Nature Babycare- vaipat. Ovatko "toimivia"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NB-vaipat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NB-vaipat

Vieras
Nyt en halua kannanottoja niinkään siitä, miten ekologisia ovat ja miten hajoavat ja maatuvat. Haluaisin käyttäjien kuulla käyttäjien kokemuksia vaipoista, lähinnä siitä, miten ihoystävällisiä ja "pitäviä" ovat? Tuleeko siis herkästi ohivuotoja tmv? Entäs hinta? Ovat varmaan jonkinverran kalliimpia kuin esim Liberot? Saako noita NB-vaippoja myös housuvaippoina?

Osaisko joku vielä verrata Liberoa ja Nature babycare vaippoja keskenään? Aiemmin olen aina käyttänyt lapsilla Liberoja joihin olen kyllä ollut tyytäväinen. Nyt on vaan herännyt kiinnostus noihin NB -vaippoihin.

Ihan yhtä hyvinä olen pitänyt ja hintakin on aika lailla sama. Eniten tulee käytettyä Pamperin kertakäyttövaippoja, mutta melkein ennemmin ostan nature babycare- vaippoja kuin liberoja. Ihan hyvin istuvia vaippoja eikä meillä ainakaan ole ohivuotoja tullut koskaan.

Istuvat hyvin, ei ole ollu vuotoja. Parempia kun halvimmat normikertikset, ei ehkä yhtä hyviä kun jotkut 60c kpl.

Hinta on mun mielestä kertiksien keskiluokkaa, vissiin.

Me käytettiin niitä yks paketti. Ajoivat asiansa ihan hyvin. Vähän paksuilta ja tönköiltä tuntuivat (vrt. pampers). Niin ja ei tullu mitään ohivuotoja tai allergisia reaktioita.

meillä ihan ok. käytössä, mutta meidän lapset erittäin herkkäihoisia ja heillä tuli ihottumaa kyseisistä vaipoista. harmittaa, koska olisin halunnut käyttää niitä. Meillä vain yövaippa käytössä, joten eivät toimineet. Mistään muista vaipoista ei ole tullut koskaan mitään ihoreaktiota :/

Alkuperäinen kirjoittaja RazZmatazZ:
Nyt tulee hölmö kysymys, mutta saako nuo NB-vaipat hävittää samalla tavoin kuin muutkin vaipat eli roskiin vaan? :ashamed:

No mihin sitten ajattelit ne laittaa, jos ei saisi? Kasata takapihalle?

Meillä käytetään sekä Nature Babycare-vaippoja että Pampersia, riippuen aina siitä onko meidän lähikaupassa NB-vaippoja vai ei (joskus siis loppu). Eikä ole valittamista.
Ovat toki hieman "tönkömmät" kuin Pampersit, mutta muuten en ole huomannut eroa.
Ja saa myös housuvaippoina, mutta itse en ole nähnyt niitä kuin Prismoissa.

Yhteistyössä