää duploja, yrittää kovasti niitä rakentaa, vanhimmalle ostin pastakoneen kun siitä kovasti puhunut ja prismassa aikasta edullinen 25? ja molemmille isoille neideille Hello kitty yökkäripuvut ja sukat ja keskimmäiselle treenipaidan, anopille ostin korkean lyhdyn tyttöhen puolesta kun sitä niin havitellut eikä itse saanut ostettua et kyllä sitä rahaa palaa niihin vaik kuinka yrittäis jotain pientä ostaa :ashamed:
Voi kylläpäs aika kiitää, tulin tunti sitten töistä ja aamulla taas pitäis mennä.
Täälä ovis alkaa kohta kolkuttelee, mies kyllä alustavasti luopaillut olla ahkera ettei ainakaan hänestä jäisi kiinni
Sanoi syövänsä vielä jopa ahkerasti porkkanoitakin
Päivittelen vielä listan, anteeks nyt kun en ole ehtinyt sitä taas parina päivänä päivittelee :ashamed: Siksi sen saa kuka tahansa päivittää kuka ensinnä kerkiää ja haluaa jos en ole paikalle ilmaantunut
Kovasti plussapuhureita kaikille tähän tämänvuotiseen viimeiseen kiertoon