Neljännestä kuumeilevia??



Kermis tytöt; -02, -05, poika -06
Säde 83 tyttö; -04, poika -06, tyttö -08
Äippä 84 tytöt; -03, -05, -08
mamma 84 poika-02, tyttö-05, poika -07
Äiti vm70 tytöt; -92, -94, -07
Terhi78 tyttö; -96, pojat -00, -04
Miltski
Ritsanampuja poika; -03, tyttö -05, poika -06
Naksos pojat -01, -02, tyttö -05
Mammeli83
Tiukun äiti pojat, -03, -06, tyttö -08
sadettajat pojat -03, -05, -07
mami09
FantasticFour ?



mami09 .................kp3/28 .........yk 2
Säde .....................kp 14/ 25-35 ...yk 4
Terhi 78................kp 16/28-30 ....yk 3
Naksos ....... kp 20-22/28-?
Ritsanampuja..... kp 23/30 .........yk1
Äiti vm70 .............. kp 29/28- ?......Yk 1
Mammeli83....... kp 34/ ???
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa :heart:
Äippä 84.........yritystä odotellessa :heart:
pauliina 82........
sadettajat.......



Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)

[/url]


Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:

Onnea :flower:






 
hei pitkästä aikaa.

mulla on meneillä toinen minipilleri lasta ja on koko 2viikkoa vuotanu,välillä enemmän ja välillä vähemmän.taidan syödä vaan tämän lastan loppuun,enkä aloita kolmatta.tää ei oo kivaa ku pitää side olla koko ajan.

äiti vm70:
hienosti oot pitäny lista ajan tasalla.pieni huomautus..
oot laittanu mun nimen kohdalle väärät lasten tiedot.
meillä on poika05/02,tyttö 11/05,poika 11/07.

annika aloittaa ens kuun alussa perhepäivä hoitajalla.hoito paikka on täs lähellä eli tulee lenkki aamuin,ehtoin ku vie ja hakee annikan.
 
Heipä hei taas pitkästä aikaa!

En ole töiden takia ehtinyt kirjoittelemaan päiväkausiin :( . No nyt oon saikkarilla pari päivää ja pääsen taas koneelle.
En tiedä mikä mulle on iskenyt kun ruoka ei maistu ja kaikki tökkii vastaan. Eilisen päivän makoilin sohvalla leffoja katsellen, eikä edes pähkinät maistuneet (yleensä maistuu liikaakin).
Tänään sain pakolla syötyä puolikkaan sämpylän ja sekin teki pahaa...
Ja sitten on kauhee hiki! Eilenkin oli jatkuvasti selkä märkänä, vaikka toisten mielestä ei ollut kuuma :) . Oon kai hiukan outo :snotty: .
Mies kysyi jo, että olenko varma kiertopäivistä, kun kuulostaa kuulemma liiankin tutulta :D .
Mutta eihän tässä vaiheessa voi tuollaisia oireita olla????

äiti vm70: mulle voit laittaa lapset tyttö-96 pojat -00 ja -04
 
Heipsan!
Juuri kotiuduttu punttisalilta ja uimasta, siis pikkuneiti ui en minä vaik tänään olisi ollut mahdollisuus päästä uimaan kun oltiin työkaverin kanssa mut neiti ei vain suostunut jäämään kaverini kans altaalle, itku tuli heti kun yritin lähtee, menossa joku äippäkausi :/
Viimeyönä olinkin sit julma kun en antanut tissiä ollenkaan :( Neiti kun heräs, tassuttelin ja yritin vain saada uudestaan nukahtaa ja vaik kuinka itki niin mieskin oli jo et etkös voisi antaa sitä tissiä kun toinen niin itkee niin totesinkin et jos nyt annan kun oli jo menty joku vartti niin sit oppiii siihen et kun tarpeeks kauan itkee niiin saa eli välillä nukahti ja taas itki et tunti siinä meni mut sitkeitä oltiin molemmat Voi kuulostaa julmalta mut kun neiti on jo 1v 1kk niin ei se enää todellakaan miitään yötissiä tarvitse ja mä olen aikoinaan lopettanut jo imettämisen isompien kans tässä vaihees ja nyt neiti ei päivisinkään saa vielä tav. maitoo vaan tissiä jota ei ihan vielä olla lopettelemas.

