näöntarkastus piilarit specsavers

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyjä

Vieras
kävin tilaamassa ajan piilari sovitukseen/näöntarkastus,kauhistuin hintaa 50? maksaa.
en sitten tajunnut kysyä kuuluko hintaan piilarit esim 1kk, onko kukaan käynyt?
onko tuo ihan normi hinta nykyään muissakin liikeissä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutikki:
on kyllä aika kallis!
Ainakin keopsilla on ilmainen ensikertalaisille. Piilareiden kanssa maksaa siellä jotain 25e..

just,ihmetelin hintaa kysyin vasta kun oli ajanvarannut.
piilarit tulee pojalle itse olen joskus käynyt ei ollut noin kallista,mainostaa viälä halvoilla hinnoilla
 
Alkuperäinen kirjoittaja iiris-77:
mä kävin turussa näöntarkastuksessa enkä sanonut erikseen että ostan lasit muualta. maksoi 5 euroa (tosin yrittivät saada multa 10)

specsaversilla?
täällä maksaa pelkkä tarkastus 20? en tiä mistä 30? koostuu
 

Yhteistyössä