Neljännestä kuumeilevia??

No täällähän nyt jännitystä piisaa äiti vm70 ja alice in wonderland !Nyt vaan peukut pystyyn plussaukseen;lupaavia oireiluja :) !Meillä ei vielä vakavaa yritystä ole aloitettu,mies haluaa ja itsekin,että käymme vielä gynellä näyttämässä edellisen sektion laput ja toivottavasti myös gyne näyttää vihreää valoa.Nyt torstaina "arvauskeskuksen" omalääkäri soittaa minulle ja katsotaan sitten käynkö hänellä vai laittaako hän (toivottavasti) lähetteen suoraan naikkarille.Ja sitten kutsua odotellaan!En vain tiedä millaiset jonot mahtavat tälläiseen on,että olisiko sittenkin parempi käydä yksityisellä :/ ?Tämä kuume alkaa käydä vain aivan valtavissa mitoissa ja mitäs sitten jos lääkäri onkin sitä mieltä että parempi jättää lapsiluku tähän :snotty: . :ashamed: . Toivottavasti niin ei käy!

Mites äiti vm70 oletko ajatellut testailla vielä,tai oletko jo testaillut?Tulehan kertomaan :wave: !

Mukavaa viikkoa kaikille :flower: !
 
Moikka!
Kuvottava olo jatkuu ja tuntuu et pahenee. Tänään kun tein asiakkaille, olen siis ravintolassa töissä niin moneen otteeseen tuntui et pitääkö lähteä vessaan et tuleeko oikeesti ylös. Alavatsaa knippailee ja valkkaria ihan lorahtelee välillä :eek: Aamulla en pystynyt syömään aamupalaa, ei vain yhtään tehnyt mieli ja jos kuka niin minä syön aamupalaa muidenkin edestä :LOL:
Tänään tuntuu et palelen koko ajan ja pinna kireellä, millään en jaksais kuunnellla mitään sepustuksia mistään. Testasin mä tänään päivällä mut kun testi-ikkunakin tosi hailakka ja niin haamujen haamu kun osaa kuvitella lähes olematon jos sitäkään :(
En siis ymmärrä, voinko vain kuvitella näin paljon et oireet lisääntyy vaiko onko niin aluillaan et raskaushormooni nousee niin hitaasti jo tuon imetyksenkin takia, mene ja tiedä mut piinaavaa :headwall:

Kovasti toivon teille muille plussaa ja kunnon sellaista heti ekaan testiin =)
Nyt yritettävä mennä siivoomaan ja tekee jotain syötävää meittin perheelle vielä :wave:
 
Heippa pitkästä aikaa! Monella jänniä aikoja, peukut pystyyn teille! db! äiti vm 70 kyllä toi nyt ihan jo raskautumiselta kuulostaa! Toivotaan, että se plussa tulee pian! Kurjaa tuollanen pähkäily...

Itellä vähän ajatukset muualla, esikoisen kanssa oltiin tänään lastenpolilla, kun on vähän ollu hurjia oireita! Sanoja välillä unohdellut ja tosi väsynyt ollu... Nyt sitte magneettikuvaus parin viikon sisällä ja päivystyksenä, jos oireet tässä pahenee. Pelottaa ihan hirveesti! :'( Niin hyvin on tuo toipuminen tähä asti mennyt! Noh, ei se auta, kun odotella... :(
 
JÄÄÄRKYTTÄVÄ VAUVAKUUME!!!! Hei, minä EN, eikä minun kroppani kestäisi raskautta, mutta kun...semmonen vielä kerran semmonen pienen pieni ihmisen alku tuohon sylkkyyn, jooko? :heart: Ja viis niistä yövalvomisista ja raskausvaivoista jajaja, kun saisi vain sellaisen pienen ihmeen! :D Vielä yhden touhuntekijän tähän huusholliin ääntä pitämään, eikö se olisi jo tervetullut? Eikös? :heart:

