M
millipilli
Vieras
Kerpele... mulla on purkki tollasta Nature babycare Eco sensitive lotionia ja purkissakin niin kovin hehkutetaan kuinka hyvää se on vauvan iholle. Noooh, meillä 2,5v pojalla iho kuivuu talvisin kovasti ja äsken nukkumaan mennessä poika raapi kättään jossa oli pieni kuiva rikkeymä ja mä sitten hain ton rasvan kun muistin että se on alakerrassa. Ei juma... ensinnäkin toi on hajustettu näemmä ja haisee aika voimakkaasti. Toiseks pikkujätkä parahti heti kun sillä rasvasin. Kirveli sitten ihan huolella :/ Pysyttäydytään jatkossakin siis Aqualanissa ja äippä käyttää Nature babycaret itseensä... ei tarvi säästää tollasta kyllä vauvaakaan varten