Ritsanampuja mukava et sait tilanteeseen jotain selvyyttä, vaikka menkat tulivatkin. Nyt vain seuraavaa kiertoa päin. Itseki toivon jotain tapahtuvan, tulis vaikka ne menkat kun inhoan tätä odottelua.
Tiukun äiti meillä kuopus on nyt 10kk:tta. Neuvolassa jo käyty, iso neiti jo onkin. Kymmene kilon raja rikottu =) Kasvaa hieman ikäisiään isompana. Meillä esikkoneitikin on aina kasvanu hieman ikäisiään isompana. Siitä onkin joskus saanu kuulla ku on noin "iso", ei siis ole mitenkään pyöreä vaan pituuttakin on. En tykkää ollenkaan siitä kun vieraat kommentoi lasten kokoa, hyvällä jos sanotaan on ihan ok mut negatiivisesti sanottu kommentti saa mun karvat pystyyn. Joskus joku vieras äiti väitti jopa mun valehtelevan et "ei toi voi olla 2v. ku meidän samanikäinen lapsi on puolet pienempi" :kieh: Ja sitte ku esim. 2vuotiaana oli isomman oloinen, hiuksetkin varmaan teki ku tosi pitkät hiukset jo silloin (nyt 4v:nä takapuolessa asti) niin sitä aina jaksettiin päivitellä et miten noi iso lapsi ei viel puhu, suututti silloin. Onko muut saaneet kuulla lapsen isosta tai pienestä koosta? Kuopus kasvaa siskonsa jalanjälkiä seuraten isohkona niin jo olen ekat kommentit saanu kuulla kun "on niin iso ku meidän samanikäinen on paljon pienempi"..
Tiukun äiti itse olen kokenut hyvänä ikäerona ton n.1,5vuotta. Nyt kun ovat 2,5v ja 4v niin osaavat leikkiä nätisti yhdessä, siis silloin ku tulevat toimeen
Toisille käy paremmin isompi ero, meille on ollut sopiva näin. 1,5v. on viel aika pieni niin hyvin on saanu sekä vauvan et 1,5v. samoihin aikoihin päiväunille yms.
Jospa ens kesänä 1.hääpäivänä olis vauva masussa tai vaik jo sylissä asti. Mentiin siis viime kesänä naimisiin 19.7 (ja silloin tosiaan päätti menkat alkaa puol vuotta synnytyksen jälkeen, ois voinu päivän odottaa) ja nyt jos tärppi olis käyny olis LA 21.7. Mut eipä nyt liikoja suunnitella, turhaan kuvitella ja suunnitella, kovempi kolaus sitte ku menkat alkaakin..
Äitivm70 peukut pystyssä et nyt menkat jättäis tulematta!
Ihanaa kun lunta vain satelee lisää, tekis jo mieli laitta ulos valoja kun on iltaisin niin pimeää, mut en taida viel viittiä, jos tos kuun vaihteessa sitte. mutta näin, pitää jatkaa puuhiaan. =)
päivän jatkoja kaikille!!