Neljännestä kuumeilevia??

Tervehdys taasen :wave:

Nyt on kierukka onnistuneesti poistettu ja päästään tosi toimiin....kunhan vuoto lakkaa. Tulehdusriskin takia ei ennen saa touhuja alotella. Jotenka tässä sitä taas odotellaan muutama päivä. :p
Hienot listat on äiti vm70 tehnyt. Meillä on ennestään poika-03, tyttö-05 ja poika-06. Kierrosta en osaa vielä sanoa mitään, katsotaan miksi asettuu.
Nyt on tosiaan taas joka näköstä pöpöä liikenteessä ja me ollaan sairastettu niistä lähes tulkoon kaikki. Tälläkin hetkellä nuorimmalla taas lääkekuuri päällä. Meillä talvet tosissaan sairastetaan :/

kermiksellä onkin jännät paikat. Jokohan on tärpännyt =)

Päivänjatkoja kaikille!
 
Soitin jo neuvolaan kun neitillä on joka paikassa pientä punaista näppyä, eniten jalkaterän päällä, selässä ja peppu on aivan järkyttävä :eek: Rasvasin jo tuolla natusan baby kun neiti selkeesti hiero sitä mattoa vasten, ilmeisesti kutittaa. Tänään ei ole kunnolla syönyt, tissittelee vain :( Isommat näpyt muistuttaa finnejä ilman valk. päätä
Neuvolassa sanottiin et voi olla sitä viirusperästä rokkoo et suussa on näppyy jne. mut lääkettä siihen ei ole mut mennään huomenna tarkastuttaa. puhuiko jostain palvorokosta???
Mua niin harmittaa ja itkettää jättää neiti isin kanssa illaks kun tänään ollut suht koko päivän tissillä ja sylis :'( Kuumemittari rikki mut lämpöselt tuntuu kuin patteri :ashamed:


On sillä ollut muutaman päivän jo muutama näppy mut en ole niin paljoa kiinnittänyt huomioo kun aatellu et reagoi johonkin uuteen ruokaan paprikaan tai ruisleipään niin en sit ole antanut niitä...
 
Kuulostaa enterorokolta. Sitähän on paljon liikkeellä nyt. On tosi inhottavaa jos tulee suuhun rakkuloita. meillä oli kahdella vanhimmalla kolmisen vuotta aikaa tuo tauti. Nyt sitä on ihan älyttömästi taas liikkeellä. Se on siitä inhottava että voi tulla uudestaan ja tarttua myös aikuiseen. :|
 
täällä menkkakipujen kourissa.. Piti päivällä ihan särkylääke ottaa ku niin kipeää tehny.
Taitavat olla ensimmäiset ihan kipeän tuntuiset menkat näin synnytyksen jälkeen. Kolmet menkat jo ollu ennen tätä mut enpä muista et olis ihmeemmin mahaan tai selkään sattunu. Tuntuu et tänään ei ole voinu oikein mihkään keskittyä ku särkee.
Joten jospa se vaikka tästä kierrosta tärppäis kun ihan kunnon menkatkin tulee, jotain positiivista pitää etsiä =)

Se on aina ikävää ku lapset sairastaa, voimia vain ja pikaista paranemista.
Meillä toistaiseksi melko terveinä oltu, *koputtaa puuta*.

Nyt jännätään ja pidetään peukkuja kermikselle et saatais plussaputki auki! Meidän muiden on sit hyvä tulla perässä ;)

Illanjatkoja
 
Iltoja vielä!

äiti vm70 nuo oireet kuulostavat myös enterorokolta.Sitä ollut erittäin paljon liikkeellä täällä etelä-Suomessa.Menkää ihmeessä lääkärille heti aamusta.Voi pientä ressukkaa :snotty: .


Ritsanampuja hienoa,että nelosen yritys pääsee käyntiin pian :flower: !Kiitos tärpityksestä,olen itse vain niin varma,että menkat alkavat parin päivän sisään.Kun ei ole mitään raskautumiseen viittaavia oireitakaan :( .