Mami09 Tervetuloa mukaan, lisäsinkin sinut jo listaan :wave:

Mamma84 Anteeksi ihan kamalasti virheeni, nyt tarttee tarkistaa kenen lapsukaiset olen sinulle kirjannut, pahoittelut :ashamed:
Nyt siis korjattu... ja löytyhän se virhe eli olin kirjannut sulle äippä84 lapsukaiset eli olin taas päivittäessäni listaa katsonut vain tuon loppuosan, höh minua :(
Toivotaan että vuoto pian loppuisi, voisiko olla et nuo pillerit eivät sovi tai jotain.... Toivotaan et pian pääsisitte jo vauvanteko puuhiin :hug:

Naksos ja Ritsanampuja kertoilkaahan et miten kävi et muuttuiko menkoiksi vai onko jotain muuta, toivotaan että ei :hug:

Täälä ainakin toivon et tätiä ei tulisi, torstaina ajattelin testailla jos sinne asti päästään. Ajoittain jotain nippailua, kipuilua vatsas ja kuvottavuutta mutta sitähän mulla on ollut jo koko tän vuoden Vähän väliä tunne et ihan kun jotain valuis....siis tuolta alakerrast mut sit kun käy tarkistaa ei mitään et tuskaisaa tää oottelu kun muutenkin olen jossain asioissa niin malttamaton Sit kun en edes kunnolla tiedä et oisko ovis ollu kp 19 tjt... et oisko nyt dpo 10-11 höh..

Terhi kiva kun ehdit käväistä ja lapsukaiset lisäilty listaan :heart:

Kiitos Säde peukutuksesta ja

Kermis tulehhan kun ehdit niin kertoilemaan kuulumiset, miten tämä alkuraskaus etenee :heart:

Kaikille mukavaa alkanutta viikkoa

 
Tervehdys taasen! :wave:
Menkkoja ei ole vielä näkynyt ei kuulunut ja tuhruttelukin on taas tältä osin ohi. Taitaa olla hivenen hormonit sekaisin vielä. Väsyttää, väsyttää ja väsyttää, se ei vaan millään mene ohi. Eilen oli ihan järkyttävä olo koko päivän :x En tie mikä turvotti ja oksetutti, mutta olo oli kaamea. Ei todellakaan mikään maistunut. Tuskanhiki aaltoili koko päivän. Muutenkin olo on "turvonnut" eli sitä vuotoa tässä odotellaan...Välillä tuntuu että lorahtaa, mutta ei sieltä mitään ole tullut. Taitaa olla aika yleistä tässä meidän ketjussa :LOL:
Positiivinen puoli mitä olen ton kierukan poiston jälkeen huomannut on, että kivut on häipyneet. Ei polta yhtään selkää eikä alavatsaa. Normaalisti tässä vaiheessa kiertoa olis jo aika kovat polttelut. Ihana tunne kun ei poltoista tietoakaan! =)
Jaaha, nyt on lähdettävä hakemaan keskimmäistä kaverinsa luota ja alettava ruuan laittoon.

Plussatuulia++++++++++++++!
 
Moooi!

Outo tilanne on täytyy sanoo... sitä vuotoa tai tuhrua ei ole enää näkynyt, eikä mitään kipuja ole ollut. Olen kyllä ollut niin kipee selästä ja muutenki lihaksista kun kuumeessa tässä ollut etten oikein osaa sanoo mikä mistäkin johtuu. Rinnat ei ole ainakaan vielä mitenkään tuntuneet aroilta, välillä tuntunut jotain jomotusta vatsalla. Mutta mikä parasta ainakaan vielä ei ole menkkoja tullut :D

äiti vm 70 lisäätkö mun kohdalle vielä et tää on yk1, se näyttäis sieltä puuttuvan

Ritsanampuja Tutunkuuloista tarinaa, eli mullakin se vähäinen vuoto loppui ainakin tähän toviin... vielä kun pysyiskin poissa =) .Mullakin hölähti jotain ihme vuotoa viimne yönä...ei kai se pissaakaan ollut kun en herännyt edes pissahätään...tai sit on jo ehtiny paikat niin löystyä että pitäis vissii amerikan malliin alkaa hommaamaan kauneusleikkauksia ja tiukennusleikkauksia tuonne alapään kalustoon :LOL: :LOL:

No sen olen huomannut kuitenkii et vuoto on runsaampaa eli nyt on odotettavissa piakkoin jotain tapahtuvaksi. Luulenpa et viimeistään ens viikon loppupuolella tiedetään miten tässä kierrossa kävi.

