Naisen tajuton flirtti ja vihjailu duunissa.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tuota on esiintynyt palstalla pitkään, Ekkohan on pahin kaikista vaikka muuta esittää. Kateus on kääntynyt suorastaan kauhistuttavaksi mollaukseksi ja rasistiseksi herjaksi.

Luulisi että jos nämä hartaat uskovaiset piirinsä tietäisivät niin hänet kyllä heivattaisiin ulos sieltä ansaitusti. Hän samalla herjaa taivaallisen idolinsa ”luomistyötä”.

Oot
Tyh




 
vierailija
Ai. "Tilannekin muuttuu?" Noin sanoo aito pettäjämies. Rakkaus on ikuista, kohde vaan vaihtuu?

Sä ootat milloin joku su*tura antaa siimaa, sit otat toisen muijan ja kolmannenkin?

Sit löpiset "on mulla moraalia, koska mä sentään kauniisti Annielta pyysin voiko Joy/Happiness/Madness antaa poskihoidon mulle joku päivä.

Tai moraalisi on "laitoin kauniisti ja ystävällisesti takkatulen ettei Mindfullnessilla tulis paneskellessa kylmä, enkö olekin ihana ihminen?"
👍
 
Lues nyt vähän paremmin ae vastaus siihen ja sitten luet niitä vanhoja jorinoitasi.

EIKÄ EDES NIILLÄKÄÄN OLE VÄLIÄ KOSKA JÄIT KIINNI VALEHTELUSTA SEN THAI AKAN IÄSTÄ.
Voi voi, olet kylläkin palstan tyhmin. Kerroin vilpittömästi mitä sain kuulla Joyn antamista syntymävuosista, ja kerroin myös että hämmästyin kun joku täällä onneksi hoksasi äidin ja tyttären hämmästyttävän pienestä ikäerosta. Varmistan asian tällä viikolla tyttäreltä Joylta kun tavataan, että minä vuonna äitinsä syntyi?

Ota pliis nyt jotain rauhoittavaa sitä ennen ja tsemiä muutenkin sulle 👍
 
vierailija
Voi voi, olet kylläkin palstan tyhmin. Kerroin vilpittömästi mitä sain kuulla Joyn antamista syntymävuosista, ja kerroin myös että hämmästyin kun joku täällä onneksi hoksasi äidin ja tyttären hämmästyttävän pienestä ikäerosta. Varmistan asian tällä viikolla tyttäreltä Joylta kun tavataan, että minä vuonna äitinsä syntyi?

Ota pliis nyt jotain rauhoittavaa sitä ennen ja tsemiä muutenkin sulle
Ihan sama, valehtelija.. Tämä vaan on niin helppoa saada sinut kiinni valehtelusta ja sitten seurailla tuota kiemurtelemista😂😂😂
Edelleen vaan ihmetellään, mikä ihme saa vanhuksen kirjoittamaan moista sontaa tänne. Tai tuo sinun ikäsikin on täyttä valhetta. Niin tai näin, loistavaa viihdettä😅🤣😂
 
Tilastojen mukaan mitään tämmöistä synnyttämistä ei ole tapahtunut Thaimaassa 1977, eikä -76 eikä -75. Siinä se on todistettu.
Voi änkeröinen sentäs, etkö parempaan pysty?
Voe sinä toopeista toopein, en ole edes väittänyt sellaista tapahtuneenkaan 10 v äidillä missään. Joku täällä sen teorian kehitti. Tarkistan sen syntymävuosien epäselvyyden erittäin mielelläni, ehkä jopa huomenna jos vaan tapaan molemmat upeat thaikut samalla käynnillä siellä jossain, varmat halit on ainakin luvassa, ehkäpä eka itse Suniltakin 🥰
 
vierailija
Voe sinä toopeista toopein, en ole edes väittänyt sellaista tapahtuneenkaan 10 v äidillä missään. Joku täällä sen teorian kehitti. Tarkistan sen syntymävuosien epäselvyyden erittäin mielelläni, ehkä jopa huomenna jos vaan tapaan molemmat upeat thaikut samalla käynnillä siellä jossain, varmat halit on ainakin luvassa, ehkäpä eka itse Suniltakin
Voithan latimeria aina yrittää!
 
vierailija
Voe sinä toopeista toopein, en ole edes väittänyt sellaista tapahtuneenkaan 10 v äidillä missään. Joku täällä sen teorian kehitti. Tarkistan sen syntymävuosien epäselvyyden erittäin mielelläni, ehkä jopa huomenna jos vaan tapaan molemmat upeat thaikut samalla käynnillä siellä jossain, varmat halit on ainakin luvassa, ehkäpä eka itse Suniltakin
Ainahan sitä voi taas tarinaa muutella mielensä mukaan😂😂😂 olet sinä kyllä melkoinen pelle!😂😂😂
 

Yhteistyössä