Neljännestä kuumeilevia??

Täälläkin yksi neljännestä kuumeileva. Esikoinen lähtee syksyllä eskariin, keskimmäinen täytti juuri neljä ja kuopus täyttää kaksi viikonloppuna. Opinnotkin alkaisi vihdoin olla sillä mallilla, että voisi jäädä vauvan kanssa kotiin.

Vielä yksi levy pillereitä ja sitten alkaa yritys (muistinkohan kertoa miehelle?) Sille taisin vaan sanoa, etten aio uusia reseptiä... Näinköhän se vielä kolmen tällaisen ilmoituksen jälkeen tajuaa mistä on kyse =)
 
Heit kaikille!
Ja voi vauvakuume sentään!!! Miksei tää vois loppua jo? :kieh: Koitan nyt sinnitellä ja vitkutella ja vatkutella, että jaksais vielä singuttaa tuota yrityshommaa vuodenvaihteeseen. Järkyttävän vaikeata!!! :D :heart:
 
Minäkin kuumeilen neljännestä..tosin salaa..nuorimmainen on reilun vuoden nyt (3 lasta kaikkiaan) ja oma terveys reistailee joten tähän en nyt jaksaisi neljättä mutta sitten joskus..kunhan mies vaan innostuis. :) Ja koskaan enään en vanno että en koskaan enää lapsia tee/yritä. :D
 
Menkat alkoi siis tänään. Toka luomukierto siis 28. Ja tosiaan ovishuippu oli kp 17. Mielenkiintoista. Tilanne on se että me edetään tjot-menetelmällä ;) Tällä hetkellä suurin mielenkiinto on omien liikakilojen pudottamisessa. Eli ei sen kummemmin yritetä vaan todellakin tulee jos on tullakseen... Aion kyllä käyttää tuon yhden kaapissa odottavan ovistestin seuraavan oviksen testaamiseen. Näenpähän ainakin sen että jos se taas on kp 17 niin voin vaan todeta että aika myöhäinen ovis kun ottaa huomioon kierron pituuden?
 
Heipsan!
Aattelin nostella tätä ja kysellä et missäs mennään?

Itellä ihmeellisiä tuntemuksia mut eilen ainakin testi puhdasta negaa. Jatkuvasti juilii alavatsast ja ihme väsymystä mut voipi olla et johtunee vain noist yöheräämisist kun neiti tissittelee yölläkin vielä vaik on jo 7,5kk ja saa iltapuuronkin minkä pitäis viedä nälän.

Kaikille kovasti +++++tuulia :whistle:
 
Minä testaan tällä viikolla. En kyllä jaksa millään uskoa plussaan. Kolme kertaa oon jo tullu raskaaksi heti eka kierrolla. Olishan se jo ihme jos vielä neljännen kerran olis niin hyvä tuuri.
 
Moi pitkästä aikaa!

Johjolle tsemppiä testaukseen db pollomuhku Pahoittelut tädistä :hug:

Ens viikolla ois ollut km/ku raskauden laskettu aika :/ Oon ollut hieman alakuloinen sen takia viime aikoina ja oikeastaan yrittänyt pysytellä täältäkin poissa. Kun ei vieläkään oo päätetty milloin yritys aloitetaan, asiasta kyllä ohimennen oon mieheltä kysellyt. Mutta jospas se tästä, ihania ilmoja oli viime viikolla, nyt taas meinas korvat jäätyä, kun ulkona käytiin.

Mukavaa toukokuun jatkoa kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:
Minä kuumeilen, mies ei :/ . Eli kyllä mun tuohon miehen tahtoon on taivuttava ja tämä karvas kalkki nieltävä. Silti vielä elän jossain oudossa toivossa, että "ihme" tapahtuisi ;) ja sitäpaitsi ainahan saa haaveilla...
Sama juttu. Täytyy sanoa, että tuntuu itsestäkin tosi oudolle se, että se karvas pettymys syö itseä todella..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sinituuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:
Minä kuumeilen, mies ei :/ . Eli kyllä mun tuohon miehen tahtoon on taivuttava ja tämä karvas kalkki nieltävä. Silti vielä elän jossain oudossa toivossa, että "ihme" tapahtuisi ;) ja sitäpaitsi ainahan saa haaveilla...
Sama juttu. Täytyy sanoa, että tuntuu itsestäkin tosi oudolle se, että se karvas pettymys syö itseä todella..
Älkää antako periksi :D
Nimim. 4 vuotta miestä taivutellut, nyt pikkunelonen 3kk :heart: :hug:

Tsemppistä :attn:
 
Ai tällänen pino olikin jo! :wave: Minä etin ja en löytänyt, niin alotinkin uuden. No, onneksi mut käytiin tänne ohjaamassa! :D

Elikkäs, mulla on 3 poikaa, -99, -02 ja -05 syntyneet. Kovasti tekis mieli neljättä, mutta mies ei vielä oikein uskalla. Kun mielessä kummittelee vielä tuo meidän esikoisen tammikuinen aivoinfarkti. Mutta ehkä sitten syksyllä, sanoo mies... :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Sinituuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:
Minä kuumeilen, mies ei :/ . Eli kyllä mun tuohon miehen tahtoon on taivuttava ja tämä karvas kalkki nieltävä. Silti vielä elän jossain oudossa toivossa, että "ihme" tapahtuisi ;) ja sitäpaitsi ainahan saa haaveilla...
Sama juttu. Täytyy sanoa, että tuntuu itsestäkin tosi oudolle se, että se karvas pettymys syö itseä todella..
Älkää antako periksi :D
Nimim. 4 vuotta miestä taivutellut, nyt pikkunelonen 3kk :heart: :hug:

Tsemppistä :attn:
Kaikesta huolimatta en ala miestäni painostamaan. Jos hän ei halua niin mun täytyy olla onnellinen siitä että meillä on jo kolme lasta. Ihania sellaisia. Joillekin ei suoda edes sitä yhtä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sinituuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Sinituuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:
Minä kuumeilen, mies ei :/ . Eli kyllä mun tuohon miehen tahtoon on taivuttava ja tämä karvas kalkki nieltävä. Silti vielä elän jossain oudossa toivossa, että "ihme" tapahtuisi ;) ja sitäpaitsi ainahan saa haaveilla...
Sama juttu. Täytyy sanoa, että tuntuu itsestäkin tosi oudolle se, että se karvas pettymys syö itseä todella..
Älkää antako periksi :D
Nimim. 4 vuotta miestä taivutellut, nyt pikkunelonen 3kk :heart: :hug:

Tsemppistä :attn:
Kaikesta huolimatta en ala miestäni painostamaan. Jos hän ei halua niin mun täytyy olla onnellinen siitä että meillä on jo kolme lasta. Ihania sellaisia. Joillekin ei suoda edes sitä yhtä.
Anteeksi, en tietenkään tarkoittanut painostamista :whistle:
 
berry76 Voimia! Varmasti vaikeaa kun ajattelee että kohta voisi olla vauva sylissä... Ja onnea sen nelosen yrittelyyn kunhan sen aika koittaa :hug:

(.) Ens viikolla ois h-hetki käsillä taas. Kummasti sitä vaan tuota kalenteria tutkii aina vaan.. ;) Mies on valitettavasti koko ens viikon työreissulla mutta vähän jo tuossa suunniteltiin josko minä ja tytöt lähdettäs iskää moikkaan ja tehtäs samalla semmonen viikonloppureissu. Ihan junalla mentäs (harvinainen kulkupeli meille). Eli toiveita helmivauvasta ilmassa :p Kunhan ei nyt tällä kierrolla käy niin että ovis onkin jo siinä kp14:n tienoilla eikä vasta kp17 kuten oli edellisellä kierrolla. Nimittäin tuo reissu sattus just kp 16-18 ajalle joten siihen nähden toivon nyt myöhäistä ovista :whistle:
 
Tosi paljon onnea Johjo! Kaikkea hyvää odotukseen :heart:

(.) Täti punaisen pitäisi taas torstaina kurvata vierailulle. Kuumeilu on nyt ollut hieman taustalla, aika vähän oon täällä palstallakaan käynyt. Kuitenkin se nelonen edelleen on haaveissa, vaikkei yrittämisestä ole vielä tietoakaan.