Ja tosiaan epäsäännöllinen kierto taustalla...yleensä 22-23 ja nyt menossa kp27 ja heti toiveet korkealla ja käsintunnusteltavissa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti vm70:
Voi miltski ihan hirmuisesti voimia teidän perheelle :hug: :hug:
Toivon todella että esikoisenne paranee pian :heart:
Kiitoksia kovasti! Sellainen "ei, ei enää!" olo tällähetkellä... Tekis mieli poikaa koko ajan pidellä lähellä.
:'( :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti vm70:
Voi miltski ihan hirmuisesti voimia teidän perheelle :hug: :hug:
Toivon todella että esikoisenne paranee pian :heart:
Kiitoksia kovasti! Sellainen "ei, ei enää!" olo tällähetkellä... Tekis mieli poikaa koko ajan pidellä lähellä.
:'( :'(
En voi edes kuvitella kuinka pahalta tesitä tuntuu :'( Luin tuon kyyneleet silmissä. Itse itkin silloin ihan voimattomana kun pikkuneitimme oli viikon ikäinen ja vaippaan ilmaantui verta. Loppujen lopuks kyse olikin vain hormonaalinen häiriö ja todella pieni juttu teidän koettelemukseenne.

Toivon hartaasti että et kokonaan häviä täältä ja tulet kertoilemaan esikoisen kuulumisia :hug:
Jos haluat purkaa ajatuksiasi niin mulle voi hyvin laittaa yv.tä
Kovasti voimia ja jaksamisia teille :hug:
 
jaksuja miltskille :hug:

Tänne ei erikoisempia; edelleen kuumeillaan, mutta oma jaksaminen mietityttää...
Aika lailla ilman mitään ehkäisyjä ollaan harrasteltu, että sellainen "vahinko" olisi voinut sattua..olisi jotenkin helpompaa, kun ei tarvis ite tehdä päätöstä yritetäänkö lasta vai ei. B) Olipas sepustus... mutta nuorin vasta tosiaan reilu 3kk ikäinen ja täysimetyksellä mennään että tuskinpa nyt kuitenkaan tärppiä käy...
Raskaustestejä tilasin valmiiksi, että voi sitten varmistella... joku ilta kun teki pahaa niin vimmatusti...
 
Täällä kurkkukipuisena lähti aamuyö käyntiin :snotty: ,juuri reilu viikko sitten oli flunssaa.Kun kerran tämä flunssakierre alkaa sitä tuntuu olevan kovin vaikea katkaista,toivottavasti tämä jää vain minun flunssakseni,pienimmillä oli myös raju flussa parisen viikkoa sitten.

Oikein paljon jaksuja&voimia miltskille :hug: .Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin.

äippä 84 voi kun sinulla on noin pieni vielä siellä :) .Nauti rauhassa vauva-ajasta,se tuntuu menevän niin nopeasti ohi!Juuri tänään mietin,että miten meidän nuorimmainen on jo 1v9kk,tuntuu että missäs välissä se aika oikein hurahti :eek: !

 
Hei taas... Kiitoksia kaikille tukijoille! Sitä tosiaan taas tarvitaan. Huomenna olis sitten MRI-kuvaus, ja eiköhän ne tuloksetkin saa sitten samana päivänä. Poika on kyllä pirteä ja miettii vaan minkä cd:n ottais kuvaukseen, Cheek vai Elastinen!? :heart:

Tällänen saa kyllä ilmaan sellaisen perhekeskeisyyden, että käperrytään kotona sohvalle kaikki 5 paljon herkemmin ku yleensä. Ja haluaisi olla kotiäiti, kokoajan läsnä noille pienille miehenaluille! Nytkin siis töissä kirjottelen... Eetu on mummun luona sairastamassa.