Huh,mies haki pyynnöstäni pizzaa,kyllä oli hyvää ja nyt masu täynnä kuin turusella :p .Ja jälkkäriksi banaanisuukko :whistle: .Mainittakoon,etten yleensä syö näin tuhtia iltapalaa,nyt vain teki mieli mässätä samalla kun katsoin C.S.I:ta.KOhta pitäisi lähteä treffaamaan nukkumattia,päivä se on huomennakin =) .Hyveli yöteli!

kermis :wave:
 
Minäkin vielä kun juuri kotiuduin ja neiti heräs isänsä sylistä niin tisutellaan tässä uneen vielä uudestaan.
Kun googletin tuolta ton entororokon niin aikasta hyvin nuo täsmäisivät siihen :ashamed: Huomenna menemme klo 11 sinne neuvolaan ja ollaan sit viisaampia. Onneks oli iltapuuron syönyt tosi reippaasti et jotain ´muutakin kuin tisua tänään.
Huomenna siis lisää kuulumisa, öitä :wave:
 
[/url]

Kermis tytöt; -02, -05, poika -06
Säde 83 tyttö; -04, poika -06, tyttö -08
Äippä 84
mamma 84
Äiti vm70 tytöt; -92, -94, -07
Terhi78
Miltski
Ritsanampuja poika; -03, tyttö -05, poika -06
Naksos
FantasticFour ?
sadettajat ?



Äiti vm70 .............. kp 18/28?.....Yk 1
säde .....................kp 3/ 25-35 ...yk 4
kermis ..................kp 32/33-35
Terhi 78................kp 5/28-30 .....yk 3

Tämän pupun alle kaikki tähtäämme =)



Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:

Onnea :flower:
 
Huomenta!
Lista päivitetty, ilmoitelkaa jos tuli virheitä =)
Viime yö oli aikasta rikkonainen, neiti nukkui meidän välissä ja tuskissaan potkiskeli osan yötä vaikka laitoin illalla suponkin mut kuume ainakin laski :ashamed: Näppylät kyllä hävinneet puolella et jospa helpottaa nyt mut tosiaan mennään klo 11.00 neuvolaan näyttää et saadaan varmuus et mikä on.

Mies oli taas tosi väsy illalla :ashamed: mutta jostain syyst sain sittenkin sytytettyy sen 4 aikaan yöllä, jess :p Ihan vaan varmuuden vuoks kun nyt vasta alkanut tuo valkkari ja ovistikut näyttää edelleen samanlaista viivaa kuin aikaisemminkin, ei vahvene, ei haaleennu :eek: Ihme homma. Mulla taitaa tulla tästä ensimmäisestä oikein kunnon pitkä kierto :(

Mutta palailen tänään kertoilemaan mikä meitin pikkuneidillä oli :wave:
Mukavaa päivää kaikille

 


SATEISTA TORSTAITA!

Kiitos äiti vm70 jälleen hienosta listan päivityksestä :flower: .Huomasin kohdallani,että tyttö -03 se on -02.Eli sitten kun seuraavan kerran ehdit listaa päivittämään,niin kiltti korjaisitko :) ?Omasta navasta sen verran,että tänä aamuna olen ollut aivan kauhea pirttihirmu :kieh: ,eli eiköhän nuo menkat tänään tai perjantaina ala.Täytyy laittaa noille pienille Myyrä-video pyörimään,sataa sen verran kovaa ettei ulos menemistä.Saanpahan samalla vaihdetuksi lakanat ja ehkä osan kämpästä imuroitua.

Toivottavasti [/b]äiti vm70 pikkuneiti saisi hyvät päikkärit nukutuksi =) ,Pikaista paranemista!Ihanaa,että aamuyöllä teillä riitti läheisyyttä :heart: .

säde83 kunpa tänään menkkakivut helpottaisivat :hug: .

iltapäivällä lasten päikkäriaikaan palailen kurkkimaan tänne kuulumisia :wave:

kermis
 
Onneksi menkkakipuilu on helpottanut, mutta tätä menoa loppuu veri :LOL:
Aivan järkyttävä vuoto, jospa sse huomenna viimeistään helpottaa.

Tänään pitäis alkamaan hieman siivoilemaan ja leipomaan ku viikonloppuna vietetään esikoisen 4v synttäreitä. Huomenna virallisesti täyttää, mut vieraita tulee kaukaa niin juhlitaan sit vkloppuna. Neitistäkin tullu jo iso =)

Tällä erää ei sen kummempia, palaillaan taasen.

Kermis, minä voin tässä samalla kärsiä sunkin menkat et ei ku plussailemaan vain!!
 