Sitä odotellessa ja parantumista toivoessa hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja :whistle: :whistle: puhaltelen kovasti hyviä +++ henkäyksiä kaikille!
 


Äiti vm70 .............. kp 2/28......Yk 2
mami09 .................kp4/28 .........yk 2
Säde .....................kp 15/ 25-35 ...yk 4
Terhi 78................kp 17/28-30 ....yk 3
Naksos ....... kp 21-23/28-? ....yk 1
Ritsanampuja..... kp 24/30 .........yk1
Mammeli83....... kp 35/ ???
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa :heart:
Äippä 84.........yritystä odotellessa :heart:
pauliina 82........
sadettajat.......



Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)

[/url]


Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:

Onnea :flower:







 
Huomenta!
Kiitos mammeli halista =) Mielelläni olisin tädin sinulle lähettänyt mutta kun ei vain halunnut muuttaa ositetta :ashamed:
Ihmeen vähän nämä menkkojen alkaminen on harmittanut nyt loppujen lopuks :/ Katse on nyt vahvasti tulevassa kierrossa ja nyt toinen yö takana kun en antanut pikkuneitille tissiä et jospa tämä yösyötön lopetus parantaisi mahiksia raskautua vaikka jokseenkin tuntuu et iälläkin on merkitystä :ashamed:

Työkaverini on tulossa ja lähdemme suppilometsään et hetkeksi ainakin ajatukset ovat jossain muualla. Mies on nyt kotona niin jää pikkuneidin kanssa vaik on mulla pikkupimu metsäs ollutkin mukana moneen otteeseen =)

Käympi sitten päivällä ja hei huhuilkaa jos päivitykses virheitä, tein sen yöllä kun suomentelin likan enkun testejä ja siitä ainakin tuli niin puuta heinää et naurettiin maha kippuras siis enkun suomennoksest ;)

Mukavaa päivää kaikille
 
ilosia uutisia mulle..menkat alko :D :whistle: =)
tunteet heittää kuper keikkaa..ku ei tiiä oottasko kevääseen tai jopa pitemmälle ennen ku yrittäs nelosta..vai aikasemmin....että osaa olla vaikiaa...

äiti vm70:toivotaan että tärppää pian =)
 
Heippa!

äiti vm70 ikävää et menkat alkoi, halaus.

Sekava fiilis et mitä oikein tapahtuu. Huomasin eilen yhdellä vessakäynnillä et paperiin jäi aavistus punertavaa, samoin tänään kerran. Punainen oli tosi hailakkaa ja tosi vähän. Ei kai se voi tarkoittaa et menkat vois jo tässä vaiheessa kiertoa alkaa ? Jollain tais olla vähän samaa.. Voisko se merkitä sitä ovista? Ite en vain ole koskaan huomannu kesken kierron mitään vastaavaa :/
Vai onkohan kroppa niin sekaisin et on tosi pitkiä vuoto jaksoja ja sitte todella lyhyitä kiertoja. Mut kaks viikkoo kierron pituudeks on kyllä minusta jo tosi lyhyt. Kaipa nämä tulevat päivät näyttää et mitä tapahtuu.
 


Mammeli83 ........... kp 2/ 34
Äiti vm70 .............. kp 3/28......Yk 2
mami09 .................kp 5/32 .........yk 2
Säde .....................kp 16/ 25-35 ...yk 4
Terhi 78.................kp 18/ 28-30 ....yk 3
Naksos ................ kp 22-24/28-? ....yk 1
Ritsanampuja....... kp 25/30 .........yk1
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa :heart:
Äippä 84.........yritystä odotellessa :heart:
pauliina 82........
sadettajat.......



Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)

[/url]


Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:








 


Mammeli Onnittelut menkoista :hug: Tuntuu ihan hassulta onnitella tädin tulosta kun sitä yrittää vain pakoilla :)

Säde kiitos! Jospa se täti ei sit tämän jälkeen enää löytäis tähän osoitteeseen kun loppuviikosta alkaa pakkaamaan kamansa =)
Uskoisin että vuotosi on oviksesta johtuva, ei muuta :hug:

Meillä kolmas yö takana ilman yötissittelyy ja neiti nukkui koko yön heräämättä, ihanaa. Jospa se tästä ja näin helpolla mut vaik kuinka vielä heräilisi niin en enää anna tisuu öisin eli vasta aamulla aikaisintaan puol 6aikaan kun klo soi. Ehkä kuulostaa julmalta mutta kun neiti tosiaan jo kk yli vuoden :ashamed:

Ritsanampuja ja Naksos onkos jo tuntemuksia :heart: Peukuttelen täälä kovasti että samamatkustaja olisi tarrannut kiinni :hug:

Kaikille mukavaa päivää :wave:
 
äiti vm 70:Ensi kierrossa sitten :hug:
Juuh, kovasti on neitokainen ryömien ja kierien menossa :D niin kuin pieni mittarimato pylly pystyssä tönöttää lattialla...ja istumista yrittää myös jo kovasti=)
Sinullakin on "vain" tyttöjä? jos oikein listaa vilkaisin...
 
Täällähän on uudet kierrot lähteneet käyntiin :hug: Onnittelut ja pahoittelut kullekkin tilanteetn mukaan :flower: Mä oon niiin surkea muistamaan noita nimiä/nimimerkkejä eikä koko ajan viittis kelailla eestaas kun sit ei taas muista mitä olin kirjottamassa.

).( Ei ole minkäänlaisia erityisiä tuntemuksia. Alaselkää polttelee hiukan ja tosi lievästi välillä. Iltasin on turvoksissa ja eilenkin illalla viilteli alavatsaa sieltä sun täältä. Mutta ei ole sellaista "sisäistä varmuutta" kun noissa kahdessa viimeisessä raskaudessa on ollut. Silloin tiesin jo ennen testiä että on tärpännyt. Esikko olikin jonkin asteinen yllätys, kun kuvittelin kierron vain olevan hukassa pillereiden lopetuksen jälkeen. Tilasin eilen kuukupinkin kun olen varma että ensi viikolla se vuoto alkaa. :D On pitänyt jo kauan se tilata, mutta nyt sain aikaseksi.
Mutta jos ei vuoto ma-ke akselilla ala niin sitten täytyy loppuviikolla testata. Sikäli mikäli oikein olen oviksen bongannut, niin maanantaina pitäisi vuodon alkaa.
Tässä näyttääkin suurin osa olevan taas odotusfiiliksellä, kierto aivan alussa tai ovis mennyt juuri ohi. Mitenkäs Naksos? Onko sielläpäin mitään fiiliksiä tärpistä?

äiti vm70 kiitokset peukutteluista. Meillä vierotettiin kuopus(1v10kk) muutama viikko aikaa tutista ja pari yötä meni vähemmällä unella, mutta sitten unohtu koko tutti eikä sitä enää edes kysellä. Äkkiä ne lapset unohtaa tavat, kun vaan itse pysyy "kovana". Vaikka kyllä sääliksi kävi kun toinen unissaan etti tuttiaan ja kitisi. Se oli hänelle samalla unilelu, yksi suussa ja toinen kädessä. ;)

Nyt on lähdettävä lauman kanssa pihalle. On niin upea syysilma!

