K kokeillaanko Vieras 22.10.2010 #1 Onko kukaan käyttänyt lapsellaan näitä vaippoja? Onko ne millaisia ollut laadultaan?
? ..... Vieras 22.10.2010 #2 Siinä 5-9 kilon kieppeillä oli ok. Housuvaippoina niitä ei saa niin ei enää käytetä isolla jötikällä.
Siinä 5-9 kilon kieppeillä oli ok. Housuvaippoina niitä ei saa niin ei enää käytetä isolla jötikällä.
? :) Vieras 22.10.2010 #4 Oon käyttänyt housuvaippoja lähes 2v:llä. Ihan hyvin pelittää, tosin jos yöllä tulee isot pisut saattaa mennä vaipasta läpi ja yöpuku kostuu.
Oon käyttänyt housuvaippoja lähes 2v:llä. Ihan hyvin pelittää, tosin jos yöllä tulee isot pisut saattaa mennä vaipasta läpi ja yöpuku kostuu.