Juuri tulimme neuvolasta ja varmistui että on sitä entororokkoa :ashamed:
No, nyt ei muuta kuin ootellaan et näpyt häviäisivät pikkuhiljaa ja suussahan niitä kyllä kans oli aikasta monta et eipä tartte ihmetellä kun maistuu ainoastaan tämä tisu suurimmaks osaks. Voi kun pystyis edes puolella helpottamaan neitin oloa mutta kun ei vain ole keinoa :ashamed:

Säde aikasta kivasti teillä tuo esikon syntymäpäivä, meidän neiti täyttää kans huomenna mutta 14v. Onnittelut teidän neidille :heart:
Toivottavasti vuoto alkaisi jo helpottaa, itsellä kans tuntui kun tulivat et ikinä ole vuotanut kun nyt ekalla kerralla vuodin, varsinkin yöllä :eek:
Toivotaan ettei meidän kummankaan tarvitse enää niistä jatkossa pitkään aikaan kärsiäkkäään samoin ettei kermis niitä nyt riesakseen saa, hyshys :whistle: plussaa nyt puhisen sulle täältä testin :p

Missäs muut nelosta kuumeilijat on, tulkaahan kertoilemaan kuulumisenne!
Nyt pakko mennä, neiti itkuinen, kipee kun on ja väsy painaa muttei malta nukkua :ashamed:


 
Jos vain joukkoon mahtuu niin ilmoittautuisin mielelläni joukkoon :wave:
Mä oon kyllä ihan out näiden kiertopäivien ym lyhenteiden suhteen joten jos vain viitsitte niin valaiskaa miten ne menee...mä kun en ole mitenkään himo testailija tai muuta...laskeskelen vaan suurinpiirtein kierron puolivälin ja sillee... Mutta siis kierukka poistettiin 29.9 ja nyt vuodot melkeistä loppuneet. En tiedä yhtään milloin menkkojen pitäis olla kun ei niitä ole näkynyt säännöllisesti hormonikierukan vuoksi, mutta uskollisesti on jo vauvan teko aloitettu :heart: . PIanpa sen varmaan näkee sit että osuiko tällaisella hakuammunnalla heti nappiin =) . Meillä on mies joka alkoi kuumeileen neljättä, vaika kaikki vauvatavarat oli jo myyty pois ja aikomus oli jättää lapsiluku kolmeen. Mutta hetken mietittyäni ukkokultani ehdotusta päätin antaa mennä :D . Onhan tää ihanaa taas jännätä ja olo on vähän ku olis rakastunu uudelleen :heart: :heart: . Luulisin että menkkojen pitäis olla tuossa loka-marraskuun vaihteessa , joten jännättävää on!!!
 
Tervetuloa Naksos :wave:
Mukaan mahtuu aina =) Ihanaa että teillä näinpäin et mies tehnyt aloitteen :heart:
Meillä neiti juuri heräs päikkäreiltä kun tosiaan kipeä et en ehdi enempiä nyt mutta jos haluat niin laita lapsukaisten synt. vuodet niin lisäilen ne tuonne listaan nimesi perään =)
 
Heippa!

Naksos lämpimästi tervetuloa kuumeilemaan neljättä mukavaan joukkoomme =) !Sinullahan siellä mukava mies,kun ensin alkoi nelosesta haaveilemaan,onneksi sai sinut ylipuhutuksi :D .Meillä taas minä kuumeilin ja lopulta mieskin sitten innostui ajatuksesta :heart: .

äiti vm70 :hug: ,varmasti kurja olo pikkuisella.Nyt sitten äidin ja isin lämmintä syliä ja isosiskojen huomiota :heart: .Ja koettakaahan nyt miehesi kanssa peittojen pöllyytystä jatkaa,varmistella :p .Ja kiitos,olit ehtinyt jo laittamaan vuosiluvun oikein :)

säde83,kiitos;upeaahan se olisi jos täti ei tulisikaan :$ .mutta :ashamed: ,ei taida piileskely onnistua.

Ohhoh,synttäreitä siis pukkaa äiti vm70 &säde83 lapsosilla.Onkos isoja juhlia tulossa?