Hienoa syyspäivää vaan kaikille! :wave:
 
Aurinkoista syyspäivää kaikille!
Täällä ilm. menkat ohi (jo) ja ovista jäädään odotteleen...mieskin tossa kyseli jo et jokos sulla olis pian ovis aika...taitaa olla aika innoissaan tästä projektista =)
äiti vm 70 korjaatko mun kierron 5/32 on kyllä sellanen olo et mahtaaks toi 32 edes riittää,mut jos kierukka olis korjannut pitkittyyneen kierron.
Tais tosiaan jäädä teidän neidin yötisuttelut aika helpolla...ja varmaan parantaa mahd.tulla raskaaksikin!!!
Onkos täällä joku kokeillut ovistestejä?
Onks merkeillä eroa vai onks kaikki yhtä luotettavia ja mistä kannattaa hankkia? Ajattelin
tosiaan tässä kierrossa kokeilla...

Säde83 kyllä se ihan kuulostaa ovikselta...

+++++++plussatuulia kaikille+++++++++++

 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä 84:
äiti vm 70:Ensi kierrossa sitten :hug:
Juuh, kovasti on neitokainen ryömien ja kierien menossa :D niin kuin pieni mittarimato pylly pystyssä tönöttää lattialla...ja istumista yrittää myös jo kovasti=)
Sinullakin on "vain" tyttöjä? jos oikein listaa vilkaisin...
Kiitos, toivotaan ainakin et nyt tärppäis ja yöimetyksen lopetus auttais myös :heart:
Mieheni on ammattimies eikä sekatyömies kuten teilläkin :LOL: Anteeks kaikille, tuo on vain sanonta mitä olen saanut kuulla, en siis tarkoittanut mitään :ashamed:

Ritsanampuja ja mami09 kiitos!
Meillä vielä lisäs tuota yötissittelyä se ettei meillä ole koskaan ollut tuttia käytössä et mami on aina ollut se lohtu -ja huvituttikin. En vain halunnut ottaa käyttöön kun ei tarvittu koskaan noiden nyt jo murros/teini-iässä olevien kanssakaan.
mami09 ihana tuo sinun miehesi =)

Nyt lähdettävä ulos nauttimaan kun aurinkokin hieman pilkahtaa :wave:
Mukavaa päivää kaikille B)

 
Hellurei!!

Minäkin sitten vääntäydyin koneelle kirjoittamaan jotain, vaikka olo on vetämätön!!!!! Vieläkin lämpöö......

Mä sitten menin tekee sen virheen mistä oon muita aina varoitellut....eli luulottelin itselleni että nyt vois olla jo menkka-aika, siis sen perusteella miten kierukan aikana vuotoja silloin tällöin näkyi....ja menin tekemään testin :ashamed: :ashamed: :headwall: ... No senhän tietää että negaa se näytti, olis pitänyt vaan uskoa edellisestä vuodosta et kuukautiskierto on pidempi. Voi ööööööööööööö :headwall: :headwall:

Mut menkkoja ei ole vielä näkynyt...tosin vihlaisuja ja menkkamaista jomotusta on kyllä ollut joka päivä...hermostuttaa kyllä aikalailla tää odottelu. Luulenpa että kyllä se täti meille ens viikonlopulla kamppeensa kantaa :'( ...on kyllä aika pessimistinen olo nyt plussaamisen suhteen. Ritsanampujatoivon että sä pääset tätiä pakoon ja piiloon niin ettei se löydä sua seuraavaan vuoteen ainakaan =)

äiti vm70tosi hienoa että saat nukkua yösi ja pääsit noinkin vähällä sen imetyksen lopettamisen suhteen. Varmasti se auttaa raskautumaan paremmin kun ei imetä niin paljoa enää. Ja saat nostaa kyllä peukut ja vaikka kaikki varpaatkin ylös et monistamo lähtis heti lämpeneen ja saatais alkaa odottaa uutta pikku toukkasta

säde83 kuulostaa että tätä punertavaa vuotoa on liikkeellä useammallakin. Minulla oli aivan sama homma ja nyt taas ei ole näkynyt mitään. Se on vaan tosi ärsyttävää kun ei oikein varmaksi voi sanoo että mistä se johtuu :kieh:
Mammeli83onnittelen menkoista (vaikka harvemmin yleensä :D ). Luulenpa että teidänkin yritys voi lähteä aika piakkoinkin käyntiin :D ...itte en malttaisi ainakaan odottaa =) =)

Jänniä aikoja eletään ja joka aamu kun herään on eka tehtäväni kurkkia pikkareihin, et löytyykö punaisen tädin jalanjälkiä :LOL:
Vi sees! Huomiseen!
 
