Nature Babycare vaipat, kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "marianne"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"marianne"

Vieras
Onko teillä kokemuksia noista S-ryhmässä myytävistä Nature vaipoista? Itse olen tähän asti käyttänyt pääasiassa liberoa ja pamperssia. Olisi kiva kuulla noista Naturen vaipoista kokemuksia.
Kiitän etukäteen :)

Meillä on ollut käytössä yövaippana koon 4 housuvaipat ja ei mitään valittamista. Jos itse kompostoit niin voit laittaa vaipat kompostiisi, kunnalliseen jätekeräykseen ei saa laittaa. Ymmärtääkseni tämän vaipan voi myös polttaa. Valmistusaineisiin kun ei kuulu muovit ja öljy, kuten vaippoihin yleensä. Myös perheen kuopukselle aiomme kestojen ohella käyttää Natyn tuotteita, kunhan kasvaa sopivaksi ekaan kokoon.
Kerran olen reklamoinut yhden vaippaerän, kun sivusaumat eivät olleet yhtä kestävät kuin yleensä ja sivusauma petti osittain rimpuilevan taaperon päälle pukiessa. Sain vastauksen viikossa ja vaippapaketti korvattiin.

Meillä käytettiin kahdella niin pitkään kun oli tarvis ja tykkäsin! Myös lasten ihot tykkäs, koska eivät hiostaneet yhtä paljon kuin nuo mainitsemasi merkit.

Meillä taas neidille tuli ihan hillitön ihottuma niistä ja minun mielestäni joskus myös tuntuivat ihan hetkessä "kosteilta" vaipan päälypuolelta. Voi olla, että oli vain kuvitelmaa... Mutta tuon ihottuman vuoksi ainoastaan Libero on meillä käynyt.

Meillä taas neidille tuli ihan hillitön ihottuma niistä ja minun mielestäni joskus myös tuntuivat ihan hetkessä "kosteilta" vaipan päälypuolelta. Voi olla, että oli vain kuvitelmaa... Mutta tuon ihottuman vuoksi ainoastaan Libero on meillä käynyt.

lapsi on tod,näk silloin pissannut kun se alkaa tuntua siltä päältä päin ja eikö silloin ole vaipanvaihdon aika?Ei ne kuiteskaan vaatteita kastele.

Yhteistyössä