Naisen tajuton flirtti ja vihjailu duunissa.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ei tässä tarvitse mitään kuvitella, riittää kun lukee Setikseen kohdistuvia hyökkäyksiä.
Kiitokset, kiva kun on sentään yksi järkevä vierailija joukossa🌷🌷🌷

Täällä tuntuu olevan paljon työhön kelpaamattomia/ sitä vältteleviä yksilöitä, joilla ei ole mitään muuta kuin aikaa trollailla tylsän päivänsä ratoksi.

Minulle tämä on samaan aikaan hyvää viihdettä lukea niitä, enimmäkseen valheellisia ja vääristeleviä kirjoituksia, toisaalta tunnen mielihyvää siitä, kun saan toimia heidän mt-terapeuttinaan vihaisissa ja dissaavissa purkauksissaan 👨‍⚕️
♥

Olen huomannut myös että vaikuttaa siltä kuin näitä olisi monta mutta kun tämä yksi riehuja menee paussille niin palsta mykistyy 😂
 
vierailija
Kiitokset, kiva kun on sentään yksi järkevä vierailija joukossa

Täällä tuntuu olevan paljon työhön kelpaamattomia/ sitä vältteleviä yksilöitä, joilla ei ole mitään muuta kuin aikaa trollailla tylsän päivänsä ratoksi.

Minulle tämä on samaan aikaan hyvää viihdettä lukea niitä, enimmäkseen valheellisia ja vääristeleviä kirjoituksia, toisaalta tunnen mielihyvää siitä, kun saan toimia heidän mt-terapeuttinaan vihaisissa ja dissaavissa purkauksissaan

Olen huomannut myös että vaikuttaa siltä kuin näitä olisi monta mutta kun tämä yksi riehuja menee paussille niin palsta mykistyy
Voi sinua.. Ei ole helppoa, kun kaikkiin eivät sun jutut uppoa.

Kuka riehuja?
 
vierailija
Kiitokset, kiva kun on sentään yksi järkevä vierailija joukossa

Täällä tuntuu olevan paljon työhön kelpaamattomia/ sitä vältteleviä yksilöitä, joilla ei ole mitään muuta kuin aikaa trollailla tylsän päivänsä ratoksi.

Minulle tämä on samaan aikaan hyvää viihdettä lukea niitä, enimmäkseen valheellisia ja vääristeleviä kirjoituksia, toisaalta tunnen mielihyvää siitä, kun saan toimia heidän mt-terapeuttinaan vihaisissa ja dissaavissa purkauksissaan

Olen huomannut myös että vaikuttaa siltä kuin näitä olisi monta mutta kun tämä yksi riehuja menee paussille niin palsta mykistyy
Miksi vastaat itsellesi?
 
Palstan naisten keskuudessa havaittavissa kateutta ulkomaalaisia naisia kohtaan.
Tuota on esiintynyt palstalla pitkään, Ekkohan on pahin kaikista vaikka muuta esittää. Kateus on kääntynyt suorastaan kauhistuttavaksi mollaukseksi ja rasistiseksi herjaksi.

Luulisi että jos nämä hartaat uskovaiset piirinsä tietäisivät niin hänet kyllä heivattaisiin ulos sieltä ansaitusti. Hän samalla herjaa taivaallisen idolinsa ”luomistyötä”.
 
vierailija
Tuota on esiintynyt palstalla pitkään, Ekkohan on pahin kaikista vaikka muuta esittää. Kateus on kääntynyt suorastaan kauhistuttavaksi mollaukseksi ja rasistiseksi herjaksi.

Luulisi että jos nämä hartaat uskovaiset piirinsä tietäisivät niin hänet kyllä heivattaisiin ulos sieltä ansaitusti. Hän samalla herjaa taivaallisen idolinsa ”luomistyötä”.
Ja taas tämä "kateus".. Ei ole vieläkään selvinnyt, kenelle ja miksi pitäisi olla kateellinen.
 

Yhteistyössä