Nyt kaikille vielä iiiiiso hali tsempityksestä

Kyllä tämä kuumeilu on kivaa ;) ,mutta vielä kivempaa,jos tulostakin saa aikaiseksi!Oikein paljon kaikille ihania läheisyyden hetkiä rakkaan miehen kanssa ja toivotaan sen myötä valtavaa plussa-sadetta

kermis kahvittelemassa :wave:
 
äiti vm 80 ja kermis, kiitos kun otatte mut mukaan!
Toi enterorokko on sitten aika viheliäinen riesa!!! Tuttavaperheessä on sitä ollut myös ja suu oli ihan tuli punainen lapsukaisella :'( . Meilläkin itseasiassa on nuorimmainen (3,5v tyttö) nyt kuumeessa ja kova nuha ollut jo viikon. Onneksi ei mitään muuta ole ainakaan vielä.
Muutenkin on tää syksy mennyt aikalailla sairastaessa...vuorotellen jokainen ..kuinkasmuuten :/

Juu, minulla on aivan ihana mies B) . On meilläkin ollut kriisimme ja muuta mutta viimeiset 3 vuotta hän on ollut uskomattoman epäitsekäs ja parisuhde kukoistanut kivasti! Yhessä on oltu 11 vuotta, naimisissa pian 8v.

Meillä tuntuu tulevan ongelmaksi ekaluokkalaisen kotiintulot ja puhelinasiat..... Se ei muista sitte milään soittaa kun pääsee koululle ja sit ei vastaa kun puhelin on äänettömällä...minä kiukusta ja huolesta kihisen täällä kotona et onkohan se nyt sitten päässyt perille... Ja tänään ei soittanu takas kun näki et olin yrittäny soittaa ja tuli vasta tunti koulun jälkeen kotiin!!!! Ja kun en pääse täältä minnekään kun toi tyttö kipeenä :kieh: .... Saapahan olla nyt sitten arestissa tän illan... Vaikka onhan ne ton ikäiset niin hajamielisiä vielä mut silti!!!!

Ok, nyt sai vähän purettua sydäntä, kiitos =) . Mut minäpäs lähden jututtaan tota miestä et mitä kivaa sapuskaa keksittäis, ADIOS!
 
Moikka!

piti vielä tulla kurkkimaan tänne :wave: .Naksos voi noita pikkukoululaisia :heart: .Ikkunasta joskus katselen,kun pienet koululaiset jäävät tutkimaan matkan varrella milloin mitäkin ja mietin,että lyhyeenkin koulumatkaan voi helposti mennä tunti :D .Ymmärrän kyllä huolesi,tänä päivänä kun on kaikenlaisia ihmisiä ja vaikka mitä voi sattua,elämänmeno ihan toista kuin esim.itsellä 80-luvulla alakoulua käydessä :/ .Kännykkä on monelle varmasti ihan paikallaan,kunhan oppii käyttämään sitä :) .

Ihanaa,että huomenna on perjantai :D !Ja parempaa ilmaakin luvattu,kuin myös lauantaiksi B) !

kermis :wave:
 
Huomenta kaikille!
Meillä viime yö menikin jo hieman paremmin, näpyt alkavat hellittää ja eikä tuota kuumettakaan tainut enää olla. Nukahtamisen kanssa vain oli ns. ongelma et jos laitoit omaan sänkyyn kun nukahti tisulle niin kamala itku ja ei muuta kuin uudestaan tisulle ja meidän väliin. Sit lopulta kääntyi ja nukahti ja nukkui koko yön. Tuohon vaikuttaa myös ettei ole päässyt ulos kun normisti nukkunut ulkona päikkärit 2-3h ja sit vielä illalla taapertanut tunnin verran mut jospa tänään jo sit päästäis tuohon ulkoiluhommaan =)

Naksos toivotaan että teidän pienin kuumeilija alkaisi olemaan jo parempaan suuntaan, jaksuja :hug:
Kuten huomaat, tänne on todella hyvä käydä purkamassa tuntemuksia ja kovasti helpottaa ja elämä hymyilee edes vähäsen sen jälkeen. Mä ainakin itse olen kova purnaamaan ja valittaa täälä jos joku ottaa päähän :ashamed:

Meillä pidetään pienet syttärit sunnuntaina et kummitäti ja mummot tulee ja ehkä pari neidin kaverii. Täälä kun alkaa syysloma niin yhdel jos toisel jotain menoo ja esni vuonna onkin jo rippijuhlat.

