Nature babycare -voide

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Kerpele... mulla on purkki tollasta Nature babycare Eco sensitive lotionia ja purkissakin niin kovin hehkutetaan kuinka hyvää se on vauvan iholle. Noooh, meillä 2,5v pojalla iho kuivuu talvisin kovasti ja äsken nukkumaan mennessä poika raapi kättään jossa oli pieni kuiva rikkeymä ja mä sitten hain ton rasvan kun muistin että se on alakerrassa. Ei juma... ensinnäkin toi on hajustettu näemmä ja haisee aika voimakkaasti. Toiseks pikkujätkä parahti heti kun sillä rasvasin. Kirveli sitten ihan huolella :/ Pysyttäydytään jatkossakin siis Aqualanissa ja äippä käyttää Nature babycaret itseensä... ei tarvi säästää tollasta kyllä vauvaakaan varten
 
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Siinä lienee sen verran vettä että kirveltää rikkinäisellä iholla. Niin tekee moni apteekin rasvakin.

Voi olla, mutta on tosiaan niin voimakkaasti hajustettu että ei ihan ekana tulis mieleen vauvalle tollasta käyttää...
 

Yhteistyössä