Mutta minä tuun ilmottelemaan teille huomenna mitä ollaan saatu tietää! :wave:
 
Miltski niin kovasti toivon teille huomiselle hyviä uutisia :hug:
Ihanaa et poika jaksaa olla noin reipas :heart:
Kovasti jaksuja :hug: :hug:

Äippä84 meillä mentiin 5,5kk täysimetyksellä ja vieläkin imetän muutaman kerran päivässä ja jälleen tulleet yösyönnit kuvioon mut huomasin et vasta puhjennut uusi hammas et näinkö silläkin ollut osuutta asiaan tuohon yöheräämiseen.
Mulla ei edelleenkään ole tullut yhtiäkään menkkoja ja raskausoireita ollut aika ajoin, kuten nyttenkin. Tähän asti ainakin hormonaalinen toiminta kropassa tehnyt vain kiusaa mulle :ashamed: Mä olenkin lohduttautunut sillä mitä lääkäri sanoi mulle neitin 10kk neuvolassa et "kyllä luontoäiti tietää koska on se oikea hetki" eli loi ainakin minulle hieman toivoa =) Täytyy kyllä sanoa et nyt on kyllä olleet voimakkaimpia oireiluita kuin aikaisemmin mut aika näyttää kun vain malttais odottaa :ashamed:

Kermis pikaista paranemista :hug: On se vaan sitkeää tuo flunssa, toivottavasti pienokaisesi säästyvät tältä kertaa

Mitenkä alice in wonder... ja oliko muita jännäilijöitä? Joko olet /tte testailleet?

Mutta nyt lähden nukkumaan, jaksuja kaikille :wave:
 
Huomenta kaikille! tänä aamuna testailin ja plussaa!! tosin haalea mutta viiva mikä viiva ;) oudolta tuntuu...eipä mieskään juuri mitenkään reagoinut,rauhallinen kun on :) no saapa nyt sen tila-autonsa ostaa :LOL: muutaman viikon päästä varmaan on varmempi olo.. miltski onnea matkaan teille :hug:
 
Onnittelut alice in wo... :flower: :heart:
Pienelle kovasti tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan :heart:
Älä kokonaan katoa ja unohda meitä kun piakkoin siirryt tuonne odotuspuolelle eli käyppä välillä kertoilemassa sit kuulumisesi :wave:

Tänään myös testasin ja kuten arvata saattaa niin ei viivan viivaa, ei edes testiajan ulkopuolella :( :'( Ihmetyttää vain edelleen ne ihme haamut testiajan ulkopuolella vaikka eihän niitä ole tarkoitettukkaan tuijottaa enää jälkikäteen :/
Nää oireilut jatkuu mutta menee nyt puhtaasti stressin piikkiin :'(

Miltskille koko perheelle onnea tähän päivään
Tulen sit illalla lukemaan töistä päästyäni kuulumisenne jos olet jaksanut ja ehtinyt käydä kirjoittamassa.

Plussatuulia kaikille :whistle: :p ja mukavaa päivänjatkoa :wave:
 

Huomenta!
Ajattelin vain nostella ja toivotella kaikille mukavaa päivää. Täälä taitaakin tulla aurinkoinen syyspäivä vaik aikasta kylmä sielä vielä on. Tarkoitus olisi lähteä metsään puolukoita ja suppiloita keräämään ja jospa pikkuneiti ottaisi sillä aikaa aamupäikkärit autossa ja jos ei suostu nukkumaan niin tarvii istuttaa puolukkamättään viereen et saa itse noukkia suuhunsa :p

Miltski, toivottavasti saitte eilen hyviä uutisia :hug:

Plussatuulia puhaltelen kaikille :whistle:
 
Hyviä uutisia! Pojan MRI-kuvauksessa ilmeni vaan positiivisia asioita! Veri virtaa hyvin aivoihin ja vanhat infarktialueet on pienentyneet. Huokaus ja helpotus on suurempi, kun osaan sanoin kuvailla! :heart: :heart:

Nyt taas jaksaa jatkaa haaveilua ja miehen painostusta neljännestä ihanuudesta... :D