...jospa jatkais, piti heittää tuo neiti kouluun välillä ja sit samal käytiin pikkupimun kans kaupas hakee evästä ja leipomistarpeit =)
Näinköhän ovis ollu vast nyt :eek: kaupast tuli pari kipeetä vihlasuu tuol oikeel puolel ehkä muniksen kohal, en tiedä ja eilisest asti alaselkä vähän outo, kipuillut :/ Ikä tekee tehtäväänsä, yhtä jos toista vaivaa alkaa tulee... Toivottavasti tuo edellisöinen miehen kellistys toisi sit sen toivotun tuloksen ;)

Mukavaa päivää teille kaikille, itse tästä lähdettävä aamutoimiin ja jospa tänään pikkuneitikin olisi jo peiteämpi ja jaksaisi leikkiä :wave:


 
Näytin neidille kuvan. tykkäsi kovasti. Kitos vain äiti vm70 onnitteluista ja hienosta kuvasta. Nalle Puh on on meillä kovin tykätty tällä hetkellä.

Onnittelut teidänkin neidille synttäreiden johdosta!!

Täytyy kiirehtiä että keretään kerhoon..
 
kiitos säde =)
Ihanaa, ulkoiltiin pikkuneidin kanssa kun ei ole sit muutamaan päivään päässyt ja niin neiti kovasti köpötteli et näki kuinka nautti ulkoilmasta =) Sit siirsin rattaisiin ja eikä aikaakaan kun alkoi nukkumaan, toivotaan et nyt uni maittaisi ja pitkään ;)

Tää äippä kans tosi väsy täl hetkel ja alavatsas tuskaisaa, ihme kipuiluu :/ Aikasemmin ihan lorahti valkkaria et enpä tiiä, tyhmää tää pohdiskelu et miks ei vain vois olla eikä kokoaikaa miettii et oisko nyt vai nyt se ovis jne. typerä minä :ashamed: mut kaipa se on pakko nyt piristyy ja saada jotain aikaiseksi ja illaks vielä töihin.
Mies alkoi nyt juomaan kalanmaksaöljyy, ostin eilen apteekist kun pyyteli sitä ja katsotaan oisko potkuu, ainakin aikaisemmin ollut kiitettävä vaikutus :p
Mukavaa perjantaita kaikiille :wave:
 
Moikka :) !

Täältä oikein paljon onnea äiti vm70 ja säde83 tyttärille! Toivottavasti äiti vm70 pikkuneiti alkaa toipumaan,kiva kun pääsitte ulkoilemaan ja raittiissa ilmassa saakin hyvin nukutuksi


:heart: .

Täällä olen aivan täysityrmistyneenä,aamulla rupesi nuo mammaksin r-testit kummittelemaan mielessä ja aamupisusta sitten tein ja.......siis en voi uskoa todeksi:Olen raskaana :heart: =) .Tein varmuudeksi kaksi,aamulla ja lounaan jälkeen ja melkein heti vahva viiva ilmestyi.No nyt sitten on muka oloa heikottanut (no ei ihme,enhän millään voinut tämän uskoa olevan mahdollista :headwall: ) ja vatsaa vääntänyt .Pakko varmaan vielä hakea apteekista yksi testi :whistle: .Kun vain kaikki menisi hyvin :(.Nyt tässä sitten sulattelemista viikonlopuksi ja tänään en pääse miehelleni kertomaan,kun illalla hänellä meno :ashamed: .Ja ehdottomasti haluan rauhassa kertoa huomisiltana,iikkk :heart: !Sori tämä sekava teksti,olen tosiaan aivan päästäni pyörällä,nyt kahvi valumaan :p .

äiti vm70 d =) b peukkuja pidän pystyssä sinulle,josko tärppi olisi käynyt!



Ja kaikki muut mukavat nelosen kuumeilijat oikein paljon plussaonnea! :wave:

kermis
 
Paljon onnea plussasta kermis :hug: :flower:

Täällä yritetään kovin päästä putkeen mukaan, kunha tuo vuoto pikku hiljaa lakkaa. Olo on kuin Niagaran putouksella |O No ens viikolla pitäis helpottaa ja pääsee itsekkin tosi toimiin jännäämään :xmas:

Uusiakin oli tullut mukaan. Tervetuloa vaan jännäilemään Naksos :wave:

Plussapuhureita vaan kaikille, itse lähden tekemään viikkosiivousta :D
 

Yhteistyössä