Hei kaikki!
Jospas saisin nyt kirjoitettua.Päivällä kun yritin sainkin tekstin jotenkin katoamaan mystisesti..
Nolo kysymys, mut miten tuon tekstin saa tuollai tummaksi? :ashamed:
äiti vm70 jospa nyt teillä onnistais, kun olet saanut ne yöimetykset lopetettua :heart:
Äippä 84 minkäs ikäinen teidän pikkuinen on?
Siis kun tuo meidän pimu on jo 7kk eikä ryömi vielä :( Kierii kylläkin ja peruuttaa. On jo pari kuukautta melkein niin mennyt, mutta muuta.
Mun äiti muuten sanoi täs yhtenä päivänä suunnilleen niin et "ettehän te nyt sentään vielä olla nelosta hankkimassa". Olin et :eek: Tarkoittikohan se et se ei oliskaan maailmanloppu jos joskus neljäs saatais ;)
Tosin mietin et lukeekohan se mun juttuja täällä kun miten muuten se tollasii puhui..
Toivottavasti kaikilla pian onnistaisi :heart:
Mulla ei vaan oo vielä ne kuukautiset alkaneetkaan :kieh:
 
kiitos onnitteluista :D :whistle: ohan se vähän hassua...yleensä toivotaan et ei alkas..
mutta on niin sekanen olotila et ei tiiä miten tekis... :saint: eniten mietityttää se et pitäs ensin painoo tiputtaa...ja isompi talo ja auto oes plussaa :whistle: mut mennään päivä kerrallaan ja katsellaan...opiskelemaan oesin ens syksynä halunnut..mut mut... :saint:
saa nähä kui käy ;)

Naksos toivotaan että pian masua kasvattelet =)

plussa tuulia kaikille!!!!!!!!!!!!!
 
Tännehän on paljon tekstiä ilmaantunut =) Mukavahan se vain on, saa lukea muiden kuulumisia.
Mulla on edelleen tänään tullu jotain hailakkaa punaista ja hieman rusehtavaa. Itse olen varma et menkat alkaa vaik tosi lyhyt kierto oliskin. Tämmöstä vuotoa on ollu kahden edellisen kierron alussa et ihan varmasti ne menkat sieltä alkaa. Ihan pienesti jaksaa toivoa et jospa tämä johtuisikin oviksesta kun ei ole oikein ollenkaan menkka tuntemuksia. Mut harmittaa vietävästi jos menkat alkaa, jo ihan siitä syystä et sitte mun kierrot on ihan sekaisin jos väliä on enää se parisen viikkoa. Tämmösillä kierroilla tuskin raskautuu, tosin vaikuttaa et osittain viel imetän. Imetys ei minun kohdalla ole estänyt raskautumista kun tokaa aloin odottaa imetyksestä huolimatta. Olen vähän miettiny et jos koittaisin pikkuisen tuota yösyöttöä kohta puoleen vähentämään kun varmaan neiti (9kk) jo pärjäis yöt ilmankin. Meinaa itse vain olla väsyny kun niin monesti herää syömään. Päivisin kun tissi ei juuri kelpaa, jos kerran tai kahdesti suostuu syömään. Toka teki totaalisen rinnalta kieltäytymisen 7 kk:den vanhana, kerralla jäi yösyötötkin kun ei suostunu enää syömään. Esikon vieroitin vuoden vanhana rinnalta.

Päivä kerrallaan taasen mentävä ja katsottava mihin tämä vuoto kehittyy.
Paljon plussatuulia kaikille!!
 


Mammeli83 ........... kp 3/ 34
Äiti vm70 .............. kp 4/28......Yk 2
mami09 .................kp 6/32 .........yk 2
Säde .....................kp 17/ 25-35 ...yk 4
Terhi 78.................kp 19/ 28-30 ....yk 3
Naksos ................ kp 23-25/28-? ....yk 1
Ritsanampuja....... kp 26/30 .........yk1
Tiukun äiti..... yritystä odotellessa :heart:
Äippä 84.........yritystä odotellessa :heart:
pauliina 82........
sadettajat.......