Alice in wonderland suuret onnentoivotukset! :flower:

Ja toivotaan, että se plussa ilmestyy pian myös muiden testeihin! :wave:

äiti vm70 Kyllä se nyt jo noilla oireilla täytyisi tulla plussa! Peukkuja pidän! db
 
Heippa taas!
Eipä onnistunut ensimmäisellä "kierroksella" :( Mutta ei muuta kuin uudelleen yrittämään... Nyt tosin niin järkyttävä flunssa päällä, ettei kiinnosta muu kuin lepäily ja netissä surffailu.
Nyt on mieskin innostunut neljännestä ja esikoinen (12v.) sanoi, että olisi jo aika saada se pikkusisko kenelle vois joskus opettaa niitä tyttöjen juttuja :D .
 
Moikka!
Kiitos miltski mutta herkällä tein tänä aamuna eikä haamun haamua eli kuumeilu jatkuu ja oireilut ovat puhtaasti vaan kaikesta tästä stressistä :ashamed: Jospa tämä jossain vaiheessa helpottais, murrosikäisemme vain on aiheuttanut koulussa kiusaamisillaan ym. päänvaivaa ja mieheni mummon poisnukkuminen ja osakseen työkuviot vaik puhtaasti iltavuoroa teenkin eli montaa monessa :'(

Onko kellään kokemusta prismasta myytävillä ovistesteistä? Mulla kun ei vieläkään ole menkat alkaneet vaik synnytyksest ihan kohta vuosi, imetys tuntuu olevan vieläkin tehokas ehkäisy vaikkei enää tarvitsisikaan :p siis asiaan eli jos ovistikussa kontrollin vieressä hailakka viiva niin tarkoittaako et ovis on lähenemässä kun ohjeessa ei taas puhuta muuta kuin et siinä oltava yhtä vahva kuin kontrolli niin sit oikea aika, sen mä kyl ymmärrän mut sit siinä vain puhutaan et ei ovista kun hailakka tai viivaa ei näy ollenkaan. Olipas selitys mut toivottavasti joku teist ymmärsi mitä tarkoitan. Mulla kun ei ole kokomusta minkään näkösist ovistesteist :ashamed:

Terhi :hug: Nyt katse uuteen kiertoon ja yritykseen ;) Pikaista paranemista flunssan kourista.
Meilläkin tämä tuskaa tuottava kohta 14v. puhuu useasti et tehkää nyt vielä se pikkuveli heille et tarviihan tuo pikkusiskokin kaverin. Tuo neiti olisikin tosi onnellinen jos vielä joskus saan kertoa et olisin raskautunut kun vastaavasti kävisimme esikon kanssa kovat keskustelut et miksi jne. Oli aluksi vaikea sulattaa tätäkään meidän pikku "vahinkoa" vaikka alusta asti ollutkin sit hyvinkin rakas pikkkusisko :heart:

Mutta nyt mentävä kotihommiin ja kakun leipomiseen, näin sitä taas vanhennuttiin ja mitään ei mahda :ashamed:

Plussatuulia puhaltelen tänne kaikille :whistle: Mukavaa alkavaa viikonloppua, itselläni se menee töiden merkeissä, ensiviikolla sitten nautitaan vapaista :wave:
 
Lauantai-iltaa =) !Täytyy nostella tätä meidän ketjua...

Oikein paljon onnea alice in wonderland!!!oireet oli sitten ihan sitä itteään ;) ;hienoa :flower: !

miltski;hienoa,että oli helpottavia uutisia :hug: !