pollomuhku tsemppiä teille db Toivottavasti se plussa tulee tästä kierrosta :)
 
Onnittelut :flower: ja paljon tarrasukkia ja vuuvaliimaa pikkaiselle että pysyy matkassa mukana loppuun asti :heart:

Tulethan vielä kertomaan kuulumisiasi tähänkin pinoon ja antamaan meille muille toivoa tulla perässä ettet kokonaan meitä täällä unohda ;)

Muille kovasti puhaltelen plussatuulia +++++ :whistle:
ja haaveilen itsekkin vielä sen + saavan kesän aikana :ashamed:

Mukavaa viikonjatkoa kaikille :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja july:
Mä olen taustaillut tässä jo tovin ja lueskellut viestejänne;) Liityn nyt sitten joukkoon.
Vauvakuume vaivannut tässä muutaman vuoden, välillä enemmän välillä vähemmän. Mies ei ole innostunut ajatuksesta, että neljäs tulisi. Ensi viikolla kierukka lähtee ja mies sitten huolehtikoon ehkäisystä, mikäli lapsia ei enää halua. Uskon vasta, kun hän käy sterilisaatiossa :kieh: .
Ikää mulla on jo kesällä 38v ja mies on 39v. Lapset ovat 11,9 ja 6.
Heippa vaan kaikille!
Kp jotain 33/29-30 ja negatiivista olen testeistä saanut. Ihme juttu, meinaan mulla on aika selkeät oireet. Rintojen vihlomista/arkuutta, repäisykipuja, kovia menkkakipuja vaikka täti ei ole vierailulle saapunutkaan. Ei vuodon vuotoa. Kahdeksantena päivänä yhdynnästä tuli kovat ristiselkä ja vatsakivut. Oisko ollut sitten kiinnittymiskipuja? Ei mulla edellisistä 3 raskaudesta tollasia ollut.
Mies ei jaksa uskoa mun raskautumiseen, sillä touhutipoista tämä oletettu raskaus olisi sitten saanut alkunsa.
Tilasin eilen Aconin 10 testin netistä ja huomen aamulla meinaan testata =)
Edelliset testit olivat halpatestin 25 vahvuisia, jotka näyttivät vain yhden viivan, eli sen että testi on onnistunut.

Mitäs teille muille neljännestä haaveileville kuuluu?
 
july sullahan on lupaavat oireet. Jospa ei vain näy tuolla testillä et sit huomenna saisit sit siihen herkkään testiin sen plussan. Pitelen peukkuja =)
Tulehan sit heti huomenis kertomaan kun mitä näytti ;)

Täällä taas tänään toivekkaana testailtu mutta vain se yksi viiva siihen tuli vaik pitäishän mun tietääkin ettei mitään mahiksii oikeesti viel ees oo :ashamed:
No, mullahan ei siis vieläkään nuo menkat ole alkaneet ja imetänkin aikasta paljon et erittäin tehokas ehkäisy tuntuu olevan. Mulla siis on taas tuota kuvottavaa oloa, nippailuja, kaikki hajut pistää voimakkaammin nenään jne. paitsi rinnois ei mitään. Hormoonit tekee taas kiusaa mulle :/

Plussatuulia kovasti kaikille ++++++ :whistle:
 
Testasin sitten eilen jo parin tunnin pissatauon jälkeen negan Clearbluella. Blääh! En kyllä ymmärrä mistä nää oireet sitten tulee, koska tätiä ei edelleenkään näy.
Nyt en testaa kuin ensi viikolla seuraavan kerran ja sitten pyydän vaikka labraan verikokeeseen lähetteen. Ei kuparikierukan poisoton jälkeen pitäis heilahdella kierron yhtään. Ekat menkat tuli kierukan poisoton jälkeen ihan normaalisti.
Kyllä vähän sekava olo on.
 
Täällä taas jännitellään! Testasin viimesellä ovispuikolla haamu+:n kp15 ja limaa tuli runsaasti kp17 ja oviskipuja. Ja juuri tuolloin oltiin miehen kanssa saman peiton alla ;) Joten nyt sitten jännitellään miten kävi! Viime kierto oli 28 joten tuonne ihan kuun loppuun saa odotella ja jännitellä. :p
 

Yhteistyössä