Kokemuksia Specsaversistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myy-80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Myy-80

Aktiivinen jäsen
07.11.2006
4 850
0
36
Millasia kokemuksia teillä on tuon liikkeen palvelusta, laseista yms? Onko ollu jotain ongelmia vai ootteko saanu halvat lasit hyvän palvelun kera.

Mulla olis pakko hankkia uudet rillit ja kävin vähän katteleleen eri liikkeissä. Specsaversillä olis kahdet sillä hintaa ku muualla yhdet eli saisin uusittua samaan hintaan myös aurinkolasit. Tai no, pari kymppiä se väri maksaa lisää.

Mites näöntarkastus... Onko jossain maksuttomana nyt ja saako sieltä sen reseptin mukaan? Jos siis kävisin tarkistaan näön muualla ja ottasin lasit toisesta paikasta, niin onnistuuko silleen? Noihin laseihin ku vaikuttaa menevän n. 400?, niin olis se parinkin kympin säästö ihan kiva.

olen ostanut tuolta itselleni lasit ja olen tyytyväinen. sieltä kun tosiaan saa 2 yhden hinnalla:) Tuolla se näöntarkastus on 20e. Joissain paikoissa näöntarkatus on ilmainen vain jos ostaa samalla lasit. Specsaverssilla kumminkin tuo maksaa vaikka lasit ostaa, mutta toisaalta, kun ne lasit on ilmaiset, siis toiset. Niin ja pinnoitteet ym maksaa kyllä sitten lisää

Alkuperäinen kirjoittaja :
Niin ja pinnoitteet ym maksaa kyllä sitten lisää

Mulle se myyjä sano, että tohon hintaan kuuluu kaikki pinnotteet. Jos haluu ohkasemman linssin, niin sitte tulee vähän lisää hintaan. Ku niillähän on nyt mainoksetkin (ainakin mä ymmärsin) että laseihin kuuluu ne kehykset ja linssit, hionta maksaa sit 100? päälle ja toiset lasit saa kaupan päälle. Niihin toisiin laseihin pitää sit kans maksaa se hionta. Vai ymmärsinkö mä ihan väärin?

Monta kertaa asioinut ja ihan tavallista mukavan hyvää ja osaavaa palvelua sieltä saa. Ei siis ole mikään optikkoalan Rainbow tai CoopXtra jos sitä pelkäät. =)

kuukaus sitten ostin sieltä sekä itselleni että pojalle, siihen hintaan kuuluu pentax yksiteholinssit, ilman kovaa tai muutakaan pintaa, kova pinta oli pojalle 20?per lasit, ja sit niitä oli kaiken maailman muita pinnotteita, ja joo se ohennus on jotain satasen luokkaa, ja jos oikein muistan niin kovapinnoite ja se heijastuksen esto olis ollu n.50 e. ite oltin ilman pinnotteita, kun käytän pääsääntösesti piilareita...
mutta varmiten selvii varmaan nettisivuilta taikka ihan paikanpäältä kysymällö

Yhteistyössä