Millasia kokemuksia teillä on tuon liikkeen palvelusta, laseista yms? Onko ollu jotain ongelmia vai ootteko saanu halvat lasit hyvän palvelun kera.
Mulla olis pakko hankkia uudet rillit ja kävin vähän katteleleen eri liikkeissä. Specsaversillä olis kahdet sillä hintaa ku muualla yhdet eli saisin uusittua samaan hintaan myös aurinkolasit. Tai no, pari kymppiä se väri maksaa lisää.
Mites näöntarkastus... Onko jossain maksuttomana nyt ja saako sieltä sen reseptin mukaan? Jos siis kävisin tarkistaan näön muualla ja ottasin lasit toisesta paikasta, niin onnistuuko silleen? Noihin laseihin ku vaikuttaa menevän n. 400?, niin olis se parinkin kympin säästö ihan kiva.
Mulla olis pakko hankkia uudet rillit ja kävin vähän katteleleen eri liikkeissä. Specsaversillä olis kahdet sillä hintaa ku muualla yhdet eli saisin uusittua samaan hintaan myös aurinkolasit. Tai no, pari kymppiä se väri maksaa lisää.
Mites näöntarkastus... Onko jossain maksuttomana nyt ja saako sieltä sen reseptin mukaan? Jos siis kävisin tarkistaan näön muualla ja ottasin lasit toisesta paikasta, niin onnistuuko silleen? Noihin laseihin ku vaikuttaa menevän n. 400?, niin olis se parinkin kympin säästö ihan kiva.