äiti vm70;Myöhästyneet onnentoivotukset
:flower: !Sinulla sama syntymäpäivä kuin esikoisellani,joka täytti eilen 6v. :heart: .Synttäreitä vietetään vasta lokakuussa,sillä viikon kuluttua lähdemme lomailemaan Mallorcalle =) !Ja toinen syy synttäreiden siirtoon,että minun lisäkseni flunssassa kaikki lapset :snotty: .Miehelle nämä taudit eivät yleensä iske :eek: ,hyvä toki niin.Itselläni ei ole kokemusta noista ovulaatiotesteistä,tilasin niitä kyllä viime kevättalvena "piruuttain",mutta ei ole tullut "kokeiltua" :xmas: .Ehkä niitä voisi kokeilla,kun tuo miehen käännytys onnistui..Tosin uskon,että stressaamatta paras.Tosin juuri nyt stressaan tätiä kylään,että vuodot olisivat ohi ensi viikonloppuun mennessä.Ja jospa seuraavassa kierrossa voisi alkaa vauvantekoharjoitukset tosissaan :p .En nyt sitten menekään NKL:lle käymään raskauden suunnitteluun."Arvauskeskuksen" lääkäri meinasi,että voi mennä pitkällekin ennenkuin pääsisi.Niinpä otin ja tilasin yksityiselle,Vilho Hiilesmaalle lokakuussa.Saa nähdä paljonko kukkaro kevenee |O .Sori pitkä ja sekava sepustus :ashamed: .

Oikein mukavaa viikonloppua naiset :wave: !
 
heissan,vähään aikaan en ookkaan kirjoittanu. :ashamed:
tänään sit alkoi menkat.. :D
kyllähän niitä onki odotettu. :D
ekat 6kk imetystä ja sit parisen kuukautta osa imetystä ja ny oltu n.2kk imettämättä. :eek:
otin sit ekan minipillerin just. =) hyvä mä :flower:
(mies kyllä tauolla sanoi et miks pillereitä aloittaa,ku vuoto loppuu niin sais aloittaa yritys)
mä kumminki pidin pääni ja otin ekan pillerin. :heart:
ny saa vielä mietintä aikaa 3kk. :kieh:

jatkan vielä et kuukausi sit (luin just edellistä sivua)
olin et haluun neljännen heti mut ny taas haluun hetken vielä "huilata".
 
Moikka!
Kiitos synttäri onnitteluista :) Jotenkin tuntuu et ikäkriisi alkaa painamaan, oikeesti :ashamed: Soitin tänään tuonne neuvolaan kun mulla ei ole nuo menkat ole edelleenkään alkaneet ja testit negaa ja tuntuu nämä oireet jatkuvan niin lohdutti et sit kun vähennät / lopetat imetyksen niin sit voisi alkaa tapahtumaan jotain :eek: Oireiluni eivät ole raskaudesta johtuvia :'( :'( Toivotteli vain onnea et jospa tässä syksyn mittaan sit saisin sen plussan testiin.

Mitenkäs muilla?
Edellisellä sivulla oli ainakin säde ja FF? Oliko vielä muita jotka eivät ole vähään aikaan käyneet kuulumisiaan kirjoittelemassa :wave:

Tää oli tällainen pikainen käynti, yritän kirjoitella paremmin lähipäivinä.
Plussatuulia kaikille :p ja mukavaa päivänjatkoa :wave:
 
Heippa taasen pitkästä aikaa.
Täälläkin on menkat meneillään. Nyt alkavat vähän enemmän olla normaalimman näköiset, vaikkakin melko niukat. Mutta nyt on jo vähän enemmän toivoa et sitä vois ylipäätään olla vähän paremmat mahdollisuudet ylipäätään raskautua ku aikaisemmin ku menkkoja ei oikein ollu. Imetys on nyt aika vähäistä ku toi meidän 8kk neiti on alkanut pistämään vastaan syöttämistä. Toka lapsi kans vieroitti ittensä samoihin aikoihin, toisin kuin eka piti vieroittaa vuoden ikäisenä. Tästä on hyvä jatkaa ja toivoa et sitä raskautuisi vielä piakkoin =)


Omaa raskautumista odotella kuulisin mielelläni jonkun muun jo siinä onnistuneen
=)
 

Yhteistyössä