Näiden suloisten nallejen alle kaikki tähtäämme =)

[/url]


Tämän pinon plussat loppukesä ja syksy ;

Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:
alumiinikuu 22.08 :heart:
juupeli 8.08 :heart:










 
Huomenta!

Olittepa olleet ahkeria eilen illalla, tosi kiva lukea kuulumisianne.

Tiukun äiti kun kirjotat ensin sanan jonka halut tummentaa niin tuplaklikkaa tai vedä hiiirellä se siniseksi ja sen jälkeen hymiöiden yläpuolella on rivi niin klikkaa sitä B.tä siitä niin sanan molemmille puolille tulee hakaset joiden sisällä on b ja sit kun lähetätä niin ovat tummana, kokkeile niin kyl sie opit :)

Ihanaa, täälä päästään jännittelemään ihan kunnolla kohta Ritsanampujaa ja Naksosta Mä olen kyllä niin sormet, varpaat ristissä puolestanne et saataisiin pitkästä aikaa plussa uutisia :heart:

Kermis taisikin sitten kadota kokonaan :| harmi, oisi ollut niin kiva lukee miten alkuraskaus on edennyt :)

Meillä viime yö sujui aikasta kivasti ;) Neiti nukkui isänsä sylissä kun tulin kotiin ja sit kun piti siirtää omaan sänkyyn niin heräs et annoin silloin 10 jälkeen tisua mut sit nukku kyllä tuohon puol 6 asti aamulla vaik kylläkin meitin välissä mut pääasia et nukkui eikä tarvinnut tassutella ja itkettää :ashamed:
Toivottavasti tuo täti tajuisi nyt alkaa keräämään loputkin kamppeensa niin päästäis viikonloppuna harjoittelee :p Mies jo sanoikin ettei voi juoda kalanmaksaöljyy että muuten vaan ihan turhaan "seisottaa" sillä joku ihme vaikutus sinne :kieh:
Mutta nyt mentävä aamutoimiin, mukavaa päivää kaikille :wave:

 
äiti vm70 taidanpa tietää mitä ostan isille isänpäivälahjaksi.......sitä kalanmaksaöljyä :LOL: :LOL: ... Jaksais sitten ahertaa jatkossakin jos ei nyt tärppää :D , vaikka ongelmia ei kyllä ole ollut sen suhteen koskaan =) , mutta aina kivempi mitä terävämmässä kunnossa :LOL:

Täti ei ole vielä tullut.... mitään oireita ei ole havaittavissa suuntaan tai toiseen :/ . Miten ritsanampuja???
ai mutta olin unohtaa.....yks kummallinen juttu sattui yöllä...heräsin siihen että (tai saattoi se olla unen rajamaillakin)rintoja kivisti kovasti ja tuntui että ne on tosi arat...sitten kun aloin käsin kopeloida niitä niin ei ne olleet ainakaan kosketusarat :| :/ tai mitenkään kipeet.... musta on tullut varmaan jo vainoharhanen :eek: .... Pitäis kai ottaa hieman rennommin!!!

Tänään vois yrittää touhuilla vähän kotihommia, jos vaan vointi sallii.... ainakin matot vois viedä pihalle kun lkona on niin raikas ja kylmä ilma, jospa ne basillit lähtis sillä keinolla pois. Olis niin ihana saada kuurata koko talo läpikotaisin, vaan eipä taida näin toipilaana kannattaa. Mies ja pojat on edelleen kuumeen kourissa ja mies parka hikoilee yöllä niin että lakanoita ja vaatteita pitää vaihtaa monta kertaa :'( . Rikkonainen yö on takana ku pojat ja tyttökin huutelivat yöllä käymään huoneessa, sit mies vaihteli niitä vaatteitaan ja loppuajan kuorsasi :( ... et ihan kiva joo....onneks saa tuon tytön viedä muutamaksi tunniksi hoitoon niin saa sitte päivällä levähtää.

Mut mulla taitaa puuro palaa pohjaan ihan just. Kivaa päivää teille :wave:
 

Yhteistyössä